Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: <<<<<<<<<<<onko muilla vaikeuksia kauriiden kanssa  (Luettu 43248 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 03.11.2005 22:01:42 »

Itse olen oinas ja nouseva jousimies...ja avomieheni on kauris ja nouseva jousimies...rakastuttiin salaman nopeaa...mies kosi ja kihloihin ja yhteen muutto...meillä menee tosi hyvin, keskustellaan paljon asioista rauhalliseen ja järkevään sävyyn, ei ole riitoja pahemmin ollu, tosin pikku mykkäkoulua kylläkin 2funny Kumpikin ollaan tunteellisia, halitaan ja suukotellaan ja puhutaan''rakastan sinua paljon''sanoja joka päivä ja usein smitten ollaan laiskoja ja välillä reippaita, meitä ei pinnallisuus kiehdo yhtään eikä materian perään olla kumpikaan, mutta silti tykätään kaikesta kauniista ja ollaan kuitenkin välillä niin mukavuudenhaluisia että Shocked en näe ainakaan tässä suhteessa mitään negatiivistä. Olen aiemmin seurustellut kauriin kanssa, jonka nouseva merkkikin oli''kauris'' oli viimosen päälle tosikko persoona, ei huumori toiminut yhtään meillä ainut mikä toimi oli seksi ja sehä nyt ei pitkälle kanna pitemmän päälle :Smiley Siis suhde meillä on melkeinpä 10, mut miinuksen annan itselleni, että hermostun tosi vähästä välillä''oinaan motto: Minulle kaikki ja heti tickedoff.....jestas 2funny
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #16 : 04.11.2005 09:54:34 »

Kotikauriini on tämän vuoden aikana ollut yks pe***le. Mutta räiskittyämme viime viikon alussa suhteemme taas kondikseen, niin ah ja voi, en ihanammin päivää voisi alkaa, kuin heräämällä kauriini vierestä!  Cool

Tosin sillä on kuu kaloissa...ja minulla neitsyessä. Mitähän sekin mahtaa antaa parisuhteessa? Kovia aikoja?  Tongue Enpä tiä, ollaan vaellettu ennenkin ripirinnan, ja nyt taas.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2005 17:43:13 »

Vaikeuksia kauriiden kanssa? Grin Miksei kenelläkään ole vaikeuksia vaakojen, oinaiden, kaksosten, rapujen kanssa? Jousimiehistä olen aina pitänyt, vesimiehistäkin ja kaloista. Ja hengenheimolaisuutta löytänyt usein kauriiden, neitsyiden, härkien ja skorpionien kanssa. Tosin kartoissa on varmasti selitys miksi muutamat neitsyet ja härät ovat jopa käsittämättömän moraalittomia varsinkin oman parisuhteensa suhteen. :Smiley Yhden merkin unohdinkin mainita - leijonat. Naispuolisten kanssa vielä tulen toimeen jotakuinkin, mutta leijonamiehet  buck2! Niitä ei kestä 'erkkikään'!

Tupla-kauriini kanssa elämiseen olen tottunut. Välillä hän on synkimmissä syövereissä, mutta en voi olla rakastamatta hänen käytännöllisyyttään, karismaansa, johon kaikki muutkin jäävät koukkuun, hänen kykyään tulla lasten kanssa toimeen, olla kouhottamatta maallisen turhuuden perässä, hänellä on järkeä ja jalat maassa - ja se sänkykamaripuolikin - kauriiden mainehan on sillä saralla taattu. Ja miten hän huolehtii lähimmistään! smitten
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #18 : 09.11.2005 09:45:20 »

Vaikeuksia kauriiden kanssa? Grin Miksei kenelläkään ole vaikeuksia vaakojen, oinaiden, kaksosten, rapujen kanssa? Jousimiehistä olen aina pitänyt, vesimiehistäkin ja kaloista. Ja hengenheimolaisuutta löytänyt usein kauriiden, neitsyiden, härkien ja skorpionien kanssa. Tosin kartoissa on varmasti selitys miksi muutamat neitsyet ja härät ovat jopa käsittämättömän moraalittomia varsinkin oman parisuhteensa suhteen. :Smiley Yhden merkin unohdinkin mainita - leijonat. Naispuolisten kanssa vielä tulen toimeen jotakuinkin, mutta leijonamiehet  buck2! Niitä ei kestä 'erkkikään'!

Tupla-kauriini kanssa elämiseen olen tottunut. Välillä hän on synkimmissä syövereissä, mutta en voi olla rakastamatta hänen käytännöllisyyttään, karismaansa, johon kaikki muutkin jäävät koukkuun, hänen kykyään tulla lasten kanssa toimeen, olla kouhottamatta maallisen turhuuden perässä, hänellä on järkeä ja jalat maassa - ja se sänkykamaripuolikin - kauriiden mainehan on sillä saralla taattu. Ja miten hän huolehtii lähimmistään! smitten
Hei Yksisarvinen!!! MÄÄ TYKKÄÄN SUSTA!!!  smitten Oon nouseva kauris ja en tykännyt tämän topicin otsikosta mutta MÄÄ TYKKÄÄN JUURI SUSTA!!!  Smiley Toisaalta sanoit jotain leijonista... Olen leijona aurinkomerkiltäni, sori...  :Smiley

Itse olen huomannut että en tule sitten OLLENKAAN toimeen vesimiesten kanssa, toisaalta jousimiehet, vaa'at ja oinaat on IHANIA!!! Smiley Muidenkin leijonien kanssa tulen mainiosti toimeen, olen itse enemmän syrjään vetäytyvää tyyppiä (varmaan juuri tuon kauriin takia) joten toiset leijonat tykkää kun luovutan estradin suosiolla heille, heh.  Wink Nyt mulla on alkavaa säpinää aurinkokauriin kanssa (en vaan tiedä nousevaa merkkiä, VIELÄ!), hän kovasti kuulemma tykkää mun "jalat maassa" asenteesta ja on kehunut myös huumorintajuani vaikka kauriilla ei sitä muka ole?!?  Grin Tai ehkä me ollaan molemmat yhtä tosikkoja, niin ettei edes huomata ettei meillä ole ollenkaan huumorintajua?!?  Huh Hehhee.
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
Tuonainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #19 : 09.11.2005 10:00:24 »

Kaurismieheni on saanut omalla peroonallaan kaivettua minusta ne kaikki pahimmatkin puolet esiin. Onpahan mitä työstää... uglystupid2
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #20 : 09.11.2005 17:41:47 »

Hei Yksisarvinen!!! MÄÄ TYKKÄÄN SUSTA!!!  smitten Oon nouseva kauris ja en tykännyt tämän topicin otsikosta mutta MÄÄ TYKKÄÄN JUURI SUSTA!!!  Smiley Toisaalta sanoit jotain leijonista... Olen leijona aurinkomerkiltäni, sori...  :Smiley

Arvaapa kenen kuu on leijonassa? Wink
« Viimeksi muokattu: 09.11.2005 17:47:12 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2005 09:30:02 »

Hei Yksisarvinen,

Minäkin tykkään susta!!!  smitten

Sanoit muutamia hyviä tosiasioita meistä sorkkaeläimistä. Lasten kanssa tullaan toimeen, huolehditaan lähimmäisistä ja hommat toimii sänkykamarissa -aivan niin, ja maallisen mammonan perässä ei juosta. Siinä totuus meistä. Piste.

Voisko se olla niin että joitakin ärsyttää Kauriiden kyky järjestellä asioita? Itse olen valitettavasti huomannut sen että jos joskus menee hyvin, niin aina löytyy kateellisia valittajia, jotka yrittävät mustamaalata kun itsellä tökkii pahasti.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 07:33:27 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #22 : 10.11.2005 09:41:46 »

Olen huomannut että suhde-elämässä ainakin kaikilla tuntuu olevan kanssani vaikeuksia. Ilmeisesti katson asioita liian romanttisessa mielessä ja välillä on vaikea pitää jalkoja maassa. Siitä kyllä syytän sitä, että olen kuu-rapu  Cheesy Jos en pääse tarpeeksi lähelle suhteessa toista, turhaudun helposti ja saatan huomaamattanikin ruveta sellaiseksi jota jotkut rennommat sanovat nipoksi. Stressaannun helposti ellen pääse olemaan tietyin väliajoin rakkaani lähellä, ja tosiaan, ellei minulle avauduta, stressaannun vieläkin pahemmin.
Järjestyksenhimosta ja pilkunviilaamisesta on minulle sanottu aika tiheästi, mutta se pysyy yleensä kohtuudessa ellen ole joko ylienerginen tai nukahtamispisteessä  buck2
Itseni kanssa minullakin on aika usein ongelmia, juurikin siksi että pyöritän etenkin suhdeasioita kovasti päässäni ja ellen pääse niitä purkamaan niin miehillä palaa sitten päreet huokailuuni helposti. Helppo ihminen kun en kuulemma ole, ristiriitojen riemuvoitto  :Smiley
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #23 : 10.11.2005 09:47:51 »

Onko kauriilla ollut vaikeuksia kalojen kanssa?   crazy2  knuppel2  idiot2  2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #24 : 10.11.2005 09:56:46 »

Omasta kokemuksestani voin sanoa että ongelma kalojen kanssa on se kun sinne päähän ei pääse käsiksi kuin hyvin harvoin, eli kyllä, minulla ainakin Cheesy
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 10.11.2005 10:07:03 »

Spikehead, sanoit todella hyvin tuon että pyörität suhdeasioita päässäsi. Mulla on ihan sama! Varmaan tuota Kuurapua... Mitäs sille tekisi? Joskus yöllä varsinkin jos uni ei tule, niin sitä miettii ja miettii kaikkea mitä joku on sanonut...

Mutta Kalat? Kivoja, herkkiä olentoja. Ei minulla ole ollut niiden kanssa mitään ihmeempiä vaikeuksia.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 15:41:00 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #26 : 10.11.2005 10:21:20 »

En usko että me kuu-ravut itsellemme sitten mitään mahdetaan, itse oon alkanut oppimaan että jos joku vaivaa mutta tuntuu tavallaan vähäpätöiseltä niin sitä ei kannata sanoa. Siitä tulee meikäläisen piireissä yleensä vaan kärpäsestä sitten härkänen  Undecided
Viime viikon unet oli kokonaan kadoksissa kun päässä poukkoili kaukana asustavan poikakaverin naisongelmat (niin, minä ja sitten joku toinen tytteli joka sen kimpussa on häärinyt). Vähemmästäkin sitä hermostuu, eikö? Embarrassed Nyt se homma on poissa tieltä mutta silti hermoilen tosiaan välillä vähän turhista, se ei kuitenkaan meinaa etten luottaisi ihmisiin  :Smiley Juu, ehki olen vähän tosiaan sekasortoinen risteytys, itsekään en ole vielä saanut koskaan itsestäni selkeyttä Cheesy
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #27 : 10.11.2005 15:47:58 »

Terve taas,

Golderin kuumerkkikirjassa sanotaan Kauriista, joilla on Rapukuu, näin: "Hallitsevana on vahva tarve asettua aloilleen oikean henkilön kanssa oikeaan paikkaan. Turvallinen tunne-elämä on tälle yhdistelmälle tärkeä."

Sulla spikehead varmaan onkin vaikeaa jos poikakaveri asuu kaukana, silloin väkisinkin tuppaa ajattelemaan kaikkea... Ja Rapukuullahan riittää mielikuvitusta...  No joo. Minulla ei ole noita huolia koska olen naimisissa ja miestä näkee joka päivä ja joka yö.

Mutta nyt poikettiin aiheesta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
TarZa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #28 : 10.11.2005 22:15:12 »

Sitä näköjään "viisastuu" tälläkin saralla.. angel
eli juuri aikaisemmin ihmettelin täällä, miten "se jokin" vetää minua kaurismiehiin... uglystupid2
ja jotain kai minussakin sitten on koska ovat halunneet kanssani pitempiaikaistakin suhdetta, mutta nyt - tänä lokakuisena sunnuntai-iltana sain selville mikä "se" ihme on!!!!

Minulla on venus kauriissa! KÄÄK!!!! crazy2 4huone.
Kuu vesimiehessä -4huone.
Mars skorpioneissa - 2huone......
ASC - Vaaka...

P.S. En ole "kevytkenkäinen" - korkeakantakenkäinen kyllä... :Smiley
ja hei, järkeäkin löytyy... eihän me täällä muuten kirjoiteltais... eller hur? coolsmiley

Apua! Voiko venus kauriissa olla syy, miksi kiinnostuu kaurimiehistä?! Cheesy Ootko muuten huomannu, vaikuttaako tuo venus kauriissa muulla kuin ed. tasolla?

Ittelläni on kans venus kauriissa ja tässä vuoden kuluessa on ollut säätöä pariinkiin otteeseen kaurismiesten kanssa!  smitten Ja ei ole ensimmäinen kerta, kun kaurismiehen kanssa on juttua..

Muutenkin olen vetänyt, varsinkin aurinkokauriita puoleeni, ei pelkästään miesrintamalla vaan ihan ystävinä - suurin osa kavereistani ja ystävistäni on aurinkokauriita! Ja ainakaan minun ystäväni eivät ole negatiivisia, muutamaa lukuunottamatta, jotka jaksavat aina nurista jostain.
tallennettu

aurinko vesimies
nousu jouskari
kuu jouskari
merkurius vesimies
venus kauris
mars vaaka
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #29 : 10.11.2005 23:24:22 »

Mutta Kalat? Kivoja, herkkiä olentoja. Ei minulla ole ollut niiden kanssa mitään ihmeempiä vaikeuksia.

Minullakaan ei ole ollut kalojen kanssa ongelmia - liekö syynä mars kaloissa? Pitkää pinnaa on ja unelmia, jotka yksi kerrallaan viedään toteen...Kotonakin on yksi aurinko-kalat. Wink

Unohdin kehua myös kauriiden "nuortumista" iän myötä smitten - siinä missä monesta muusta merkistä tulee vanhetessaan "kalkkis" Grin Mitä enemmän yhteisiä vuosia kertyy, sitä luovempaan ja positiivisempaan suuntaan yhteiselo muuttuu! Ja yhteisiä vuosia kauriiden kanssa saattaa kertyä yllättävän paljonkin, koska tiedossa voi olla pitkä ikä angel
« Viimeksi muokattu: 10.11.2005 23:30:52 kirjoittanut Yksisarvinen » tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: