Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkinen kasvu ja siihen liittyvät oireet  (Luettu 60929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tanja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #30 : 27.12.2007 10:40:03 »

Heippis Daana!

Kyselit pesäketaudista. Laitan siitä tähän, jos olisi jollekin muullekin apua...
Se on krooninen kurkkutulehdus, joka ei siis näy missään kokeissa ja sellaista ei Suomen lääkärien mukaan ole edes olemassa.Olen lapsena sairastanut pari flunssaa, jotka jäivät ilmeisesti kurkkuun. Varsinaisia kurkkuoireita ei ollut, paitsi nyt jälkeenpäin tajuan, että ihmettelin aina, kun jos esimerkiksi nauroin kovasti, että kurkku meni ihan kuin tukkoon tai tuli veren maku suuhun. Samoin öiden jälkeen kurkku oli aina tosi karhea, pahan tuntuinen. Ei tullut yhtään mieleeni sairauden pahoissa vaiheissa, että tällaiset tavallaan viattomilta tuntuneet oireet olisivat koko jutun taustalla. Minua hoidettiin ns. hiivasyndroomapotilaana koko aika.

Minulla on joo se Veriryhmäruokavaliokirja. Siinä oli minun veriryhmän kohdalla sellaisia ruoka-aineita tosi paljon, joita en pystynyt syömään ja kiellettyjen listalla niitä joita pystyin, niin että päätin siinä tilanteessa olla noudattamatta, että ylipäätään pysyn hengissä...  Smiley Mutta hienoa, jos olet itse siitä saanut apua!

Ilomielin voin viestitellä yv:nä kanssasi. Palataan! T
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #31 : 27.12.2007 15:00:20 »

Minulla on myös maksassa jotain vikaa. Verikokeet näyttävät, että ei olisi mitään vikaa. Akupunktiolääkäri, iridologi ja saksaan lähetetty verianalyysi kertoo ihan toista.
....
Oletko kuullut koskaan sellaisesta kirjasta kun Syö oikein oman verityyppisi mukaan.
....
Minulla on joo se Veriryhmäruokavaliokirja.

Hei "daana" ja "TT1"


Kiva huomata, että voitte tukea toinen toistanne

Laitan tänne linkin sairauksista ja astrologiasta sekä veriryhmät
- asia on ollut esillä täällä foorumilla aimmemmin



Klikkaa
Veriryhmä dieetti


Klikkaa
Veriryhmät ja ruokavalio



Klikkaa
Stressivatsa



Klikkaa
Mielenterveys syntymäkartalla



Klikkaa
FIBROMYALGIA "pehmytkudosreuma"



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 15:12:58 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #32 : 09.01.2008 22:45:56 »

Henkiselle tielle kun lähtee niin silloin helposti herkistyy monellekkin asialle ja hajuherkkyys on yksi niistä.

Mielenkiintoista...  Shocked
Haistoin meinaan juuri aamulla pistämäni kosteusvoiteen hajun ja mieleeni tuli aaltoittainen hajuherkkyyteni (tässä vaiheessa tuttavapiirini nauraa hajuille, joita muka ei ole olemassakaan: banaani ja jäätelö - YÖK!). Siitähän sitten tuli assosiaatio, että josko joku muukin, ja enköhän tormää keskusteluun, jossa puhutaan henkisestä kasvusta!
Tuolla oli paljon muitakin asioita, jotka sopivat viimeisen vuoden ajan tuntemuksiini (eristäytyminen, yksinäisyys jne.)

En ole vielä lukenut keskustelua loppuun, mutta mistä löydän auttajan, joka auttaisi minua tielläni, ettei tarvitsisi yksin rämpiä?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #33 : 09.01.2008 22:59:48 »


Tuolla oli paljon muitakin asioita, jotka sopivat viimeisen vuoden ajan tuntemuksiini (eristäytyminen, yksinäisyys jne.)

En ole vielä lukenut keskustelua loppuun, mutta mistä löydän auttajan, joka auttaisi minua tielläni, ettei tarvitsisi yksin rämpiä?
Hei "Petra72"

Henkisen kasvun tie on yksinäistä
- sinun on itse tehtävä työ


Klikkaa
Caroline Myss - SAIRAUS MUUTOKSEN KEINONA


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #34 : 10.01.2008 09:19:29 »

Hei   Smiley

Petra 72. Intuitio kertoo sinulle oikealla hetkellä mitä sinun pitää tehdä itsesi suhteen. Sinulle tuodaan joku ihminen juuri oikeaan aikaan tai luet kirjasta sen asian mitä sinun pitää tietää jne. ja silloin sinun pitää olla valpas ottamaan viestistä kiinni.
Pikku hiljaa meille viestitetään mitä meidän pitää tehdä itsemme suhteen ja mikä on meille parasta. Ensiksi meidän pitäisi tietää "kuka minä olen ja miksi tunnen näin". Lähde tutkimaan itseäsi ja täytyy sanoa, että seillailu on mitä mielenkiintoisin.
Opi rakastamaan itseäsi ja myös opi rakastamaan lähimmäistäsi. Opettele myös nöyrtymään terveellä tavalla. Kuuntele sisintäsi ja silloin intuitiosi herää eloon ja alkaa kukoistamaan. Se antaa sinulle ne viestit mitä tarvitset matkallasi.

 Smiley Toivoo Daana
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 10.01.2008 09:21:10 »

Tie on yksinäinen vain aika ajoin ja vain jos niin valitsee, kaikki on valintaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #36 : 10.01.2008 09:48:42 »

Heippa  Smiley

Jatkoa edelliseen kirjoitukseeni. Hyvä keino lähteä tutkimaan itseään on Numerologia. Kolme vuotta sitten tilasin itselleni Numerologisen kartan muutoksineen ja täytyy sanoa, että mielenkiintoista on ollut. Astron auttaja sivuilla on paljon Numerologeja. Suosittelen sellaista joka voi muutta karttaasi. Huomasin, että siellä on ainakin kaksi tällaista NUmerologia jotka voivat tehdä muutoksen.
Käy katsomassa ja lue vaikka heidän kotisivujaan niin tiedät asiasta enemmän.

 Smiley Toivoo Daana
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #37 : 10.01.2008 14:48:47 »

Olen huomannut tuon hajuherkkyyden hiljattain. Tykkään käyttää erilaisia raikkaita hajuvesiä, mutta nykyään kun laitan niitä, pitää laittaa nokka tukkoon ja kävellä paikasta toiseen, että haju pehmentyisi. Poikaystäväni käyttää todella voimakkaan hajuisia,mutta silti hyväntuoksusia hajusteita, mutta nykyään olen huomannut etten pysty olemaan hänenkään lähellä kunnolla, jos hän on laittanut jotain Sad Lisäksi minulla on kaikki siitepölyallergiat, astma, eläimiä en kestä ollenkaan lähelläni (jouduin luopumaan ns. allergiavapaasta koirastani allergian vuoksi), maitoproteiiniallergia, tietyt pähkinät ja hedelmät ja mausteet. Tuntuu, että lista kasvaa kasvamistaan vuosien varrella. Olen käynyt useiden lääkäreiden luona eikä apua löydy, mutta allergeenit ovat kuulemma eräänlaisessa "neliökehässä", jotka risteävät keskenään ja aiheuttavat ihan uusia allergioita. Pahoin pelkään, missä jamassa olen parin kymmenen vuoden kuluttua, jos näitä vaivoja ilmestyy tätä tahtia. Lisäksi en omaa kovin hyvää itsekuria näissä ravintoasioissa, ja tajuan monesti alkavan allergian vasta sitten kun tilanne on äitynyt pahaksi. Undecided
En tiedä mihin nämä vaivat suoranaisesti liittyvät.... henkisyyteen, perimään (suvussa paljon allergioita), syntymäkartalla Chiron oppositio Saturnus "Voimavarojen lähes jatkuva ylittäminen kuuluu nuoruuteen ja nuoreen aikuisuuteen luonnollisena osana, mutta se ei voi jatkua keski-ikää pidemmälle ilman vakavia terveydellisiä seuraamuksia. Moni tämän aspektin haltijoista omistautuu erilaisille parantamisen aloille oman vakavan sairauden ja siitä parantumisen seurauksena. Oppositio edustaa henkisissä asioissa tapahtuvaa jatkuvaa kehitystä."   
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #38 : 16.01.2008 10:29:51 »

sairastuin masennukseen kaksi vuotta sitten.tämä on ollut elämäni rankinta aikaa. en ole ikinä miettinyt asioita näin paljon, turhiakin asioita. murehdin liikaa, pelkään tulevaa.
onko tämä henkisen kasvuni aikaa?
olen yrittänyt ajatella asian niin että ehkä tämä nyt sitten on sitä, sitä henkistä kasvua.
kukaan ei siihen usko, kaikki uskoo vaan masennukseen ja mieliala lääkkeisiin.
en tahdo osastolle, ja yritän kokoajan taistella sitä vastaan että kohta sinne on pakko lähteä.
juurikun pääsen asioissa jotenkin paremmalle ajalle tulee uusi tiputus, tiputukset maanpinnalle tuntuu olevan aina vain vaikeampia ja vakavampia.
tässä on ollut niin paljon,kukaan ei ymmärrä.
tämän keskustelun luettuani olen saanut asiaan aivan erillaisen kannan.
tieto siitä että minulla saattaa olla syöpä kaiken tämän paskan kestämisen jälkeen tuntuu helpommalta kun uskoo henkiseen kasvuun. käykö kaikki ihmiset läpi saman asian?onko se niin että toiset ei vaan kestä sitä?toiset vaan menee kovemmin kiven läpi?
olenko minä luotu kestämään? vai menetänkö hallintani kokonaan?
olen yrittänyt nousta ja pitää itseäni niskasta kiinni, mutta miksi juuri nyt kaikki syöpä tutkimukset? kun siellä ei nyt ollut sitä selvää kasvainta ja jatketaan tutkimuksia varjoaine kuvauksilla, niin miksi heti sen jälkeen pojallani epäillään astmaa?
miksi juuri pahimpien shokkien jälkeen eläimeni elämä on kiinni enää jaksamisesta?
mitä hittoa tämä elämä on.. onko tämä vain maanpäällinen helvetti.
joskus minusta tuntuu että sisälläni asuu jokin paha, sitä vastaan taistelen
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #39 : 16.01.2008 13:14:03 »

Rankka juttu, herkkärapu  Sad
Henkisestä kasvusta en osaa sanoa, mikä on ja mikä ei, mutta luulisin kaiken tässä maailmassa olevan jotakin kasvua. Aina ei suunta ole ylös päin, vaan pitää luodata aivan pohjasta tai aivan tyhjästä, jotta huomaa sen ihan varmasti oikean suunnan. Kaikilla ei myöskään elämä ole samanlaista, eikä samantapaistakaan... jokaisella on omat kasvukynnykset ja kipupisteet ja aivan omissa elämän hetkissä.
Rakkautta ja voimaa sinulle  angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #40 : 16.01.2008 15:17:48 »

sairastuin masennukseen kaksi vuotta sitten.
tämä on ollut elämäni rankinta aikaa. en ole ikinä miettinyt asioita näin paljon, turhiakin asioita.
murehdin liikaa, pelkään tulevaa. ...
tieto siitä että minulla saattaa olla syöpä ....
.... olen yrittänyt nousta ja pitää itseäni niskasta kiinni,
mutta miksi juuri nyt kaikki syöpä tutkimukset?
kun siellä ei nyt ollut sitä selvää kasvainta ja jatketaan tutkimuksia varjoaine kuvauksilla,
niin miksi heti sen jälkeen pojallani epäillään astmaa?

Hei "herkkärapu"

Koeta olla huolestumatta ennakkoon asioista.
- pelko mahdollisesta syövästä vain pahentaa tilannettasi

Poikasi reagoi astmaoireilla, koska hän pelkää sinun menettämistä.

Ota rauhallisesti, elä päivä kerrallaan.

Etukäteen ei kannata surra, se yleensä vain pahentaa tilannetta.
- masennus syvenee, pelot kasvavat jne.

Kyllä sinä selviät kaikesta, sinua koetellaan välillä.

Koeta elää tässä ja nyt hetkessä,
ei vielä huomisessa
eikä enää elilisessä.


smitten Elämänilo


tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #41 : 16.01.2008 15:32:36 »

Sairaudet ovat - kuten tässä ketjussa on jo kerrottukin - aina oire jostain henkisestä epätasapainosta. Esimerkiksi Herkkäravun kertoma, suomalaisilla yleinen sairas eli syöpä tulee siitä, että pakkaa vain sisäänsä kaikkea negatiivista. Mieli/Ajatukset ovat koko ajan tuhoavassa, kielteisessä muodossa ja kun tätä mallia pidetään yllä tarpeeksi kauan, se ottaa fyysisen muodon. Syöpä ryhtyy tuhoamaan elimistöämme. Mistäs suomalaiset ovatkaan kuuluisia? Tunteiden ja negaatioiden tukahduttamisesta.

Tietenkin täytyy aina ottaa huomioon jokaisen yksilökohtainen henkinen tie - jos syöpä kuuluu valittuihin asioihin, siitä ei pääse yli eikä ympäri tässä elämässä. Kaikelle on kuitenkin tarkoituksensa. Jokainen käy samat henkiset vaiheet läpi sielunsa kanssa, kuka mitäkin missäkin elämässä. Olemme samalla viivalla kaikki.

Yhdyn Elämänilon sanoihin täysin!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #42 : 16.01.2008 15:35:03 »

Ai niin, ja tuosta yrittämisestä! Parempien elämän tapojen yrittämisestä, Itsensä voittamisen yrittämisestä, kaikenlaisesta yrittämisestä. Sellaista asiaa kuin "yrittäminen" ei oikeastaan ole. Sinä joko teet asian tai et tee sitä. Wayne w. Dyer sanoi hienosti kirjassaan "Vaikuta Kohtaloosi", että katsohan pöydällä olevaa kynää. Ota se käteesi. Näetkö? Sinä otit sen käteesi, et yrittänyt ottaa sitä. Jos yrittäisit vain ottaa kynää, et todellisuudessa ottaisi sitä. Waynen mukaan tämä pätee kaikkeen ja ihan erityisesti henkiseen, universaaliin energiaan. Sinä joko muutat elämäntapasi tai et muuta. Sinä joko päätät toteuttaa toiveesi tai et päätä. Piste.

Elämä on simppeli. Me ihmiset vaan teemme siitä vaikeamman mitä se todellisuudessa on!
tallennettu
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #43 : 17.01.2008 02:39:37 »

Voi kiitos AthaMaarit tuosta aiheesta "yrittäminen", ja tuosta hienosta lauseesta Sinä joko teet asian tai et tee sitä.

Jospa tuo auttaisi minua eteenpäin, kun olen mennyt aivan lukkoon, ja jumittunut nyt niin, että hyvä kun saa kahvia keitettyä. Minä olen käynyt tässä henkisessä kasvussani nyt vajaan kolmen vuoden aikana koko elämäni läpi, ihan vauvasta asti, kun näköjään senkin pystyy muistamaan, kun menee aina vain syvemmälle ja syvemmälle. Ja nyt on viimeisen puolen vuoden aikana jo tuntunut monesti, että kohta pystyn alkaa tekemään jotakin, ihan sellaista, että pystyisin itseni esim. elättämään, mutta mutta

tuossa kuukausi sitten tapahtui sellaista, joka sai minut taas kuilun pohjalle, ja sitten parit "vanhoilla keinoilla" yritykset päästä sieltä pois, niin paheni vain, ja nyt minä ihmettelen, että millä minä tästä pääsen eteenpäin.
Ja sain oikein kehiteltyä melkein keuhkoputkentulehduksen itselleni. Tiesin kyllä että se johtuu tästä henkisestä tilasta ja nyt se onkin jo paranemaan päin, en käynyt lääkärissä, kun en syö antibiootteja ennen kuin on viimeinen pakko.

Minulla on niin krooninen syyllisyys ja pelko ja en ole ihan varma, että mikä tässä viimeisessä tunnetilassa nyt oikein on. Mutta tämä tekee ihan hengityksenkin raskaaksi. Kaikki muut tunteet sain käytyä läpi, suru, viha... ja mitä niitä onkaan, mutta nyt tuli jotain sellaista, että koville ottaa. Välillä on ollut jo aivan epätoivoinen, että minun loppuelämäni on tätä samaa, mutta se on niin sietämätön ajatus, että en siihen halua uskoa.
Jotenkin minun pitäisi kulkea jonkun "pelko"tunnelin läpi, mutta ilmeisesti en sinne uskalla mennä. Sinne missä ne kaikki kauhut ovat.

Olen yrittänyt kirjoittaa ja kuunnella todella tarkkaan, että mitä sieltä sisältä on tulossa, mutta ihan lukossa ollaan, vaikka puristaakin rinnasta yötä päivää, ja ahdistaa. En tajua miksi en saa sitä kuulumaan, kun aikaisemmin olen saanut kaiken kielletyn, piilotetun ja salatun tulemaan tietoisuuteeni, ja pystynyt ne kaikki valheet, harhat ja illuusiot tuomaan enemmän totuudellisemmaksi.

Mutta nyt jo yli kuukausi tätä takana, teksisi mieli päästä kohta jo esim. pihalle kävelylle, mutta ei jaksa lähteä, kun kaikki voimat menevät tähän "henkiseen taistoon".
Kait se ego keksii vielä viimeiset suuret valheensa ja muut keinonsa, että en vain vapautuisi, ja että uskoisin kärsimykseen ja pahuuteen.

No ei kait auta kuin antaa sen nyt jyllätä ja pikku hiljaa hivuttaa sivuun ne väärät uskomukset, jotka ovat vain pelottelua, alistamista ja häpeän synnyttämistä varten. Kumma tilanne, kun minä jo jotenkin järjellä tiedän, että miten asiat ovat oikeasti, mutta minun tunne-elämäni ei tahdo uskoa, kun se elää vielä niissä jo lapsuudessa opituissa valheissa ja harhoissa. Se vain pelkää sitä, missä ei ole oikeasti ainakaan aikuisella pelättävää.

 Undecided   Että tervetuloa vaan kaikki tälle ratkiriemukkaalle henkiselle kasvutaipaleelle   Grin
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #44 : 17.01.2008 08:00:04 »

Haluaisin vastata herkkäravulle ja Paganille    Smiley

Oma henkinen tieni on myös ollut välillä tosi rankkaa. Olen fyysisesti ollut niin kovilla (kaikenlaisia sairauksia) ja (äitini teki tänä aikana itsemurhan), että pahimpana aikana sanoinkin, että naulaa naputettiin jo arkkuni kanteen. Ollessani tosi huonossa kunnossa kun en enään jaksanut menin polvilleni ja rukoilin Jumala auta minua en jaksa enään tätä kipua ja tuskaa. Oivalsin jälkeenpäin, että minun piti nöyrtyä, koska huomasin polville menon jälkeen oloni päivä päivältä vähän paremmaksi ja paremmaksi. Nöyryys on se mitä meidän pitää kaikkien löytää itsestämme. Emme saa egon vallata itseämme. Silloin kiellämme todellisen itsemme.

Oivalsin, että minun pitää ruveta ajattelemaan positiivisesti vaikka olo olikin  masentunut. Joka päivä ajattelin 10 positiivista ajatusta. Kun olin vaikka ulkona kävelyllä niin ajattelin, että ihana kun linnut laulaa. Ihanaa kun voin kävellä ulkona. Ihanaa kun elän. Ihanaa kun minulla on perha. Täytyy vain hakea itsestään ne ihanat hetket ja yrittää nauttia niistä. Annan esimerkin. Kuvittele eteesi musta paperi. Kun joka päivä laitat mustalle paperille 10 keltaista palloa niin huomaatkin pian, että musta paperisi onkin muuttunut keltaiseksi.

 Cheesy

Olen tosi pahoillani kokemuksistasi herkkärapu. Ajattele mitä ja miten voit auttaa poikaasi. Hae tieto vaikka kiven alta älä luovuta. Laita kaikki tarmosi poikasi auttamiseen äläkä murehdi siitä, että hän on sairastunut vaan iloitse siitä, että hän on pian terve ja parantunut. Kun murehdit niin heikennät itseäsi.

 Cry

Meidän toisten ihmisten täytyy kokea täällä maanpäällä vaikeampia kokemuksia kuin toisten. Vanhemmat sielut kohtaavat elämässään paljon esteitä. Eivät he muuten pysty auttemaan muita ihmisiä, jolleivat he ole itse kokenee niitä kokemuksia joita ovat joutuneet kokemaan. Heille kasvaa kokemuksien myötä empaattisuutta, nöyryyttä, kyky rakastaa itseään ja muita ihmisiä. (rakasta itseäsi niin kuin lähimmäistäsi). Näistä kaikista syntyy pyyteetön rakkaus ja silloin sinulle on auki kaikki elämässäsi. Muutoksien aikana "meitä vanhoja sieluja" tarvitaa majakkana muille ihmisille. Kun kasvat ihmisenä niin sinulle selviää miksi sinä joudut kokemaan nämä kaikki kurjat kokemukset ja mikä tehtävä sinulla on. Omien kokemuksien jälkeen voin sanoa, että olen kiitollinen niistä (tosin en kyllä haluaisi niitä uudelleen kokea) ne näyttivät minulle oman tieni täällä. Mitä varten olin tänne synytnyt ja mikä tehtävä minulle on annettu.

 angel

Kerroin jossain vaiheessa Numerologiasta tässä palstassa. Olen lukenut jostain, että numerologialla on pystytty auttamaan masentuneita ihmisiä. Käykää lukemassa sellaisten numerologien kotisivuja jotka tekevät muutoksa numerologiseen karttaan. Akupunktio on myös hyvä keino masennukseen. Homeopatia myös auttaa masennukseen jne. keinoja on paljon. Yritä löytää itsellesi keino millä pystyt auttamaan itseäsi kuuntele intuitiotasi se kertoo sinulle totuuden.

  angel

Kiva, että kirjoitukseni on herättänyt mielenkiintoa näinkin paljon.  smitten

Suljettu ovi voi ensin tuntua tylyltä
mutta se voikin tuoda helpotuksen                           angel
ja muuttaa suunnan kokonaan uuteen
ja valoisampaan tulevaisuuteen.

Ei haittaa vaikka välillä on oppimisen
tähden kantapäät vähän hellinä.                                angel
Ne kyllä paranevat ja oppiläksytkin muistaa.

Kukaan ei kasva pelkässä auringonpaisteessa.
Mitä rajummat myrskyt sen voimakkaampi kasvu !          angel

Toivoo Daana

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: