Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 144295 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 05.04.2012 11:27:30 »

No joo...ilmoittelen siitä blogissani; www.ruusutarha.blogspot.com  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Indium
Vieras
« Vastaus #106 : 05.04.2012 11:59:48 »

Merkittävin päätöskö viimeisen vuoden aikana? Tällaisten osapäätösten suloinen summa:

- Tutustun vihdoin intuitiooni ja siihen mitä sillä on asiaa sen sijaan, että hyssyttelisin sitä ja kuvittelisin että järki riittää kyllä hyvään elämään.
- Lakkaan pitämästä herkkyyttäni ja tunteitani potentiaalisina vihollisinani.
- Lakkaan kuvittelemasta että järkeni ja logiikkani ovat ainoat asiat minussa jotka varmasti ovat "minä" eli ainoat joita oikeasti kannattaa käyttää ja kuunnella.
- Huolehdin että järki ja tunteet tekevät keskenään yhteistyö- ja avunantosopimuksen jatkuvan pienen sotatilan sijaan.
- Ja sitten vielä katson mahdollisimman avoimin mielin minne tie lähtee viemään, ja tartun hetkeen aina kun voin, jos en vaistoa vaaraa. Ja suojelen itseäni jos vaistoan.

Puoli vuotta alkaa olla kulunut ensimmäisistä osapäätöksistä, ja voi herttinen minne olenkaan päätynyt nyt jo.  Shocked
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #107 : 05.04.2012 13:58:30 »

Merkittävin päätöskö viimeisen vuoden aikana? Tällaisten osapäätösten suloinen summa:

- Tutustun vihdoin intuitiooni ja siihen mitä sillä on asiaa sen sijaan, että hyssyttelisin sitä ja kuvittelisin että järki riittää kyllä hyvään elämään.
- Lakkaan pitämästä herkkyyttäni ja tunteitani potentiaalisina vihollisinani.
- Lakkaan kuvittelemasta että järkeni ja logiikkani ovat ainoat asiat minussa jotka varmasti ovat "minä" eli ainoat joita oikeasti kannattaa käyttää ja kuunnella.
- Huolehdin että järki ja tunteet tekevät keskenään yhteistyö- ja avunantosopimuksen jatkuvan pienen sotatilan sijaan.
- Ja sitten vielä katson mahdollisimman avoimin mielin minne tie lähtee viemään, ja tartun hetkeen aina kun voin, jos en vaistoa vaaraa. Ja suojelen itseäni jos vaistoan.

Puoli vuotta alkaa olla kulunut ensimmäisistä osapäätöksistä, ja voi herttinen minne olenkaan päätynyt nyt jo.  Shocked

Kuulostaa tosi hyvältä, oikealta elämältä! Hyvää matkaa henkisellä tietlläsi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #108 : 06.04.2012 23:20:41 »

Merkittävin päätöskö viimeisen vuoden aikana? Tällaisten osapäätösten suloinen summa:

- Tutustun vihdoin intuitiooni ja siihen mitä sillä on asiaa sen sijaan, että hyssyttelisin sitä ja kuvittelisin että järki riittää kyllä hyvään elämään.
- Lakkaan pitämästä herkkyyttäni ja tunteitani potentiaalisina vihollisinani.
- Lakkaan kuvittelemasta että järkeni ja logiikkani ovat ainoat asiat minussa jotka varmasti ovat "minä" eli ainoat joita oikeasti kannattaa käyttää ja kuunnella.
- Huolehdin että järki ja tunteet tekevät keskenään yhteistyö- ja avunantosopimuksen jatkuvan pienen sotatilan sijaan.
- Ja sitten vielä katson mahdollisimman avoimin mielin minne tie lähtee viemään, ja tartun hetkeen aina kun voin, jos en vaistoa vaaraa. Ja suojelen itseäni jos vaistoan.

Puoli vuotta alkaa olla kulunut ensimmäisistä osapäätöksistä, ja voi herttinen minne olenkaan päätynyt nyt jo.  Shocked

Sä olet oikealla tiellä kultasein, uppeeta  coolsmiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #109 : 11.05.2012 19:53:41 »

Päätin jo viime syksynä panna kaiken uusiksi. No, mulla on tähän mennessä mennyt ja on edelleen menossa tosiaankin kaikki uusiksi, enää puuttuu vain että muutan taas ulkomaille - eikä sekään ole täysin poissuljettu vaihtoehto...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #110 : 11.05.2012 20:40:30 »

Hmm onkos sullakin Uranus oppositio tmv. päällä kun elämä sielläkin näköjään menossa vähän niinkuin uusiksi Smiley
Kuulosti nimittäin siltä kuin sullakin olisi Neptunus lasit ja suuri kolmio suurristeineen Smiley

Mulla kulkee MCllä parhaillaan niin ihan sen mukaan kyllä on tapahtunut miltä näyttää. Jännä miten tuo Merkurius
ala/yläkonjunktiokin on mennyt täysin nappiin niin nyt jännityksellä odotellaan miten tästä eteenpäin eli mitä Venus
ala/yläkonjunktio sitten taas tuokaan elämään ?? Ihan jännittää mutta tosi ihana feelis kun kaikki konkretisoituu  Smiley

Onko jotain ihan konkreettista jo ulkomaiden suhteen ollut menossa, kerrohan lisää mitä sulle on tapahtumassa?

-M-
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #111 : 13.05.2012 19:09:19 »

Hmm onkos sullakin Uranus oppositio tmv. päällä kun elämä sielläkin näköjään menossa vähän niinkuin uusiksi Smiley
Kuulosti nimittäin siltä kuin sullakin olisi Neptunus lasit ja suuri kolmio suurristeineen Smiley

Mulla kulkee MCllä parhaillaan niin ihan sen mukaan kyllä on tapahtunut miltä näyttää. Jännä miten tuo Merkurius
ala/yläkonjunktiokin on mennyt täysin nappiin niin nyt jännityksellä odotellaan miten tästä eteenpäin eli mitä Venus
ala/yläkonjunktio sitten taas tuokaan elämään ?? Ihan jännittää mutta tosi ihana feelis kun kaikki konkretisoituu  Smiley

Onko jotain ihan konkreettista jo ulkomaiden suhteen ollut menossa, kerrohan lisää mitä sulle on tapahtumassa?

-M-

Uranus tekee kyllä kvinkunssia Auringolle, tuo viittaa mielestäni ympäristössäni tapahtuviin muutoksiin (Uranus transitoi 6.huoneessa) joiden paine kohdistuu myös itseeni. Koen, että on aika tehdä kaikki mahdollinen eteenpäin menemiseksi, oli se sitten melkein keinolla millä hyvänsä. Lisäksi Uranus tekee tarkentuvaa sekstiiliä mun Venukselle ja tapetilla on uudenlaiset tulonlähteet.

On edelleen Pluton yhtymä Jupiterille ja samanaikainen sekstiili Auringolle. Neptunus tekee triniä mun Auringolle, että kai mulla jonkinlaiset lasit on silmillä, muttei välttämättä kuitenkaan ne vaaleanpunaiset, heh heh.

Varsinaiset v-mäiset aspektit liittyvät Chironiin, on  chiron aspect_squ venus ja toisaalta  mars aspect_squ chiron (Marsin retron takia pitkäaikainen transiitti.)

Niissä ulkomaanjutuissa on vielä sellainen build-up menossa, alustavia diilejä, mutta en mä vielä minnekään ole muuttamassa.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #112 : 13.05.2012 22:13:54 »

No tuo  uranus   aspect_kvi  aurinko .. siinähän ne tunteet sitten pitkälti.. levottomuus / pelko uusia asioita kohtaan..
Levottomuus mitä koet on käytännössä vaan sitä pelkoa mitä kohtaat elämääsi rajoittaneissa asioissa tai ihmisissä. Oikeastaan tuossa pitää siis vaan kohdata omat aggressiiviset tunteensa tms. Nehän voi juontua jopa lapsuuden ajoilta niistä asioista mitä olet pelännyt.
Käytännössä siis kun uskallat kohdata uudet mullistavat tilanteet silmästä silmään huomaat että kaikki sujuu. Tämä vain hiertää eli tuo asiat eteesi sen vuoksi, että käsittelet ne tunteet mitä on jäänyt varjoon tai et vaan jostain syystä ole osannut niitä käsitellä aikanaan mutta huomaa se, että kvinkunssin ollessa kyseessä, elämääsi hallitseva pelko ei ole ikinä aiheellinen todellisuudessa, ainoastaan mielikuva jonka olet itsellesi luonut. Pahinta siis on lähteä ketään syyttelemään tästä olotilastasi koska silloin ainoastaan sinä olet se joka siitä myös tulee kärsimään kun pelosta sisälläsi on vaan kyse eikä muista ihmisistä niin nousee meteli jos lähtee muita syyttelemään..

Älä siis pelkää uutta päätöstä vaan mene sitä kohti mikä kiinnosti ennen tunnetta niin huomaat onko se oikea vai väärä päätös sitten kun aika on, useinhan me tehdään nopea päätös pelon vuoksi ja päätetään ettei otetakaan jotain hommaa kun on kvinkunssi, useimmiten silloin vaan ei uskalleta tarttua hommaan tms mikä nyt on asian nimi..
 
Pluto sekstiili Aurinko voi tuoda erikoisia ihmisiä tai uudistuksia luoksesi joissa kasvat kun Plutohan muokkaa aina itseä etiäpäin. Että kuuntele ja katsele mitä lähelläsi tapahtuu ja sitten vaan nautit kaikesta mitä tulee eteen, useimmiten juuri ihmisten kautta jotka ovat ympäristössäsi, niin on tarkoitettu. Smiley Kun taas Jupiter saattaa tuoda ensin negatiiviselta tuntuvia asioita elämääsi mitkä myöhemmin ovatkin käänteitä elämässäsi kun et vaan anna tuon kvinkunssin häiritä eli jatkat vaan etiäpäin tasaisesti mutta varmasti ilman että annat siis pelollesi valtaa.. Se on nyt tärkein asia, ei vielä lopullisia päätöksiä. Jupiterin ollessa kyseessä ei kannata myöskään lähteä hajoamaan liikaa joka suuntaan eli siis ei kauheesti suunnitelmia nyt joka suuntaan, valitset yhden suunnan mitä kohti menet jos siltä tuntuu, se voi muuttua tuossa välissä vielä mutta jotain kohti yleensä kannattaa lähteä kun nuo aspektit lupaa kyllä hyvää..

Chiron neliö Venus, parisuhde voi juu hiertää tai voi tulla jotain karmallista eteen mutta elämää itsessään on joskus pirun vaikea sulattaa, se on kuitenkin vain elämää ja tarkoituksensa silläkin..

Marsin neliö Chiron tuo sinut varmaan juu taistelemaan itsesi kanssa niin voihan se tuntua siltä kuin taistelis vihollisia vastaan mutta eihän se niin ole.

Kaikella on aikansa, mietiskele rauhassa ja pidempään, sitten kun tuntuu siltä että tiedät mitä haluat niin sitten vaan sitä kohti.

Toivottavasti sait tästä jotain itsellesi ja älä anna pelon voittaa vaan tee niinkuin sinä haluat sillä siten myös saat elämältä hemmetin paljon enemmän Smiley

-M-
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #113 : 14.05.2012 00:08:12 »

Päätin reilu vuosi sitten, että panostan niin täysillä kuin vain voin opiskelmaani alaan ja katson mitä tästä saadaan irti. Nyt tuntuu, että pikkuhiljaa vaivannäkö alkaa tuottaa tulosta ja koko ajan tunne siitä, että olen oikealla tiellä on vain vahvistunut, vaikka on minua kyllä koeteltukin. Aika paljon on kyllä raivautunut "turhia" asioita elämästä, mutta toisaalta tilalle on tullut niin paljon.

Ei tämä päätös ehkä niitä kaikista henkisimpiä ehkä ole, mutta toisaalta käytännön tekemisen tiellä on kasvanut niin paljon ja vahvistunut, että en voi katua. Tuntuu siltä, että olen tainnut hyväksyä sen tosiasian, että minulle se henkinen tie tulee vain elämällä jalat ravassa ja kädet verillä ja suurimman osan aikaa saa päätään lyödä seinään ennen kuin saa niitä onnistumisen kokemuksia. Pitkään ajattelin, että henkistä elämää on oikeasti vain meditoiminen yms. ja yritin saada niitä elämääni täysipainoisesti. No voihan niitäkin vielä kokeilla jossain vaiheessa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #114 : 15.05.2012 23:14:44 »

Toivottavasti sait tästä jotain itsellesi ja älä anna pelon voittaa vaan tee niinkuin sinä haluat sillä siten myös saat elämältä hemmetin paljon enemmän Smiley

-M-

Kiitokset analyysistä. Smiley
Ei mulla ole tapana jänistää asioita; ajattelen nykyään ettei mulla ole oikeastaan mitään hävittävää, kunhan ei tee kärsimättömyydessään idiootteja päätöksiä. Mutta on mulla joissakin asioissa taipumus odotella pidempää kuin olisi suotavaa. Ei sillä ettenkö tietäisi mitä haluan tai mitä on tehtävä, niinhän se menee että jos ei itse tee jotain, niin se asia tapahtuu sitten itselle jolloin sitä on vaikeampi kontrolloida, tai pikemminkin puhuisin muutosten aalloilla surffaamisesta. Ja kyllä aika hyvin olen tähän saakka onnistunut siinä, olkoonkin että etappia on vielä pitkä matka edessä. :Smiley

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #115 : 19.05.2012 00:50:33 »


Ja kyllä aika hyvin olen tähän saakka onnistunut siinä, olkoonkin että etappia on vielä pitkä matka edessä.  :Smiley

[/quote]

Juu, se on ihanaa kun elämän oikein ymmärtää  Cheesy Skorpparina sitä tykkää tutkia kaikkea ja välillä
mennä pohjamutia myöden kun on aika kiva nousta Fenix lintuna korkeuksiin kun on nousu Leijona.  knuppel2

-M-
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #116 : 06.11.2012 15:16:05 »

päätin ottaa vastaan suuren rakkauden ja vaurauden ja muuttaa kaksoisliekin luo aika pian.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 07.11.2012 21:43:28 »

Kerronpa tämän minäkin, kun tänne osuin. Kohtahan tämäkin vuosi on takana päin.

Kun jäin eläkkeelle, aloin yrittäjäksi!! Maailman viimeisin ammattialue, mitä ikinä olisin ittelleni havitellut!  coolsmiley
Varmaan Uranuksen aikaansaannoksia, sillä se on ollut nyt neliössä stelliumiini (Aurinko, Venus, Merkurius).

Mutta kas kummaa, se on ollutkin tosi mielenkiintoista ja hauskaa!
Tässä yritykseni:

http://ruusumuorinkesakahvila.blogspot.com

Tervetuloa, jos liikutte Pohjois-Pohjanmaalla lähellä Raahea!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #118 : 13.11.2012 15:59:04 »

Minun merkittävä päätös on se, että olen päättänyt luoda ajatuksissani meille täydellisesti perheellemme sopivan kauniin ja tilavan omakotitalon ja antaa sen tulla todelliseksi osaksi materiaalista elämäämme, koska sitä sydämestäni toivon... Smiley

Uskon että se on mahdollista.... smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #119 : 18.12.2012 15:37:21 »

^ eli siis aloitin tuon visualisoinnin reilu kuukausi sitten ja nyt se omakotitalo on löytynyt.
Kaikki ei ole ihan varmaa vielä, mutta juuri sellainen talo mitkä ominaisuudet listasin päässäni, tuli yhtäkkiä eteen,
sitä hintaluokkaa mikä on meillä ylärajana, uus 2008 rakennettu, sijaitsee vain parin kilometrin päässä nykyisestä sijainnista, mikä oli myös toiveissani.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: