Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 60972 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 17.04.2012 22:20:58 »

Linnunradan keskusta eli galaktinen keskipiste, Galactic Center (GC)
Vuonna 1950 GC oli 26 Sg 34 (Sagittarius  jousimies) ja v. 2000 se oli 26 Sg 51
ja näyttäs nyt olevan tuolla serenna sivuilla 27  jousimies (kaariminuuteista ei tietoa, tuskin paljon yli)

"Yhteys johonkin kaiken tuolla puolen olevaan"
Henkistä tietoa
Viittaa välinpitämättömyyteen, joka ei kuitenkaan johdu tiedon puutteesta vaan pikemminkin liiallisesta korkeammasta henkisestä tiedosta, jonka ihminen haluaa hylätä.(sisäplaneettojen  aurinko -  mars tai akseli yhtymässä GC:hen)
Tieto on 6-15 kk edellä aikaansa.
Infrapunatietoa.

Persoonallisten planeettojen aspektit GC:hen tuntuvat psykologisesti, kuin "tuonpuoleisesta" tai "muusta maailmasta peräisin oleviksi" tai voi tulla kokemus, ettei ole täältä kotoisin, vaan kuin linnunradan lähettiläs tuomassa maan ulkopuolelta lähtöisin olevaa tietoa, energiaa ja sivistystä.

Vaikkei GC:n asteessa olisi sisäplaneetta, voi siinä olla joku asteroidi tai keskipiste.
GC.n huonesijainti kertoo, millä elämänalueella "kosmos" puhuu ihmiselle.

Linnunradan keskusta HAASTAA siihen yhteydessä olevat ihmiset olemaan muutosta haluavia, rohkeasti tietoa levittäviä, eri näkökantoja esille tuovia ilman oikeellisuuden vaatimusta, sekä AVOIMIA MIELEN VAPAILLE JA TEOREETTISILLE ASSOSIAATIOILLE."

Astro Logos, lokakuu 2001/ Linnunradan keskusta,
koonnut Annika Sipilä
lähteitä:
http://horary.com/skylight/Galactic_article.htm
Philip Sedgwick: Galactic Studies kirjassa Spiritual, Metaphysical & New Trends in Modern Astrology, toim. Joan McEvers, Liewellyn 1988
Paul Hewitt

-
Huomioin, että monilla ammattiastrologeilla on planeettoja 27 asteessa,
esim. tällä foorumin ylläpitäjällä on IC tuossa GC:ssä  aspect_opp merkurius kaksoset MC:llä  Shocked
(karttansa on julkisesti ollut esillä)
Halla-Seppälällä on semisektiiliketju 27 asteissa,
Niemi-Mattilalta löytyy 27 asteisia, Anne-Masseylla on  pallas  :aspect_con:Lilith  jousimies GC:ssä (noitten keskipiste)  jne..
Itelläni tuo osuu 1 huoneeseen ja on  merkurius skorpioni / Alasolmu  aspect_con saturnus vesimies keskipisteessä.
Terveisiä Saturnuksen rengasmatkoilta.. angel

..ei taida tuo linkki toimia..?
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 22:25:17 kirjoittanut nikki » tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #76 : 18.04.2012 07:51:28 »

Olipa selkeä tietopaketti ja GC:n merkitys avautui hyvin!  smitten Kiitos nikki!!!

Minulla on nousuakseli syntymähetkellä tarkalleen yhtymässä GC ( jousimies 26 astetta) ja samassa kimpussa näyttää olevan asteroideja, mutta ovat minulle sen verran oudompia etten lähde sen kummemmin pohtimaan (Martha, Justitia, Picka, Alsatia, Franziska). Tyttären nimiasteroidi on 27 asteessa  smitten.

29 asteessa on DNA asteroidi, MC akseli on 23 asteessa, eli ei tarkkoja yhtymiä kuitenkaan.

Saturnus neliöi tuota GC pistettä eli nousuakselia, joten ehkä siksi en ole kokenut itseäni kovin intuitiiviseksi, ainakaan nuorempana, ainakaan julkisesti. Lisäksi chiron kärjistää tilannetta puolitoistaneliöllä. Matkaa siis vielä on... Pluto on sektiilissä, mutta ei tiukassa.

Joskus on ollut aikoja, että olen puhunut ihmisille "tulevista tilanteista" (ei se mitään ennustamista tai selvänäköä minusta ole ollut) että joku asia tulee menemään jollakin tapaa, sanon sitä kutinaksi. Ja muunlaistakin tietoa. Mutta opin kyllä hyvin nopeasti, että moni ei halua kuulla tietoa, jota ei pysty heti varmentamaan. Viestinviejä "tapetaan", tavalla tai toisella. Minun kohdalla (ehkä syypäänä myös moni muu aspekti) on niin, että toisissa tilanteissa kaivataan tietoa ja kun se on saatu, käännetään selkä ja jopa käytetään tietoa väärin. Eli on pitänyt opetella kovan käden kautta, milloin voi tietoa jakaa (ja kohta ei milloinkaan). Voihan tämä olla sitten sitä , että se on tietoa "jonka ihminen haluaa hylätä".

Mutta se siitä synkistelystä! Kyllä minä joku päivä ymmärrän asian positiivisenkin puolen!

Onko muilla nousuakseli tässä pisteessä? Kokemuksia?
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #77 : 18.04.2012 20:12:59 »

Nyt ymmärrän herkkyyteni yms., kun ASC  aspect_con  neptunus ja näihin yhtyy asteroidi Kassandra.
Huoneessa 8. on Aurinko ja nämä Junot ja muut.
Nyt selvisi myös miksi olen kiinnostunut niin paljon tästä astrologiasta, kun tuo Uranus on 27 asteessa.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #78 : 18.04.2012 20:57:26 »

Nyt en ihan ymmärtänyt tuota Galactic Centerin jujua, eli onko se siis 27 astetta Jousimiestä, vaiko sitten missä tahansa merkissä se 27 astetta? Cheesy

Jousimiehessä mulla ei planeettoja löydy yhtäkää kappaletta, jotaa asteroideja kyllä varmasti mutta niistä en selvää ole sen kummemmin ottanut.
27 astetta Leijonaa löytyykin sitten kyllä mun nousumerkki, ja sitten en tiiä millanen orbi tässä jutskassa toimii, mutta Uranus 25 astetta Kaurista, sekä Mars 25 Härkää oppositio Pluto 25 Skorpionia. Onnenpiste 28 astetta Oinasta, sekä hännänhuippuna vielä Ceres 25 astetta Kaksosia.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #79 : 18.04.2012 21:21:19 »

Nyt putosin kuin eno veneestä.

Mulla on  askendentti 27 astetta  leijona ja  saturnus 26 astetta  jousimies ja  uranus 27 astetta  jousimies
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 18.04.2012 22:07:16 »

GC 27  jousimies
Yhtymät kahden asteen orbilla (artikkelissa mainittu orbi) ovat tietenkin ne olennaisimmat.
Mutta  kaikki muutkin kartan tekijät 27 asteessa ovat jossain aspektissa tuohon,
oli se sitten vaikka kolmio kuten triuksella  saturnus uranus  :aspect_con:GC  jousimies aspect_tri askendentti leijona
tai
mourulaisella  askendentti aspect_tri GC ja GC  pluto skorpioni / uranus kauris keskipisteessä.

Noihin astrologien 27 asteisiin tuli kiinnitettyä muuten huomiota,
sitten samalla tajus tuon yhteyden tuohon galaktiseen keskukseen.

Aiheena tää on nyt vähän off topikkia otsikosta,
ei siis intuitiota eikä selvänäkökykyä,
vaan jotain muuta,
vähän sellasta tiedonsaantia, jota haluaa tai tulee tarve jakaa muille vaikka tietäisikin vastaanoton olevan nuivan.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #81 : 19.04.2012 16:25:45 »

Kiitos Nikki, nyt tajus  Cheesy

En muista että olenko tähän topicin varsinaiseen aiheeseen vielä mitään sanonut, mutta mulla on kyllä tosi vahva intuitio ja sen avulla pääsääntöisesti toimin, järjenkäyttöä tulee sitten harrastettua toisinaan ihan liian vähän...  
  Ihmisiä osaan lukea yleensä tosi hyvin, mutta tottakai tulee välillä vastaan myös sellasia tapauksia joista ei sitten ota mitään selkoa, ihan kun heillä olis jonkunmoinen 'suojaus' siinä päällä ettei tolkkua saa sitten millään.
  En oikeastaan tiedä että mikä on määritelmä selvännäölle (vai miten se sana taivutetaankaan). Tilanteita en etukäteen näe muutakuin unissa ja nekin unet ovat symbolisia. Muutaman kerran ainoastaan oon unessa nähnyt tilanteen suoraan, tai mulle on kerrottu asia niin kuin se myöhemmin tuli sitten käymään, ne deja vu't on sitten asia erikseen ja uskon niiden johtuvan ihan vaan siitä että aikasemmissa elämissä on vastaavanlaisen 'kohtauksen' elänyt.
  Henkien parissa ei oo vissiin mitään varsinaista kanssakäymistä  tapahtunut, ainoastaan välillä saattaa tuntea jonkun 'ylimääräisen' läsnäolon sekä varsinkin sellaisessa ns. rauhallisessa mielentilassa kuuluu sekalaista puhetta jostain vaikka periaatteessa syvä hiljaisuus vallitsee.
  Yleensä puhe/musiikki kuuluu tosi hiljaa (äänenvoimakkuus) ja nopeaa vauhtia niin vaikea siitä kunnolla selvää saada. Joitain kertoja kyllä tuntunut että lähempää olisi kuiskattu ja samalla saattanut tulla mielikuva kasvoista mutta enpä oo muistaakseni koskaan ketään henkimaailmaan kuuluvaa nähnyt omin silmin koska monesti toivon etteivät näyttäytyisi esim. nukkumaan mennessä mielikuvitus voi laukata tuhatta ja sataa ni en halua että kukaan tulis häiritsemään kun rauhottua yritän Cheesy Ilmeisesti kunnioittavat pyyntöäni  Wink
  
Suvusta tosin löytyy oikea selvännäkijä, vaarini sisko, tekee/ainakin joskus teki mm. energiahoitoja yms. Tiiä sitten että voiko taipumus tällaiseen mitenkään periytyä Cheesy

Terv.  aurinko rapu ,  kuu kalat ,  askendentti leijona , suurivesikolmio ( aurinko merkurius aspect_tri jupiter aspect_tri kuu saturnus),  neptunus aspect_con vertex aspect_tri mars
« Viimeksi muokattu: 19.04.2012 20:47:35 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #82 : 19.04.2012 20:12:57 »

Ei ihan aukea vielä:

 pallas 26,5 oinas
 saturnus 27,0  harka
 pluto 27,0  neitsyt
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #83 : 20.04.2012 07:38:40 »

Minä katsoin sieltä Serennu-sivustolta tuon GC:n asteen syntymähetkellä ja minulla se on ollut 26Sag33´54", nousuakseli on 26Sag43`43" ja siitä siis tarkistin yhteyden. GC:n asteluku siis vaihtelee, mutta onhan se yhtymä vaikka olisi planeettoja 27 asteessa. Mutta tällä hetkellä GC siis 27 asteessa, vissiin.

Minulla ei ole 26 asteessa oikein muuta, minun kartalla tuo 29 astetta on enemmänkin suosittu:
 kuunsolmu  aspect_con Regulus 29 astetta  leijona
alasolmu  aspect_con  pallas 29 astetta  vesimies

21-29 asteessa  jousimies on kyllä kaikenlaista ( neptunus, MC ja asteroideja), mutta ei se enää yhtymä ole minusta tässä tapauksessa, jos mennään tiukalla linjalla suhteessa GC:een.

Mutta tuohon 26 astetta  jousimies on kyllä sitten aspekteja  saturnuspluto  chiron ja  uranus. Tässäpä hyvää työsarkaa alkaa pohtimaan tätä kokonaisuutta. Kartalla on suurkolmio, eli jospa ottaisin itseäni niskasta kiinni ja alkaisin oikeasti työstää tätä... laugh
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #84 : 15.05.2012 12:04:50 »

Heissan! Cheesy

Laitan tähän näit mun neptunuksen, pluton ja uranuksen paikkoja =)

 neptunus avautuva neliö  aurinko
 neptunus avautuva sekstiili  venus
 neptunus oppositio  mars
 neptunus yhtymä  uranus

mul on neptunus kauriissa ja 2. huoneessa, 16 astetta (toivottavasti katoin oikein...)

 pluto yhtymä  venus
 pluto avautuva kolmio  mars
 pluto avautuva neliö  chiron
 pluto sulkeutuva sekstiili  neptunus

mul on pluto skorpioonissa ja 1. huoneessa, 21 astetta (?)

 uranus avautuva sekstiili  askendentti
 uranus avautuva neliö  aurinko
 uranus avautuva sekstiili  venus
 uranus oppositio  mars

mul on uranus kauriissa ja 2. huoneessa, 14 astetta (?)

En tiedä, onko täällä mitää intuition läheltä liippaavaa, mielenkiinnosta laitoin kuitenkin :DD
Omasta mielestä asteet ovat oikein, mut kärkiä en osaa katsoa :DD
« Viimeksi muokattu: 15.05.2012 12:09:56 kirjoittanut SSMoonSS » tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #85 : 15.05.2012 13:30:23 »

Katsastin tuon oman karttani ja ainut 27 astetta on  uranus  jousimies 1. huoneessa. Taisi puhe tosin olla enemmän niistä persoonallisista planeetoista, mutta mietin, että varmaan tuo 1. huone jotenkin näkyy "ulospäin"?

En kyllä välttämättä liittäisi itselläni tuota astrologiaan, mutta muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #86 : 15.05.2012 13:45:33 »

Galaktinen keskipiste on about 27 ja risat  jousimies.



Taalla kartalla Uranus Jousimiehessa 27 astetta (ja risat) ja yhtymassa Saturnukseen ja MC:hen...

On monta kertaa sanottu, etta tulevaisuudessa urani tulee urkenemaan kanavoinnilla. Tieda sitten, onhan tuota tullut harrastettua jo aikalailla. Smiley Mukavaa hommaa. Kanavoin auttaessani ihmisia ja tullut ihan jotain tekstejakin kanavoitua. Tietoa ja informaatiota tulee sitten myos.

Vastasinkin jo äsken, mutta niin itselläni myös tuo 27 astetta uranus jouskarissa ja yhtymässä saturnukseen, tosin puuttuu se MC.
Lähinpänä 27 astetta on vain ceres 28 astetta kaloissa kolmannessa huoneessa.

Mutta niin, en ole erityisen selvänäköinen, jos ei muotivirtauksien (laajassa merkityksessä) hyvää lukemista ja ennakointia lasketa, mikä nyt on jo perusedellytys omalla alalla.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2012 13:52:11 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Indium
Vieras
« Vastaus #87 : 17.05.2012 21:43:34 »

Luin tuon Nikkin tekstin ylempää ketjusta ja nyt täytyy sanoa että oho... tiedän yhden kartan jossa 29 asteen kieppeillä Jousimiestä ompi Aurinko yhtymässä hyvin tarkasti Kuuhun ja Marskin on vielä Jouskarissa yli 20 astetta. Aurinko ja Kuu kolmoshuoneessa, Mars kakkosessa.

Ei ole kyseessä siis oma karttani ja syntymäaikakin on tiedossa vain n. tunnin tarkkuudella, mutta kumminkin.

Huh

Nyt tarvii kyllä selvittää henkilön tarkka syntymäaika, tahdon tietää miten tarkkoja noi yhtymät on oikein.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2012 22:06:19 kirjoittanut Indium » tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #88 : 17.05.2012 23:08:13 »

Mulla 26  jousimies 26.

Muistattehan, ettette käytä Serennun sivulla Suomen aikaa vaan Universal timea jotta
saatte myös oikeat tiedot. Sitä kun joku näytti aiemmin kyselleen ja kun varmaan
herkästi kirjoittaa suoraan syntymäaikansa niin muistutetaanpa tuostakin..

-M-
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #89 : 18.05.2012 22:22:33 »

Mulla on Vertex  jousimies 28 astetta, 5. H, oppositiossa  jupiter ja Siwa kaksoset 27 astetta. Selvännäkijä en ole ainakaan vielä.
Mitä Siwa symboloi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: