Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 125763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alma*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #150 : 22.01.2009 19:15:41 »

Ehdottomasti neitsyt Undecided
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #151 : 23.01.2009 01:37:16 »

Ensimmäisenä voisin sanoa että  kauris on ykköspaikalla niistä, kenen kanssa en tule toimeen, ja jotka tuskin sietävät mua sen enempää.. Grin( vaikka mulla löytyykin  venus kauris)
Koen heidät salamyhkäisinä ja sisäänpäinkääntyneinä, enkä siis näin ollen löydä paljoakaan yhteistä.
Tulee mieleen lähimenneisyydestä "ystävä" joka oli mustasukkainen miehestään, syyttä. Levitteli juttuja joita keksi jopa omasta päästään..Ei suostunut puhumaan kasvotusten mutta lähetteli kyllä haukkumameilejä missä riepotti mun yksityiselämää rumasti ja viesti oli tietysti myös kopiona kaikille ystävilleen.  knuppel2
Juorutoverinaan toinen "hyvä ystäväni" myös, kaksoset tällä kertaa. Ja jopa keski-ikäistä mallia.. Myöhemmin kuulin jotakin kateellisuudesta mutta ihan yks lysti mulle..Jatkakoot keskenään.

Kaksosten kanssa olen aina tullut hyvin toimeen, mutta sellainen mikä on jäänyt risomaan, mieletön kaksinaamaisuus ja juoruilu..lähes kaikissa tapauksissa. LUKUUNOTTAMATTA YHTÄ, joka on toinen parhaista ystävistäni. smitten joka on kylläkin  aurinko venus  kaksoset lisäksi   askendentti jousimies, kuu vesimiesneptunus 1.huoneessa ..

 
kauris seuraksi  neitsytharka.... niitä en tahdo  ymmärtää !!!   saturnus neitsyt löytyy kyllä itseltäni..hmmh..

Paras ystäväni taas  aurinko kuu merkurius  kalataskendentti leijona smitten

 kalat naispuolisina ystävinä, mutta miesystävänä liian herkkä....

Mun ystäväpiiri koostuu pääasiassa  kalat kaksoset jousimies oinas ja monta  vaaka mutta vain yksi  vesimies Cry 

 oinas jotakin sellaista ärsyttävää nopeaa kiihkoa mikä kokemukseni perusteella muuttunut nopeasti takin kääntämiseksi tai muiden arvosteluksi. Pinnallisuudeksi?

Mutta itselläni kyllä MC  oinas

 skorpioni miesystävät ovat olleet koskettavimpia,  vesimies lisäksi.. Muista parisuhteista en olekaan löytänyt sitä jotain  :Smiley.. mm. jousimies kalat oinas vaaka..

 skorpioni paha vika vaan tuo omistushalu, ja mustasukkaisuus.  vesimies -miesten ajatukset taas pitäis lukee..vaikka keskustelutaso oliskin huippuluokkaa.

Tässä jaaraamisen lopuksi voisi vaan todeta että hitaus, sulkeutuneisuus, liika järkeistäminen, jäykkyys, pinnallisuus ja se ettei osaa suuta avata, ärsyttää niin maan... olipa se sitten mistä merkistä lähtöisin vaan. Cheesy


« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 01:39:58 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #152 : 25.01.2009 01:01:45 »

Lainaus käyttäjältä: Tanita79
Tässä jaaraamisen lopuksi voisi vaan todeta että hitaus, sulkeutuneisuus, liika järkeistäminen, jäykkyys, pinnallisuus ja se ettei osaa suuta avata, ärsyttää niin maan... olipa se sitten mistä merkistä lähtöisin vaan. Cheesy
Pakko yhtyä tähän! veljeni on  aurinko kauris ja viestinnän - et kommunikoinninhuoneessa 3 ruuhkaa (rajoittava  saturnus vesimiesaurinko  kaurisvenus  kalat +pallas ja ceres), asc  skorpioni...
Hän artikuloi ja puhuu epäselvästi/pitkästi/uuvuttavasti, enkä voi sille mitään, että pinna palaa vähän väliä. Sitten on pakko tokaistava: "no kakista jo se asiasi ulos". Hän myös liikkuu hitaasti ja jähmeästi ja seikka saa välillä sappeni kiehumaan oikein kunnolla, vaikka eihän toisen motoriikan pitäisi periaatteessa häiritä, ellei ihan pinnallisia olla?!

Sama on äidin avopuolisossa: hidas, puhuu pitkästi ja silloinkin outoja juttuja, joita en käsitä ( aurinko neitsyt, asc  rapu). Siis täysin eri aaltopituudella ollaan.

Pinnalliset ihmiset on välillä ihan jees - esim. bileseuraksi, mut sitten alkaa tympästä jos tarttee joka päivä sietää tai on joku yhteinen projekti etc.

Empiirisesti havaitsin, että en itse tule ainakaan timeen  aurinko jousimies kanssa, joka on  askendentti leijona. Kompinaatio on vaan liikaa mun käsiteltäväksi, mutta kaikkien muiden jouskarien kanssa tulentoimeen ja oikein mainiosti. Parhaimmat ja pitkäaikaisimmat ystävät on kaikki jousimiehiä, jos yhtä neitsyttä ei lasketa mukaan. Wink rakastan teitä, jouskarit!

Ja sitten, ne muut ravut. Ei käy miehet, eikä naiset. Hyljin omaa merkkiäni  Grin

tietty on tylsää laittaa ihmisiä lokeroon, mutta olen silti sitä mieltä, että ihminen yksilönä on monen asian summa, laskettiin se sitten pseudotietein tai psykologisin analyysein ja ympäristö- ja geenitekijöistä. eri summien variaatiot ei vaan tule toisten kanssa juttuun.

tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Tanita79
Vieras
« Vastaus #153 : 25.01.2009 13:09:53 »


Ja sitten, ne muut ravut. Ei käy miehet, eikä naiset. Hyljin omaa merkkiäni  Grin



Mua taas harmittaa että en ole tavannut enempää   aurinkovesimies-tyyppejä. Ystävistäni vain yksi on, loput esim.  aurinko vaaka  askendentti vesimies tai  aurinko kaksoset  kuu vesimies..

Nyt kun mietin niin onhan mulla ystäväpiirissäni ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana  aurinko rapu -tyyppejä myös, hyvinä ystävinä. Smiley Ainakin neljä..
« Viimeksi muokattu: 25.01.2009 13:11:56 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #154 : 25.01.2009 14:14:29 »

Mua jaksaa hämmästyttää ja raivostuttaakin Oinaiden, varsinkin naispuolisten, käsittämätön itsekkyys ja luulo omaan kaikkivoipaisuuteen. Yritän oikeasti välttää oinaiden kanssa suurempia yhteistyökuvioita, siitä seuraa vaan pahaa mieltä...Ja sitten esim joillakin kauriilla ja ehkä neitsyillä on paha tapa jauhaa jotain asiaa vuodesta toiseen, eikä ikinä päästä mihinkään lopputulokseen. Semmoinen myös ärsyttää tällaista nopeaa ja kärsimätöntä aurinko leijonaa, nousu skorpparia jolla kuu kaloissa.

Yllättäen mua ärsyttää kaikki turhan määräilevät (varsinkin ilman mitään syytä) tyypit. Ja sitten ruskeakieliset. Ja parhaiten tulen toimeen jouskareiden, toisten leijonien ehkä kuitenkin kauriiden kanssa.
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #155 : 25.01.2009 18:37:12 »

jousimiehen kanssa
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #156 : 28.01.2009 15:57:49 »

Olen unohtanut mainita kalat

Mulla oli tällainen naispuolinen "kaveri", siis kaveri todellakin. En hänen kanssaa millään pystynyt sitomaan ystävyyttä. Niinpä veivasin hänenlaisen ihmisen pois elämästäni. Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #157 : 28.01.2009 18:56:34 »

Naispuoliset ravut saavat usein sappeni kiehumaan.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Vehra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #158 : 12.02.2009 21:53:39 »

Minun on hyvin hyvin vaikea sietää vesimiehiä. Koen, että vesimies kaikista merkeistä on eniten sokea itselleen ja valheellisin.

Vesimiehet, joita olen tavannut, päivittelevät maailman pinnallisuutta samalla kun laittavat tukkaansa kolmatta tuntia.
Puhuvat siitä kuinka huolissaan ovat ihmiskunnasta, samalla kun yrittävät painaa alas sitä ihmistä, kenen kanssa juuri ovat.

En ole tavannut yhtäkään vesimiestä, joka tietäisi mitä tarkoittaa kompromissi, mutta varsinkin vesimiehet tykkäävät sitä sanaa viljellä. Vesimiehelle kompromissi tarkoittaa, että hän tekee niinkuin tekee muista piittaamatta, ja muut joko juoksevat perässä tai eivät. Ja sille kuka ei juokse perään hän sanoo: mikset sä ikinä voi tehdä kompromissia.

aaaargh

puuh.

no, on minulla myös yksi erittäin rakas vesimiesystävä. Ja olenkin tässä viime aikoina miettinyt, että minkätakia minulla on niin valtavia ongelmia veskareiden kanssa, itseen se tietenkin on käännyttävä.

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #159 : 13.02.2009 10:59:06 »

Eräs  rapu nainen. Hänen on niin ylimielinen ja ylpeä (tittelin myötä) ihminen ettei ole toista tullut elämässäni vastaan. Ja hän on vieläpä serkkuni. Tongue

Kun taas äitini on  rapu ja tulen hänen kanssaan hyvin toimeen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #160 : 21.02.2009 23:16:22 »

Minulla myöskään lähituttavissa Vaakoja, hm.. Samoin menee nuo Leijona, Skorppari ja Oinas.

+vesmies on niin kummallinen
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
PietaSantaMaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #161 : 22.02.2009 09:37:53 »

jokainen kohtaaminen on lahja elämältä. Ei haittaa, vaikka ei tykkäisikään.
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #162 : 13.03.2009 22:29:26 »


Äää..Eri ihmisten kanssa menevät sukset ristiin eri tavoilla ja eri syistä,
en lähtisi pelkän aurinkomerkin perusteella dissaamaan mitään tiettyä merkkiä.

Myös sukupuoli näyttäisi vaikuttavan asiaan.

Tosin on joitakin  askendentti aurinko kuu yhdistelmiä
joiden seurassa ei tiedä hakkaisko päätään seinään vai lattiaan..









tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #163 : 13.03.2009 23:28:45 »

No nyt tökkii Veskarien kanssa, mutta se voi olla ohi menevää.
Oikeastaan eilen ja tänään minua on vtuttanut kaikki muut ihmiset ja ihan kaikkialla.  :Smiley
Parempi pysyä tietokoneen ääressä tämän vaiheen ajan.  Grin 2funny

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #164 : 14.03.2009 10:07:48 »

mutta tietokoneella voi vaania Hirveä Vaarallinen Jousimies, joka ei tosin tunne live elämässä suurta kahnausta minkään merkin kanssa..

lähinnä tsekkailee ap karttojaan taas.. 
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 10:38:18 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: