Sivuja: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7759069 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15405 : 20.01.2012 18:26:03 »

Ja hyvä Marie, voi ihanaa  Grin onnistuneilla treffeillä käynti on niin ihanaa ja voi niitä perhosia vatsassa ja kaikkee  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15406 : 20.01.2012 20:14:02 »

Minulle vaatteiden pitää olla mukavia. Vaikka olenkin kiinnostunut pukeutumisesta visuaalisessa mielessä, en välttämättä nauti kaikkien niiden vaatteiden käytöstä. Kotona on päällä aina collegehousut ja joku pehmeä neule, harmi kun ei voi kulkea ympäri kyliä niissä. Opiskelupaikassa on aina farkut jalassa, en oikein osaa edes hametta käyttää. Korkokenkiä vihaan epämukavuuden takia, vaikka onhan nekin kauniita. Onneksi pidän sellaisesta vähän erikoisesta tyylistä, niin ideoita löytyy niidenkin rajoitusten puitteissa mitä on.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15407 : 21.01.2012 01:22:42 »

angel

VAATE, tuo joka peittää meidän ,,, ei suinkaan kehomme, vaan sen mitä pelkäämme paljastaa.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15408 : 21.01.2012 13:43:24 »

Pukeutuminen voi olla myös luovaa, taiteellista.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15409 : 21.01.2012 20:43:40 »

Ei kai siis ollu kyse virheestä, vaan *A* sai niin hyvät alet Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15410 : 22.01.2012 23:13:03 »

Mulla on ollu hyvinkin omalaatuinen moraalikäsitys noissa...jos se on iso kauppaketju, niin en tunne edes huonoa omaatuntoa, kun ne huijaa kuitenkin kuluttajaa jo valmiiksi, mutta jos vaikka joku pienempi erikoisputiikki, niin huomautan kyllä rehellisesti että kattos ny uudestaan.

Kolhin joskus parkkipaikalla jotain uudenkarheaa mersua, ja sillon oli rahasta niin tiukkaa ettei ole ikinä ollu...kävin jo pistämässä lapunkin pyyhkijän alle, mutta sitten hain sen pois ajatellen, että jos sulla on varaa tuommoseen mersuun, niin on sulla varaa maalauttaa tuo naarmukin...kun mulla ei ole rahaa edes lapsen ruokaan  Embarrassed
Tänäpäivänä olisin kyllä antanu sen lapun olla.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15411 : 23.01.2012 00:54:45 »

Ei ole oikein suuria toiveita mitään ehdokasta kohtaan tänä vuonna. Haavisto ei lupaa mitään aitoa, Niinistö saattoi olla NATO:n kannalla, Soini on Soini, Arhinmäki on mahdollisesti turhankin vasemmalla ja monet jättävät nuoren iänkin vuoksi äänestämättä, naiset eivät saaneet tarpeeksi ääniä, Väyrysen kohdalla nähtävästi kannustetaan askartelemaan keramiikan parissa ja äänestetään kahta ihmistä yhdellä numerolla, Lipponen sitten on vähän niin kuin Haavisto - toiselta kantilta vain eri lähtökohdin. Lisäksi kansaa näyttäisi kuohuttavan mitä ikinä julkaisisikaan lehdessä. Varmaan äänestysprosentit menisivät ylösalaisin jos olisi kerrottu ajoissa ehdokkaiden kehon karvoituksesta.

Niin mitä nyt sitten tapahtui? Unohtui katsoa. x)

Yrittäjät saavat Suomessa enemmän ja enemmän tilaa, mutta pitää varoa kapitalismin varjopuolia. En ole kärryillä nykytilanteesta täsmälleen, oletettavasti oikein hyvä pohja oman työpaikan perustamiseen. Amerikkalaistuttu on kyllä paljon, niin hyvässä kuin pahassakin, niin kansan keskuudessa kuin politiikassa ja yhteiskunnallisesti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15412 : 23.01.2012 08:39:24 »

Ja tuo on jotenkin niin tyyppillistä mua, että asetun sinne kaiken yläpuolelle vähän väärällä tavalla. Mikä minä olen olemaan mikään tuomari?
Minä. Kyllä minä tiedän ja olen oikeassa. Minulla on oikeus. Minä. Oikein Väyrys efekti välillä.

Kyllähän nuo isot kauppaketjut ovat oikein monstereita, siitä ei pääse minnekään, ja nyt kun tää hurja keskittäminen on tullu, niin sehän on monessa jo hiukan kuin kartelli Undecided
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15413 : 23.01.2012 11:50:40 »

Mulla oli kerran 12en laskut kirjastosta, ja kahellakympillä maksaessani oisin saanut 18e takaisin.. Oli sen verran räikeä homma kyllä, että oli pakko sanoa että tässä on ihan liikaa nyt.. Eihän ne kirjastojen maksut koskaan suoraan kirjoihin mene vaan hallintoon, saisivat mennä, mutta kuitenkin.
Ja vaikka kuinka olisi iso firma, niin kyllä se aina sille kassamyyjälle ongelmaksi on jos kassa heittää päivän päätteeksi isolla summalla. Että säästetään mielummin se kaveri siltä.  Smiley Mutta kannanotot näin muuten on tulleet hankaliksi, kun vaikka abctäkin boikotoisi, niin ei oikein tahdo löytää mistään mitään muuta paikkaa.  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15414 : 23.01.2012 12:07:54 »

Nimenomaan, kassaneitihän siitä kärsii...tai herra, kuka mikä onkaan, jos vaikka usealla kympillä heittää kassa hänen jälkeensä.
Olen ollut kassalla (joskaan en marketin) ja voin sanoa, ettei kannata olla kassalla töissä jos tekee paljon huolimattomuus tai laskuvirheitä Cheesy Cheesy

Ehkäpä tässä mentiin niin, että se minkä itse olen jättänyt kassalla huomauttamatta ja on ollut kassaneidille haitaksi, koitui sitten omaan nilkkaani kun itse olin kassatyössä  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15415 : 23.01.2012 12:31:31 »

Mulla oli kyllä niin, että tahdoin ihan itse korvata palkasta sekoiluni silloin.
Ja toisessa paikassa ei tullu mitään korvauksia, mussutusta vain, eikä se ollu todistettavissa, että se oli just mun syytä, mutta kyllä se kuitenkin oli Wink
EN ole synnynnäinen kassa, eikä harjotuskaan juuri auta Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15416 : 23.01.2012 12:52:27 »

http://www.kastelli.fi/Talot/Nostalgia/Nostalgia-156/
Jos jonkun tällaisen joskus saisi rakentaa itselleen ja valita mieleiset laatat, tapetit ja muut matskut... Niin oisin kyllä tosi onnellinen.

Mä olen kyllä aina löytänyt sellaisen asunnon kuin olen missäkin tilanteessa tarvinnut...

No, tässä ei olekaan kyse löytämisestä vaan rahasta. Mut varmaan jonain päivänä siihen on mahdollisuus!

http://www.kastelli.fi/Talot/Valokaari/Valokaari-150/

Vaikka tuollainenkin kyl kelpaisi erittäin hyvin... Smiley

Mä oon iloinen eilisestä vaalituloksesta, mun ykkös ja kakkossuosikit pääsi molemmat jatkoon..
Vielä kun sais sen kakkosen ykköseksi!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15417 : 23.01.2012 13:22:35 »

Joissain paikoissa myyjät ovat joutuneet korvaamaan ryöstetytkin rahat, joten paras pitää huolta omista oikeuksistaan Afro

Huhheli hei!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15418 : 24.01.2012 22:02:16 »

Joku laittoi tänne joskus tosi hyvän linkin siitä, mitä meinaa jos joku numeroyhdistelmä vainoaa...en tietenkään löydä sitä enää.
Oisko jollain vinkkiä mistä vois löytyä jotain?
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15419 : 24.01.2012 22:06:38 »

Joku laittoi tänne joskus tosi hyvän linkin siitä, mitä meinaa jos joku numeroyhdistelmä vainoaa...en tietenkään löydä sitä enää.
Oisko jollain vinkkiä mistä vois löytyä jotain?

http://www.luxonia.com/viestit/25-muita-kirjoittajia/1691-doreen-virtue-numerosarjoja-enkeleiltae
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: