*A* mahtavaa NY-reissua! Pääsispä itsekin... Tahtoisin mennä VS putiikkiin osteleen kaikkia naisellisuushörhelöitä.

Mulla oli eilen vuosisadan krapula.
Tarkoitus oli ottaa kohtuudella, joten en juonut drinkkejä enkä shotteja, pysyin ihan olutlinjalla ja pidin taukoja...
No, sama se, yrjösin taas illalla ja aamulla ja päivällä vielä, eikä vesi tai ruuat pysyny sisällä ennen iltapäivää.
Nyt on fyysiset oireet ohi mutta masentaa.
On se niin harmi et lauantaina oli niin hauskaa ja nyt ei enää ole.

Olin työkavereiden kanssa ensin yhden kotona, sit mentiin hohtokeilaamaan ja sit iskelmäbaariin, missä lauloin vähän karaokeakin. Olin kaikista huonoin siinä keilauksessa meidän tiimissä mut ei se haitannu.
Oli niin ihana nähdä ihmisiä pitkästä aikaa ja tanssia kuin viimestä päivää ja halailla kaikkia. Ja sanoo noin kymmenelle miehelle et joo, on se kihlasormus.. joo ymmärrän, mut oli kiva jutella.

Tuli sellanen tunne et taito ei oo kadonnu.

Ja vielä ihanampaa oli sit eilen kun alkoi olo helpottaa, leikkii pikkupojan kanssa ja illalla käpertyy viettää miehen kans laatuaikaa kun pallero saatiin nukahtaan.
Nyt voin taas sanoo et en juo enää koskaan!!
Ave^, heh, mä oon just sellanen et käytän vieläkin tennareita ja korkokenkiä, ei ongelma ole siinä et miten niillä tarkenee vaan et
miten niillä pysyy pystyssä!?