Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: <<<<<<<<<<<onko muilla vaikeuksia kauriiden kanssa  (Luettu 43249 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #30 : 11.11.2005 00:00:52 »

TarZa  Wink

Mikäs sulla on marsissa ?
Mun mielestä sä oot kiinnostunu Kauriista sen takia kun se on jouskarin viereinen merkki.
Siis kun sulla toi kuu ja nouseva jouskarissa  smitten

                 -Oinas73-
                    askendentti kuu jousimies
« Viimeksi muokattu: 11.11.2005 00:02:33 kirjoittanut Oinas73 » tallennettu
vaakatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #31 : 11.11.2005 00:23:33 »

Vai että onko vaikeuksia kauriiden kanssa. Olen kaksi vuotta seurustellut kauriin kanssa ja tämä syksy on ollut aivan omituinen. Hänellä on menossa joku kriisi, eikä tunnu itsekään tietävän mitä missäkin asiassa haluaa tai on haluamatta.Hänellä on totaalisesti pallo hukassa ja se olen minä, joka toimin hänen mielestään aina väärin, tein sitten asiat miten tahansa. Viime aikoina olen toiminut kuten olen itse halunnut ja siitäkös vasta onkin meteli noussut. Jos tämä meno jatkuu, joutunee kumpikin osapuoli radikaaleja ratkaisuja harkitsemaan.

Terveisin
vaaka, nouseva skorpioni
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #32 : 11.11.2005 08:43:50 »

Mutta Kalat? Kivoja, herkkiä olentoja. Ei minulla ole ollut niiden kanssa mitään ihmeempiä vaikeuksia.

Unohdin kehua myös kauriiden "nuortumista" iän myötä smitten - siinä missä monesta muusta merkistä tulee vanhetessaan "kalkkis" Grin Mitä enemmän yhteisiä vuosia kertyy, sitä luovempaan ja positiivisempaan suuntaan yhteiselo muuttuu! Ja yhteisiä vuosia kauriiden kanssa saattaa kertyä yllättävän paljonkin, koska tiedossa voi olla pitkä ikä angel

En kaamean herkästi allekirjoita tuota kalamääritelmää...  Wink Mutta kai se toisaalta paikkansakin pitää.

Ja mitä noihin kauriskommenttiin tulee, niin kappas kehveliä, kun asia näyttää olevan just noin!!  Grin Nimimerkillä "Kokemusta".  laugh
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #33 : 13.11.2005 22:43:50 »

En ole seurustellut kauriin kanssa, mutta työkaverini on kauris ja välillä tekisi mieli huutaa suoraa huutoa  tickedoff Vastauksia saa kaivaa sorkkaraudalla eikä siltikään saa mitään selvää. Ja sitten sitä kiukuttelua kun muut eivät toimi kauriin toivomalla tavalla, argh! Onneksi tämä ei ole kuitenkaan jokapäivästä  Smiley
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #34 : 14.11.2005 22:29:45 »

Cheesy Olen kauris, nouseva vaaka, kuu kaloissa...Minulla vaikeimmat ajat ovat tällä erää takana ja ystävyyssuhteetkin ovat kunnossa. Pari vuotta sitten oli vaikeinta. Itsellä kyllä spontaaniutta on aivan tarpeeksi ja luovaa hulluutta myös. Olisiko vaaka vaikuttamassa?Huh? Olen kyllä kiinalaisessa lohikäärme: Ei varmaan kuulosta hyvälle yhdistelmälle, mutta olen ainakin tällä hetkellä tyytyväinen elämään. smitten
Jane
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #35 : 15.11.2005 11:42:58 »

Olen siis kaksonen ja minulla on ainakin kolme kauris -ystävää, jotka ovat myös toistensa hyviä kavereita. Minulla on aika erilainen ystävyys suhde noitten kolmen kanssa. Yksi on tosi hyvä kaveri jolla on samanlainen huumorintaju mitä minulla, mutta sen hitaus ja sotkuisuus sekä jonkinlainen epäjärjestyneisyys haittaa minua kovasti, koska se ei ota kenenkään muun mielipidettä ikinä tosissaan, ellen minä teräväkielisenä kaksosena masenna sitä kovimmilla sanakikkailuilla mitä minusta lähtee. Monesti jään myös kakkoseksi.

Toisen kauriin kanssa minulla on sellaiset välit, että ollaan kavereita jotka alkavat useamman henkilön läsnäollessa leikkimielisesti "taistelemaan" viimeisestä sanasta, joka voi äityä sitten ihan mielipide asiasta kiistailuun, mutta jonka toisen täytyy vain voittaa. Se on niin itsepäinen että se vetää aivan ihme juttuja esille omista mielipiteistä, eikä saa siksi ketään juttujensa taakse jolloin alkaa syyttää muita siitä että tottakai olet tuon puolella, mutta kun sen jutuissa ei aina ole järkeä, mitä pidemmälle keskustelu äityy.

Kolmas kaveri on rauhallisemman puoleinen tuolla sanallisella puolella, mutta juo alkoholia niinkuin vettä välillä. Ei häpeä omia toimiaan ollenkaan, mutta on hyvä kaveri minun kanssa, tulen sen kanssa toimeen ainakin tähän asti.

Nuo kaikki viihtyvät yhdessä tosi hyvin, on tullut myös mieleen että kaurishan on eläinkunnassa ryhmäeläin, joka todistaisi miksi ne viihtyvät niin hyvin toistensa kanssa. Lisäksi olen huomannut rahalla olevan kovakin osa noiden elämässä. Toisella sitä ei ole, toinen pihtaa sitä viimeiseen asti, vaikkei mitään syytä siihen välttämättä ole, eikä ole kyse kovastakaan summasta.
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #36 : 15.11.2005 12:18:23 »

Minulla on aina ollut lähipiirissä paljon Kauriita, vaikka itse olenkin Oinas, nousuleijona, kuu kaksonen. (sanoikohan joku, että oinaiden aj leijonien kanssa ei tule toimeen Wink) Olen yhden kauriin kanssa avioliitossa ja paras ystäväni on kauris sekä sukaulaisissa ja ystävissäni on vielä lukuisia muita kauriita. Olen siis kauris mangneetti.

Lähes kaikki tuntemani Kauriit ovat melkoisia diplomaatteja ja sovittelijoita muiden riitojen välillä, mutta jostain käsittämättömästä syystä suutahtavat itse todella herkästi ja nopeasti. Näin suorasukaisena oinaana tulen välillä sanoneeksi asioita ennen kuin olen ajatellut miltä ne kuulostavat ,ja olen usein joutunut lepyttelemään verisesti loukkantunutta Kaurista. pahintä tässä on, että yleensä loukkantumisen syy selviää noin vuoden kuluttua tapahtuneesta, kun Kauris on päässyt yli siitä ja voi puhua asiasta...

Toinen esiin noussut ongelma liittyy myös Kauriiden käyttäytymiseen ristiriita tilantessa. Tämän olen ennen kaikkea huomannut parhaasta ystävästäni ja miehestäni. (Oikeastaan ihmetellyt, että yksi asia ei ole noussut esille tämän keskustelun aikana.) Olen nimittäin huomannut, että suuttuessaan kauristuttavani heittäytyvät marttyyreiksi. Ja juuri tämä marttyyrin asenne on jotenkin muodostunut minulle päälimmäiseksi ongelmaksi kauriin kanssa eläessäni. "Älä minusta välitä, kyllä minä jaksan..." Ja sitten Kauris ilmiselvän suurieleisesti heittäytyy marttyyriksi ja täyttää tiskikonetta selkä kumarassa ja sydän särkyneenä... ARGH. Tilanne päättyy aina siihen, että Kauris voittaa ja minä luovutan. tickedoff En kestä sitä syyllistämisen määrää.

Voiskohan joku kauris ystävällisesti valaista miten tämän kierteen saisi katkaistua ja mistä se marttyyrin gloria aina ilmestyy sinne pään päälle killumaan Cheesy
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 15.11.2005 13:39:19 »

Kauris magneetti!  Grin Grin Grin

Kylläpä tuli hauskoja kommentteja! Minä en muuten tajua sitä miksi Kauriit eivät muka tule toimeen Oinaiden kanssa. Minulla on aina ollut Oinas-kavereita ja tykkään niiden reippaasta elämänasenteesta.   Smiley

Leijona taas on mitä parhain työkaveri.

Kauriin ja Kaksosen suhteesta en osaa sanoa, minulla ei ole kokemuksia Kaksos-miehistä eikä naisiakaan ole kavereina, en tiedä miksi näin on.

Kannattaa muuten lukea Linda Goodmanin kirja AURINKOMERKIT, siellä on humoristisesti kuvattu mm. Kauriin ja Oinaan suhdetta, itse Oinas-kirjailija kertoo kuinka hän on kantapään kautta oppinut että Kaurista vastaan ei kannata taistella sillä lopulta Kauris voittaa aina.  Cheesy Cheesy Senhän sinäkin Faery jo huomasit...

Tuo marttyyrin asenne oli aika hauska huomio, allekirjoitan sen.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #38 : 15.11.2005 13:49:55 »

Olen nimittäin huomannut, että suuttuessaan kauristuttavani heittäytyvät marttyyreiksi. Ja juuri tämä marttyyrin asenne on jotenkin muodostunut minulle päälimmäiseksi ongelmaksi kauriin kanssa eläessäni.

Heippa, tähän oli pakko ottaa kantaa. On nimittäin täsmälleen samanlaiset kokemukset. Minulla muutamia kauriita lähipiirissäni  ja rakastan heidän suoraselkäisyyttään ja luotettavuutta, mutta tuo marttyyriys joskus rassaa.

Ja olen huomannut myös sellaista muiden puolesta elämistä, siinä saattaa jäädä omat tarpeet vähemmälle. Ja sitten mökötetään.  Sad
Mutta kaikenkaikkiaan kauriit ovat mielestäni oivallisia ystäviä ja kumppaneita, no problem!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #39 : 15.11.2005 16:42:20 »

Pakko oli itekkin kauriina ottaa osaa keskusteluun.
Kyllä me kauriit osataan olla marttyyreja, pakko myöntää ja minä ainakin mustasukkainenkin siihen lisäksi.. idiot2
Mulla ainakin on kova huomioiduksi tulemisen tarve (heikko itsetunto?) ja jos koen saavani huomiota riittävästi ei ole tarvetta osoittaa mieltään.
Ja se on kyllä auttanut myös kun puoliso on asiasta suoraan sanonut.

Yleisesti ainaki itellä on ollu melkoinen etsikkoaika ja vaikea syksy, tuli ero ja kaikki omat kuviot sitä myöten uusiksi. Pikkuhiljaa toipumisprosessin aikana tajusin kuitenkin että nyt on minun aikani kasvaa ihmisenä ja elää vain itselleni, koska tajusin eläneeni jonkun muun elämää, eli mistä oli jo aiemmin puhetta niin oma hyvinvointi ja tarpeet on unohtunut kokonaan.
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #40 : 15.11.2005 19:06:05 »

Olen leijona ja näyttää siltä, että ainakaan kauriit eivät tule toimeen kanssani. En kyllä itsekään näe kovin paljon yhteistä. Kauriit eivät ilmeisesti voi sietää leijonan hällä väliä -elämää, joka on lisäksi vauhdikasta.

Työasioissa taidamme tulla vähän paremmin toimeen, kunhan ei tarvitse asua yhdessä, luulisin ainakin. Aikaisemmin olimme työasioissakin ihan eri planeetalla, kun en tajunnut kauriiden ajattelu- ja toimintatapaa, joten suhtauduin heihin kai totaalisesti väärin.

Ovatko muuten kauriit kärsimättömiä, ainakin nykyinen tuttavuuteni on kovasti sellainen? Itse taas olen itse rauhallisuus, enkä hermostu pienistä, joten kauris ennättää hermostua hitaaseen tahtiini ja muihin epäkohtiin, kun kaikki ei tapahdu heti ja täsmälleen.
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #41 : 15.11.2005 19:39:47 »

Minä olen ainakin kärsimätön, täytyy myöntää. Olen kyllä aina kuvitellut sen johtuvan nousu-jouskarista ja kuu-oinaasta..
Siskoni on kauris myös ja oikea tyyneyden perikuva, samaten muutama muu tuntemani kauris, en sitte tiedä.
Itse kyllä olen aina tullut toimeen leijonien kanssa mutta minussa kyllä tuntuu aika vahvasti tuo jousimiehen vaikutus.
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #42 : 15.11.2005 20:02:41 »

Mielenkiintoinen keskustelu kauriista.. hhmmm....Olen oikein kerännyt itselleni kauriita elämäni aikana, ja olen aina miettinyt että minä varmaan opetan heille jotain...Tai ne varmasti opettaneet minulle niin paljon, eli miten joku todella voi suhtautua ihmisiin.... Kauriit erottaa, jo niin kaukaa, onneksi.. Äärettömän hyviä työtekijöitä, mutta vain siihen asti kun huvittaa, sit heitetään hanskat tiskiin ja kiukutellaan komerossa... äärettömän hyviä välittämään kenestäkään muusta, esim. tulee aina pari tuntia- seuraavana päivänä sovittuun tapaamiseen. No,.. noi oli vain havaintoja, kauriista ,joita olen tavannut, mutta tunteet kyllä ne ovat jossain piilossa, ettei tahdo ottaa selvää, ja toisista puhuminenkin kuuluu heille kuin voi leipään. Haluavat ollla täydellisiä, muiden silmissä, koska ovat niin äärettömän kriitisiä, eniten itselleen, siksi vaativat aivan mielöttömästi myös muilta.

Peilaustahan se on suoraan, jos näihin asioista saa pulttia.... itse vain en enää palkkaa yhtäkään Kauris- ihmistä, en edes nousu... niin paljon olen oppinut Ja Iso kiitos siitä... Kaikken muun voi valita... paitsi sukulaisia.

Yksi lause sopii täydellisesti: Alemmuudentuntoinen ylpeä ihminen ja niitä on paljon...  Smiley

 angel Ariel
 aurinko  leijona
 askendentti  skorpioni
 kuu  kaksoset
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #43 : 15.11.2005 22:50:04 »

Jos saan viestiäsi kommentoida, niin minusta sinä Ariel aika pahasti yleistät.
Käsittääkseni olemme kaikki aika monen tekijän summia..Harva meistä kait kokonaisvaltaisesti edustaa vain yhtä tiettyä merkkiä.

Itselläni ei ainakaan koskaan ole ollut tuota myöhästelijän vikaa ja tunteetkin näytän aina liiankin avoimesti.Tuohon myöhästelevään ja hälläväliä muista-asenteeseen olen itse törmännyt lähinnä kaksosissa ja jousimiehissä.

Työstä sen verran että minulla ainakin vaikuttaa paljon työn mielekkyys siihen kuinka hyvin sitä jaksaa, ja eikös meillä kaikilla ole joskus huonoja päiviä? 
On kyllä silti kehuttu hyväksi työntekijäksi ja asiakkaatkin ovat tykänneet. (kuvittele, jäyhä kauris ja silti asiakaspalvelualalla  Wink)

Sääli että sinulla on tuollainen kuva kauriista, suosittelen silti avointa mieltä kaikkia meitä sorkkajalkoja kohtaan, joku saattaa yllättää Smiley
tallennettu
TarZa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #44 : 15.11.2005 22:57:57 »

TarZa  Wink

Mikäs sulla on marsissa ?
Mun mielestä sä oot kiinnostunu Kauriista sen takia kun se on jouskarin viereinen merkki.
Siis kun sulla toi kuu ja nouseva jouskarissa  smitten

                 -Oinas73-
                    askendentti kuu jousimies

Hei, oinas73  smitten

Mulla on mars vaa assa. Miten se sitten vaikuttaakin...  laugh oman astron puolella luki, että on suurin osa ajasta tuuppaa menemään tekemisen suunniteluun.. siinä ajassa kun homman ois saanu jo tehtyä   uglystupid2 valitettavaa, mutta totta...  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
nousu jouskari
kuu jouskari
merkurius vesimies
venus kauris
mars vaaka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: