Sivuja: 1 ... 1021 1022 [1023] 1024 1025 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7537480 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15330 : 05.01.2012 13:15:18 »

Mäkin haluan jonkun kreikkalaisen adoniksen... Ainiin joo mulla onkin jo aito suomalainen karju..!  Tongue

Kääk! Mulle tuli paha mielenhäiriö!
Mä lupauduin tekeen lauantaina aamuvuoron neurologiselle osastolle (lähihoitajana, en sh)  crazy2 .. No en kai mä sinne kuole, en vaan muista noista hemi-jutuista oikein mitään, mut luulen et tää keikka on sellanen et pärjään, kunhan osaan tehdä potilaille pesuja ja syöttöjä niin suoriudun hommasta ok. Oikeestaan ihan kiva mennä, kun tietää et ne ei voi antaa mulle kauheeta vastuuta.  Smiley Pakkohan tässä on töitä alkaa tekeen, kun tulot tipahtaa tästä kuusta lähtien johonkin 400 euroon mikä on aikamoista.... Jos lyhennän lainoja 600€ kuussa, niin matikka ei ihan toimi tohon yhtälöön. Mut pitää kyl sanoo, vaikka jännittää pirusti mennä töihin nii kyl mä tosi mielelläni alan tekeen viikonloppukeikkoja!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15331 : 05.01.2012 13:55:54 »

Mussa heräs joku innostus ja nyt ymmärrän et mun ahdistus on aika paljon ollu sitäkin, et mulla on ollu tunne että en tee mitään ansaitakseni rahaa... Kyl mä oon kaivannu töihin tosi paljon, vaikka oon kaukana uraohjuksesta  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15332 : 06.01.2012 09:30:25 »

Tiigris, kuulostaa hyvältä! Heti kun ymmärtää selityksen jollekin omalle tunteelle niin sen selvittäminenkin on paljon helpompaa. Smiley
Otin itseäni niskasta kiinni ja heräsin aikaisin, että ehdin hoitaa koko päivän asiat. Pitkä ja rankka päivä tiedossa tänään, kaksi tuntia jo asioita päntätty päähän ja sitten vielä töihin! Huhhuh!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15333 : 07.01.2012 15:27:44 »

Onpas jännä, nämä ensimmäiset 2012:n päivät on olleet dramaattisesti erilaiset kuin 2011:n vastaavat. Kuin jokin, joka silloin oli jotenkin rikki tai pielessä, olisi nyt paljon paremmin. Tekee mieli vaihdella huonekalujen paikkoja, siivota tunkkaiset nurkat vaikka vastahan joulusiivo tehtiin, hankkia vaikka kirpparilta uudet verhot jotka päästää valoa asuntoon enemmän kuin yhdetkään niistä mitkä nyt kaapista löytyy.

2011 oli monelta osin sellainen, että vaikka olisi ollut lomalla, kaipasi lomalle. Hirveä säpinä pään sisällä non stop, välillä pelkäsin että hulluksikin vielä tulen kun en tiedä jos kestän sitä enempää. Nyt on tosi leppoisa olo vaikka arjen, opiskelun rumba alkaa ihan just. Positiivinen olo. Osoittaisiko tämä jotain suuntaa tälle vuodelle?  Smiley Joka tapauksessa kiva että on hyvä olla tässä ja nyt.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15334 : 07.01.2012 19:11:01 »

Mulle 2011 vuosi oli aika myllertävä...

Tää vuosi kyl tuntuu heti jo selkeämmältä tai ainakin toiveikkaammalta.

Mä aloitin eilen porkkana-kokeilun pikkupoijjaalle. Ei tullut ainakaan heti ihoreaktiota ja paras on se et ei tullu refluksioireita. Monissa ruuissa on kyl oireet tullu vasta toisena tai kolmantena päivänä selkeimmin, mut nyt on jännää. Tosin illasta se paukutteli ihan järjettömän paljon ja kovaäänisesti, mut ei kuitenkaan ollu itkunen, eli ei mahakipua. Kai ne kiinteet ruuat monilla aiheuttaa alkuun ilmavaivoja vaikkei allergioita oliskaan, joten ihan jatketaan tolla porkkanalla.

Sitä vaan tuskin ihan kauheen paljon meni suusta eteenpäin kun hän sylki niitä ulos, työnsi kielellä ja kaivoi jopa käsin niitä porkkanamössöjä sieltä suusta.  Grin Ei oo pieni tottunu syömään mitään noin outoa... Lykkäsin sit ainakin neljä teelusikallista, joten kai se sen yhden teelusikallisen sai nielastua. toivon et löytys ennen vuoden ikää joku kiinteä ruoka et hän tottuis syömään koostumukseltaan karkeampaakin ruokaa...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15335 : 08.01.2012 18:46:20 »

Moi! Tuikkaanpas nyt tännekin, että heippa vaan kaikille, oli kiva reissu, oli oikein hauskaa ja hyvää seuraa...miten harvinaista herkkua  smitten smitten
Nyt taas roikun täällä aivan liikaa ja tungen nokkani joka asiaan ja kyselen tyhmiä  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15336 : 08.01.2012 19:49:02 »

Hetken katoinkin että kuka, kun on tollainen avatar.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15337 : 08.01.2012 22:18:45 »

*A*, eiköhän me nimimerkistä tunnisteta jotenkuten  :Smiley

Hii, mä olin tosiaan eilen töissä ja yllättävää et olen itse vielä ehjänä ja kaikki potilaatkin jäi mun jäljiltä ehjiksi..  Cheesy
Kiva tunne et saa rahaa siitä et tekee jotain ihan leppoisaa 8 tuntia ja saa olla poissa kotoa, kuin pieni loma..  2funny
Mut kyl mä kaipasin vähän tuttuja ja turvallisia keuhkosairauksia siellä neurologisten tilalla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15338 : 09.01.2012 00:23:15 »

Tiigris; tuohan kuulostaa tosi hyvältä Smiley
Vaikka ilman keuhkosairauksia joudutkin pärjäämään Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15339 : 09.01.2012 02:11:21 »

Mitäs hemmettiä. En tiedä minne tämä sopisi niin laitan vaikka tänne. Katselin tässä viime vuoden päiväkirjoja, ja jostain syystä nyt vasta tajusin että nimenomaan 11.11.2011:n ja sitä seuraavan yön tapahtumista sain uskomatonta positiivista voimaa joka muutti mun sisällä tosi paljon, ja ajattelen niitä juttuja yhä joka ikinen päivä, kaipuulla ja suurella kiitollisuudella että mun suotiin kokea sellaista.

11.11.11. 

Sattumaa tai ei, jännä juttu että nyt kun tuon tajusin, tuli yksi tapa lisää mulle muistaa se.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15340 : 09.01.2012 10:55:31 »

^ Mutta sehän on hyvä, että tarvitsee muistaa vain YKSI numero  Wink
Mitäs se mestariluku 11 symboloikaan? Jotain intuitioon ja visioihin liittyvää muistaakseni...

Huomenta (ja lunta) tupaan! (ainakin täällä)

Huomasin eilen, että mulla on ainakin yksi ystävä olemassa. Kyllä se sydäntä lämmitti. Vielä kun mun mies tuli tosi hyvin juttuun sen ja sen miehen kanssa (tapasivat vasta toista kertaa) ja niiden lapsetkin on ihania, niin on sellanen tunne et tää ystävyys on ihan kullan arvoista.
Aina olen rakastanut mun leijonaani ja hänkin on minua kohtaan ollut aina vastaanottava ja lämmin ja suojeleva, mut meidän tiet erkani pariks vuodeks tässä niin että nähtiin ehkä puolen vuoden välein vaan.. Nyt kun on suht samanlainen elämäntilanne ja kun noi lapset tosta nyt kasvaa isommiks, niin takuulla on luvassa yhteisreissuja vaikka huvipuistoihin, mökkeileen taieläintarhaan. Musta ei oo mitään huipumpaa ku ystäväperheiden yhteisretket. <3

leijona smitten (hauskaa et hän on au leijona asc skorppari ja mun mies au skorppari asc leijona, ehkä mä tykkään noiden merkkien yhdistelmästä  Wink näistä ihmisistä ei tunteita ja vahvuutta puutu!)

Tahtoisin alkaa pitään blogia, en nyt varsinaisesti mitään tyyliblogia mut asukuvia sinne kans laittaisin, jos nyt joskus satun pukeutuun muuhun ku johonkin miehen college-housuihin ja h&m toppiin  Cheesy
Vähän vaan mietityttää et uskaltaako sitä ihan omalla naamalla alkaa kirjotteleen netissä ajatuksistaan ja elämästään.
Mut jotenkin on kauhea tarve sellaiseen, en tiedä miksi. Joskus tuntuu että olen olemassa niin kauan kuin vaan saan ilmaista itseäni..
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15341 : 09.01.2012 16:27:05 »

Tiigris, ainahan sitä voi kokeilla! Wink Ja eihän siellä blogissa tarvitse kertoa aivan kaikkea kuitenkaan! Minä ja kaverini pidetään taiteeseen keskittyvää blogia jossa meidän teokset pääsee pääosiin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15342 : 09.01.2012 18:51:57 »

^ Mutta sehän on hyvä, että tarvitsee muistaa vain YKSI numero  Wink
Mitäs se mestariluku 11 symboloikaan? Jotain intuitioon ja visioihin liittyvää muistaakseni...

Hehe niinpä  Grin
Jos niin on että noihin liittyy, niin sepäs sattui myös... 
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15343 : 09.01.2012 21:32:58 »

Heti kun on jotain kuohuttavaa Putouksessa, siitä tehdään lööppi. "Vammaisia loukkaava." Huutokauppa, pakkoliikkeet ja änkytys johdattelevat katsojat kuohahtamaan kunnolla. Sitten siitä tehdään juttu. Salaliitoista puheen ollen...
   Puhutaan sitten siitäkin, kuinka hahmot ovat puhevikaisia. Eivätkö ne aina ole? Ääni ja/tai puhetapa repii hahmoja kauemmas tosielämästä, jolloin niitä on vähemmän kivulias lähestyä myötäelävän ihmisen kannalta.

Vuosituhannen alku on maaginen. 1.1. ja 11.11. 2001, 2.2.2002 ja niin edelleen, viimeisenä tämä vuosi. Jotain voi tapahtua jälleen 12.12. Jonkin sortin henkimaailman yhteys, I've heard.

Egohan uskottelee aina, että olemassaolomme on ulkoisesta viestinnästä kiinni. Täytyy ilmaista turhaankin ja ylimääräistäkin, täytyy olla jotain. Sitähän ego pelkää ettei ihminen kuole vaikkei ajattelisi mitään, eikä ihminen kuole vain olemalla. Ilman sitä jotain?

Jänniä nämä skorpionit ja leijonat; minulla on vain kielteisiä kokemuksia kummistakin. En tavannut sitä skorpionimiestä harrikan selässä joka ajaisi minut auringonlaskuun.  Cry Hankin sitten vesimiehen emännäksi kainaloon.
   "Tä? Ni? Nii!"
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15344 : 09.01.2012 22:12:17 »

Olitkos Pakolainen  aurinko kauris ?
Muistanko prinkkalaan?
Mitenkähän yleensä tulis kauris ja skorppari juttuun?  pluto ja  saturnus ?
Vesimiehet ei tule kauriiden kanssa toimeen Wink Jonkun parin silti tiedän, ja semmoinen ei kovin syväluotaava ja alttarille tähtäävä suhde voi olla hyvinkin antoisa Smiley

Skorppareista mulla on henk.koht. vaan vähän kokemusta. Ja leijonat...leijonista en veskarina edes puhu! ÄH kaikki leijonat Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1021 1022 [1023] 1024 1025 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: