Sivuja: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7546983 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15555 : 16.02.2012 14:00:43 »

Onko teillä koskaan sellanen olo, että tapahtuu hirmusen paljon ja sitten pelottaa että on liian monta rautaa tulessa - mutta ei voi muuta kuin vain takoa? Hirvittävän paljon tapahtuu ja tärisen innosta, mutta silti pelottaa että uuvun jossakin vaiheessa, puolimatkassa.  Huh

JEP  Grin Cheesy 99% ajasta Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15556 : 16.02.2012 22:40:44 »

ironia, mitä teet jos haluat siitä olosta eroon? Vai haluatko? Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15557 : 16.02.2012 23:30:30 »

No visioita tulee ja menee, osa jää hautuun. Luotan siihen että omalla painollaan menee ne mikkä menee Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15558 : 17.02.2012 15:11:01 »

Jeii, KV on taas täällä.  Grin coolsmiley
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15559 : 17.02.2012 15:27:48 »

Onko teillä koskaan sellanen olo, että tapahtuu hirmusen paljon ja sitten pelottaa että on liian monta rautaa tulessa - mutta ei voi muuta kuin vain takoa? Hirvittävän paljon tapahtuu ja tärisen innosta, mutta silti pelottaa että uuvun jossakin vaiheessa, puolimatkassa.  Huh

JEP  Grin Cheesy 99% ajasta Cheesy

Mullakin ihan sama juttu! Aina pitää haalii itku kurkussa lisää tehtäviä vaikka edellisissäkin on tekemistä. Eli käytännössä odotan vuoden ympäri kesää ja lomaa; jos vaikka sillon pääsis irti stressistä. Turha toivo tosin...
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15560 : 17.02.2012 21:42:48 »

Nyt on taas pää täynnä vilinää joka pitäis jotenkin muuttaa viisaudeksi Wink Pari päivää oltu opiskelijaelämää viettämässä, ja nyt pitäis sitten siivota jäljet...kaikki täällä kotona on nimittäin ihan hyrskyn myrskyn kun on menty ja tultu koko konkkaronkka karvaisia perheenjäseniä myöden, kuka minnekin suuntaan sinkosi.
Nyt oon vaan niin naatti, että olkoot, kyllä nää sekasotkut huomiseen oottaa kiltisti. Huomenna ois vaan kyllä kiva olla ja möllöttää..mutta ehkä sitäkin kerkiää sitten jossain vaiheessa päivää.
 smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15561 : 17.02.2012 21:50:00 »

Onko  ihan tervettä paiskata vettä täys oleva kahvipannu toisen jalkojen juureen kun menee hermot siihen,
kun toinen lähteekin hakeen pizzaa ja tivaa mitä haluan, enkä osaa päättää.. Ensin puhelimessa sanoi et ei hae pizzaa kun on matkalla jo kotiin et soitetaan ne pizzat kotiin. Ja sit sanoin kotona, et ei oo järkee soittaa, en sittenkään tarvitse, niin se sanoi et hakeepas.
Mä olin itse ihan järkyttynyt että tein niin. Kahvipannu tuhannen pirstaleina ja litra vettä lattialla.

skorpioni (nauraen): milläs *itulla me nyt keitetään kahvia?
minä (itkien): eihän suhun sattunut..?! anteeksi... oon niin väsynyt ja kaikkea. apua. taidan olla ihan hullu nainen, tarvitsen varmaan jotain hoitoa..
 skorpioni Et sä tarvitse hoitoa, jos sulla kerran elämässä menee hermot.. smitten

Joo, ei tosiaankaan mun tapaista. En juuri koskaan suutu kenellekään, ja jos suutunkin niin en kauheen näyttävästi. Enkä siis nytkään ollut suuttunut kellekään kohteelle vaan hiton ylirasittunut kaikesta, kun vauva valvoi 9 tuntia putkeen ja kiljui ja karjui aina kun otin syliin. Tunsin itseni huonoks äidiks kun se ei halunnut olla mun sylissä, en saanut sitä nukutettua. Lopulta nukahti olohuoneen lattialle raukkaparka,  Cry sillon kun olin keittiös tiskaamassa. Tuli sellainen tunne et näköjään mun piti mennä pois läheltä et nukahti. Mietin että onko energiani huonoa lapseni mielestä. Siitä tuli riittämätön ja surkea olo. Ja juu, aikaisemmin päivällä kun poika oikeen kiljui ja karjui niin aloin huutaa mukana, enkä siis mitenkään hiljaa. Lopetin kyl lähes heti, mut silti, jäin miettiin että oliko sekin ihan pakko tehdä?! Turvallinen ja mukava äiti ja silleen. En vaan oikeen jaksa kun tätä huutamista ja nukkumattomuutta on takana nyt kolme päivää ja rasittavinta tällainen on kun mies on iltavuorossa. Niin tajuttoman hitaasti päivät menee.

ps. skorppari lähti hakeen pizzaa  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15562 : 17.02.2012 21:54:57 »

Mullakin on ollut tässä nyt opiskelijarientoja. Täytyy kyllä pistää stoppi joksikin aikaa ainakin alkoholin suhteen, en yhtään tykkää siitä minkälainen oon kun juon liikaa. buck2 Vähänkin jos jotain siinä tilassa mokaan, tulee hirveä "olen arvoton ihminen, joku saa ajaa mun yli kun meen baarista ulos"-olo (vaikka sitten oikeasti kun meen ulos, tajuan kyllä hyvin olla hyppimättä autojen eteen - se ajatus vain pyörii päässä, että oikein olis).

Spontaanius on kyllä mukavaa (ja onnistuu minulta erittäin hyvin myös selvinpäin, ettei sen puoleen), sitä oli eilisessä tosi paljon. Ja se, että eilen sain aikaan niinkin hassun asian kuin aivan hervottoman megahamppariryhmähalaus-sarjan. Grin
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15563 : 17.02.2012 21:59:49 »

Jää kyllä viininmaistelut väliin tänään Cool Lähden kohta kirjastoon hakemaan lisää lukemista, ja sitten omistan koko illan liikunnalle&lukemiselle.

Näin muuten viime yönä unta, että asuin samassa hotellissa missä Lapinlahden linnut (se koko porukka) oli ryyppyreissulla ja talossa menossa kunnon partyhard jota ei päässyt mihinkään karkuun Tongue

Ja se oli sulle ihan oikein !!   laugh
tallennettu

.
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15564 : 17.02.2012 22:20:43 »

Etkö muista kun monissa Lappareiden sketseissä se yks sano aina siinä lopussa: "Ja se oli niille ihan oikein !"
tallennettu

.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15565 : 17.02.2012 23:31:41 »

Tupalaiset, jos joku teistä saisi jotain tuntumaa tai intuitiota, tältä puolelta nyt kyselen apua kun tarvitsen sen pikaisesti jos sitä on tulossa.  Kiss
Minun pitäisi tehdä päätös nopeasti, jonka jo tein, mutta ihminen jota aina kuuntelen, on eri mieltä, ja nyt en osaa enää kuunnella omaa intuitiotani, se on sumussa.  Undecided jokin neuvo olisi kiva..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15566 : 18.02.2012 00:24:40 »

Tää on nyt mun mielipide vain, mutta pidä kiinni siitä mitä itse ensin päätit.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15567 : 18.02.2012 00:36:02 »

Tee niinkuin sydän  vesta 26  kalat sanoo,
jotta oikeus Astraea ja luonnonlaki Logos rx 26  neitsyt vastapäätä täyttyy.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15568 : 19.02.2012 00:23:00 »

Mä sanoisin kans, että aina kannattaa ensisijaisesti luottaa siihen mitä oma sisin sanoo.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15569 : 19.02.2012 16:15:32 »

Hyvää sunnuntaita tupalaisille!

Astroilu on jäänyt vähemmälle viime aikoina, aikansa kai kutakin.
Kuunkiertoa silti muistan tarkastella ja säännöllisen epäsäännöllisesti muidenkin palluroiden liikkeitä.

Tänne on aina hauska palata kaikenkarvaisia juttuja lueskelemaan ja kyllähän täältä aina sitä uutta puhtia ja energiaa löytää!

Kiitos teille!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1036 1037 [1038] 1039 1040 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: