^ Mutta sehän on hyvä, että tarvitsee muistaa vain YKSI numero

Mitäs se mestariluku 11 symboloikaan? Jotain intuitioon ja visioihin liittyvää muistaakseni...
Huomenta (ja lunta) tupaan! (ainakin täällä)
Huomasin eilen, että mulla on ainakin yksi ystävä olemassa. Kyllä se sydäntä lämmitti. Vielä kun mun mies tuli tosi hyvin juttuun sen ja sen miehen kanssa (tapasivat vasta toista kertaa) ja niiden lapsetkin on ihania, niin on sellanen tunne et tää ystävyys on ihan kullan arvoista.
Aina olen rakastanut mun leijonaani ja hänkin on minua kohtaan ollut aina vastaanottava ja lämmin ja suojeleva, mut meidän tiet erkani pariks vuodeks tässä niin että nähtiin ehkä puolen vuoden välein vaan.. Nyt kun on suht samanlainen elämäntilanne ja kun noi lapset tosta nyt kasvaa isommiks, niin takuulla on luvassa yhteisreissuja vaikka huvipuistoihin, mökkeileen taieläintarhaan. Musta ei oo mitään huipumpaa ku ystäväperheiden yhteisretket. <3

(hauskaa et hän on au leijona asc skorppari ja mun mies au skorppari asc leijona, ehkä mä tykkään noiden merkkien yhdistelmästä

näistä ihmisistä ei tunteita ja vahvuutta puutu!)
Tahtoisin alkaa pitään blogia, en nyt varsinaisesti mitään tyyliblogia mut asukuvia sinne kans laittaisin, jos nyt joskus satun pukeutuun muuhun ku johonkin miehen college-housuihin ja h&m toppiin

Vähän vaan mietityttää et uskaltaako sitä ihan omalla naamalla alkaa kirjotteleen netissä ajatuksistaan ja elämästään.
Mut jotenkin on kauhea tarve sellaiseen, en tiedä miksi. Joskus tuntuu että olen olemassa niin kauan kuin vaan saan ilmaista itseäni..