Kiitos teille

Joo, joskus ne pelot on kyl vähän älyttömiä (esim joku esiintymispelko ku luulee kuolevansa siihen yleisön eteen tai pelkää et koko yleisö alkaa huuteleen vihamielisyyksiä sulle yms outoa mitä nyt ei tosielämässä juuri tapahdu)..
Kyllä pojalle tuli otsaan aikamoinen kuhmu ja mustelma, et ei se mikään ihan pikku kopsahdus ollut..
Tässä on juuri se et äitinä mun tuollaisissa tilanteissa täytyy tehdä se päätös, et
lähdetäänkö nyt varmuuden vuoksi päivystykseen vaikka todennäköisesti tuo on vain pikku harmiton päänlyönti. Mä oon ihminen joka lähtee omien vaivojensa takia juuri koskaan mihinkään varmuuden vuoksi, mutta lapsen kohdalla mulla onkin vastuu toisesta ihmisestä - mitä JOS onkin aivotärähdys. Mitä JOS onkin kallonsisäistä vuotoa ja kun annan lapsen nukahtaa, se menee koomaan? (aivovammapotilas ei saa nukahtaa ennen tutkimuksia tuon koomavaaran vuoksi).. Mitä JOS ihan mitä tahansa, mutta minä annan sen tapahtua vain siksi, että ajattelen liian leppoisasti et "ei tässä nyt mitään"...
No, nyt se poika ainakin oli tällä kertaa ihan hyvävointinen ja normaali, et selvästikin tuo oli vaan perus kopsahdus..
On se jo sata kertaa aikasemminkin kolauttanut itsensä, mut mä en turru siihen.
Tottakai mä tahdon suojella tota kullan arvosta pikku nuppia enemmän kuin mitään.
Kullan arvoinen nuppi lähti isukkinsa kanssa mummulaan tsekkaamaan uusia ovia ja ikkunoita..
Mulla on hyvää aikaa laskeskella kaloreita. Oon nyt kolmatta päivää tämmösellä dieetillä et oon laskenut valmiiksi erilaisia ateriakokonaisuuksia niin voin sit niiden avulla helposti katsoo et söisin päivässä noin 1600 kcal, siitä tulee just ok kalorivaje et laihdun silleen rauhaksiin. Tavote on et mun rantakunto ei ois luokkaa hylje, vaikka siis hylkeet söpösiä onkin.