Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 108745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #135 : 07.05.2008 21:08:42 »

Hmmmm... Minä olen ihan pihalla, kun en tiedä mitä elämälläni tekisin. Tuolla toisessa ketjussa kyllä jo sain välähdyksen ryhtyä vetämään henkisiä kursseja isolla rahalla. Eihän se hullumpaa hommaa olisi - homma itsessään on jo valmiiksi hanskassa.    :Smiley  Siis tarttis tehrä jotain....jotain muuta ku nyt....tai sitte lakata tekemästä yhtään mitään...tai ruveta vaikka ryyppäämään....tai lähteä sirkukseen...   knuppel2 Iloa kyllä piisaa ihan koko kopallinen - voisin vaikka myydä tarvitseville...   2funny
tallennettu
rokokoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #136 : 14.05.2008 13:54:36 »

No niin, nyt kannattaa kaikkien kauriiden uskaltaa pistää itsensä peliin! On tosiaan aika mennä eteenpäin ja jättää sellaiset jutut taakseen, jossa/joissa tuntuu olevan ilo ja tunne poissa.
Minulla on ollut uskomattomat neljä kuukautta. Uskalsin pistää elämäni uusiksi ja on ihmeellistä miten tämä uusi polku kantaa! Aivan mieletön fiilis. Joka aamu on ihana nousta ylös ja aloittaa päivän työt.
Nyt jos koskaan kannattaa jättää vanha taakseen, jotta uudelle tulee tilaa. Mutta muistakaa, että pitää uskaltaa antaa periksi niille jutuille, jotka eivät tunnu toimivan.  Vain sitä kautta saa uudelle tilaa.
Ja vaikka kuinka pelottaisi, kannattaa kuunnella niitä omia sisäisiä tunteita ja kokeilla josko niiden kautta löytyisi uusi suunta.
 Uskaltakaa hypätä universumin vietäväksi, kuulostelkaa mieltänne ja antakaa mennä! Nyt on sen aika!
Kiitos ja onnittelut Kaurisenergialle. Jotakin hippusia jäi itämään sinun sanoistasi alkuvuodesta. Nautihan siitä kaikkein upeimmasta tunteesta, Rakkaudesta, täysin siemauksin. Ihanaa kesää kaikille!
tallennettu

*Aurinko kaksoset; Asc kauris
*Kuu, Saturnus, Chiron & Ceres kalat
*Merkurius & Vesta härkä
*Jupiter, Venus, kuunsolmu & Ic kaksoset
*Uranus, Pluto & Mars neitsyt
*Neptunus skorpioni
***
mammamma
Vieras
« Vastaus #137 : 14.05.2008 17:55:52 »

Hee...! Jokohan tuo elämä alkaisi hymyillä tällekin kauriille...!  Cheesy Hyviä merkkejä on ainakin ilmassa... Pientä palkankorotusta näin alkuunsa ja tuntuu, ettei jorinani kaiu enää kuuroille korville!  Cool Ja tämä päivä on ollut parempi kuin piiiiiiitkään aikaan, vaikkei mitään ihmeellisempää olekaan tapahtunut Smiley smitten
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #138 : 16.05.2008 11:29:31 »

No nytkö alkoi tämän kauriin plutoenergiat jyllätä?  tickedoff Eilen poikakaveri ilmoitti, että ei jaksa seurustella, haluaa olla sinkkuna ja ties mitä. Nyt olen lähinnä vihainen siitä, että hän luovutti!

Ehkä on sittenkin paras olla yksin. Toisaalta, tässä on niin paljon kaikkea muutakin taustalla, että saa nähdä miten käy lopulta. Omituista. Tuli ihan puun takaa.

Sellaista se elämä on. Eteenpäin vain! Opetus: Älä koskaan luovu liiasta toisen takia, sillä sinä olet se joka siinä menettää!!!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #139 : 03.06.2008 20:49:18 »

No voihan jumpe, Ebenia.  Sad

Minulla menee tuon Rapu-miehen kanssa loistavasti ja tosi vaikeeta olis uskoa että se loppuisi. Mutta ikinä ei saa olla liian varma mistään...

Muuten kyllä Pluto ilmoittelee itsestään eli taisteluja ja valtapelejä piisaa niin että joskus itseäkin ihmetyttää kuinka tässä on säilynyt suht selväjärkisenä. Täytyy vaan uskoa sitkeästi että nyt koetellaan, sillä on tarkoituksensa, ja lopussa kiitos seisoo...

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #140 : 04.06.2008 08:23:59 »




Muuten kyllä Pluto ilmoittelee itsestään eli taisteluja ja valtapelejä piisaa niin että joskus itseäkin ihmetyttää kuinka tässä on säilynyt suht selväjärkisenä. Täytyy vaan uskoa sitkeästi että nyt koetellaan, sillä on tarkoituksensa, ja lopussa kiitos seisoo...



huh, siis kuinka tuo Pluto meihin kauriisiin tällä hetkelllä vaikuttaa? taisteluja ja valtapeläjä? nuo sanat kuvaavat hyvin paria viimeisintä päivääni..
tallennettu

kauris, nousu leijona.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #141 : 18.06.2008 17:40:57 »

Hahaa, kyllä on tätä naista viety viime ajat, hyvällä kaikki ja antaa tulla vaan!
Mahtava myllerryspyllerrys kaikilla elämänosa-alueilla, ystävät ja perhe pysyvät, miehet ja ammatit vaihtuvat Cheesy
Kivaa että on muutoksia, en ehdi kyllästymään.
Voimia ja tsemppiä vielä kun merkkis perääntyy.
Terveisin tietokone kaatui eilen kolme kertaa eikä pankkiyhteydet pelaa.
 uglystupid2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #142 : 18.07.2008 19:32:37 »

Heippa Kauriit, miten menee?

Jos mietitään Jupiteria ja Plutoa niin kumman energiat ovat tuntuneet elämässä?

Minun on pakko sanoa että molempien. Aloitan Jupiterista joka on tehnyt yhden tarkan ohituksen Aurinkooni, elokuussa tulee toinen ja syksyllä kolmas. Lisäksi se pyörii DC:lläni joten olen tavannut sekä töissä että vapaallakin mielenkiintoisia ihmisiä - tässä keväällä tanssahtelin erään MTV3-suosikkisarjan näyttelijän kanssa, pian sen jälkeen erään IDOLS:ista tutun suosikin kanssa kun tapasimme kapakassa. Ja eipä sovi unohtaa, että töiden kautta tapasin myös nykyisen kihlattuni, joka onkin varsinainen namupala.  Wink

Että Jupiter on kyllä tuonut elämääni uusia ihmisiä, onnea ja iloa. Samalla oma ulkoinen olemukseni on nuortunut ja tuossa kyselinkin työkavereilta kuinka vanhaksi he minut arvioisivat jos eivät tuntisi, niin kyllä he sanoivat että olen paljon ikäistäni nuoremman oloinen.  Wink

Katko -mies pakkaa tavaroita ja tarvii apua -palaan pian.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #143 : 18.07.2008 20:16:51 »

Hmmm,

mulla on ollut paljon pikkumuutoksia elämässä, tässä viime kirjoittelun jälkeen, muttei mitään SUURTA. Pluto tekee nyt kolmiota mun nousumerkille, en tajua mitä se meinaa, mutta ainakin vanhempieni kotona kävin sotimassa oikein olan takaa, dramaattisin elkein... ehkä sitten sitä. Mulla toi uranus transitoi nyt aika paljon, enemmän kuin muut...joten muutostahan pitäisi pukata.

Aika tasaista, ja hyvällä tavalla vanhasta pieskasta irtautunutta, feeeeeelsss guuuuut.
Lihallisiin iloihin kun löytyisi vielä kanssaharjoittaja, niin avot, kylä oes meinaa mukavaa  Wink Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #144 : 18.07.2008 20:40:51 »

Vai niin indiima, hyvä jos on positiivinen fiilis, sitten se kumppanikin kyllä löytyy...  Wink

Nyt pari sanaa Plutosta. Pluto todellakin kuvaa esim. valtapelejä, syvällisiä juttuja ja se voi olla myös nahan luonti. Eli elämä pistää eteen sellaisia asioita joita ei voi vaan sivuuttaa vaan on pistettävä itsensä likoon ja luotava nahkansa uudelleen kuin käärme. Tämä prosessi voi olla tuskallinen mutta sen kun on käynyt läpi niin tuntee että hei, tästähän se elämä vasta alkaa.  Smiley

Joko tämä teillä näkyy? Minulla kaikki tuli varsin tuskallisesti esiin avioeron aikaan, eli yllättäen kaikki kaatuu ja joutuu rakentamaan elämänsä uusiksi sirpaleista -mutta itse koen kaiken helpotuksena. Nyt asiat ovat kieltämättä paremmin kuin huonossa liitossa. On uusi, ihana mies ja elämä näyttäytyy muutenkin paljon positiivisempama kuin ennen.

Pluto tuhoaa vanhaa, jotta uusi voisi syntyä. Toivonkin teiltä Kauriilta ennakkoluulottomuutta näisten väistämättömien muutosten edessä. Se joka haluaa väkisinkin roikkua vanhassa asiassa joka ei enää toimi, kokee muutokset paljon rajummin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #145 : 19.07.2008 13:38:10 »

Jupiter kolmiossa kuuhun, joten olo on suorastaan maaninen. Iloa ja onnea on niin että sydän pakahtuu.  Cheesy  Toivottavasti tämä tunne jää muistiin, koska Pluto alkaa lähestyä uhkaavasti aukkua. Saattaa tulla vielä melkoiset vuodet eteen, kun tuo rontti-Pluto liikkuu hitaasti. Onneksi siihen taitaa vielä olla joku vuosi aikaa. Nyt naatitaan tästä.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #146 : 19.07.2008 20:55:54 »

Minulla on todella paljon henkistä ja syvällistä pohdintaa ollut. Valtapelejä ja tällaista on myös ollut jonkin verran.

Lisäksi minulla kun on tuo Aurinko 10.huoneessa ja sinne Pluto matkasi MC:n päälle ja kaikkien planeettojen päälle sinne, niin joo, olen nyt todella luomassa nahkaani suhteessa siihen mitä haluan elämälläni tehdä! Eli psykologia (hyvin plutonista Wink) taitaa olla se oma juttuni loppujen lopuksi kuitenkin, kaiken tämän pähkäilyn, ihmettelyn ja vuosien jahkaamisen jälkeen (Neptunus MC:llä  :Smiley). Aika hyvin sopii tuo Pluto kyllä, kun jos nyt opiskelemaan pyrin sinne psykologiaan ja seuraavat 15 vuotta elämästäni liittyisi siis aika suoraan Plutoon liittyviin asioihin jo ihan sen opiskelun puolesta!

Kai ne Kuu Ravussa 4.huoneessa, Neptunus MC:llä, 7.huoneessa Mars ja Pluto Skorpionissa ja 10.huoneessa Aurinko, Merkurius ja se Neptunus, Venus Vesimiehessä ja Jupiter Oinaassa 12.huoneessa - niin onhan siinä aika selvät merkit joo sille psykologin (tms. auttamisen) uralle, eikös?  Wink Toisin sanoen, lähes koko kartta huutaa tuota psykologian merkityksellisyyttä elämässäni...Kai kuitenkin siihen tarvittiin se Pluton vaikutus vielä, että todella sain luotua nahkani vanhoista vaatimuksista itseäni kohtaan ja pystyin hyväksymään tämän asian. Toivottavasti tuo Jupiter siivittäisi vielä onnea pääsykokeisiinkin ensi keväälle. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lizzy
Vieras
« Vastaus #147 : 20.07.2008 14:17:26 »

Indiima, pakko kysyä kun minulla myös aika ajankohtainen juttu tulossa tuo  uranus aspect_con kuu että joko sinulla on se päällä? Täällä nimittäin myös ilmassa sellaista, että saattaisin äidilleni yhtäkkiä räjähtää kun meinaa mennä hermot sen kanssa ihan lopullisesti.  tickedoff knuppel2  Shocked

Sorry kun tungen tähän kauris aiheeseen, mutta jotenkin tuo Indiiman teksti vain kuulosti niin... hmm... omalta...  Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #148 : 20.07.2008 14:43:20 »

Indiima, pakko kysyä kun minulla myös aika ajankohtainen juttu tulossa tuo  uranus aspect_con kuu että joko sinulla on se päällä? Täällä nimittäin myös ilmassa sellaista, että saattaisin äidilleni yhtäkkiä räjähtää kun meinaa mennä hermot sen kanssa ihan lopullisesti.  tickedoff knuppel2  Shocked

Sorry kun tungen tähän kauris aiheeseen, mutta jotenkin tuo Indiiman teksti vain kuulosti niin... hmm... omalta...  Grin
Jep, päällä on. Sekö tähän vaikuttaakin? Mulla on sellainen fiilis, että todellinen irtautuminen vanhempieni odotuksista, arvoista ja asenteista päällä, enkä kestä mitään ennalta asetettua "kahlitsevaa" käyttäytymistä. Ja varsinkin kaikki syyllistämiseen haiskahtava provosoi todella.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #149 : 20.07.2008 14:52:22 »

Juu kyllä minä liittäisin tuon nimenomaan Uranukseen ja Kuuhun. Hmm minulla tulossa tuo  uranus aspect_con kuu ja äidillä  pluto aspect_con IC että katsotaan millaiset riidat ja sodat saadaan aikaan.  Lips Sealed Alkaa mennä hermo kun toinen heittäytyy aina marttyyriksi, jos yrittää sanoa jostain mikä painaa.  tickedoff Niin ja juurikin tuo syyllistäminen ja oman äitini kohdalla se ei ole sellaista suoraa vaan jotenkin kieroa. knuppel2

Kuu Kalojen vapautusliike. AH!  smitten 2funny

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: