Sivuja: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606482 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13545 : 14.05.2011 21:52:22 »

Koekaniineja?  2funny


No minä ja KV voitaisiin tietenkin alkaa, ja sitten voitaisiin raportoida täällä foorumilla. No ei.  crazy2 Vaikka sanonkin aina, että ei niin pientä pilaa, ettei toinen puoli totta...  2funny

Ja sitten tappelu siitä että kummassa päässä ruoskaa kukin on...  Grin

*A*

Voi teijän kanssa 2funny

Tulipas muuten tuosta mustasukkaisuudesta mieleen, että Briteissä oli joku herra erehtynyt kehumaan Pippa Middletonin peppua. Miehen tyttis veti paprikatäytteiset oliivit nenäänsä ja oli herralle sitten kostanut tämän sanomiset:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a183089/mies+kehui+pipan+peppua++tyttoystava+kosti+tuhrimalla+auton++kuva/

En voi muuta sanoa kyseiselle naisihmiselle kuin että "stop acting like an idiot"... uglystupid2

Mitä tohon SM:ään ja siihen, ettei sitä luokitella enää sairaudeksi, niin hieno homma! Kuitenkaan SM:ssä ei ole kyse toisen vahingoittamisesta, vaan toiminta lopetetaan samantien, jos toinen ei halua jatkaa - tämä erona väkivaltaisuuteen, jossa toisen tarkoituksellinen vahingoittaminen jatkuu, jatkuu ja jatkuu... Cry

Mua ei kyllä oikein sytytä SM-touhut enkä niitä välttämättä omaan makuuhuoneeseeni halua - käsiraudat ja jalkakahleet kyllä löytyy Cheesy  Toisaalta tekisi mieli hankkia semmoinen ihan pikkuinen ja hellävarainen ruoska ja ihan uteliaisuudesta kokeilla... Mokkanahkainen "hapsuruoska" taitaa olla aika hellävarainen.

Onhan tuo herra läiskäyttänyt aktin aikana mua avokämmenellä perseelle ja se tuntui jotenkin alentavalta, ei lainkaan kiihottavalta... Cry  Sanoin kyllä jälkikäteen, etten tykkää, eikä herra ole samaa enää uudestaan tehnyt. Eikä ehkä kannata, sillä jos viesti ei mene perille ja/tai olen tavallista herkemmällä päällä, voi herran turpavärkki punottaa muutaman päivän aktin jälkeen :Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.05.2011 21:54:13 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13546 : 15.05.2011 02:10:48 »

Olenpa minäkin.. mustasukkainen jostakusta jonka olen torjunut. Kyllä mää haluan hälle että löytäisi jonkun hyvän naisen, paljon paremman kuin minä, joka antaa paljon enemmän. Mistä lie tuo mustasukkaisuustunnekin välillä kumpuaa.. Sellainen diivahan mää olen että kaikkien miesten pitäisi juosta mun perässä.  :Smiley No ei.. Toivon hyvää hälle.

Ja nyt nukkumaan.. Ei tullut viisuvoittoa tällä kertaa.  Cool
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13547 : 15.05.2011 11:22:32 »

No siis torjuttuja tyyppejä kohtaan tunnettu mustasukkaisuus on paradoksi, mutta se tulee ihan suoraan siitä, että ihmisistä on mukavaa että joku on kiinnostunut. Ei siinä järkeä ole, koska todennäköisesti tyyppi ei vieläkään kelpaa, se on siis ihan puhtaasti narsistinen tunne. Itse sorrun siihen harvoin, kun helpommalla pääsee ilman, eikä se muuta mitään ja luo vain ongelmia ja ikäviä tunteita kaikille.

Jep, no onneksi ei hallitseva tunne mitenkään ole, iskee vain pikkaisen välillä. Sitä vain tavallaan aina miettii myös että mitä jos, ihan hyvä tyyppi kun kuitenkin on, ja ainut syy miksi aikoinaan joskus torjuin oli se että oli vähän liian monta miestä siinä silloin ja tästä tuntui puuttuvan jotain. Täysin yksin jos olisin ollut olisin silloin varmaan kokeillutkin. Mutta kyllä se yhä tuntuu siltä että jotain puuttuu. Parempi olla katselematta taakse ja loukkaamatta enempää. Ja kuka sanoo että hän olisi yhä kiinnostunut minusta?  Wink Ihmettelen kyllä jos ei jotenkin noin kiva tyyppi löydä sellaista hyvää naista.. tai ehkä ei vain pahemmin puhu mulle niistä.  Grin

No tämä tyyppi voisi ehkä juosta sunkin perässä... Cool
Jonon peräl sitte vaa..  coolsmiley No ei sentäs  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.05.2011 11:25:50 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13548 : 15.05.2011 23:45:47 »

6 - 1   !!!!!!!!!!!!!!!!
 Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13549 : 16.05.2011 12:19:26 »

Mulla alkoi nyt uusi elämä, kiitos KV ja kiitos Ebe.  Cheesy

Innostunkohan mä nyt liian helposti? No ei se mitään, innostuminen on hyvästä! Ja ruokavalio menee taas uusiksi. Vannon kyllä vieläkin tyydyttyneiden rasvojen nimeen, mutta niitä saa kookosöljystäkin.

Ulkonakin on niin ihana ilma, vaikka sataakin. Enkä huomaa muiden ihmisten happamia ilmeitä, koska mä olen täynnä rakkautta.  smitten Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13550 : 16.05.2011 12:41:19 »

6 - 1   !!!!!!!!!!!!!!!!
 Grin Grin Grin Grin Grin

Hyvä Suomiiii!!! Cheesy  Ihan loistava peli. Käytiin kaupungilla katsomassa yöllä mestaruusjuhlintaa ja ihan päätöntä menoa oli crazy2  Ei voinut kuin nauraa, kun autojen torvet soi, liput liehuivat ikkunoista ja jengi huusi kuin hinaajat - vähän kyllä itsekin olin huutokuorossa mukana Grin

Pääsääntöisesti meno oli hilpeää ja oli ihana seurata juhlivia ihmisiä, mutta tuli nähtyä jokunen potentiaalinen vaaratilanne ja pari sellaista, jotka oli niin kännissä etteivät pystyssä pysyneet ja jotka alkoivat olla aggressiivisia - kaksi viimeisintä ei ollut nätti näky ja latisti omaa fiilistä Lips Sealed

Joo, ja jokaisessa vastaantulevassa Corollassa soi Ihanaa, Leijonat Ihanaa ihan täysillä Grin
« Viimeksi muokattu: 16.05.2011 12:42:50 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13551 : 16.05.2011 15:00:15 »

Olis eilen kyllä pitänyt lähteä vielä kaupunkiin niin ois nähny tänkin:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194679041421/artikkeli/museotoimi+nareissaan+lasikupu+olisi+suojannut+patsaan+.html
 2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13552 : 16.05.2011 15:06:09 »

Mulla alkoi nyt uusi elämä, kiitos KV ja kiitos Ebe.  Cheesy

Innostunkohan mä nyt liian helposti? No ei se mitään, innostuminen on hyvästä! Ja ruokavalio menee taas uusiksi. Vannon kyllä vieläkin tyydyttyneiden rasvojen nimeen, mutta niitä saa kookosöljystäkin.

Ulkonakin on niin ihana ilma, vaikka sataakin. Enkä huomaa muiden ihmisten happamia ilmeitä, koska mä olen täynnä rakkautta.  smitten Grin

 smitten smitten Ihanaa kuulla, etta olet nahnyt oman valosi!! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13553 : 16.05.2011 15:21:02 »

Minua oikein ihmetytti, kun naapurit on täällä yleensä aika - noh - äänekkäitä, mutta eilen kaikki oli hiljaa! Asutaan vielä sellasella alueella, että ois oottanut railakasta juhlintaa läpi yön, mutta näköjään ei. Smiley Sain nukkua rauhassa, mies herätti sitten joskus kolmen neljän maissa kun tuli nukkumaan (sais mokoma korjata unirytminsä. tickedoff) ja kertoi, että Suomi vei 6-1. Cheesy

Jospa se railakas juhlinta oli siirretty tällä kertaa vaikka baariin? Wink
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13554 : 16.05.2011 18:01:54 »

Minä sain viime kesänä ukkoskuuron melkein niskaani.  Shocked Olin ulkona ja hyvä että löysin edes jonkinlaisen suojan. Olen siitä asti vähän pelännyt ukkosta. 

Mutta sade raikastaa mukavasti.  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13555 : 16.05.2011 18:14:44 »

Tossahan pari päivää sitten jo ukkosti.. olikohan perjantaina tai torstaina. Juuri oltiin kaupungilla ilman sateenvarjoa.  Tongue  Grin

Linnanjuhlia voi huudattaa joku vanha ihminen, joka ei muuten kuule..  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13556 : 16.05.2011 19:28:09 »

Ihana sade! Ilma raikastuu ja puut puhkeavat kunnolla lehteen. Voihan ihastus! Tuomen kukkaset!  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13557 : 16.05.2011 22:24:50 »

Siellä on nyt kauhean paljon niitä etanoita, tuolla ulkona siis. Täytyy kulkea tosi varovasti. Pari onnistuin silti tallaamaan/yliajamaan Cry

Lapsuudessani ei ollut tuollaisia sarjakuvaetanoita eli juuri noita joilla on se kippurakotelo selässä. Oli vain niitä pehmeitä pieniä hailakan värittömiä pötkylöitä. Tämä on nyt joku nykyajan ilmiö.

Voiko niitä muuten syödä? :Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13558 : 16.05.2011 22:34:40 »

yäk etanaa  buck2

Mä olen jotenkin kovin kiireinen nyt, ehkä ostamassa hevostakin  Cheesy Kaikennäköistä on elämässä  smitten
ja olen alkanut tahtoa citymaasturia!  Embarrassed  crazy2  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13559 : 16.05.2011 23:11:18 »

Äläs nyt, saahan niitä jotain etanoita kaupasta purkissa Cheesy  En kylläkään ole itse vielä maistanut.

Lykkyä hevoshankintaan! Afro smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 902 903 [904] 905 906 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: