Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 153102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #135 : 18.06.2008 16:40:57 »

Hahaa, kyllä on tätä naista viety viime ajat, hyvällä kaikki ja antaa tulla vaan!
Mahtava myllerryspyllerrys kaikilla elämänosa-alueilla, ystävät ja perhe pysyvät, miehet ja ammatit vaihtuvat Cheesy
Kivaa että on muutoksia, en ehdi kyllästymään.
Voimia ja tsemppiä vielä kun merkkis perääntyy.
Terveisin tietokone kaatui eilen kolme kertaa eikä pankkiyhteydet pelaa.
 uglystupid2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #136 : 18.07.2008 18:32:37 »

Heippa Kauriit, miten menee?

Jos mietitään Jupiteria ja Plutoa niin kumman energiat ovat tuntuneet elämässä?

Minun on pakko sanoa että molempien. Aloitan Jupiterista joka on tehnyt yhden tarkan ohituksen Aurinkooni, elokuussa tulee toinen ja syksyllä kolmas. Lisäksi se pyörii DC:lläni joten olen tavannut sekä töissä että vapaallakin mielenkiintoisia ihmisiä - tässä keväällä tanssahtelin erään MTV3-suosikkisarjan näyttelijän kanssa, pian sen jälkeen erään IDOLS:ista tutun suosikin kanssa kun tapasimme kapakassa. Ja eipä sovi unohtaa, että töiden kautta tapasin myös nykyisen kihlattuni, joka onkin varsinainen namupala.  Wink

Että Jupiter on kyllä tuonut elämääni uusia ihmisiä, onnea ja iloa. Samalla oma ulkoinen olemukseni on nuortunut ja tuossa kyselinkin työkavereilta kuinka vanhaksi he minut arvioisivat jos eivät tuntisi, niin kyllä he sanoivat että olen paljon ikäistäni nuoremman oloinen.  Wink

Katko -mies pakkaa tavaroita ja tarvii apua -palaan pian.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #137 : 18.07.2008 19:16:51 »

Hmmm,

mulla on ollut paljon pikkumuutoksia elämässä, tässä viime kirjoittelun jälkeen, muttei mitään SUURTA. Pluto tekee nyt kolmiota mun nousumerkille, en tajua mitä se meinaa, mutta ainakin vanhempieni kotona kävin sotimassa oikein olan takaa, dramaattisin elkein... ehkä sitten sitä. Mulla toi uranus transitoi nyt aika paljon, enemmän kuin muut...joten muutostahan pitäisi pukata.

Aika tasaista, ja hyvällä tavalla vanhasta pieskasta irtautunutta, feeeeeelsss guuuuut.
Lihallisiin iloihin kun löytyisi vielä kanssaharjoittaja, niin avot, kylä oes meinaa mukavaa  Wink Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #138 : 18.07.2008 19:40:51 »

Vai niin indiima, hyvä jos on positiivinen fiilis, sitten se kumppanikin kyllä löytyy...  Wink

Nyt pari sanaa Plutosta. Pluto todellakin kuvaa esim. valtapelejä, syvällisiä juttuja ja se voi olla myös nahan luonti. Eli elämä pistää eteen sellaisia asioita joita ei voi vaan sivuuttaa vaan on pistettävä itsensä likoon ja luotava nahkansa uudelleen kuin käärme. Tämä prosessi voi olla tuskallinen mutta sen kun on käynyt läpi niin tuntee että hei, tästähän se elämä vasta alkaa.  Smiley

Joko tämä teillä näkyy? Minulla kaikki tuli varsin tuskallisesti esiin avioeron aikaan, eli yllättäen kaikki kaatuu ja joutuu rakentamaan elämänsä uusiksi sirpaleista -mutta itse koen kaiken helpotuksena. Nyt asiat ovat kieltämättä paremmin kuin huonossa liitossa. On uusi, ihana mies ja elämä näyttäytyy muutenkin paljon positiivisempama kuin ennen.

Pluto tuhoaa vanhaa, jotta uusi voisi syntyä. Toivonkin teiltä Kauriilta ennakkoluulottomuutta näisten väistämättömien muutosten edessä. Se joka haluaa väkisinkin roikkua vanhassa asiassa joka ei enää toimi, kokee muutokset paljon rajummin.
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #139 : 19.07.2008 12:38:10 »

Jupiter kolmiossa kuuhun, joten olo on suorastaan maaninen. Iloa ja onnea on niin että sydän pakahtuu.  Cheesy  Toivottavasti tämä tunne jää muistiin, koska Pluto alkaa lähestyä uhkaavasti aukkua. Saattaa tulla vielä melkoiset vuodet eteen, kun tuo rontti-Pluto liikkuu hitaasti. Onneksi siihen taitaa vielä olla joku vuosi aikaa. Nyt naatitaan tästä.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #140 : 19.07.2008 19:55:54 »

Minulla on todella paljon henkistä ja syvällistä pohdintaa ollut. Valtapelejä ja tällaista on myös ollut jonkin verran.

Lisäksi minulla kun on tuo Aurinko 10.huoneessa ja sinne Pluto matkasi MC:n päälle ja kaikkien planeettojen päälle sinne, niin joo, olen nyt todella luomassa nahkaani suhteessa siihen mitä haluan elämälläni tehdä! Eli psykologia (hyvin plutonista Wink) taitaa olla se oma juttuni loppujen lopuksi kuitenkin, kaiken tämän pähkäilyn, ihmettelyn ja vuosien jahkaamisen jälkeen (Neptunus MC:llä  :Smiley). Aika hyvin sopii tuo Pluto kyllä, kun jos nyt opiskelemaan pyrin sinne psykologiaan ja seuraavat 15 vuotta elämästäni liittyisi siis aika suoraan Plutoon liittyviin asioihin jo ihan sen opiskelun puolesta!

Kai ne Kuu Ravussa 4.huoneessa, Neptunus MC:llä, 7.huoneessa Mars ja Pluto Skorpionissa ja 10.huoneessa Aurinko, Merkurius ja se Neptunus, Venus Vesimiehessä ja Jupiter Oinaassa 12.huoneessa - niin onhan siinä aika selvät merkit joo sille psykologin (tms. auttamisen) uralle, eikös?  Wink Toisin sanoen, lähes koko kartta huutaa tuota psykologian merkityksellisyyttä elämässäni...Kai kuitenkin siihen tarvittiin se Pluton vaikutus vielä, että todella sain luotua nahkani vanhoista vaatimuksista itseäni kohtaan ja pystyin hyväksymään tämän asian. Toivottavasti tuo Jupiter siivittäisi vielä onnea pääsykokeisiinkin ensi keväälle. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lizzy
Vieras
« Vastaus #141 : 20.07.2008 13:17:26 »

Indiima, pakko kysyä kun minulla myös aika ajankohtainen juttu tulossa tuo  uranus aspect_con kuu että joko sinulla on se päällä? Täällä nimittäin myös ilmassa sellaista, että saattaisin äidilleni yhtäkkiä räjähtää kun meinaa mennä hermot sen kanssa ihan lopullisesti.  tickedoff knuppel2  Shocked

Sorry kun tungen tähän kauris aiheeseen, mutta jotenkin tuo Indiiman teksti vain kuulosti niin... hmm... omalta...  Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #142 : 20.07.2008 13:43:20 »

Indiima, pakko kysyä kun minulla myös aika ajankohtainen juttu tulossa tuo  uranus aspect_con kuu että joko sinulla on se päällä? Täällä nimittäin myös ilmassa sellaista, että saattaisin äidilleni yhtäkkiä räjähtää kun meinaa mennä hermot sen kanssa ihan lopullisesti.  tickedoff knuppel2  Shocked

Sorry kun tungen tähän kauris aiheeseen, mutta jotenkin tuo Indiiman teksti vain kuulosti niin... hmm... omalta...  Grin
Jep, päällä on. Sekö tähän vaikuttaakin? Mulla on sellainen fiilis, että todellinen irtautuminen vanhempieni odotuksista, arvoista ja asenteista päällä, enkä kestä mitään ennalta asetettua "kahlitsevaa" käyttäytymistä. Ja varsinkin kaikki syyllistämiseen haiskahtava provosoi todella.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #143 : 20.07.2008 13:52:22 »

Juu kyllä minä liittäisin tuon nimenomaan Uranukseen ja Kuuhun. Hmm minulla tulossa tuo  uranus aspect_con kuu ja äidillä  pluto aspect_con IC että katsotaan millaiset riidat ja sodat saadaan aikaan.  Lips Sealed Alkaa mennä hermo kun toinen heittäytyy aina marttyyriksi, jos yrittää sanoa jostain mikä painaa.  tickedoff Niin ja juurikin tuo syyllistäminen ja oman äitini kohdalla se ei ole sellaista suoraa vaan jotenkin kieroa. knuppel2

Kuu Kalojen vapautusliike. AH!  smitten 2funny

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #144 : 21.07.2008 21:17:14 »

Kyllä minullakin nyt elämä heittää IHAN härän pyllyä! Kyllä näkyy tuo Pluto.  Undecided

Nyt on sitten tiedossa työpaikan vaihto, sen verran karmeaa toimintaa taas ollut, etten kestä enää olla siellä. Transiiteissa sopivasti menossakin Saturnus yhtymä Mars 6.huoneessani.  :Smiley Kyllä masentaa. Tuntuu, ettei mikään onnistu. Olen saanut töissä kokea aggressioiden purkamista kohdistuen itseeni, kaikenlaista inhottavaa tullut niskaan, energiat ihan lopussa ja työntaja vaatii enemmän ja enemmän ja työpaikan ilmapiiri ahdistaa. Lisäksi naisvaltaisessa porukassa juorut leviävät ja siellä minusta on maalattu joku ihme paikan piru, vaikka en sitä todellakaan ole... Cry

Lisäksi stressaa jo valmiiksi tuo Saturnus 6.huoneessa, joka kuvastaa pitkäaikaista sairauden etenemistä. Sopii hyvin minulle, tässä sitä odotellaankin koska oma krooninen sairauteni taas poksahtaa ilmoille. Sad Sitä on tässä vähän jo odoteltukin... Undecided

Nyt vain uutta työpaikkaa etsimään. Toivottavasti Jupiter auttaisi siinä. En kyllä tajua, minullakin tuo Jupiter suoraan yhtymässä 10.huoneeseen Aurinkoon, MC:hen jne. ja ei opintojutut menneet ollenkaan suunnitelmien mukaan eikä nyt työssä todellakaan ole ollut mitään herkkua, vaan aivan kamalaa.  Undecided Ehkä se ylämäki tästä vielä alkaa. Ainoa positiivinen on, että välit isääni ovat parantuneet TODELLA paljon! Tämä on todellakin edistystä, ennen emme olleet edes puheväleissä, nykyään haluan omatoimisesti soittaa hänelle ehkä kerran viikossa.  Shocked Oikeasti iso asia minulle!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #145 : 27.07.2008 21:17:41 »

Kuu Kalojen vapautusliike. AH!  smitten 2funny

Lizzy, mikäs sun parisuhdetilanne on nykyään?

Nimittäin joo, tottakai tuo transiitti voi kuvata nimenomaan eroa tai irtaantumista äidistä ja kodista, mutta samalla myös totaalista tunteiden muutosta, esim. äkkirakastumista. Minun Rapu-miehelläni on tuo tänä vuonna päällä ja hän sanoi ettei ikinä ole kokenut mitään tällaista.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #146 : 27.07.2008 21:21:12 »

Lisäksi stressaa jo valmiiksi tuo Saturnus 6.huoneessa, joka kuvastaa pitkäaikaista sairauden etenemistä. Sopii hyvin minulle, tässä sitä odotellaankin koska oma krooninen sairauteni taas poksahtaa ilmoille. Sad Sitä on tässä vähän jo odoteltukin... Undecided

Äläs nyt viitsi.

Voihan tuo kuvata myös esim. saturnusmaista kehittymistä työn näkökulmasta, että nyt jaksat ajatella mikä sinusta isona tulee jos viitsit keskittää energiat siihen.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #147 : 27.07.2008 21:39:01 »

Muistan kun jokin aika sitten kaipasin kovasti Jousimiestä elämääni, ajattelin että siinä tulisi  jupiter-energiaa... No, ei tullut Jouskaria vaan Rapu-mies. Ja nyt asia kuullostaa varsin järkevältä koska minullahan on vahva  pluto aspect_sex venus -transiitti eli jotain plutomaista tulee elämääni rakkauden saralla, ja vaikka mies on Rapu niin hän on vahva plutonikko. Hän on nousu vaaka ja  pluto aspect_con askendentti.

Hän on tuonut elämääni paljon syvyyttä ja plutomaisia juttuja ihan oman elämänsä kautta. Samalla hän tuo iloa ja muuta hauskuutta, mikäs nyt on ollessa lomalla kun komea mies, 190 cm / 100 kg täyttä lihasta on vierellä ja katsoo että kaikki toimii... 

Samalla taas hän on niin äärettömän hassu ja ihana. Jos minulla on mökötyskausi niin saatan panna hänet pihalle, mutta hän aina jaksaa tulla takaisin ja saa minut hyvälle tuulelle.  Wink Jupiteria ja Kuuta.

Kannattaa muuten kokeilla Kauriit.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 10:39:21 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #148 : 28.07.2008 12:32:48 »

Tämä ei kuulu yhtään tänne, mutta pakko sanoa kun asia tuntuu kirkastuvan: rapu oli minulle ehdottomasti välipala, en haluaisi toisaalta jupiterenergiaa kun olen sitä. Ehkä ravun kautta sai herkkää kuuenergiaa, mutta ei sillä pitkälle pötkitty. Olis nyt edes urheilulaji miehellä sama tai sellainen josta voisin innostua. Rapu siis vain tasapainotti suhdesaralla sen, mitä kauris oli ollut toisessa ääripäässä (suoritus, ei tunne, enkä puhu naisista, just meilasin naiskaurisystävälle) ja olihan tunnetta paljon, just oikean näköinen tyyppi.. Joten leijonassa tai oinaassa olis  aurinko ja  mars. Kun vertasin matkalla aurinkoa ja kuuta niin onhan ne aivan eri asiat. Jos rapua hallitsee piskuinen  kuu. hmm.. tunneoikut on minulle liian tuttuja muutamalta taholta. Minun tuntemani rapu oli vitkasteleva.. ehkä urheilussa oli pyrkimystä, muttei ammattilaiseksi.. eikä oikein ollut kunnianhimoa, siksiköhän se naureskeli niin paljon (siis huumori lensi, ei uratoiminta).. mutta niin, onko  kauris ja  rapu vastakkaisina kovin erilaiset? Ei? On? Tässä on tällainen noista luonne-eroista, mutta mietinpä vaan. Mutta kerran vielä, rapu tuli ihan ihme saumaan, juuri kun odottelin menestysmiestä, tuli ihan erilainen (kaurismies esim aina tapahtumissa, nyt minä  jousimies tarjosin ravulle tapahtumat). Siis nopea tilaisuus oppia tosiltamme jotain.  Kas kummaa kauris, sinunkin rapusi nousuvaaka. Jos ei olisi ollut sielukumppani, en olisi ehkä rapua katsellut.. lisäksi minulla ei ole mitään ravussa/kauriissa.

Your Lovescope - Tomorrow, July 29, 2008
People with very dissimilar natures often find each other very attractive, and this may be the case with today's alignment of the planets. If you are attending a party or other social occasion, you may meet someone with whom you feel an instant rapport. There is something about the pair of you that is both very different and yet also very much the same. Have fun!

Muuten toivotan kauriille jne kaikkea kivaa.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 13:35:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #149 : 28.07.2008 13:42:50 »

WS, kyllähän Rapu ja Kauris ovat varsin erilaiset merkit, mutta vastamerkkeinä he löytävät paljon opittavaa toisiltaan. Ja tämähän pätee muihinkin ihmissuhteisiin. Mielestäni "hyödyttömiä" ihmissuhteita ei ole vaan itse ainakin suhtaudun kohdalleni osuviin suhteisiin uteliaisuudensekaisella kunnioituksella...

Laitampa tähän liitteeksi kesäisen kuvan Kauriista ihailemassa merta. Monella Kauriilla kun on elämä menossa uusiksi, niin se ehkä kuvastaa tunnelmia (tukka takana ja elämä edessä  Wink).
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: