Sivuja: 1 ... 1072 1073 [1074] 1075 1076 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7623584 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16095 : 06.07.2012 21:23:53 »

^ Jännä juttu tuo parinmuodostus, vietit vie ja ihmiset vikisee.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16096 : 08.07.2012 23:14:36 »

coolsmiley

Vauhtisokeutta pelkäämättä, antaa kumin palaa ja muodot suoriksi, kenties!

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16097 : 09.07.2012 23:29:24 »

RV,  smitten koska se on elämää...  Cry angel .. Herkkänä ihmisenä koet niin ilot ja surut voimakkaina,
isäsi on aina isäsi, mutta kuten tiedät hän on henkiolento joka juuri nyt on sidottuna kehoon, jossa ei voi kovin hyvin.
Joskus irti päästäminen on tuskaa, mutta yritä ajatella että hän on voimakkaampi ja vapaampi sitten kun fyysisen kehon jättää, tapahtui se sitten tänä kesänä tai tiedä vaikka vuosien päästä..

Minun isäni lähti taivaaseen jo 9 vuotta sitten. Silti vieläkin välillä iskee sellainen ajatus että miksi hän ei voi palata takaisin ruumiiseensa hyväkuntoisena ja elävänä ja tulla takaisin konkreettisesti näkemään että mä olen aikuinen nainen, mulla on oma asunto, ammatti ja hänellä on lapsenlapsi... Mut kyllä hän sen kaiken sieltä toiseltakin puolelta näkee. Mutta niin se on että tänne me synnytään ja kukin meistä myös jossain vaiheessa kuolla kupsahtaa eikä sillon valitettavasti kysytä läheisiltä ihmisiltä lupaa siihen.  Undecided
Ja rakkaan eläimen poismeno tuntuu kanssa ihan yhtä isolta luopumiselta... Mutta henkinen yhteys säilyy aina, onneksi... Toisten sieluja ei voi omistaa mutta yhteys pysyy ja ne rakkaamme jatkavat elämää maan päällä meidän muistoissa ja sydämessä lämpönä.. Tuska ja suru ovat vain hetken ja lopulta tulee rauha. Voimia.  Smiley

Mukava kuulla et sulla on ihana mies kuitenkin siellä ilostuttamassa.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16098 : 10.07.2012 23:31:14 »

Kiitos Tiigris, totta joka sana.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16099 : 15.07.2012 13:32:19 »

Jaaha. Nyt mun sydänchakra saa kyytiä...jokin aika sitten oli kruunuchakran huomattavaa toimintaa, ja nyt kylmii koko ajan selkäpuolelle s.chakran kohdalle  Huh
Mitähän he nyt puuhastelee siellä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16100 : 21.07.2012 07:28:25 »

Juu, jotain tasapainotusta varmaankin. Loppui pariksi päiväksi ja eilen tuli takaisin.

Tanssit ja baarikierrokset kuulostaa hauskalta *Marie*

Mulla on internettiongelmia, joten ei siks juuri täällä oo näkyny..liekkö jatkuu koko merkkarin  perääntymisen ajan, ken tietää  buck2
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16101 : 22.07.2012 10:27:27 »

Tarvis varmaan tutkia omia karttoja tarkemmin, kun tuntuu olevan kummallista matalaliitoa tämän tästä. Hmpf. Vois loppua jo.  knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Indium
Vieras
« Vastaus #16102 : 22.07.2012 17:55:08 »

Marie, periaatteessa se on mahdollista, varsinkin jos sulla on Windows-kone jossa on tietoturvassa aukkoja.

Kokeile kuitenkin katkaista yhteys ja sitten ottaa se uudestaan, ja sitten mennä taas sinne sivuille. En ole asiantuntija, mutta kai ainakin noissa mobiililaajakaistoissa voi olla vaihtuvia (ja jaettuja) ip-osoitteita, ja olet saattanut saada tilapäisesti sellaisen jonka joku muu on sössinyt mustalle listalle.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16103 : 22.07.2012 20:18:46 »

No sanos muuta. Mä menit Plazan keskustelualueelle ja minulle tuli tietokoneelle ilmoitus että ip osoitteeni on bannattu  Shocked Shocked Siis en tajua, en ole käynyt siellä vuosiin ja muutenkin en kauheasti osallistunut keskusteluihin. Ihan ufo juttu  uglystupid2
Mistä sen muuten tietää jos joku toinen on tunkeutunut mun konelle tai käyttää mun ip osoitettani, onko se edes mahdollista??? Angry Huh

Jos sulla on suojaamaton langaton verkko, niin kuka tahansa pystyy käyttämään sitä (ollessaan riittävän lähellä). Silloin tietty näyttää siltä, että sinä olet kirjoitellut ne jutut. Pahimmassa tapauksessa voi tulla syyte vihapuheista, pedofiliasta yms.
Vaikka oma koneesi olisi "piuhan päässä", modeemisi saattaa toimia myös langattomasti.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 20:23:05 kirjoittanut Yep » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #16104 : 23.07.2012 11:58:34 »

Samoin minulle herjasi koko päivän, että ip osoitteesi on bannattu. Lähetin asiasta palautetta ja sieltä vastattiin, että kyse on teknisestä häiriöstä ja sama ilmoitus on tullut jopa työntekijöille. Nyt tänään sivut näytti toimivan ihan normaalisti.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16105 : 23.07.2012 20:28:39 »

Nyt mulla on ollu pari päivää ihan tajuton väsy. Siis nukkuisin vaan varmaan 24h putkeen  idiot2
Toiv. menee pian ohi mokoma unetus, tänäänkin nukahdin vanhimman mukelon syliin suorastaan Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16106 : 24.07.2012 06:53:09 »

Johtuskohan tuo mun väsy siitä, että yöt on ollu ihan omituisia. Ei unia, nukun milloin mitenkäkin päin sängyssäni ja aamuisin on aina joku paikka jumissa ja kipeä  Huh
Tänäänkin heräsin pää jalkopäässä.

Mulla kanssa ajatukset syksyssä jo...vaikka pitäis olla näissä loppukesän päivissä kiinni NYT eikä haahuta missään muualla ajatuksisensa kanssa Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16107 : 24.07.2012 15:39:30 »

Vaikea vain olla kiinni loppukesän päivissä kun sää on kuin syksyllä.  crazy2 Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16108 : 24.07.2012 15:46:26 »

Meille on nyt iltapäiväksi tullu kesä <3
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16109 : 25.07.2012 10:14:16 »

OI RV smitten

Tää on nyt kyllä ihan mielenkiintosta, mitä mulla on menossa. Fiiliksiä ihan laidasta laitaan.
Nyt menossa hidas ja odottava jonkin kaipuu vatsanpohjassa  idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1072 1073 [1074] 1075 1076 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: