Sivuja: 1 ... 1070 1071 [1072] 1073 1074 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7624102 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16065 : 24.06.2012 19:06:29 »

Kas vain Cheesy Sitä on liikkeellä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16066 : 24.06.2012 19:36:20 »

Ironialle paljon voimia.
Kuulostaa... ei riitä edes sanat siihen miltä tuo kuulostaa.  Tongue

Onko muilla ollut nyt kesäkuussa ärsytyskynnys alhaalla? Vai onko se vaan joku mun transiittii..
Harvinaisen ärsyttävä kuukausi..  buck2
Progeuusikuukin pitäisi juuri nyt olla tarkkana..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16067 : 24.06.2012 19:37:40 »

No ON! Mutta on se kyllä transiittikin...
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16068 : 24.06.2012 20:30:13 »

coolsmiley
Kyllä, kyllä. Ärsyttävää on runsaasti ympärillä.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #16069 : 24.06.2012 20:54:38 »

Ironia: Ihan hyvä, kun pääset tuosta OTUKSESTA eroon. Ei tuota mieheksi voi sanoa, hyi saatana, mikä sika! tickedoff  Elämä ei ole sen arvoista, että mokomiin OTUKSIIN tuhlaa yhtään ylimääräistä aikaa, olet semmoiseen aivan liian hyvä! Ihan uskomatonta, että hänellä on sentään toinen nainen ja kehtaa vielä kiusata sua, vaikka ITSEHÄN hän ilmeisesti eroa haikailee... Ois kirveellä töitä knuppel2

Ave^^: Kesäkuu ollut ihan perseestä, suoraan sanottuna. Joku epävarmuus kaivaa ja syvältä, olen lähinnä vain itseskellyt, olo on raskas, oikein mitään en jaksa tehdä töiden lisäksi Cry  Onkohan se tuo  uranus aspect_squ pluto -transiitti, joka jyllää... No, onhan mulla tässä päällä  neptunus aspect_squ keskitaivas ,   uranus  aspect_tri -asetelmissa mun  jousimies -stelliumiin ja  saturnus aspect_squ mars - nice... buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16070 : 24.06.2012 22:20:30 »

Mä oon ollu hyväntuulinen, mutta skorppari on saanu ihme viha/murjotus-puuskia. Mikä on mun mielestä ärsyttävää kylläkin, mut oon yrittänyt olla välittämättä. Kysyin et mikä sitä vaivaa niin vastaukset on epämääräsiä. Yks syy oli " vituttaa kun yrittää siivota täällä, nii kaikki kaapit on täynnä ja mitään ei mahdu minnekään". Se oli siis syy siihen mökötykseen et käyttäytyy pari tuntia välinpitämättömästi, ei puhu mitään, vastaa kysymyksiin jollain tylyllä joo/ei/örgh ja istuu sohvalla tuijottaen tyhjyyteen sillä ilmeellä et haluaa kiduttaen murhata jonkun.

Skorpparit.  tickedoff tickedoff

Sitten sanoin vaan naurahtaen (en ivallisesti vaan lempeästi) et ei kai sen takia tarvitse vihainen olla, et niitä kaapeja voi aina siivota, laittaa kamaa roskikseen ja kierrätykseen. Ja sit se tyhjäs vaatehuoneesta puolet tavaroista tohon yläkerran aulaan kasaan ja on sen jälkeen ollu ihan hyväntuulinen.  Huh

Eikö oikeesti naisten kuuluis olla vaikeita? Mä oon ainakin ihan helppo. Sanan joka merkityksessä, buahaha  Grin 2funny
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #16071 : 24.06.2012 22:21:45 »

Näih ikkääh, uus avatar.

Leppoisa oli juhannus. Jotenkin samaan aikaan kun tuntui tosi hyvältä olla ihan hiljaa kaukana kaikesta, nous iso ikävä takaisin sinne kaiken keskelle.

On se toisaalta höhlä tää mun mieleni. Kivaa olla maailmaa paossa erakkona kunhan sieltä pääsee takaisin, kivaa olla hälinässäkin kunhan sieltäkin pääsee pois. Tieto että tämän ei ole pakko jatkua tuntuu hyvältä. Hmm.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16072 : 24.06.2012 22:26:27 »

Ja meillä ei tosiaankaan tursua kaikki kaapit krääsää, päin vastoin... en oo hamstraaja. Ne nyt vaan on täynnä koska täällä on liian vähän säilytystilaa ja osa tavaroista tarvii olla pikkupojan ulottumattomissa, sellaset tavarat siis jotka ei normaalisti veis kaappitilaa. Et ihme aggressiolla tää mies kohtaa tän kaappitilaongelman. Samoin se on ihan silmittömän vihanen välillä siitä et mun postit jää lojumaan viikoks keittiön pöydälle ennen kun teen niille jotain. Mä sentään katson läpi sormien sitä et mies murustaa leipää jokapuolelle keittiöö, eikä koskaan käytä tiskirättiä ja hella on täys rasvaroiskeita joka päivä sen jäljiltä. Mä oon hyväksynyt sen et se on sotkunen, mä siivoon joka päivä tota keittiöö. Luulis senkin oppivan ymmärtään, et mulle on pirun vaikee laittaa noita papereitani järjestykseen. Enkä nykyään enää kerää metrin korkusia paperipinoja ja hukkaa laskuja niinku 5v sitten... Grin Oon edistyny siinä asiassa jo PALJON.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16073 : 25.06.2012 01:40:21 »

Tajusin juuri että oon aika rapu. Onhan se joo nousumerkkikin, mutta ihan näin selkeästi en oo niitä piirteitä ennen tunnistanut. Varmaan ikäkin tekee tehtävänsä, kun eikös se niin mennyt, että kolmenkympin lähestyessä nousumerkki nousee valokeilaan tai jotain.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16074 : 25.06.2012 14:09:37 »

Joo niiin no. Onnekasta on omistaa myös mukava mutta välillä hankala mies.  :Smiley Kai?  Grin
On se ehkä silti 80% ihana ja 20% sit sitä kaikkee muuta.  Lips Sealed

Täytyy muistaa et ykskään mies ei oo täydellinen. Eikä nainen. Ja sit kun ne vielä yhdistää, niin tulee takuulla ristiriitoja. Toisille enemmän, toisille vähemmän, mut silti. Ja mitä jos se elämä ois ihan tasasta pumpulia? Jaksaisko sitäkään?
Musta parisuhteessa ainakin yks parhaimpia fiiliksiä on se kun ollaan illalla riidelty, itketty,  sovittu ja keskusteltu sen jälkeen monta tuntia kunnes huomataan et on aamyö.... Ne on niitä hetkiä kun tuntee et toinen on 100% läsnä ja me kuulutaan yhteen, me ollaan voittamattomia kun pystytään käsitteleen kipeätkin asiat.  Smiley silloin ei huomaa ajan kulua tai tajua et nyt tarvisi nukkua.  Grin

Mulla alkoi täällä tänään arki, kun mies meni takas töihin 6 viikon isäkuukauden jälkeen..
Ihan mukava olla palleron kans pitkästä aikaa kaksinkin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16075 : 25.06.2012 14:21:19 »

sansai:ta kaipailen, onko hän käynyt enää/käykö täällä?  smitten
Kaikille ihanaa tätä päivää ja viikkoa, jotka muistaa miut, tai työ jotka ette muista tai edes tiedä, teille toki myös. smitten
Elämä on ihanaa, ylä ja alamäkeä, mut ruonosuoneni on avautunut sekä maalausinto, ja minä ihmisenä paljon, matkaa on toki vielä taitettavana mutta elämä opettaa, paljon sitä on toivottavasti vielä jäljellä. Wink Tämä on ihana foorumi. smitten Vaikken aktiivi enää ole, kurkin aina välillä tai olen kausiluontoisesti täällä. Smiley Nyt tulin tutkii ystävän karttaa ja unet tsekkaa. Wink  smitten

Mun kuulumisista, meidän pienet lapset menee elokuusta päivähoitoon ja minä jään vuodeksi kotiin, Lepäämään! Mahtavaa.. ja alan opiskella ohella, etäkurssina luontaishoito-alaa.  Smiley Kuumakivihierojaksi ainakin kovasti aion.  Smiley Siitä muuten jos jollain on omakohtaista kokemusta, olisi ihanaa jos viitsisi yv:tä laittaa, kiinnostaa tosi paljon ihmisten kokemukset. Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16076 : 25.06.2012 17:22:42 »

sansai on nukkunut pois  Undecided  Cry ikävä on kova
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16077 : 25.06.2012 23:47:57 »

Ny ei nukuta. Tuli nukuttua hyvät päikkärit.

Tai no, katotaan joudunko sittenkin perumaan puheeni. Vähän kuitenkin painaa silmäluomia.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16078 : 26.06.2012 16:30:59 »

Olen muuten huomannut sen, kun tässä muuttoa valmistelen, kuinka hirmuinen määrä negatiivista energiaa kohdistuu tähän asuntoon ja meihin, minuun ja lapsiin. Toinen lapsi käyttäytyy ihan karsealla tavalla, pahemmin kuin aikoihin. Olkkarin ikkunanpokat paukkuu taas ja sydänchakralla on painon sekä kivun tunnetta.  Ja väsymys tässä asunnossa ollessa on aivan jumalaton. Herkästi nousee negatiiviset ajatukset ja tunteet pintaan.

Täältä on pakko päästä pois. Ja pian.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16079 : 26.06.2012 17:54:12 »

muuttorinki.  Grin Mulla kaikentoivonmukaan olis avaimet 1.7. uuteen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 1070 1071 [1072] 1073 1074 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: