Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 142731 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 15.12.2007 19:47:41 »

Minä lopetin syksyllä sunnuntaiharjoitukset eli syyrialaisen opettajani tunnit kokonaan itämaisessa tanssissa. Jotenkin olen ollut mukana vielä vanhoissa tansseissa, mutta mieleni tekevi... lopettaisiko kokonaan? Ja kestääkö kroppani tanssin lopettamista? siis säilyykö kunto, jos en letkuttele?

Mutta olen kulkenut mukana kohta kymmenen vuotta! Eikö se ole jo vanhalle naiselle ihan tarpeeksi naisellisuutta? Aikansa kutakin, sanotaan.  Huh

Nyt piti ihan jäädä miettimään, heetkiineen! Vanhalle (?) naiselle tarpeeksi (??) naisellisuutta?  Cheesy Hei haloo, mieti nyt vähän, sanois Aira Samulinkin tähän!  Grin

Ei vain, kyllä ymmärrän, mikään ei ole ikuista ja joskus on hyvä jättää jotain rakastakin aikaansa elänyttä jo taakse.. Kyllähän sinä siihen äkkiä toisen kuntoilumuodon keksit tilalle.. Vaikka taidat olla tanssin lumoissa suurimmaksi osaksi pelkästään jo sen luovuuden, musiikin ja rytmin takia, (tuollainen luova aisti-ihminen kun olet  Smiley) ...



 Grin Grin

Kyll on tanssissa taikaa, kun siihen usein tartutaan...
Kyllä, luova aisti-ihminen olen. Yritän venytellä kehoani, joogassa käyn.
Ja luoda ideoitani fyysiseen maailmaan, kyllä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #31 : 16.12.2007 18:51:44 »

Keep going sister.. coolsmiley Cheesy
I try... and will  Wink angel
Esmiralda -tiedä vaikka oltas tavattu ja tanssittu... siellähän ollaan varmasti samoilla paikoilla pyöritty vuosia  Wink pieni porukkahan se aktiiviporukka on tässä maassa, varsinkin itämaisen tanssin osalla...  Smiley Tuntuu, että kaikki tuntee ainakin näöltä  Wink
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #32 : 21.12.2007 21:55:09 »

Merkittävin ja loistavin päätös oli vaihtaa työpaikkaa maaliskuussa. Poikinut pelkkää hyvää!  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 24.12.2007 15:19:49 »

Hyvä, Tycoon. Se on minullakin luontaisesti edessä 1-2 v sisään. Aion etukäteen ajatella asian tuovan vain hyvää. Eri asia sitten muut vaihtamiset, onko mihin vaihtaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Seela
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #34 : 07.01.2008 13:33:40 »

Tähän on aivan pakko vastata. Nimittäin minulle suurin päätös ja ehkä tavallaan vaikeakin, oli opetella olemaan itsekäs. Olin itsekäs, kun hyväksyin tunteeni ja päästin elämääni ihanan ihmisen, vaikka se olisikin voinut aiheuttaa joitakin ristiriitoja nykyisessä elämäntilanteessani. Epäitsekkyyden poisto-operaatio sai minussa aikaan ihan fyysisiä paranemisia. Ihoni parani monta vuotta kestäneestä ongelmasta ihan kokonaan!  Cheesy Säihkyn ja loistan onnesta. Voin paljon paremmin, eikä minulla ole enää tukahdutettu olo. Uskallan tuoda mielipiteeni julki välittämättä liiaksi muista, jos se on tärkeää minulle.

Hyväksyn tunteeni ja menen itseeni. Rakastan täysillä. Rakastan kaikkea ja kaikkia. Rakastan itseäni.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #35 : 08.01.2008 14:05:45 »

Upea juttu Hillakka  smitten
Iho on kaiken sisällön peili, fyysisen ja psyykkisen sisällön  Smiley näin itse ainakin ajattelen. Ja kun vielä muistaa, että mielipahassa tulee monasti syötyä kaikkea muuta kuin fyysisesti hyvää tekevää einestä, niin on se ihon kukinnan syy kumpi vaan... lopputulos on selvä  crazy2
Itsekkyys on aliarvostettu piirre, josta on nostettu vain ne kärjistetyt ääripäät esille ja siitä luotu negatiivinen ennakkokäsitys. Itsekkyys on myös oman itsensä rakastamista ja arvostamista, omien rajojen puolustamista myös. Tykkää yksi entinen roskaämpäri  Angry Wink
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 14.01.2008 06:47:08 »

merkittävin asia minkä olen tehnyt 10 v. sisällä on 1. lopetin tupakanpolton 2. löysin sisäisen rauhan, eli päämäärän elämääni. 3. tein pesäeron lapsuuden kodista jossa oli vain masentava asua.

nyt onni on suunnaton!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 15.01.2008 19:12:22 »

Laitanpa omankin hullun päätöksen, jonka ystäväni kanssa materialisoin.

Päätin ottaa sänkyeron ukostani!  tickedoff  Puoli vuotta sitä kypsyttelin hänen kanssaan.
Se kamala sänky narisi ja natisi ja heilui ja huojui jokaisella liikkeellä sängyssä. Heräsin omaankin kääntelyyn. Undecided Ukko ei vain halunnut mitään muuttaa.

Minä muutin.  tickedoff

Nyt ei narise eikä huoju sänky! Jämerä kuin kallio, aivan ihana. Ja mikä parasta; pääsin kostean kylmän maanalaisen vesijohdon päältä!

Elän siis itsenäistä sänkyelämää! Ympäristökin on remontoitu mieleni mukaisesti. Kiitos ystävälle, joka siinä auttoi suunnitellen ja ommellen. Todella viihdyn.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
epona
Vieras
« Vastaus #38 : 15.01.2008 22:05:37 »

No, käytämpä tilaisuutta hyväkseni ja päätän (ties kuinka monennen kerran  Wink ) yrittää.
Aloitin jo- mutta entäpäs jos en lopettaisi, ennen kun olen valmis.

 smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #39 : 15.01.2008 22:50:04 »

Tämän 2008 vuoden vai 2007?
2007 vuosi oli rankka, henkisesti hyvin kasvattava kylläkin. Päätin, että en enää anna muiden vaikuttaa liiaksi itseeni, ja yritän seurata sitä tietä, mikä on omalle hyvinvoinnille hyväksi, ei sellaista reittiä, minkä muut ihmiset/normit ovat asettaneet. Se synnyttää vain katkeruutta ja tyytymättömyyttä.

No nyt 2008 vuodelle päätin pitää tipattoman tammikuun ja vähentää tätä opiskelijaelämän rankkaa biletystä  Wink. Se vie vain voimat, eikä tuo alkoholi oikein sovi oinaalle ja temperamenttiselle luonteelle. Lisäksi yritän nyt olla puolueettomampi/en puuttuisi asioihin, jotka eivät minulle kuulu, koska siitä aiheutuu tarpeettomia ongelmia omalle elämälle. Se tulee kyllä olemaan vaikeaa, koska olen aina jotakin mieltä/jonkun puolella puolustamassa väärinkohdeltuja ehkä liiaksikin oman elämän kustannuksella.   
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #40 : 17.01.2008 16:34:24 »

Tämän 2008 vuoden vai 2007?

En ajatellut mitään vuosilukua, vaan suurin piirtein noin vuosi taaksepäin ajanjaksolla - saa toki kertoa kaukaisemmistakin hyvistä päätöksistä.  Smiley

Minun pitää kyllä myöntää että se tupakoinnin lopettaminen ei ole onnistunut - vielä. Mutta en syytä itseäni, tiedän että joskus se onnistuu, kun sen aika on..!
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #41 : 18.01.2008 21:02:23 »

tein tässä yksi päivä sitten 3 vuoden oppisopimuksen.. smitten
en mä nyt tiedä parantaako se mun elämää mutta toivotaan niin. hyvin iloinen ja tyytyväinen olen siihen että uskalsin sen nimen pistää siihen paperiin smitten
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 21.01.2008 20:35:25 »

Kun en kerran muista muuta päätöstä kuin suhteen aloitus, viime vuonna, niin kai vuodelle 2008 pitäisi tehdä uusi päätös. Täytyy miettiä mikä se sitten olisi. Seurata vaan sisäistä ääntä ja luoda kaikkein parasta kokemusta.. no mutta tämänhän tiedän jo. Mikä muu asia--

ajattelen paljon lausetta, vedämme kaikki ihmiset ja kokemukset puoleemme..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #43 : 29.01.2008 13:55:50 »

Päätös muuttaa ihanasta Turusta toiselle pienemmälle paikkakunnalle, on ehkä ollut loppuvuoden 2007 merkittävin päätös, muutto on tässä v.2008 alussa. Samalla tietysti muuttuu työpaikka ja pääsen lähemmäs rakkainta smitten Uusi paikka, uudet kujeet...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #44 : 06.02.2008 11:36:55 »

päätinpäs minäkin sitten lopettaa tupakan polton, 20vuotta poltin ja 3 askia päivässä, 3:ssa viikossa lopetin ja nyt kk ilman Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: