Sivuja: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7541185 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15465 : 03.02.2012 21:15:48 »

^ No, jos joku on ollakseen häiriöksi, niin eiköhän joskus tule tapahtumaan jotain netikettiä rikkovaa..

Mä en tiedä miks mut mua ei häiritse nyt TÄÄLLÄ kukaan niin herkästi nykyään..
Jos joku kirjoittelee mun mielestä sekoja niin pyörittelen hetken aikaa silmiä ja menen lukemaan jotain muuta.
Mut modelle se juttu on tietty toinen, ei niin vaan voi olan kohautuksella ohittaa asioita.

Joidenkin kirjoittelijoiden hyökkäävyys ihmetyttää kyllä...
On tarve päteä ja saada toinen osapuoli puhumaan itsensä pussiin ja 'olemaan väärässä'..
Olkootkin että joku on väärässä jossain, niin mun mielestä jos ainoa asia mitä täällä foorumilla tekee et hyökkii ympäriinsä,
nii ei kiva.  Undecided

Eipä sillä, et mäkään täällä asrologisesti vaikuttaisin, mut tarkotus on, sit ku elämäntilanne antaa enemmän aikaa,
alan taas opiskeleen ja kertaamaan astrojuttuja omaks ilokseni. Sit voi multakin tulla jotain muuta ku vauvajuttuja.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15466 : 03.02.2012 21:18:22 »

Kuuhilda
Noin yleisesti on  kuu 23  kaksoset aspect_squ mars rx 22  neitsyt
eli vähän niinku  merkurius aspect_squ merkurius
argumentointia.
Ja jos lisätään  venus 24  kalat
niin  kuu kaksoset on siinä t-ristin kärkenä  mars aspect_opp venus :lle.
Elikkä leikin varjolla ollaan mieltä jos toistakin,
reagoidaan elohoppeen nopeudella,
mut  retro mars pistää vähän jäitä hattuun?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15467 : 03.02.2012 21:44:10 »

Leikin varjolla ja elohopean nopeudella hyvinkin  Smiley

Koitin etsiä sitä juttua foorumin syntymäajasta, mutta enpäs löytänyt.

Tässä asunnossa jäätyy nurkat!! Opiskelijat aikanaan tehneet, ja ovat kyllä olleet ihan opiskelijoita..siis ei ny hilettä ole, mutta ei kovin kaukanakaan.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15468 : 04.02.2012 17:17:45 »

Eipä mua muuten haittaa vaikka joku itseänsä jonain pitääkin, mutta semmosta käytöstä on vaan vaikea suvaita jos aletaan syyttelemään, haukkumaan ja uhkailemaan. En minä ainakaan pysty vaan tyynesti ottamaan semmosta vastaan, taikka olemaan kuin hanhen selkä että pois valahtaa semmoset, luontoni vaatii saada edes lisäperusteluja.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15469 : 05.02.2012 14:02:01 »

Oon päättänyt et luotan vain ja ainoastaan ihmisiin, jotka oikeesti ovat näyttäneet mulle olevansa sen arvoisia.
Muilla ei ole asiaa tulla mua pompotteleen miten huvittaa - piste.

Viime viikon lauantain keilausreissu todisti mulle just sen mitä olen ajatellutkin ,  kalat -ystävä ottaa mut ystäväkseen ja huvikseen juuri silloin kun haluaa, hän tarvitsee minua liittoutumaan yhtä toista ihmistä vastaan ja yrittää kiusata tätä neitsyt-naista sillä että me ollaan ystäviä ja tää neitsyt jää vähemmälle huomiolle. Vaikee selittää, pitkä tarina. En mäkään tästä neitsyestä pidä mut mulle riittää et en kaveeraa sen kanssa ja pelaa mitään pikkutyttöjen mustasukkaisuusleikkejä.

Eipä ole kalasta taas kuulunu mitään ko. reissun jälkeen, vaikka ennen sitä hän lämmitteli välejä, soitteli pari kertaa et tuuthan, ois nii ihana nähdä sua puspus musmus hyrrr... Ja sit koko ilta halailua ja jee jee hyvä meininki. Ja nyt kun kaipaan arkeen ystävää, niin tästä ei tosiaan kuulu mitään.

Asioihin ei tuu muutosta, ennen kuin itse rajaa ystävät ja kaverit ja päättää itse mitä tekee kenenkin kanssa eikä odota keltään mitään epäreilistista tai anna joidenkin tyhjänpäivästen imartelujen vaikuttaa itseensä.  knuppel2
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15470 : 05.02.2012 19:18:16 »

Kiirettä on pidetty pari viime viikkoa, huhhuh...
Eteenpäin on menty ihan jokaikisellä elämän osa-alueella, hullua miten elämä viekin niin vauhdilla ja nyt on sellanen hassu olo! Toteutin unelmiani ja tajusin, että nyt eräs haluamani asia alkaa pikku hiljaa toteutumaan.  smitten Kävin myös antoisan tarotkurssin!
Elämä on ihanaa, dididiii Cheesy
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15471 : 05.02.2012 20:14:51 »

tuntuu, että tämä vuosi on tosiaankin alkanut tosi energisissä maisemissa. Tammikuun alku oli vähän sellasta ihmettelyä ja tahmaista, mutta sitten kun vaan uskalti lähteä eteenpäin niin kyllä muuten vietiin. Smiley
Toivottavasti muillakin näin!
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15472 : 05.02.2012 22:19:21 »

Joo, täällä on kyllä minustakin ollut hyvä ja terveyden rajoissa tolerantti ylläpito, ainakin ulostuonnin perusteella ja mitä olen sivusta katsellut kun olen kovin vähän aikaa tällä foorumilla aktiivisesti hengaillut.

Tänään oli kylmä, illalla tuuli ja pakkanen helpottivat, pakkanen sen viitisen astetta lämpimämpään päin, tuuli sen verran että ilma tuntuisi lähestulkoon kymmenen astetta aamusta iltapäivään kestänyttä tilaa lämpimämmältä. Namimaiskis, ei suinkaan naama jäätynyt niin kauan kunnes muumioiduin kaulasliinaseen.

Minullakin, Indium, on ainakin ollut tapana syytää kysymystä aiheettoman käytöksen perään. Kävi piakkoin ilmi että kun miespuolisena henkilönä tekee niin, etenkin face-to-face, on moinen käytös varsin itsetuhoista. Lopetin kyselemiset ja viime aikoina olen lopettanut turhan asioiden syväluotaamisen. Jos joku on suoraan sanottuna vaikkapa mulkero sillä perusteella että hän olisi omasta mielestään aattellisesti ideaali ihminen ja toteuttaisi ihmisen-elämäänsä parhaiten päällä maan, on hänen käytävä viime kädessä itseensä omin päin. Kuten olen kuullut sanottavan: "Terapeutti ei muuta sinua ihmisenä. Terapia ei ole aivopesua. Terapeutti ainoastaan ohjastaa ja antaa ulkopuolisen, ammatillisen mielipiteensä." Ei ole aivopesua elämäkään. Muutenhan kaikki voisivat olla Simejä, päättää mielialansa perustarpeiden pohjalta ja toteuttaa siten unelmiaan kuin pikajuna - supermegaekstraplatina-aura täydellä liekillä hehkuen.
   Onhan se kamalaa, että on olemassa ihmisiä joita ei oikeasti kiinnosta astua toisten saappaisiin - ymmärryksen puutteesta tai matalasta, henkisestä kipukynnyksestä johtuen - mutta ei heitä helpolla toiselle kiertoradalle omalta navalta vedetäkään.

Puhtia blogiin, Aminthir!

Kaikilla on vissiin tällä hetkellä itsekkyyteen, itsensä arvostamiseen ja oman tilan haalimiseen ja sen suojelemiseen liittyviä asioita? Minulla ainakin.  Huh
   Ja tuntuu epäinhimilliseltä, kun "ystäviä" ja "läheisiä" voidaan esineellistää omaksi terrakotta-armeijaksi, koristeiksi itsensä ympärille, muuriksi itselleen, jotka voidaan riistää toiselta henkilöltä jotta tämä tuntisi itsensä alastomaksi, suojattomaksi, ahdistuisi ja menisi sykkyrälle. buck2
   Olen huomannut, vaikken oikeasti moista jaksa odottaa, että pitää odottaa kauan ymmärtääkseen kuka on ystävä todellisuudessa ja kuka ei. Juuri itselleen sopivia ystäviä on yhtä paljon kuin yhden palan kanssa yhteensopivia osia 500 palan palapelissä, IMHO.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15473 : 06.02.2012 07:30:30 »

Jotenkin niinkun alkais taas tää syöskykierre riittää...ihan kaikki menee pieleen...tietokonekin teki jonkun päivityksen, ja nyt selain ei tue evästeitä enkä pääse minnekään.
Mutta kaikki tapahtuu nyt semmosen otsikon alla, että tuolla ekaluokkalaisella on itsetuhoisia ajatuksia...voi musta valahtaa kaikki voimat ihan vaan kun pelkästään kirjotan tuon.
Hemmetinmoinen juttu.
Isästään ei ole mitään apua, selittää vaan jostain avaruusreptiileistä ja siitä, että poika on sekaisin kun jotkut yrittää manipuloida sitä kahteen eri suuntaan ( Esimerkki siitä mitä liika pilvenpolttelu tekee)  Cry

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15474 : 06.02.2012 12:13:43 »

Embarrassed Kuullostaa tosi tylsältä Kuuhilda. Toivon koko sydämestäni että lapsesi saa sen avun jonka tarvitsee ja että tuollaiset ajatukset väistyisivät noin nuoren mielestä! Sinullekin tsemppiä!

Ollaan menossa perheneuvolaan, lääkäri laittoi lähetteen sinne, mutta ei tullu aikaa kuitenkaan vielä.
Jotenkin tuntuu, että tarvis nyt heti tehdä jotain, mutta mitä mä teen? Odottelen vaan ja lallaallaa, ehkä sitä apua joskus tulee? Toisaalta taas jos nyt heti alan selvittää opettajankin kanssa tätä asiaa, niin voi olla että ammun yli, enkä osaa suhtautua...siis poika valittaa että opettaja on hirveä, huutaa ja on vihainen vain koko ajan...EN tiedä mikä juttu se siellä on, onko syy vai seuraus.
NYT tarvis sitä olkapäätä jota vasten vois itkeä, ja joku sanois että kyllä kaikki järjestyy, älä huoli.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15475 : 06.02.2012 12:59:36 »

NYT tarvis sitä olkapäätä jota vasten vois itkeä, ja joku sanois että kyllä kaikki järjestyy, älä huoli.

Sitä kaikkea sinulle.. Minä ainakin uskon että teillä siellä kaikki järjestyy. On aika iso asia et poika on sentään tuonut ilmi nuo itsetuhoiset ajatukset, mietippä jos hautoisi niitä päässään hiljaa vuodesta toiseen. Mun mielestä se on merkki siitä että hän on vastaanottavainen avulle. Kumpa osaisin neuvoa jotain, mutta en osaa.. Ehkä on parasta olla hiljaa ja lähettää sinne vaan rauhoittavia ja selkeyttäviä ajatuksia!

..kyl noi lapset on sit sellanen elämänkoulu... Rakkauttahan ne meille täällä opettaa, joskus se vaan tekee kipeää  Cry Cry smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15476 : 06.02.2012 13:12:18 »

Lapsella on punasella menossa
 neptunus aspect_sex aurinko ja  pluto aspect_tri kuu
Löytyiskö näistä mitään vinkkiä?  aurinko aspect_con kuu ja  aurinko aspect_con merkurius syntymäkartalla. merkkari  oinas, aurinko ja kuu  harka huone 11.

Lisäksi on voimakkaana  pluto  aspect_tri jupiter  neitsyt 4.
 pluto aspect_opp saturnus huone 12  rapu
 jupiter aspect_con kuu
 mars aspect_squ venus  aspect_con mars huone 12  kaksoset
ja  mars aspect_sex askendentti rapu

Eli onhan siinä sitä  Undecided

Itsellä uranus on juuri tehnyt yhtymän kuulle huoneessa kolme.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15477 : 06.02.2012 13:13:09 »

Ja *Amithir*ille kanssa, että vaikka se Johnny Deppi sua siellä niin  kovasti kutsuu (tähän välihuomio, et mitäs hiton erakoitumista se on kun saa hottiksen leffatähden seurakseen?!  :Smiley ), niin jää nyt ihmeessä tänne kylmään Suomeen moderoimaan tätä sekopäistä keskustelupalstaa.. Eikö kuulostakin paljon paremmalta ku joku tylsämaisemainen Riviera... Grin

Mä oon itkeä pillittäny koko eilisen ja tän päivän.. Mitään pahaa ei oo sattunu, enkä oo masentunut. Liikutun vaan koko ajan kaikesta. Jospa se ois ne naistensysteemit tulossa?!  Grin Katoitteko viime Voice of Finlandin, siinä oli se enkelimäinen vaalea tyttö joka lauloi sen Elton Johnin rakkausbiisin, joka alkaa; it's a little bit funny, this feeling inside.. Niin joo, Your Song. En juma mulla meni kylmät väreet koko sen laulun ajan ja jälkeenkin. Sen tytön ääni oli niin out of this world. jotain sanoinkuvaamattoman puhdasta ja viatonta.

* muoks. piti vähän lisätä isoja alkukirjaimia kun särki omaan silmään lukee huonoa kielioppia..
« Viimeksi muokattu: 06.02.2012 13:16:35 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15478 : 06.02.2012 13:30:01 »

Minä olen kanssa jo viikon ollut tunteet pinnassa...itku meinaa pukata joka nurkan takaa...siis jo ihan ilman tätä pojankin kuviota...luin pakkaseen paleltuneista kodittomista Bulgariassa, vai missä se oli, ja tuli itkukohtaus. Se on väärin! Ihmiset kuolee pakkaseen!! Eikö kukaan olisi voinut tarjota niille yösijaa?! Miten voi olla näin?
Ja monta muuta itkuntirautusta meinannu tulla, ihan pitkin päivää.
Mikä lie.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15479 : 06.02.2012 16:12:39 »

Kuuhildalle ja pojalle paljon voimia.  smitten
Ei kannata luovuttaa, se antaa voimaa jaksaa kun uskoo että kaikki kääntyy vielä paremmaksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: