Sivuja: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7538998 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15420 : 24.01.2012 22:18:30 »

Thanks St. PoP  Smiley Just tuo.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15421 : 25.01.2012 15:06:46 »

Mulla meni toi shoppailuinto ohi kun nyt olen hankkinut miltein kaikkea mitä ihan oikeasti tarvitsen.

Mulla on sama juttu nyt. Ja rahapussi kiittää.  Smiley Heh, mutta kenkiä.. ei voi olla kattelematta..  coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15422 : 25.01.2012 17:33:07 »

Voi ÄITI.
Mulle luvattiin niitä haasteita...ja nyt niitä sitten tulee.
Härregyyd.
 Grin Grin Grin buck2 buck2 buck2
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15423 : 26.01.2012 00:37:00 »

Minusta ei kyllä konsanaan olisi kassatyöntekijäksi. Liikaa ihmisiä, ja olen katsonut vierestä episodia jossa alkoholia ostava oli turhan jurrissa olutta saadakseen. Sellainen kännipariskunta sitten rupesi siinä riehumaan, olipa kivaa. En kestäisi moisia episodeja, vaikka sivustakatsojana olin varsin valpas ja valmis puuttumaan jos olisi jotain pahempaa sattunut. Minulla on tapana ottaa turhia asioita omille harteilleni työn suhteen. buck2

Tiigriksellä on kallis maku. Tuollaisissa asunnoissa olisi sitten elämä kiinni, tai ainakin raha. Vielä kun hyvä sijainti on, niin a'vot. Tongue

Numerosarjaenkeleistä marmoriin; Mikä enkeli sinua suojelee (MTV3)? http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2011/12/1460844/mika-enkeli-sinua-suojelee-testaa?ennustaja/testaa_itsesi#26786b2

Zadkiel

Arkkienkeli Zadkiel auttaa erityisesti vapautumaan kaikesta kielteisestä, joka estää meitä avautumasta muutokselle. Hänet tunnetaan myös vapauden arkkienkelinä. Zadkiel antaa meille voimaa muuttua armon ja myötätunnon avulla. Se puhdistaa negatiivisia uskomuksia voimallisella violetilla liekillä, joka polttaa pois kaiken rajoittavan energian. Zadkielin ilon enkelit valaisevat tietämme kohti myönteistä muutosta.

Nimen merkitys: "Jumalan oikeamielisyys"

Toimialue: Muutos, ilo, armo
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15424 : 26.01.2012 04:30:15 »

"Gabriel ja hänen ohjaavat enkelinsä auttavat meitä ymmärtämään elämäntehtävämme. Gabriel opastaa näkemään korkeamman suunnitelmamme ja kulkemaan meille tarkoitettua polkua luottavaisina. Hän tuo toivoa, hengen valoa ja selkeyttä mieliimme. Gabriel muistuttaa meitä todellisista mahdollisuuksistamme. Arkkienkeli Gabrielilta voi pyytää myös kurinalaisuutta ja sitkeyttä oman suunnitelman toteuttamiseen.

Nimen merkitys: "Jumala on vahvuuteni"

Toimialue: Ohjaus, selkeys, sopusointu"

Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15425 : 26.01.2012 14:53:01 »

Joo, kallis on maku, mut en mä siis mitään överilukaalia osta ennen ku oikeesti oon tienannu sairaasti rahaa tai voittanut lotossa...

Äh, mä oon monessa asiassa taas ihan lähtöruudussa.
Sain enkelikseni Rafaelin ton testin mukaan, eikä ihme, se on jotenkin noista arkkienkeleistä tuntunu Mikaelin ohella siltä, kenen apua tarvitsen eniten...

Mä sain tänään kuulla et olen käsittänyt ihan väärin yhden KELAn tukiin liittyvän jutun.
Oon kuvitellu etten saa tehdä kauheesti töitä, mut saan sittenkin tehdä, kotihoidon tukeen ei tulot vaikuta.
Kettu että ihminen on tyhymä.  Angry
Ne tulorajat liittyi vaan jos on hakenut jotain lisätukee, ja itseasiassa me haettiin mut se ois vaan 80€ kuussa, eli mun täytyy perua se anomus, etten joudu sit makseleen takasin kelalle ku tienaan liikaa rahaa...

Eikun vaan sit kalenteri täyteen sunnuntaivuoroja... Afro

Mä jotenkin rakastan sitä tunnetta, et kun tekee töitä niska limassa niin siitä saa rahaa tilille.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15426 : 26.01.2012 15:04:31 »

Minullekin tuli Zadkiel

ZADKIEL

Arkkienkeli Zadkiel auttaa erityisesti vapautumaan kaikesta kielteisestä, joka estää meitä avautumasta muutokselle. Hänet tunnetaan myös vapauden arkkienkelinä. Zadkiel antaa meille voimaa muuttua armon ja myötätunnon avulla. Se puhdistaa negatiivisia uskomuksia voimallisella violetilla liekillä, joka polttaa pois kaiken rajoittavan energian. Zadkielin ilon enkelit valaisevat tietämme kohti myönteistä muutosta.

Nimen merkitys: "Jumalan oikeamielisyys"

Toimialue: Muutos, ilo, armo
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15427 : 26.01.2012 16:28:31 »

Kun noita hintoja taloille katselin, niin "peruspaketti" (talo pysyy pystyssä?) oli Tiigriksen laittamilla sivuilla 50 000e molemmin puolin, kun "muuttovalmius" lisäsi hintaa jopa keskimääräisestä hinnasta 100 000 eurolla - tieto voi olla ihan höpöä, lyhytmuisteloihin perustuu kun en jaksa taas selailla niitä kauniita taloja. Menempä voittammaan lotosa ensinnä.

Terapiasessioni ovat liian lyhyitä, vain 45min. Aina jää jotain kesken... Pitääkö sitä kestää kuinka monta kuukautta sitten?

Miten kannattaisi rukoilla, anyone? Pitäisikö vain tokauttaa että "hei arkkienkeli 1-7, tarvitsen apuasi"? Tai muuten vain "auttakaa enkelit"? Enkelit koetaan lähes poikkeuksetta positiivisena asiana enkä minä ole tästä kokijajoukosta poikkeava, mutta tuntuu kummalta, ehkä teennäiseltä. En löydä nyt kuvaavia sanoja sille mutta se ei ollutkaan pointti...

Ilmatieteen laitoksen mukaan 27 minuuttia sitten täällä oli -14 astetta. Minun puolestani talvi saisi aina olla -10 lämpimämmällä puolella, pysyisi sitten lumi maassa, mutta kaikkia ei voi miellyttää. ;P
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15428 : 26.01.2012 16:44:49 »

Me kun rakennettiin pari vuotta sitten, niin silloin budjetiksi suositeltiin noin 3xtalopaketin hinta+vähän lisää. Jos tontti on kalliilla alueella, ei osaa itse rakentaa yms yms, niin ei varmaan kannata ajatellakaan alle 4:n kerrointa. Meillä hinta oli juurikin tuo nelinkertainen, vaikka ite tehtiin runkoa lukuunottamatta kaikki, ja tontti on maalla kaukana pääkaupunkiseudun kalliista hinnoista.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15429 : 26.01.2012 18:16:04 »

Mun mies suunnittele hakevansa seuraavaks rakennusalalle juurikin sen takia et osattais itse rakentaa se talo... Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15430 : 26.01.2012 18:36:34 »

Nuohan ovat vielä puutaloja, katsokaas kivitalojen hintoja.  coolsmiley

Muttah.. tonttihan on se kaiken a ja o. Jos pistää rahansa talon päälle, pitäisi se myydä heti sen parin vuoden päästä rakentamisesta jos rahojansa takaisin aikoo saada. Ja ihmiset, laittakaa niitä rahojanne mielummin kunnon paalutukseen tai hyviin lämmitysjärjestelmiin kuten maalämpöön, kuin hienoihin pintoihin. Kun on halvat lämmityskustannukset, jää sitten säästöönkin ja voi joskus myöhemmin rempata taas uudet hienot pinnat. Ja notkahtaneella, mutta sisältä upealla talolla ei kummempia voi kerskailla.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15431 : 27.01.2012 00:10:07 »

hehkutin tätä jo toiseen ketjuun, mut hehkutan tännekin; mua on sanottu eilen ja tänään nimityksellä "äittiiii!"
((( awwwww-pakahdus  smitten smitten )))

Maailmankaikkeus, ohjaa ihmisiä äänestämään suomen tasavallan presidentiksi mies joka ajaa asioita sydämessään totuudellisesti hyvään suuntaan- olkoon hyvä rukous tähän hetkeen.
Mulla on tunne, et niin tulee käymään.  smitten
Mä en ole koskaan tuntenut minkäänlaista kiinnostusta ketään poliitikkoa kohtaan, mutta nyt mussa syttyi joku liekki kun tutustuin tähän ehdokkaaseen (kuten oon aikaisemmissakin vaaleissa tutustunut, mut kukaan ei ole vain oikein koskaan tuntunut näin oikealta).. Luotan mun intuitioon 100%:sesti tässä asiassa. Mun mielestä homous on säälittävä peruste sille miksi hän ei olisi hyvä pressa - täysin epäoleellinen asia koko hommassa, ja olisi sitä paitsi joidenkin lähteiden mukaan jo kolmas homo presidentti suomen historiassa, että ei uusi juttu sinänsä.  Wink Uutta on ainoastaan se että juttu on avoin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15432 : 27.01.2012 00:58:02 »

hehkutin tätä jo toiseen ketjuun, mut hehkutan tännekin; mua on sanottu eilen ja tänään nimityksellä "äittiiii!"
((( awwwww-pakahdus  smitten smitten )))

Maailmankaikkeus, ohjaa ihmisiä äänestämään suomen tasavallan presidentiksi mies joka ajaa asioita sydämessään totuudellisesti hyvään suuntaan- olkoon hyvä rukous tähän hetkeen.
Mulla on tunne, et niin tulee käymään.  smitten
Mä en ole koskaan tuntenut minkäänlaista kiinnostusta ketään poliitikkoa kohtaan, mutta nyt mussa syttyi joku liekki kun tutustuin tähän ehdokkaaseen (kuten oon aikaisemmissakin vaaleissa tutustunut, mut kukaan ei ole vain oikein koskaan tuntunut näin oikealta).. Luotan mun intuitioon 100%:sesti tässä asiassa. Mun mielestä homous on säälittävä peruste sille miksi hän ei olisi hyvä pressa - täysin epäoleellinen asia koko hommassa, ja olisi sitä paitsi joidenkin lähteiden mukaan jo kolmas homo presidentti suomen historiassa, että ei uusi juttu sinänsä.  Wink Uutta on ainoastaan se että juttu on avoin.

smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15433 : 27.01.2012 13:23:09 »

Ja onneksi on lämmintä päällä, että tarkenee.  crazy2 Ei silti ihanaa kun on vihdoin kunnon talvi.  smitten

Minulle tuli noista Soman mainitsemista ikkunalaudoista flashback, muistan kun joskus yläasteella katseltiin koulussa jotain ruotsalaista sarjaa ja siinä oli joku teinityttö, jonka huoneessa oli leveä ikkunalauta. Sillä se aina istui kirjoittamassa. Muistan ajatelleeni, että minäkin haluan tuollaisen! Myöhemmin olen käytännön syistä unohtanut koko haaveen. Yllätti tuo elävä muistikuva mikä yhtäkkiä tuli.  laugh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15434 : 27.01.2012 13:36:58 »

Huomenta muruset  smitten
Oma koti kullan kallis kirjaimellisesti ainakin näin talvella.
Tsemppiä tiigriksen miehelle. Kyllä se itse tehty koti on aina parempi, jos vain jaksaa punnertaa.
Rakentajan stressi on kyllä sitten huomiotava mutta myös se että nuorena jaksaa  ihmeen paljon.

Joo, kyllä se tsemppiä tarvitsee,  Grin et kiitos vaan hänen puolestaan MUTTA tuo rakentaminen on todellakin vielä vasta haaveen tasolla.. Wink Eli ei mikään siis varmasti tapahtuva tai meneillään oleva asia.
Ja jos vaan mitenkään on koskaan taloudellisesti mahdollista, niin me hommataan se talo niin valmiina kuin mahdollista ja laitetaan työmiehet tekeen kaikki pintatyötkin.. Tongue Tai ostetaan uudehko valmiiks raknnettu remonttia kaipaamaton talo.
Eli siis edelleen sitä lottoa vetämään....

Ja huomenta vaan kaikille.

Mä oon niiiiiin onnellinen et on perjantai. Mut kutsuttiin huomenna työkaverien kanssa hohtokeilaamaan ja oon tosi iloinen siitä, et mua pitkästä aikaa kutsutaan yhtään mihinkään... 2funny Tarkoitus on sit jatkaa kaupungille ja harrastaa kohtuullista alkoholin siemailua. MÄ todellakin pyrin siihen kohtuuseen nyt, koska viimeksi krapulassa oksensin kolme kertaa ja makasin suihkun lattialla suihkun alla vaikeroiden pään jyskytystä ja hoin mäenjuoenääkoskaan-mantraa ja et haluunkuolla...  Grin Mä en tarvii sitä kokemusta uudelleen ennen ku oon unohtanu sen.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: