Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 142728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 05.12.2007 12:18:05 »

Uskallus alkaa suhde.

Muutto ei ollut oma päätös, mutta onnistui.

Työn vaihto voisi olla seuraavan 1-2 vuoden päätös ja onnistuva sellainen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #16 : 05.12.2007 18:21:31 »

Uskallus alkaa suhde.

Onnea sille.
  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #17 : 07.12.2007 10:36:58 »

Oih, mitenkä rankata merkittävin? Kuluva vuosi on ollut kuin vuoristoradan kaameimmat kurvit  :Smiley Kurveissa tehdyt päätökset ovat onneksi olleet oikeita ja pitäneet kiinni radassa ja vauhdissa mukana...
Muutamana ehkä vois mainita jauhojen laitto kurkkuun eräälle marttyyri dominalla ja suhteen katkaisu... parisuhteen punninta, eikä suorilta tuomitseminen (kaksihan tarvitaan kun tapellaan), vaikeuksien kautta voittoon?!... hakeutuminen uusille koulutus- ja ammattiurille  Cheesy
Ensi vuotta innolla odotellessa  angel
tallennettu
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #18 : 07.12.2007 19:19:07 »

Tämä vuosi on ollut itselleni todellisten muutosten aikaa. Alkuvuosi, ensimmäiset päivät  Grin alkoivat todella hyvin, sitten .. aivan kaikkea muuta. Kriisiä on seurannut toinen jne. Jossakin vaiheessa, on ollut todella vaikeaa, ja mietinkin selvitäänkö tästä ollenkaan. Oli pakko tehdä monia muutoksia, jotta selvitään. Kaikki hyvinvointiin liittyvät asiat ovat olleet keskiössä, ruokatottumukset ovat muuttuneet, ketjupoltto loppunut yms. Ja niin..löysinhän näillekin sivuille.. Wink Kaikki vanha kaatui ja "raunioista" oli pakko alkaa luomaan uutta. Nyt tuntuukin, että nämä muutokset ja kriisit ovat pitkällä tähtäimellä olleet vaan eduksi. Vaikka vieläkin sattuuu, kun ajattelee tiettyjä asioita, niin paremman puolella taidetaan jo olla. Luulenpa, että merkittävin päätös oli juuri se, että periksi ei anneta, vaikka kaikki menisi.. Kriisin keskeltä syntyi monia ideoita ja ilman näitä kriisejä minulla tuskin olisi niitä asioita, mitä uskon itselläni olevan muutaman vuoden päästä.  smitten

JA voimia kaikille, varsinkin niille, jotka ovat omien kriisiensä keskellä!!! smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 07.12.2007 22:47:13 »

Minä lopetin syksyllä sunnuntaiharjoitukset eli syyrialaisen opettajani tunnit kokonaan itämaisessa tanssissa. Jotenkin olen ollut mukana vielä vanhoissa tansseissa, mutta mieleni tekevi... lopettaisiko kokonaan? Ja kestääkö kroppani tanssin lopettamista? siis säilyykö kunto, jos en letkuttele?

Mutta olen kulkenut mukana kohta kymmenen vuotta! Eikö se ole jo vanhalle naiselle ihan tarpeeksi naisellisuutta? Aikansa kutakin, sanotaan.  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #20 : 07.12.2007 23:43:15 »

ostaa omakotitalo.
 smitten smitten smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #21 : 10.12.2007 09:17:07 »

Vaihtelu virkistää, tokkopa vallan liikkumista lopetat, Esmiralda?  Smiley
Välillä jotakin muuta saksanpolkkaa tahi hyötyliikuntaa ja vaikkapa vain festareilta napsit itämaista "välipalaa"... eri opettajilla käyntikin on aina uusi juttu, suosittelen  angel Jokaisella kun on omat jutut johon painottaa ja tapa pyörittää tunteja...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 10.12.2007 15:31:49 »

Sepäs se, olenkin mielelläni käynyt festareilla. Nyt olivat tytöt jo ehtineet varata huoneet Naantalista ja minä jäin kalliolle. Mutta...olinkin jo miettinyt tehdä jotakin muuta.  Cheesy

Toki olen luvannut harjoitella yhden ihanan tanssin videolta!

Muutenhan jään kiinni tähän foorumituoliin.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #23 : 12.12.2007 10:20:32 »

Oih, Naantaliin...  smitten
Mieli vievi sinne suuntaan, mutta tuo Matti tuolta kukkarosta karjuu  Cry Grin
En ole psitänyt rikkaa ristiin ja saattaapa olla etten minäkään sinne tänä vuonna eksy, kuin en myöskään Jyväskylään kesällä  Cry *suuri itku* Cry  Olen silloin toisaalla... eli ehkä sitten taas aikanaan...
Onneksi tässä tuolissa voi hytkyttää yläkroppaa  2funny
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #24 : 13.12.2007 11:41:39 »

Mun merkittävin päätös tänä vuonna on se, etten enää anna sijaa "energiavampyyreille" elämässäni. Olo on huomattavasti parempi, kun semmoisen sai elämästään siivottua. Yksikin semmoinen on/oli liikaa.

tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #25 : 13.12.2007 12:05:28 »



                coolsmiley


       Vaihdoin maisemaa, suuriin, tai ainakin huomattavasti

          laajempiin ympyröihin, ei tule pelkkiä tuttuja vastaan.


        OHO, vahvistus, talitintti lensi hurjaa vauhtia kolme

          kertaa puun ympäri, istui alas, ja katsoi minua.



                                    smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #26 : 14.12.2007 22:32:39 »

Muutamana ehkä vois mainita jauhojen laitto kurkkuun eräälle marttyyri dominalla ja suhteen katkaisu... parisuhteen punninta, eikä suorilta tuomitseminen (kaksihan tarvitaan kun tapellaan), vaikeuksien kautta voittoon?!... hakeutuminen uusille koulutus- ja ammattiurille  Cheesy
Ensi vuotta innolla odotellessa  angel

Hih.. Pois alta kun tulimimmi on vauhdissa.. Keep going sister.. coolsmiley Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #27 : 14.12.2007 22:37:25 »

Kaikki hyvinvointiin liittyvät asiat ovat olleet keskiössä, ruokatottumukset ovat muuttuneet, ketjupoltto loppunut yms. Ja niin..löysinhän näillekin sivuille.. Wink Kaikki vanha kaatui ja "raunioista" oli pakko alkaa luomaan uutta. Nyt tuntuukin, että nämä muutokset ja kriisit ovat pitkällä tähtäimellä olleet vaan eduksi.

Minullakin on juuri nuo fyysiseen hyvinvointiin liittyvät asiat syynissä, tajusin että terve sielu tarvitsee terveen kehon.. Ja niinhän se on, ilman muutoksia ihminen ei voi kasvaa ja parantua.. Kun ajattelee mennyttä ja niitä pahimpia kriisejä, niin yleensä niissä näkee enemmän hyvää kuin pahaa, kun tajuaa minkälaisia vauhdittajia kehitykselle ja vahvistajia luonteelle ne ovat olleet.. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #28 : 14.12.2007 22:45:23 »

Minä lopetin syksyllä sunnuntaiharjoitukset eli syyrialaisen opettajani tunnit kokonaan itämaisessa tanssissa. Jotenkin olen ollut mukana vielä vanhoissa tansseissa, mutta mieleni tekevi... lopettaisiko kokonaan? Ja kestääkö kroppani tanssin lopettamista? siis säilyykö kunto, jos en letkuttele?

Mutta olen kulkenut mukana kohta kymmenen vuotta! Eikö se ole jo vanhalle naiselle ihan tarpeeksi naisellisuutta? Aikansa kutakin, sanotaan.  Huh

Nyt piti ihan jäädä miettimään, heetkiineen! Vanhalle (?) naiselle tarpeeksi (??) naisellisuutta?  Cheesy Hei haloo, mieti nyt vähän, sanois Aira Samulinkin tähän!  Grin

Ei vain, kyllä ymmärrän, mikään ei ole ikuista ja joskus on hyvä jättää jotain rakastakin aikaansa elänyttä jo taakse.. Kyllähän sinä siihen äkkiä toisen kuntoilumuodon keksit tilalle.. Vaikka taidat olla tanssin lumoissa suurimmaksi osaksi pelkästään jo sen luovuuden, musiikin ja rytmin takia, (tuollainen luova aisti-ihminen kun olet  Smiley) ...

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 15.12.2007 19:43:20 »

Oih, Naantaliin...  smitten
Mieli vievi sinne suuntaan, mutta tuo Matti tuolta kukkarosta karjuu  Cry Grin
En ole psitänyt rikkaa ristiin ja saattaapa olla etten minäkään sinne tänä vuonna eksy, kuin en myöskään Jyväskylään kesällä  Cry *suuri itku* Cry  Olen silloin toisaalla... eli ehkä sitten taas aikanaan...
Onneksi tässä tuolissa voi hytkyttää yläkroppaa  2funny

No niin paras hytkytelllä! Eipäs me sitten tavattu tällä kertaa... Sad
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: