Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 144819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 19.08.2008 21:04:41 »

Olet upea ilmestys, Elämänilo!

Kun kurkkasin karttaasi, sieltä löytyi Venus Neitsyessä ja oppositiossa Neptunukseen. Eli Neptunus haastaa sisimpäsi äänen nyt esille, tulkitsisin minä oppimaani tyyliin.

Kaikkea hyvää sinulle, mutta toivon silti, että et muuta foorumilta kuitenkaan.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #61 : 19.08.2008 21:09:52 »

Elämänilo, elämänmuutoksesi on kyllä ollut ihanaa luettavaa.

Siitä lähtien mitä olen sinun juttuja lueskellut täällä foorumilla... Aina olet ollut positiivinen ja vahva ihminen ja nyt se on viimeinkin kantanut sinut siihen pisteeseen että saat kaiken sen kauniin mitä ansaitsetkin.  Smiley
Se jotenkin liikuttaa minua.  smitten
tallennettu
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #62 : 19.08.2008 21:36:08 »

Vuoden vaihteessa mietin, että kannattaako niitä uudenvuodenlupauksia tehdä. Tässä jonakin menneenä vuonna lupasin naureskellen, että en polta tupakkaa. Siihen mennessä olin elämässäni maistanu moista tasan kerran ja ajattelin, että tuohan on helppo lupaus. Vaan kuinka kävi kun juhannusfestareilla kaverini tarjos mulle puolet omastaan niin johan polttelin. Hetken itsesyytöksissä pyörittyäni päätin tänä vuonna luvata taas jotakin. Kirjoitin sen oikein kalenterini ekalle sivulle: TEEN PÄIVÄN HYVÄN TYÖN JOKA PÄIVÄ. Se voi olla joku kotityö, liikunnan harrastaminen, jonkun ihmisen auttaminen töissä tai kaupungilla, ystävän yllättämistä kortilla tai kirjeellä. Lisäksi olen vielä velvollinen kirjoittamaan kalenteriin kyseisen päivän kohdalle, mitä olen sinä päivänä tehnyt. Joulun alla kiikutan listan sitten "joulupukille" todistaakseni, että olen ollut kiltti tänä vuonna ja ansaitsen jonkun kivan lahjan. Wink Olen ylpeä itestäni että vuoden jokaiselle päivälle on tosiaan löytynyt jokin hyvä työ (lukuunottamatta yhtä viikkoa jonka pyhitin lomailulle ulkomailla) ja ollaan sentään jo yli puolessa välissä vuotta! Tuo ylös kirjaaminen motivoi hyvin kunnostautumaan! Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #63 : 19.08.2008 21:38:36 »

SininenSiipi! Miten hieno idea!  smitten
Onnittelen menestystäsi päätöksessä pysymisessä..!  Wink Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #64 : 19.08.2008 22:33:30 »

Olet upea ilmestys, Elämänilo!

Kun kurkkasin karttaasi, sieltä löytyi Venus Neitsyessä ja oppositiossa Neptunukseen. Eli Neptunus haastaa sisimpäsi äänen nyt esille, tulkitsisin minä oppimaani tyyliin.

Kaikkea hyvää sinulle, mutta toivon silti, että et muuta foorumilta kuitenkaan.  smitten

Elämänilo, elämänmuutoksesi on kyllä ollut ihanaa luettavaa.

Siitä lähtien mitä olen sinun juttuja lueskellut täällä foorumilla... Aina olet ollut positiivinen ja vahva ihminen ja nyt se on viimeinkin kantanut sinut siihen pisteeseen että saat kaiken sen kauniin mitä ansaitsetkin.  Smiley
Se jotenkin liikuttaa minua.  smitten


Hei "Esmiralda" ja "Tigris~miau"

Helppohan tämä päätökseni ei ole,
mutta jotta saan oman elämäni hallintaan
paikkakunnalta pois muutto on ainoa järkevä ratkaisu.

Kotiani myyn tällä hetkellä puskaradion kautta
- intuutioni neuvoo toimimaan näin

Foorumia en jätä, täällähän ystäväni ovat  Grin



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #65 : 19.08.2008 23:22:23 »

Voi Elämänilo.  Cheesy Rakastumisesi on kaunistanut sinua entisestään...  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #66 : 20.08.2008 10:38:25 »

Voi Elämänilo.  Cheesy Rakastumisesi on kaunistanut sinua entisestään...  smitten smitten smitten smitten

Hei "Rakkauden valo"

Kiitos!

Rakkaus saa ihmeitä aikaaan.
Wink


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #67 : 20.08.2008 11:53:52 »

Onko Elämänilo tämän foorumin "Rakkaustohtori"?

Olen uusi vielä täällä, niin en tiiä. Siksi halusin kysyä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 20.08.2008 20:41:47 »

Voi Elämänilo.  Cheesy Rakastumisesi on kaunistanut sinua entisestään...  smitten smitten smitten smitten

Hei "Rakkauden valo"

Kiitos!

Rakkaus saa ihmeitä aikaaan.
Wink


smitten Elämänilo

Aivan.  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #69 : 20.08.2008 22:00:51 »

Onko Elämänilo tämän foorumin "Rakkaustohtori"?

Olen uusi vielä täällä, niin en tiiä. Siksi halusin kysyä Smiley

Hei "Tuuli-Hiuksissa"

Tervehdys sinulle.

En ole rakkaustohtori
sen kummemmin kuin kukaan muukaan.

Aarrekarttaani olin tämän miehen keväällä kuvitellut ja tarkistuspäiväksi 3.7.
- aarrekarttani putkahti samana päivänä käsiini;
en voinut muuta kuin nauraa
- kaikki muu karttani asiat ovat toteutuneet,
paitsi koti, joka on vielä hakusessa
 ja Karibian matka kahdelle,
mutta meillähän on vielä aikaa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #70 : 22.08.2008 09:08:34 »

minun aarrekartassani on varmaan liikaa kaikkea, kun ei toteudu ihan vähällä. toisaalta kun haluaa jo siirtyä jonnekin henkeen ja olla pelaamatta tätä peliä, ehkä siinä tulee ristiriita. tai siis kulkeehan talouden ja hengen vapaus ehkä samassa..

miehiäkö aarrekarttaan?

hmm.. matkoja tulee liikaakin, pari ylimääräistä pikkumatkaa. mietin vain sitä miksen halua edetä uralla tän kummemmin, bisnekset on eri asia. monelle tulee jokin vakaa asema, johtamisasema tms, ja minä hangoittelen vastaan. liikaa stressiä kait. ajattelinko vain selvitä huumorilla kaikesta?

samalla ristiriitainen fiilis rakkaudesta.. toisen rakastamisesta.. haluaako sitä vai ei.

merkittävin päätös>? en osaa sanoa.. on vain ollut vaihdos yhdestä bisn. toiseen.. joskus mietin, pitäisikö olla enemmän hyödyksi, mutta ei tunnu siltäkään??

nyt tiedän mitä tämä on, henkistä kapasiteettia olisi paljon, mihin sen todella haluaa käyttää??
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 13:00:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 22.08.2008 21:02:15 »

sanoisin sen ainakin itse minkä tajusin tänään, että 7 huone kuvaa pidempää suhdetta, 5 kevyempää, tai sellaista-joka-ei-jostain-syystä-voi kestää koko elämää.. kaipa ne planeetat siellä sitten kuvaa suhdetta, tai kumppania.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #72 : 22.08.2008 21:56:05 »

Kotiani myyn tällä hetkellä puskaradion kautta
- intuutioni neuvoo toimimaan näin

Hei Ystäväin

Asuntoni on nyt välittäjällä myytävänä.



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 06.09.2008 22:58:03 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #73 : 01.09.2008 14:03:50 »

Onko Elämänilo rakastunut? Ihanaa  smitten  smitten  smitten
Onnea!!!
tallennettu
valveuni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #74 : 01.09.2008 16:49:39 »

 merkittävin päätökseni siis.. viime vuoden lokakuussa päätin jättää elämästäni tupakan,alkoholin,cannabiksen ja muutenkin epävakaan elämäntyylin. olin nimittäin saanut tietää olevani raskaana. nyt ole päässyt vahingollisista riippuvuuksista ja onnellinen pienen pojan äiti. elämä on yhtäkkiä täynnä värejä ja tunteita, mitä en edes muistanut olevan olemassa.. en kadu hetkeäkään eikä menestyksen tiellä- kuukausikirjeistäkään haittaa ole ollut. olen aikasemmin tavallaan ollut läheisteni taakkana..ainakin henkisesti kun olen ite ollu niin hajalla. nyt vasta tajuun miten itsekäs oon ollu, ja hienoo ku on päässy silleen jaloilleen et voi tukee sit muita näyttämäl esimerkkii, et kaikki on mahollista kun vaan niin päättää..  harka
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: