Hyvää matkaa Marielle, ellei jo kerenny lähteen?!

Ja toki ne lapset rähisee joka maassa samalla tavalla..

Piru vie mulla on ollu jotenkin rasittava viikko taas..
Kelaan raha-asioita ja ahdistelen ettei ropot riitä ees pieneen itsensä hemmotteluun nyt, samalla ketuttaa et mies ostelee koko aika uusia jääkiekkovarusteita... En tajuu kuinka monta visiiriä tai mailaa tai ties mitä suojaa sen tarvii ostaa ennen ku löytyy sopivat, ja aina sama "tää makso vaan pari kymppiä".... Ensin osti siis ison kassillisen niitä varusteita 300€lla ja nyt se on varmaan ostanu lähes jokaista varustetta uuden yksitellen ku oli tyhmä tai väärän kokonen tai jotain ja sit katkaisi mailansakin viime treeneissä "no ei se ollu ku pari kymppiä"...
HUOH:::::::::::

Okei, ei se siis oikeesti mua haittaa, ärsyttää vaan jos ymmärrätte.

Itse ostelen ihan holtittomasti jotain korkokenkiä ja koruja joita käytän sit loppujen lopuks tosi harvoin. Tilasin just H&M versace-mallistosta mekonkin ihan hetken mielijohteesta.. Kun nyt oli vaan jotain tilattava.

Jotenkin mulla on kauhee materialistisen tarpeen tyydyttämisen jano; tuntuu et tarvitsen ja haluan kaikkea mahdollista mitä en tarvitsekaan; se toisi mulle onnea, iloa, turvaa, menestystä ja parempaa itsetuntoa. (vaikka siis tiiän ettei oikeesti tois ainakaan pysyvästi)... Onkohan tää nyt jotain sellasta et mulla on nyt turvaton olo, kun en oo enää addiktoitunu ruokaan niin pahasti? Aina pitää olla joku addiktio?!
Sillon ku oli raskaana, oli niin helppoo. Mä itkin koko ajan onnen kyyneleitä asiasta ku asiasta. En menettäny koskaan hermojani. Rakastin kaikkea. Ainoastaan fyysinen olo oli välillä vähän inhottava. Mut en oo elämässäni niin seesteinen ollu ku sillon..
Nyt sen siis huomaa kun nää mielialat on "normaalin hormonitoiminnan" seurauksena alkanu meneen vuoristorataa. Stressaan ja sekoilen ja masistelen ja kaikkea maan ja taivaan välillä.... Oon ihan epäbalanssissa.