Sivuja: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7621263 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16050 : 20.06.2012 23:38:30 »

HYVÄ!  Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16051 : 20.06.2012 23:41:44 »

no ennoo viittiny panostaa tohon siivoomiseen, kun oon ajatellu että pakkaan tässä kuitenkin.
en saa hakee lasta kotiin mummulasta.
Otin kuvat asunnosta ja pistin lastensuojeluun ja anopille, että vittu jos 155m2 siivoo 2h:ssa ei varmaan o kovin paskasta.

Ironia. älä huijaa itseäsi. Siivoamattomuus oli yksi eron syistä;

ne asiat jotka tähän on johtanu on se mun koneella olo, en siivoo tarpeeks, enkä tee töitä tarpeeks, kaikiinn noihin oon jo tehny jotain. paitsi siivoomiselle kun ei oo voimia, ei henkisiä eikä fyysisiä. viikkasin pyykkiä pikkasen.

elän toivossa että pikapuoliin saisin sanottua ja pyydettyä että yritettäs sen harkinta-ajan ees vielä.

Toivon sydämestäni sinulle voimia ja selkeyttä!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16052 : 21.06.2012 00:00:45 »

Tekosyistä.
Uus akkahan se oli se todellinen syy.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #16053 : 21.06.2012 07:43:20 »

Niin. Varmaan uusi oli jo kuvioissa.

Tässä suhteessa on ollut selvästi erilaiset odotukset siisteyden ja työnjaon suhteen. Onko mies siisteysfriikki vai Ironia kaaoksen keskellä viihtyvä, jäänee näiden kahden arvioitavaksi - ja nyt sitten lastensuojelun.

Ja onhan se niinkin, että 2000-luvulla isäntäkin voi tarttua imurinvarteen, jos sotku häiritsee. Mutta halusin muistuttaa Ironiaa, kun hän tuntui suhtautuvan siivoamattomuuteen kertaluontoisena ja muutosta johtuvana.

Ja onhan se aika tekopyhää ilmoittaa lastensuojeluun, kun itse on häipynyt toisen matkaan ja jättänyt lapset "sotkun keskelle".
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16054 : 21.06.2012 09:10:30 »

Sepä. Herra on olevinaan ihan  angel
Karmeeta sinänsä, että lastensuojelun aivan liian rajallisia resursseja tuhlataan tämmöseen...eikä varmaan ole ollenkaan ainutkertaista erojen yhteydessä tälläinen  Undecided
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16055 : 22.06.2012 11:13:57 »

joo, siis mua syytettiin siitä etten viikannu sen vaatteita kaappiin (talo on kuitenki 390m2) ei voi olla yksin mun vastuulla sen siivoominen. toinen nainen sillä on ollu koko ajan, syytti että on mun syy, jotta olis ittellä parempi mieli.
ja sekasta saa munmilestä olla, kunhan eioo paskasta
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #16056 : 22.06.2012 11:54:47 »

joo, siis mua syytettiin siitä etten viikannu sen vaatteita kaappiin (talo on kuitenki 390m2) ei voi olla yksin mun vastuulla sen siivoominen. toinen nainen sillä on ollu koko ajan, syytti että on mun syy, jotta olis ittellä parempi mieli.
ja sekasta saa munmilestä olla, kunhan eioo paskasta

Tuskinpa tämä uusi nainenkaan alkaa sen vaatteita viikkaamaan. Ei eletä enää  50-luvulla. Sen pitää vaihtaa naista yhtä tiuhaan, kuin paitaa, jos viikkaria etsii.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16057 : 22.06.2012 12:08:08 »

kerran on siivonnu keittiössä 5½v aikana. purki mein saunan 4v sitten eikä tehnykkä uutta tilalle, pesumahdollisuus on siis kellarissa bideellä. betonilattian päällä. otti lainan saunaa varten, osti moottorikelkan ja peräkärryn. jos teki ruokaa, oli se evääksi ittelleen seuraavaksi päiväksi.
(toki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). sillonku laps oli pieni, nukuin 2h:n unia 20min pätkissä, mutta hän 8h vierashuoneessa. sain kerran viikossa mennä nukkuun sinne ite. jnejne.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16058 : 22.06.2012 12:17:58 »

joo, melkokauan annoin kohdella itteeni huonosti. että onnenpotku koko toinen nainen.
loukkaa vaan toi noitten touhu, oli sen vieny jo appiukon synttäreille vaikkei eropaperitkaa ollu tullu vielä, ton lapsenki siihen jo tutustuttanu, vaikka vasta 3½v on. koitin pyytää että jos kk kaks oottelis että saatas arki täällä pyöriin (kunhan saisin sen asunnon, pistivät jonoon, eivät antaneet mitään) ja sitten vasta uusia ihmisiä ton pienen elämään, ni ei kuulemma sovi.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16059 : 22.06.2012 12:26:23 »

Mä niin tiedän ironia noi fiilarit  Cry
Mutta tosiaan, ONNENPOTKU!
Ilman sitä et ois ukosta ehkä päässykkään!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16060 : 23.06.2012 20:35:08 »

Mä oon aina tahtonut olla tosi urheilullinen. Nyt musta tulee sellanen, PISTE!  knuppel2
Syön vaan ensin tän pullan loppuun tässä sohvalla maatessani läppäri sylissä...mumsmums.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16061 : 23.06.2012 20:55:39 »

Mulla ongelma ei oo enää ruokavalio, eikä liikunnan puute, vaan se et sairastun aina kun alan urheileen. Mun vastustuskyky ei jotenkin kestä fyysistä rasitusta.  Angry
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #16062 : 23.06.2012 21:40:47 »

Miten se on niin, että kun kerran ei tahdo sokeria, tarjotaan sitä joka suunnasta eikä vastaus kelpaa kellekään? Mitä sokerilla tehdään? En ymmärrä! Toisaalta en ymmärrä, mitä tupakalla tehdään, mutta maistuu se silti...

Laitoin ruusut ja syreenit(¿ei voi muistaa?) samaan kasvualustaan ja lannoitekastelin ne. Hyvin hämäävästi satunkin käyttämään lasikannua, jonka on hankala peseytyä muotonsa vuoksi ja joka on silti varsin ruma. Hämäävästi lasikannun sisältämä litku näyttää sitten mehulta. Melkein voisin jättää joskus kasviuutekannun pöydälle ja odottaa että menisi parempiin suihin.

Fyysinen rasitus pistää kehon piippuun myös altistavasti, luulisin. Ainakaan urheilusuorituksen jälkeen ei saisi polttaa (se kyllä voi johtua ihan keuhkoistakin). Syyttäisin vastustuskykyä yskinkertaisuudessaan. Pitkäaikaisen kuntoilun pitäisi parantaa vastustuskykyä, ja itse olen ainakin huomannut että kun olen liikkunut paikasta toiseen niin kiivaasti etten ole ehtinyt harrastaa liikuntaa ja nyt on käytössä antibiootitkin jotka kieltävät auringossa oleskelun, enkä voi siis lähteä lenkille, on ollut heikompi olo ilman liikuntaa.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2012 21:43:37 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16063 : 24.06.2012 16:03:35 »

Uus profiilikuva  smitten
En oo enää niin synkkä Tongue
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #16064 : 24.06.2012 19:04:11 »

Kuuhilda ehti sit ensin. Eilen illalla nimittäin mietin kans piirtää ittelleni uuden. Cheesy
Nätti kuva kyllä Hildasella. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: