*A*, minulla ja kalaystävällä oli aiemminkin sellanen vaihe et hän oli kamalan kiireinen ja tunsin jääväni ulkopuolelle, silloin avauduin hänelle ja kysyin et eikö hän enää tahdo olla kanssani tekemisissä ja sillon hän ihmetteli et ei tosiaankaan ole mistään sellaisesta kyse, et tottakai hän tahtoo olla mun kanssa, mut ei vaan jaksa nähdä niin usein ihmisiä ja viihtyy omissa oloissa kun on vapaata.
Kai se on tällä kertaa ihan sama asia ja ehkä mun tarvii vaan hyväksyä, et kaikki ei ole samanlaisia "kyläluutia" kuin itse olen..

Itseasiassa tää

soitti mulle eilen töistä ja sanoi et iltavuorosta puuttuu työntekijä ja hän etsii sijaista, et oonko kiinnostunut..
Siitä 2 tunnin varoajalla menin tekee sunnuntai-iltavuoron, eli luvassa on iltalisät ja tuplapalkka, ei paha!
Ja siis menin sinne omalle osastolleni, josta mun piti pysyy poissa! Mut ihana oli ne tutut työkaverit nähdä..

Ja musta tuntuu et mies on tosi ylpee musta kun oon alkanut tekeen keikkaa. En tiiä, kai sitä on alkanu painaa vastuu rahansaannista niin paljon et se tuntee katkeruutta kun oon koko ajan kotona.

En tiiä kuvitteliko se et mä en enää tahdo töihin kun oon niin mukavuudenhaluinen tms?!

Nää on näitä ärsyttäviä parisuhteen juttuja jotka aiheuttaa hiertoa, raha työt opiskelu......
Kummatkin haluaisi opiskella ja mielekkäämpää työtä, mut jomman kumman pitää aina uhrautua se joka tienaa sillä välin kun toinen toteuttaa unelmaa. Vois ehkä kumpikin opiskella yhtäaikaa, mut mä en oo ihminen joka haluaa sekä tehdä töitä ja opiskella yhtäaikaa ja pitää lasta hoidossa ikäänsä nähden liikaa. Mun mielestä vauva tarvitsee vanhempiansa ennen kaikkea. Lapsi on tärkein.
Joo, mut jatkan joogaamista.
zzzeeeeen vaan sille kaikille