Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: <<<<<<<<<<<onko muilla vaikeuksia kauriiden kanssa  (Luettu 43754 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #45 : 16.11.2005 09:28:23 »

Sowelu, sait multa pojon!  Cool
Minä olen huomannut ihan saman eli työpaikoilla -jos joku myöhästelee- niin Kaksoset ja Jouskarit paljon enemmän kuin tunnolliset Kauriit! Minä en ole ikinä myöhästynyt töistä, ja jos tiedän myöhästyväni esim. liikenneruuhkan takia niin soitan ja kerron missä olen tulossa!

Minulla on ihan sama eli asiakkaat tykkäävät kovasti rennosta tyylistäni. Ja sen verran tehokas olen että kun työkaveri sairastuu niin kukapa muu auttaisi kuin tämä Kauris...  (siinä missä erään toisen merkin edustaja tuhahtaa että taasko se yks on sairas... )

Ariel, ehkäpä joku kaunis päivä sullekin käy niin että kun joudut pulaan niin se on Kauris joka sinut siitä pelastaa!!! Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #46 : 16.11.2005 10:44:12 »


Lähes kaikki tuntemani Kauriit ovat melkoisia diplomaatteja ja sovittelijoita muiden riitojen välillä, mutta jostain käsittämättömästä syystä suutahtavat itse todella herkästi ja nopeasti. Näin suorasukaisena oinaana tulen välillä sanoneeksi asioita ennen kuin olen ajatellut miltä ne kuulostavat ,ja olen usein joutunut lepyttelemään verisesti loukkantunutta Kaurista. pahintä tässä on, että yleensä loukkantumisen syy selviää noin vuoden kuluttua tapahtuneesta, kun Kauris on päässyt yli siitä ja voi puhua asiasta...

Toinen esiin noussut ongelma liittyy myös Kauriiden käyttäytymiseen ristiriita tilantessa. Tämän olen ennen kaikkea huomannut parhaasta ystävästäni ja miehestäni. (Oikeastaan ihmetellyt, että yksi asia ei ole noussut esille tämän keskustelun aikana.) Olen nimittäin huomannut, että suuttuessaan kauristuttavani heittäytyvät marttyyreiksi. Ja juuri tämä marttyyrin asenne on jotenkin muodostunut minulle päälimmäiseksi ongelmaksi kauriin kanssa eläessäni. "Älä minusta välitä, kyllä minä jaksan..." Ja sitten Kauris ilmiselvän suurieleisesti heittäytyy marttyyriksi ja täyttää tiskikonetta selkä kumarassa ja sydän särkyneenä... ARGH. Tilanne päättyy aina siihen, että Kauris voittaa ja minä luovutan. tickedoff En kestä sitä syyllistämisen määrää.

Voiskohan joku kauris ystävällisesti valaista miten tämän kierteen saisi katkaistua ja mistä se marttyyrin gloria aina ilmestyy sinne pään päälle killumaan Cheesy


Hei Faery. En tiennyt itkeäkö vai nauraako kun luin kuvaustasi Kauriista, sillä niin osui kohdalle että.   Cry  Undecided  Grin

Ikävä kyllä ainakaan minä en voi valaista sitä että miten tuon marttyyri kierteen saisi katkaistua ja mistä se marttyyrin gloria sinne pään päälle oikein ilmestyy, kun en ole tuota käytöstä itsestäni ennen tajunnut ennen kuin luin kirjoituksesi. Avomieheni on kyllä joskus tuosta "kyllä minä jaksan ja osaan, älä minusta välitä" sanonut mutta ei noi suoraan. Kauheaa nähdä itsensä toisen silmin ja tajuta miten kamalaa oma käytös onkaan.

Tuosta loukkaantumisesta ja siitä puhumisesta. Itse en ainakaan pysty puhumaan asiasta niin kauan kuin olen loukkaantunut ja vihainen, en pysty sillä hetkellä keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen loukkaantumisen ja vihan tunteeseen ja jos siitä pitäisi silloin puhua suustani tulisi niin myrkyllistä tekstiä, että saisin varmaan etsiä itselleni uuden katon pääni päälle. Tarvitsen aikaa rauhoittuakseni ja että pystyn käsittelemään asiaa asiallisesti. Ja tätä avokkini ei ymmärrä, ei sitten millään, sillä hänen mielestään kaikki pitää selvittää silä hetkellä kun se tapahtuu. Niinpä meillä on sitten niin että ensin murjotan minä ja sitten kun olo on helpottunut huomaan miehen istuvan murheen murtamana sohvan nurkassa ja sitten aukaisemaan sitä solmua.   Embarrassed
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #47 : 16.11.2005 15:08:32 »

Se Kauris-Oinas-yhteys kuulostaa tutulta. Isäni on Oinas ja itse olen Kauris, meillä on aina ollut jotenkin outoja vaikeuksia. Hän on aika paljon "itse ensin"-tyyppi, kun taas minä olen se perhe-ensin, jokaisella on tietyt velvollisuudet-tyyppiä, en ymmärrä ollenkaan hänen ajatusmaailmaa välillä, etenkin se ettei hän koskaan näe asioita kenenkään muun perspektiivistä. tickedoff
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #48 : 16.11.2005 22:55:00 »

tickedoff Minä oinas ja mies  smitten kauris = uglystupid2 smitten Cheesy  crazy2  angel  Kiss  knuppel2 suhde

IHANAAAAA....... uglystupid2
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #49 : 16.11.2005 23:32:13 »

Pakko on vielä jatkaa kertomalla toivottavasti ei mene off-topiciksi), että se paras-kauris-ystäväni on naimisissa Kauriin kanssa Wink Ihana yhdistelmä, riitelevät harvoin mutta kaksi viikkoa kerralla Cheesy

Olen kertonut ystävälleni tästä havaitsemastani Kauriin ja martyyriyden yhdistelmästä ja ystäväni allekirjoittaa sen itsekin. Ilmeisesti keskustelullamme oli ollut salakuuntelija, joka myös allekirjoitti ajatuksen sillä, kerran ystäväni mies kivahti hieman jännitteisessä tilanteessa vaimolleen: "Lopeta tuo marttyyrin leikkiminen, olet ihan kauris!" Tätä on naurettu ystävänin kanssa ja sen jälkeen tuosta on tullut lentävä lause: "Lopeta, älä ole kauris Cheesy" (Ja tämän voi sanoa myös oinaalle, kuten ystäväni "Lopeta, et ole mikään kauris."
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #50 : 20.12.2005 13:36:52 »

Hei! Minulla on ongelmia....Tapasin reilu puoli vuotta sitten matkalla erään kauriin, johon itsepintaisesti aloin pitää yhteyttä. Ja hän vastasi. Menin kesäksi vaihtoon ulkomaille, ja hän vastaili ja jopa teki jo tunnustuksia että "vau mikä muija!" Ja sitten se viimeinen este on se, että me asumme toisella puolen Suomea!

Olemme pari kertaa tavanneet sen jälkeen ja koko ajan pidetty yhteyttä ja minä olen ihan kympillä mukana. Mutta, tämä kaurisherra osoittaa parisuhdekammoisuutta ja arvaa vaan onko se raastavaa!!! Hän on kyllä puhunut siihen malliin, että tulevaisuutta näkyvissä, MUTTA... Taitavat olla oma lajinsa. Oikeastaan en minäkään ole yhtään vielä perillä näistä kuvioista mutta...osaako joku auttaa tulkitsemaan tämän herran mysteerejä??? Minun tietoni ovat allekirjoituksessa.

Kauris
Nousumerkki neitsyt
Aurinko kauris
Kuu leijona
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars kauris
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #51 : 20.12.2005 13:39:31 »

Äitini on kauris,asc vesimies ja kuu leijona ja täytyy sanoa,että yhteiselo ei aina ole ollut kovinkaan ruusuinen... santa_undecided santa_rolleyes
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
jeba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #52 : 20.12.2005 14:08:48 »

VOI HYVÄNEN AIKA!!
Tämähän selittäisi mun kauris-kumppanini kriisit! Hän on ollut tässä jo muutaman kuukauden ajan tosi etäinen ja outo, eikä oikein millään avaudu, vaikka herkkänä kalana olen kaikkeni yrittänyt. Hän osaa olla nousu-leijonansa ja kuu-neitsyensä kanssa tod kriittinen itseään ja muita kohtaan. Usein kaikki on aika vakavaa. Spontaaniuutta kyllä kaipaisin.
Monesti tuntuu, että hänen kanssaan joutuu aika tiukoille, kun toi kalat herkistää mut ottamaan vastaan kaikenlaista ja alistumaan. Onneksi sentään nousu-skorppijuuteni osaa pistää hanttiin ja pakokeinona löydän kuu-kaksosena olemisesta... tosin olen huomannut, että toi kaksonen tuo muhun aina vähän "kevytkenkäisyyttä" ja olenkin aika useasti suhteissani pettänyt... Lähinnä flirtin tasolla. Varsinkin jos olen tuntenut, että suhde ei ole aivan kunnossa.
Viime aikoina on taiteilijasielu kalat saanut pyrstöni heilumaan ja olen suht uutta tuttavuuttani kohtaan alkanut tuntemaan vetovoimaa!! outoa, koska en juuri pidä ihmisistä, jotka läträävät paljon viinin ja muiden päihteiden kanssa. mutta.... Yritänköhän täyttää jotain kohtaa, mitä en kauris kumpaniltani saa... Vielä en ole mitään typerää tehnyt ja koetankin pitää nyt vetovoimat omassa "järki-lokerossaan".

Jos teistä joku viisaampi osaa kertoa miten nämä meidän merkit loppujen lopuksi sopivat yhteen, olisin niin kiitollinen!!!  Kiss

minulla: aurinko-kalat               hän: aurinko-kauris
           nousu-skorppari                   nousu-leijona
           kuu-kaksonen                      kuu-neitsyt
tallennettu
jeba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #53 : 20.12.2005 14:17:10 »

...niin ja se tuli mieleeni, että olen kuulluut sanottavan kuu-neitsyistä, että ne ovat oikeasti "hulluja" tosi monessa tapauksessa. Henkisesti militantteja ja sietämätöntä, henkisesti epävakaita henkilöitä, joista kannattaisi pysyä erossa. Ainakin yksi astrologi tuttavani on sanonut. Huomaan, että aika monella kaverillani on kuu-neitsyt. Onkohan se toi miun kuu-kaksonen, mikä mut ohjaa nä'iden haasteellisten sekopäiden luo?!! santa_cheesy
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #54 : 20.12.2005 14:24:51 »

miun käsittääkseni kaikilla kauriilla on nyt tää vuosi jotenki hankala. olen lukenut, ja kokenut, että moni kauris tuntuu olevan kovin kaukainen ja painivan omien tuntemuksiensa kanssa! ARGH! miksi sekaannuinkaan kauriiseen juuri tänä vuonna.... santa_angry
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #55 : 20.12.2005 15:52:12 »

...niin ja se tuli mieleeni, että olen kuulluut sanottavan kuu-neitsyistä, että ne ovat oikeasti "hulluja" tosi monessa tapauksessa. Henkisesti militantteja ja sietämätöntä, henkisesti epävakaita henkilöitä, joista kannattaisi pysyä erossa. Ainakin yksi astrologi tuttavani on sanonut. Huomaan, että aika monella kaverillani on kuu-neitsyt. Onkohan se toi miun kuu-kaksonen, mikä mut ohjaa nä'iden haasteellisten sekopäiden luo?!! santa_cheesy

 santa_evil

Pysykää minusta siis kaukana...!  santa_afro
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #56 : 22.12.2005 21:53:36 »

Kauriit on hankalia, mut ei kaikki...  angel

 Se on niin yksilökohtasta, siis mikä nousumerkki ja muuta sellasta.


 Itse oon laittanu välit poikki yhden kauriin kauriin kanssa, joka jossain 
 vaiheessa oli paras kaveri.

 en jaksanu sitä hölösuuta. ei muuta tee, ku puhuu.
 ei saa puheenvuoroa itse ollenkaan.

 ja muutenki kusipää.
 nyt yrittää lähetellä postikortteja,
 mut ei uskalla soittaa.

 
 tänään tuli joulukortti!  santa_angry     

 

   Säälittävää!   

 
 Mut kaikki ei oo samanlaisii.  2funny
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #57 : 22.12.2005 21:57:02 »

Mitä vikaa kuu-neitsyissä on?

Itse oon sellanen. oon rapu ja nouseva kaksonen.

 et voi sanoo hulluks ilman et perustelet ja et voi yleistää, koska KAIKKI EI  TODELLAKAAN OO SAMANLAISII!

 
 PERUSTELUJA, KIITOS....  tickedoff
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 22.12.2005 23:43:43 »

örr. Varmaankin puhutte trooppisista kauriista.

Olen aurinkomerkiltäni kauris...
mutta hrm.. hrm.. hrm..

En osaa sanoa mitä kannattaisi tehdä heidän kanssa...
Ole oma itsesi, mikäli tiedät kuka olet.
Älä ainakaan ala kyykyttämään tai hallitsemaan, sillä tavoin
he katoavat kuin pieru saharaan lähettyviltäsi.
Mutta se taitaakin päteä vähän jokaiseen..

Neferatari. En tiedä.. Ei jokainen varmaan ole samanlainen mitä sinä.
Hidasta vähän tahtia.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #59 : 28.12.2005 21:10:12 »

Kauriit on hankalia, mut ei kaikki...  angel

 Se on niin yksilökohtasta, siis mikä nousumerkki ja muuta sellasta.


 Itse oon laittanu välit poikki yhden kauriin kauriin kanssa, joka jossain 
 vaiheessa oli paras kaveri.

 en jaksanu sitä hölösuuta. ei muuta tee, ku puhuu.
 ei saa puheenvuoroa itse ollenkaan.

 ja muutenki kusipää.
 nyt yrittää lähetellä postikortteja,
 mut ei uskalla soittaa.

 
 tänään tuli joulukortti!  santa_angry     

 

   Säälittävää!   

 
 Mut kaikki ei oo samanlaisii.  2funny

Tunnen paljon kauriita ja muitakin maamerkkejä, jotka lähettävät edes joulukortteja, jos entisestä tutusta on tallessa edes osoite, josta posti ei käännä sitä palautuksena takaisin. Mutta taannoin ihmiset vaihtoivat puhelinnumeroita lähes joka viikko, tekivät niistä salaisia uuden puhelinyhtiön sopimuksen tehdessään (minäkin olen tehnyt niin), vaihtoivat e-mail osoitteitaan eivätkä muistaneet ilmoittaa muutoksista. Mistään et saa edes maksamalla yhteystietoja, joiden perusteella voisi soittaa! Siispä joulukortti tulee edelleen kerran vuodessa. Edes. Se kusipääkin ajattelee sinua hyvää hyvyyttään - luulisin, vaikken tunne sinun tarkoittamaasi henkilöä tai tunne hänen elämäntilannettaan.

Ehkäpä se kauris-kusipää myös tekee muutakin kuin puhuu. Ehkä hän tekee niska hiessä töitä, ylitöitä muittenkin puolesta. Ehkä hän tekee palkkatyönsä lisäksi vapaaehtoistyötä erilaisissa yhdistyksissä ja yhteisöissä. Ehkäpä hänellä on perhe joka vaatii hänen vapaa-aikansa sen sijaan että hän aktiivisesti kuuntelisi sinua puhelimessa tuntitolkulla - vaikka joka sekunti hänellä on ikävä juttu/kuuntelutuokioita kanssasi. Arki vaatii kauriiltakin veronsa.

Tunnen paljon kauriita jotka pitävät yhteyttä kirjoittamalla, sähköpostia, postikortteja, tekstiviestejä. Tunnen vähän kauriita jotka lörpöttelevät ja juoruavat puhelimessa tuntitolkulla joka päivä. Edes töissä ei niin tapahdu. Mutta kasvokkain tavatessa kauriilla on usein aikaa toisille ihmisille yllättävissäkin ja äkkinäisissäkin tilanteissa. Tunnen kauriita, joilla on paljon tuttuja eri puolilla maata ja maailmaa. Tunnen kauriita jotka edelleen ovat lojaaleja ystäviä, vaikkei päivittäistä kontaktia pidettäisikään, ystäviä, joiden ystävyys kannattaa säilyttää vielä vanhuksenakin. smitten
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: