Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: <<<<<<<<<<<onko muilla vaikeuksia kauriiden kanssa  (Luettu 43689 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 22.10.2005 12:05:44 »

Hei !
Olen itse kaksonen, nouseva neitsy...

Seurustelin kauriin kanssa vuoden ja nyt laitoimme TAUOLLe (joka pitää sisällä hänelle uuden naisen). Itse   Cheesy  olin satasella mukana enkä moista edes huomannut   ja kun ilmoitus tauonpaikasta tuli olin täysin tyrmistynyt.....nyt olen tunteeni "jäädyttänyt"...

Sen verran jäi mietityttämään, että lähjin tutkimaan hänen karttaansa....
Kysyisin vain, että te jotka tiedätte enempi- voisitteko kertoa minulle olisiko kaksonen pysynyt mukana hänen tämänhetkisessä karttakulussa...
Tällä kyseisellä kauriilla on tällähetkellä
pluton kolmio marssiin (80-160v välein)
Chiron yhtymä merkuriukseen (50v välein)
Jupiterin neliö merkuriukseen (6 v välein)
saturnuksen oppositio saturnukseen (28v välein)
ja ns 40-kriisi = neptunuksen neliö neptunukseen (80v välein)
 Cheesy
Olen ehkä "hullu", mutta odotan vielä JOTAIN tapahtuvaksi  smitten
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #1 : 22.10.2005 12:19:59 »

Kaksonen, nouseva jousimies ilmoittautuu joukkoon, jolla on ongelmia ainakin yhden kauriin kanssa Wink
Kyse ei ole parisuhteesta vaan ihan jokapäiväisestä kanssakäymisestä, tosin samoin tämä kaurisystävämme käyttäytyy kyllä ihan joka ikistä horoskooppimerkkiä kohtaan.
Onko nyt yleisesti kauriilla jokin itsensä etsimisaika, jolloin "väärässä paikassa oleminen" tai "vääriä asioita tekeminen" aiheuttaa tuota mieletöntä vihanpurkausta kaikkiin muihin kanssaihmisiin? Siis tarkoitan niitä kauriita, jotka eivät elämänsä suuntaa ja oikeaa paikkaansa ole vielä löytäneet Smiley

No on se sitten mitä tahansa, niin en minä ainakaan ihan huvikseni ota vastaan minulle kuulumatonta negatiivista energiaa, onneksi pystyn sen välttämään tapaamatta häntä niin paljon kuin mahdollista Smiley
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 12:36:29 »

Kiva kuulla millaisia (samansuuntaisia) kokemuksia muilla on kaurisihmisistä - luulenpa, että minun kauriillanikin on minulle kuulumatonta negatiivista energiaa nyt niin paljon liikkeellä, että väistyn Sivummalle........ Tongue
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
romanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 21:14:36 »

Minullakin on ongelmia erään kauriin kanssa, joka sattuu, kappas vain, olemaan isäni. En ole oikeastaan koskaan tullut hänen kanssaan toimeen, mutta nyt tämän syksyn myötä yhteentörmäykset ovat olleet aika huikeaa luokkaa. Kauriit  knuppel2
tallennettu

Aurinko Skorpioni, AC Jousimies, Kuu Leijona
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 23.10.2005 16:39:20 »

Minulla on aina ollut vaikeuksia kauriiden kriittisyyden ja asiallisuuden kanssa. On minussakin jonkin verran kaurista, ja ehkä omat ikävät puoleni kauhistuttavat muissa ihmisissä. Shocked

-aurinko kaksoset
-kuu kauris
-nouseva jousimies
tallennettu
sini48
Vieras
« Vastaus #5 : 23.10.2005 18:32:17 »

Jumenvisst...Olen itse jousimies ja ihmeellistä kyllä, olen usein..niin todella usein "hairahtanut" kaurismiehiin..... smitten
Yksi lapseni isistä on kauris.
Kahden kauris-"kapiaisen" kanssa olen ollut kihloissa ja tällä hetkellä (sinkku kun olen), pidän itselläni 11vuotta nuorempaa kauris"poikaa" rakastajana... Wink smitten

Tästä voisi tietysti saada käsityksen että olen kauris"addi"... ja voihan olla että kauris vetää muuten niin levotonta jousimiestä maanpinnalle - mutta kaikessa järkevyydessä kauris tuntuu liian vakavalta ja "jurolta"... liikkuvalle jouskarille.
Sitäpaitsi nämä armeijankauriit ovat aluksi ihan hupaista seuraa, mutta uhh...miten rutiininomaista kaikesta voi loppujenlopuksi tulla. tickedoff
Ja miksi pitää kaikessa olla niin hitosti järkeä? Missä on kauriiden spontaanisuus?
tallennettu
sini48
Vieras
« Vastaus #6 : 23.10.2005 19:05:06 »

Sitä näköjään "viisastuu" tälläkin saralla.. angel
eli juuri aikaisemmin ihmettelin täällä, miten "se jokin" vetää minua kaurismiehiin... uglystupid2
ja jotain kai minussakin sitten on koska ovat halunneet kanssani pitempiaikaistakin suhdetta, mutta nyt - tänä lokakuisena sunnuntai-iltana sain selville mikä "se" ihme on!!!!

Minulla on venus kauriissa! KÄÄK!!!! crazy2 4huone.
Kuu vesimiehessä -4huone.
Mars skorpioneissa - 2huone......
ASC - Vaaka...

P.S. En ole "kevytkenkäinen" - korkeakantakenkäinen kyllä... :Smiley
ja hei, järkeäkin löytyy... eihän me täällä muuten kirjoiteltais... eller hur? coolsmiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.2005 10:46:47 »

Hei vaan,

Kun Saturnus oli Ravussa niin Kauriilla oli kyllä vaikeaa (ainakin minulla), mutta nythän Saturnuksen siirryttyä Leijonaan kuvittelisi että muillakin Kaurilla helpottaisi. Kyllä voin itsestäni sanoa että viime kevät vielä oli tosi vaikeaa aikaa ja Saturnuksen mukana osa ystävyyssuhteista katkesi. Mutta olen kuullut eräältä ammattiastrologilta että jos Saturnus katkaisee jonkin ystävyyssuhteen, niin sillä on tarkoituksensa.

Olisiko niin että näillä Kauriilla joilla on nyt vaikeaa, löytyy Leijonaa kartaltaan? Tai on esim. Jousimies-nousu jolloin Pluto on AC:llä? Plutohan tekee myös transiittioppositiota Kaksosiin, eli tuskin Aurinko-Kaksosillakaan helppoa on...

Minä en muuten allekirjoita väitettä että Kauriit ovat asiallisia ja kuivia... höh. Se on kyllä totta että mitään tyhjännaurajia emme ole, mutta emme mitään tosikkojakaan! Toki myönnän että astrologiasta on ollut se hyöty, että kun lukee että "Kauriit ovat asiallisia ja vakavia..." niin itse kiinnittää huomiota siihen. Minä en ainakaan ole vakava!!  knuppel2
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2005 18:58:34 »

:Smiley
Tosiaan hyvää tekstiä kauriista! Tunnistin niin monta samansuuntaista piirrettä omast kauris tuttavuudestani.
Minulla itselläni ei ole ollut aikaisemmin yhtään tuttavaa joka olisi ollut kauris...Juu heihin tutustuttua on hyvä käydä tutustumassa astrologiseen määritelmään luonteesta - sitä ymmärtää sitten paremmin miksi he toimivat niin.. Cheesy  muuten heidän toimintansa tai paremminkin toimettomuuteensa ei saa mitään tolkkua  knuppel2 ja tuntuu, että itse lyö (turhaan) päätä seinään kun asiat eivät "toimi".
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #9 : 24.10.2005 20:22:44 »

Heips! Minä kanssa koetin tiiviimpää suhdetta pitää kauriin kanssa,mutta kun ei pelittänyt niin ei.Olen itse kaksonen  ja uskonnvahvasti etä kaksonen ja kauris ei ainakaan helpolla pääse,en mene sanomaan missään tapauksessa etteikö he voisi onnistuakin,mutta kaikki kauriit jotka tunnen ovat aivan eri aaltopituudella ja siis suhdekin kaatui mahdottomaan. Sad Tosin kavereina kauris on aivan eri juttu ainakin mun kohdalla,kukaan kauris ei ole ns.sydän ystäväni mutta hyviä kamuja muutama. Wink
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
sister sugar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16

Valkoinen itsevallitseva taikuri


Profiili
« Vastaus #10 : 27.10.2005 13:31:05 »

Heii, olipa hassua lukea kokemuksiasi (tai no, ei HASSUA-hassua, mutta..) koska itselläni on käynyt päinvastoin! Olen kauris ja jostain ihme syystä kaikki läheisimmät ihmissuhteeni, (ystävät, rakkaat) on kaksosia! Ja olen ollut helisemässä heidän "ilmavuutensa" kanssa. Ystävissähän se ei niin haittaa, mutta suhteessa kaksosen ikuinen silmän pilke ja flirtti kummastuttaa tälläistä jalat maassa olevaa romanttista kauristyttöä.. Jostain syystä silti huomaan aina eläväni kaksosten ympäröimänä. idiot2 En sitten tiedä onko se jokin viehätys erilaisuuteen. En ole perehtynyt niin hyvin astrologiaan että osaisin eritellä niitä ilmoittamiasi ominaisuuksia, jätän sen viisaammille.

Mutta toivon sinulle voimia että pystyt antamaan toiselle tilaa (ehkä se on vaan joku asia, mikä hänen -ja sinun- tulee käydä läpi) ja ymmärrystä hyväksyä mitä se sitten edetessään tuokaan tullessaan. Lopputulos on kuitenkin jotain hyvää, kävi kuinka päin tahansa.  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko-kauris Kuu-rapu Nouseva-kauris
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #11 : 27.10.2005 16:27:37 »

On. Nimittäin itseni kanssa.  Sad  Tämä vuosi on ollut todella vaikea, itsensä etsimistä. Parisuhteen, työn ja opiskelun, elämän, vakavaa pohtimista. Ja siinä sivussa on tullut sitä negatiivista energiaa ympärille levitettyä.  Cry

Ei kaikessa tarvitse olla järkeä ja kyllä kauriitkin osaa, joskus harvoin, olla spontaaneja.  Cheesy  Ja hauskaakin osataan pitää. Itselleni muuten Jousimiehet ovat kaikkein parasta seuraa hauskaan illanviettoon. Mutta rutiinit pitävät elämän järjestyksessä. Ja kaikki pitää ehdottomasti suunnitella etukäteen valmiiksi.

Suhteen poikasta joskus nuoruudessa Kaksosen kanssa yrittäneenä sanoisin että Kaksonen ei ole ainakaan mulle yhtään sopiva merkki. Aivan liian kevytmielisiä ja flirttejä.
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2005 14:56:49 »

Olen itse kauris, onhan se varmaan totta että meikäläiset ovat vähän..öh..vaikeita. Ehkä just sen takia ettei sanota enempää kun se tarpeellinen. Itellä on kyllä menossa joku tutkimusmatka sieluun, kaikkea ihmettelee ja miettii, ihmissuhteista uraan ja takaisin. Etenkin ihmissuhteet ovat suurennuslasin alla tällä hetkellä. Ehkä se on yleinen juttu? Huh
tallennettu
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.2005 15:30:20 »

Huhhuh!
On ollut ongelmia, nimittäin myös itseni kanssa.
Aurinko Kaksonen,
Nouseva Leijona,
Kuu Kauris.

Ja on ollut ongelmia niilläkin, jotka ovat kanssani läheisen tunnesiteen muodostaneet.

Onnekseni olen onnistunut jotenkin eheyttämään itseäni niin, että nyt koen kyllä olevani kutakuinkin koko-nainen persoona.

Muutaman Aurinko Kauriin kanssa en meinaa millään tulla toimeen. Tosin ei ole tietoa heidän kartoistaan muuten. Nyt jännityksellä odotan, tuleeko omasta pienokaisestani Kauris vai Jousimies!  Smiley
tallennettu

Tunne itsesi.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #14 : 31.10.2005 15:54:04 »

Työkamuina kauriit on ainakin mulle ollu maailman parhaita  smitten
Mutta muuten ei kyllä kaurisnousuiset miehet ainakaan sovi mulle, vaikka puoleensa ovat joskus vetäneetkin  Wink
Liian negatiivisia ja valittavat joka asiasta, Argh  knuppel2
Sellanen saa meitsinkin ihan huonolle tuulelle  tickedoff

Oinas73
 askendentti kuu jousimies
 venus oinas
 mars kauris
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: