Sivuja: 1 ... 1028 1029 [1030] 1031 1032 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7539953 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15435 : 27.01.2012 17:07:02 »

hehkutin tätä jo toiseen ketjuun, mut hehkutan tännekin; mua on sanottu eilen ja tänään nimityksellä "äittiiii!"
((( awwwww-pakahdus  smitten smitten )))

Maailmankaikkeus, ohjaa ihmisiä äänestämään suomen tasavallan presidentiksi mies joka ajaa asioita sydämessään totuudellisesti hyvään suuntaan- olkoon hyvä rukous tähän hetkeen.
Mulla on tunne, et niin tulee käymään.  smitten
Mä en ole koskaan tuntenut minkäänlaista kiinnostusta ketään poliitikkoa kohtaan, mutta nyt mussa syttyi joku liekki kun tutustuin tähän ehdokkaaseen (kuten oon aikaisemmissakin vaaleissa tutustunut, mut kukaan ei ole vain oikein koskaan tuntunut näin oikealta).. Luotan mun intuitioon 100%:sesti tässä asiassa. Mun mielestä homous on säälittävä peruste sille miksi hän ei olisi hyvä pressa - täysin epäoleellinen asia koko hommassa, ja olisi sitä paitsi joidenkin lähteiden mukaan jo kolmas homo presidentti suomen historiassa, että ei uusi juttu sinänsä.  Wink Uutta on ainoastaan se että juttu on avoin.

smitten

smitten smitten Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15436 : 28.01.2012 23:48:52 »

coolsmiley

Katoava kaikkeus syö monelta turhat murheet.

smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15437 : 30.01.2012 13:07:56 »

Nythän se on oikeastaan talvi parhaimmillaan.  smitten
Kun vaan tarpeeksi laittaa vaatetta päälle.

Olen muuten kummastellut, että miten ihmiset tarkenevat tuolla yhä tennareissa??  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15438 : 30.01.2012 14:29:48 »

*A* mahtavaa NY-reissua! Pääsispä itsekin... Tahtoisin mennä VS putiikkiin osteleen kaikkia naisellisuushörhelöitä.  Grin

Mulla oli eilen vuosisadan krapula.
Tarkoitus oli ottaa kohtuudella, joten en juonut drinkkejä enkä shotteja, pysyin ihan olutlinjalla ja pidin taukoja...
No, sama se, yrjösin taas illalla ja aamulla ja päivällä vielä, eikä vesi tai ruuat pysyny sisällä ennen iltapäivää.
Nyt on fyysiset oireet ohi mutta masentaa.
On se niin harmi et lauantaina oli niin hauskaa ja nyt ei enää ole.  Grin

Olin työkavereiden kanssa ensin yhden kotona, sit mentiin hohtokeilaamaan ja sit iskelmäbaariin, missä lauloin vähän karaokeakin. Olin kaikista huonoin siinä keilauksessa meidän tiimissä mut ei se haitannu.
Oli niin ihana nähdä ihmisiä pitkästä aikaa ja tanssia kuin viimestä päivää ja halailla kaikkia. Ja sanoo noin kymmenelle miehelle et joo, on se kihlasormus.. joo ymmärrän, mut oli kiva jutella.  Grin Tuli sellanen tunne et taito ei oo kadonnu.  Cheesy

Ja vielä ihanampaa oli sit eilen kun alkoi olo helpottaa, leikkii pikkupojan kanssa ja illalla käpertyy viettää miehen kans laatuaikaa kun pallero saatiin nukahtaan.

Nyt voin taas sanoo et en juo enää koskaan!!

Ave^, heh, mä oon just sellanen et käytän vieläkin tennareita ja korkokenkiä, ei ongelma ole siinä et miten niillä tarkenee vaan et miten niillä pysyy pystyssä!?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15439 : 30.01.2012 15:23:21 »

Eilen tuli reippailtua kirpakassa kelissä joku 10km.n lenkki, mutta tossa aiemmin kun suunnittelin lähteväni, peti veti enemmän puoleensa  Huh En nyt varsinaisesti ollut väsynyt, mutta kummasti kuitenkin nukahdin ja vielä toisenkin kerran, saadakseni kai jotain lisäselvitystä ekaan uneen (myöhästyin omista häistäni).. On se ihanaa tää datan saaminen näillä keinoilla, mutta saiskos vielä jonkun käsikirjan, miten näitä tulkitaan? Vai pitäiskö tää ottaa vinkkinä ja alkaa varustautumaan enskuun karkauspäivään?  Cheesy

Smiley K
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15440 : 30.01.2012 16:17:06 »

Tulinpa tupahan, koska täällä voin toivotella eräälle Somaiselle onnekasta auringon paluuta  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15441 : 30.01.2012 17:23:48 »

Kuulostipa, Tiigris, hyvältä darralta. "Miks join?"  Cheesy Onneksi olkoon että olet yhä elossa, saavutukselta se ainakin itselle voi tuntua kun on kauhean ilkeän paha olo olla olemassa silloin sitten.

Täälläpäin ainakin on kauhea lenkkeilykeli. Ei siinä, kun ei tule kuuma vaan pystyy juoksemaan tasaisesti hiestä välittämättä, kun tuulee topakasti, mutta miehinen minuus jäätyy vastatuuleen juostessa.  buck2

Flunssa iski salakavalasti. Em ossa kirjoitaa, räkää on tullut koko ajan ja tulee tulemaankin. Räkää ja limaa on kyllä varoittavasti tullut ja mennyt ja valunut ja norunut toista viikkoa, että "kyllä sinä sairastut vaikka mitä tekisit." Juuri olen paremmin syönytkin kuin pitkään aikaan ja niin etespäin. Väsymys on kauhea. Ei ihme että nukuin pommiin esim. kaikesta. Vuodatan räkää vessapaperiin koska nenäliinat loppuvat kuitenkin, ja vuodatan tuskaani tännekin.
smitten

Olisi mukavaa tehdä 10km lenkki. Itse juoksaisin sen päälle 2km (ehkä) jonkin aikaa sitten...

//Niin ja en sitten tajua mistään mitään.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2012 17:27:57 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15442 : 30.01.2012 17:34:07 »

Jahas Soma. Onnea koko vuodeksi smitten
Älä juhli kovin rankasti...tai jos tekee mieli niin lue tuoTiigriksen viesti tuotla yltä Cheesy Vaikka moneen kertaan, niin lähtee hurjimmat juhla halut Cheesy
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15443 : 30.01.2012 17:58:58 »

Vai että auringonpaluu.  Grin Onnea Somalle.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15444 : 30.01.2012 20:20:19 »

^ Joo, onnittelut täältäkin somalle ja tosiaan, suosittelen sellaista kivaa ja kohtuullista juhlimista.. Wink

Mä en ymmärrä miks tää elämä on välillä ....  Undecided
Kanniskelin taas 1,5h putkeen kirkuvaa vauvaa, huusi niin paljon että kakoi vähän väliä ja kuulosti et tukehtuu. Selvästi refluksi taas oireilee kun nieleskelee jatkuvasti ja on hikkaa. Tuli varmaan viinirypäleestä, kun annoin aamulla hänelle puolikkaan kuoritun viinirypäleen maiskuteltavaks..
Ärsyttää.
Mulla tulee syyllinen olo joka kerta kun annan pojalle jotain ruokaa ja se saa niistä mahakipuja tai refluksioireilua nii et pari päivää menee huutaen.
Ja sit ihmiset kyselee et eikö teidän pitäs yrittää useemmin kokeilla uusia ruokia että jotain sopivaa löytyis.  tickedoff

Ihmisten on niin helppo antaa mitä erikoisempia neuvoja lapsen kasvatukseen liittyen, varsinki kun on kyse lapsesta jolla on sellanen vaiva, mistä näillä neuvon antajilla ei ole omaa kokemusta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15445 : 30.01.2012 20:33:37 »

"Ihmisten on niin helppo antaa mitä erikoisempia neuvoja lapsen kasvatukseen liittyen, varsinki kun on kyse lapsesta jolla on sellanen vaiva, mistä näillä neuvon antajilla ei ole omaa kokemusta."

Näinhän se on Cheesy Ei pidä ottaa liian vakavasti.

Ja syyllisyyteen saa vanhempana tottua. Mun pitää ainakin kertoa itselleni monta kertaa miksei joku oikeesti ole mun syytä, tai jos joku tosiaan on, niin mitä voin tehdä asialle!!? Jatkuvaa vuoropuhelua kolkuttelevan omantunnon kanssa, ja usein ihan syyttä. Mutta tosiaan, sille pitää vaan sanoa, että oo hiljaa siinä.
Tää on aika vekkuli matka myöskin omaan itseen, tämä vanhemmuus.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #15446 : 30.01.2012 22:00:46 »

*A* mahtavaa NY-reissua! Pääsispä itsekin... Tahtoisin mennä VS putiikkiin osteleen kaikkia naisellisuushörhelöitä.  Grin

Kiitos kiitos Smiley Niin tosiaan, VS vois olla aika jees... Mitenhän saisin sen tutkimussuunnitelmaan tärkeänä osana tieteellistä raporttia? Cheesy Joka liikehän pitää raportoida...

Muuten, kysymys: eikö verokortit ole voimassa tammikuun loppuun? Mun valopää työnantaja heitti mun verokortin varmaan silppuriin ja vetäisi 60% palkasta ennakonpidätykseen. Koko universumi on näemmä päättänyt, ettei mulla saa olla rahaa yhtään ylimääräistä. Tai sitten se on vaan se idiootti työnantajan palkanmaksaja joka inhoaa mua karmallisella, ellei jopa raamatullisella tasolla.

*A*
Uusi verokausi alkaa 1.2. joten palkanlaskijasi on tehnyt ISON virheen. Ellei sulla sitten ole ollut rastia kohdassa B ja tulot ylittyneet. Mutta ei senkään pitäis 60%olla! Jotain 32-42 välillä tuloista riippuen.
Vaadi oikaisua.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15447 : 01.02.2012 13:05:25 »

Miksi sitä vanhanpiian veroa on maksettu? tai siis mihin? Kotio, kun joutuvat elättämään?

Voi ei *Marie*
Tuommonen on aina ikävää Sad
Parempi varmaankin pistää pillit pussiin, sillä vaikka hän sanoisikin että ystävinä tapailu on ok, niin voi olla, että kuitenkin koko ajan toivoo sitten enemmän, ja asia vaan pahenee  Huh
Harmi,  kun kerran on ollut mukava tyyppi.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15448 : 01.02.2012 19:02:05 »

Mä kävin 70min kävelylenkillä, ei paljoo pakkaset pidättele ku pukee tarpeeks... Nassu nyt vähän jääty, mut ku puhuu puhelimessa koko lenkin ajan nii sen jäätymisen huomaa vasta jälkeen päin.. smiley6600
Oon muuten huomannu etten pysty nykyään ollenkaan nauttii rauhallisista kävelylenkeistä ku se menee aina puhumiseen keskittymiseen... No, tulee liikuttua vähä kuin vahingossa. Mutta ku jostain kumman syystä ei oikeen muuten pysty soitteleen ku lenkillä ollessa...

Mies on loppuviikon saikulla, joku virusperäinen räkätauti. Ihan mukavaa et on kotona, nyt vaan toivotaan ettei tartu meihin muihin ja et paranee pian nii voitas tehdä viikonloppuna jotain kivvaa..

Mä oon pessyt tänään tyynyjä ja verhoja pari koneellista ja vieny täkkejä ulos jäätymään, mietin saisko petauspatjan tungettua pesukoneeseen vai kiikuttaisinko sen pesulaan, jos sen nyt saa pestä. Tunne, et siinä on 10kg ihmishilsettä ja muuta pölyä, vaikka on vasta noin vuoden vanha.
Jotenkin kaikki petivaatteet ja verhot ja sohvat ja matot aina ällöttää ku mietin miten paljon pölyä ja moskaa ne imee itseensä.
En kai mä muuten tällasia miettis, mut mun allergiaoireet pahenee aina ku meen sänkyyn tai sohvalle makoileen tai konttaan lattiatasos, eli huomaan nopeesti miten ne pölyt sieltä hyökkää mun kimppuun... Siitä huolimatta että imuroin n. 5-6 päivän välein...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15449 : 01.02.2012 19:36:29 »

Toisaalta *marie*, oletko varma että mies ei ollenkaan kiinnosta, siis jos haluasitkin ottaa vain rauhallisemmin kuin hän? Se monesti on totta, että kun ahdistetaan nurkkaan tekemään päätös nopeasti, se useinmiten on ei, vaikka muuten voisi kehittyäkin rauhassa kylläksi. Voithan ottaa puheeksi myös sen jos sinusta tuntuu ettet liiku yhtä nopeasti tunteissa eteenpäin kuin hän.

Selvä peli on kuitenkin aina paras. Riippuu vain miehestä miten sen ottavat, toiset kunnioittavat suoruutta ja ystävyyskin voi olla mahdollista, toiset taas eivät voi mitään sille että loukkaantuvat. Hankalia hommia.  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1028 1029 [1030] 1031 1032 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: