Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 123412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #165 : 14.03.2009 11:18:41 »

^
Jaa-a, kummastakaan merkistä  ( vesimies ja  jousimies ) ei ole ylettömän huonoja kokemuksia..

Vesimiehiä en tosin tunne hirveän läheisesti.

Jouskareittenkin kanssa tulee toimeen,
mutta jos itsellä on vähän huonompi hetki,
niin sellainen tietty tungetteleva tsemppaaminen tvs.
saattaa joskus ärsyttää.

Ja jos tietää miten  jousimies merkin kanssa väitellään,
niin siitäkin selviää ehjin nahoin.

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #166 : 14.03.2009 14:07:15 »

Kiinnostaisi tietää näin astrologisen tutkimuksen mielessä, että kumpien kanssa on vaikeampi tulla toimeen - niiden astrologisten merkkien kanssa, jotka tekevät neliöitä esim. auringolle vai onko inkonjuktio vielä hankalampi?

Olen siis Kauris ja minä tulen hyvin toimeen Oinaiden ja Vaakojen kanssa - vaikka yhteentörmäyksiä on, niin usein Oinaista tai Vaa'oista saattaa tulla jopa ihan sydänystäviä. Sen sijaan ongelmia juuri aiheuttavat inkonjuktion tekevät merkit, kuten Leijona ja Kaksoset, joita on nimenomaan sattunut työpaikoilleni ja oh boy, ongelmia on todellakin ollut... Huh

Onko muillakin näin?

Mietin nimittäin, että onko tämä neliö-rakkaus vain minulla, koska itselläni Jupiter Oinaassa tekee neliön Aurinkoon, Kuuhun ja Merkuriukseen, mikä tavallaan edesauttaa tätä neliörakkautta. Mutta olisiko tätä ilman näitä karttani neliöitä?  Shocked Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #167 : 14.03.2009 14:21:41 »

^ Hyvä näkökulma!

Itselläni nuo kvinkunssimerkit ovat aurinkooni nähden  vaaka ja  leijona

Tunnen muutaman  aurinko Vaa`an, mutta heillä on niin jyräävät nousumerkit
ettei se puntarimaisuus tule (ainakaan rasittavana) esiin
- sitä paitsi olen itse noususellainen.

Aurinkojellonien kanssa on ehkä hieman enemmän kitkaa
ei kuitenkaan merkittävässä määrin.

Tosin, jos  leijona  on yksi kolmasosa
sitä tiettyä aurinko kuu askendentti comboa
jolle olen hmm..allerginen
niin sitten ei välttämäti hyvä heilu.


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #168 : 14.03.2009 19:04:07 »

jousimiehen kanssa väittelystä selviää, koska jousimies on lopulta hyväntahtoinen (mutta hyvämuistinen, myös)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #169 : 16.03.2009 18:48:15 »

Kaksosmiehet myös on niiin..... tickedoff
Rumasti sanottuna ylimielisiä paskiaisia kaikki, jotka mun tielle on sattuneet.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #170 : 30.03.2009 04:02:22 »

Tietysti ihminen on paljon muutakin kuin aurinkomerkki, mutta tallaisia kokemuksia olen saanut.

En jostain syystä tule toimeen vanhempien oinas naisten kanssa. Tai ainakin niiden joita olen tavannut. Minua on kohdeltu kuin roskaa, jolla ei ole mitään väliä heidän puoleltaan, ja olen kyllä saanut kuulla sen heidän suustaan (kaksi tapausta, molemmat ex pomoja) joten olen saanut heistä aika kylmän käsityksen, jonka haluaisin kyllä mieluusti muuttaa  Wink
Nuorempien oinaiden kanssa tulen toimeen. Samoin oinas miesten kanssa olen yleensä aika heti samalla aaltopituudella.

Toinen on vanhempi kalat mies. Huumori heillä kyllä lentää ja muutenkin mukavan tuntusia, mutta joku ei vaan nappaa. En osaa sen tarkemmin kertoa miksi Undecided
Kala naisten kanssa tulen taas erittäin hyvin toimeen, ja minulla on tosi monia fisu ystäviä.
Itsekin olen fisu  Smiley

Muista merkeistä olen tullut toimeen aikalailla kaikkien kanssa.

Sitten on tapaus naispuolinen perhetuttu. Hän ärsyttää aivan suunnattomasti, mutta en tosin tiedä hänen merkkiään.
Yleensä poistunkin paikalta jos kuulen että hän on tulossa välttääkseni sen suurempia konflikteja.
Hänellä on erittäin hyökkäävä keskustelutyyli, hän puhuu aina itsestään ja hän on myös hieman rasistinen sekä tuntuu ahdasmieliseltä ihmiseltä.
Saan aina hänen läsnäolostaan erittäin ahdistuneen tunteen.
Olipas kehuja..mutta kiinnostaisi kyllä tietää hänen merkkinsä  :Smiley

« Viimeksi muokattu: 31.03.2009 03:12:18 kirjoittanut norah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Fiona
Vieras
« Vastaus #171 : 11.04.2009 03:14:22 »

Oinas-miehet saavat kyllä verenpaineeni nousemaan, vaikka olenkin luonteeltani rauhallinen ihminen. Se heidän itsekkyytensä ja ylimielisyytensä ärsyttää. Toisaalta joskus tunnen vetoakin heihin. Voi olla, että heidän kanssaan sujuisi hyvin se eräs tietty asia, mutta muuten en kestäisi heidän seuraansa. Saisin kuunnella liian suoraa ja ajattelematonta puhetta. Eräs tuntemani vanhempi vaaka-mies ärsytti myös kovasti. Hänessä oli erakkomaisia piirteitä. Hän oli myös omalla tavallaan aika vastuuton tyyppi. Toisaalta olen tuntenut yhden vaaka-miehen, joka oli maailman ihanin ihminen.

Lisäys:
Tuli vielä mieleen, että ristiriitaiseen oinas-suhteeseeni vaikuttaa se, että laskeva merkkini on oinas, joten minun ei oikeastaan "kuulukaan" pitää oinaista. Mutta se, että Marsini on oinaassa, saa minut taas pitämään heistä jonkin verran.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2009 19:16:22 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Lunakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #172 : 28.04.2009 13:43:07 »

Itse en tule toimeen kalojen kanssa niin yhtään.. tai tulen mutta yleensä alkaa kyllä piakkoin ärsyttämään. Äitini,mummoni, hyvä ystäväni ja avoni isä ovat kaloja merkeiltään..aivan tajuttoman rasittavia tietyllä tavalla, koska aina on jokin asia pielessä, koskaan ei mikään ole hyvin ja aina esitetääm marttyyriä.  idiot2 Ja se, että AINA kalojen pitää olla joka asiassa oikeassa Grin kukaan muu ei ole.

tallennettu

Sielun rajoja ei voi löytää, vaikka kulkisi jokaisen tien.
LYV
Vieras
« Vastaus #173 : 29.04.2009 17:45:20 »

Elämässäni ärsyttävät minua vastamerkkini  harka (isäni) ja  leijona miehet, jotka ovat yleensä hirveen huomionkipeitä.

On niitä poikkeuksiakin.  angel
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #174 : 02.05.2009 14:04:11 »

Mutta jos on pakko joku merkki sanoa, niin ne on kyllä ehdottomasti Kaksoset, Vaaka ja Jousimiehet. Kaikissa näissä on minua häiritsevää pinnallisuutta (huom, mutta tämä on vain oma kokemukseni asiasta!), levottomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä ja jotenkin sellaista hyvin syvällistä munattomuutta.  2funny Esim. kokemukseni mukaan kaikki nämä merkit välttelevät vastuuta (tai ainakin hyvin monet niistä joita tunnen) ja tosi paikan tullessa kääntävät takkiaan (erit. Kaksoset  Sad). Lisäksi näiden merkkien kanssa on minun kokemukseni mukaan todella vaikea päästä jotenkin syvälle ystävyyden tasolle...
"Hyvin syvällistä munattomuutta", hyvin sanottu! 2funny Samaa mielta  vaaka:n ja jousimies:n kohdalla. Tämä on kyllä nyt kauheeta yleistämistä ja pelkkään aurinkoon tuijottamista..., mutta  vaaka -liirumlaarumia ei jaksa kuunnella, kun itseltä löytyy mielipide asiaan kun asiaan ja miellyttämisen tarve on aikas vieras käsite mulle.  jousimies - ainaista neuvomista ja asioihin puuttumista en kestä. Pyydän neuvoja, jos niitä haluan.  kauris - pää kolmantena jalkana juokseminen ja pinnallisuus ärsyttää.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2009 14:05:51 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
LYV
Vieras
« Vastaus #175 : 02.05.2009 14:38:50 »

Mutta jos on pakko joku merkki sanoa, niin ne on kyllä ehdottomasti Kaksoset, Vaaka ja Jousimiehet. Kaikissa näissä on minua häiritsevää pinnallisuutta (huom, mutta tämä on vain oma kokemukseni asiasta!), levottomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä ja jotenkin sellaista hyvin syvällistä munattomuutta.  2funny Esim. kokemukseni mukaan kaikki nämä merkit välttelevät vastuuta (tai ainakin hyvin monet niistä joita tunnen) ja tosi paikan tullessa kääntävät takkiaan (erit. Kaksoset  Sad). Lisäksi näiden merkkien kanssa on minun kokemukseni mukaan todella vaikea päästä jotenkin syvälle ystävyyden tasolle...
"Hyvin syvällistä munattomuutta", hyvin sanottu! 2funny Samaa mielta  vaaka:n ja jousimies:n kohdalla. Tämä on kyllä nyt kauheeta yleistämistä ja pelkkään aurinkoon tuijottamista..., mutta  vaaka -liirumlaarumia ei jaksa kuunnella, kun itseltä löytyy mielipide asiaan kun asiaan ja miellyttämisen tarve on aikas vieras käsite mulle.  jousimies - ainaista neuvomista ja asioihin puuttumista en kestä. Pyydän neuvoja, jos niitä haluan.  kauris - pää kolmantena jalkana juokseminen ja pinnallisuus ärsyttää.

Olen noista samaa mieltä vaikka en tykkää itsekään yleistää. Seurustelin  vaaka miehen kanssa viime vuonna ja se tyssäsi siihen, että hänen lupauksensa ja päätöksensä eivät pitäneet plus vielä se ettei ollut varma mitä tuntee minua kohtaan. buck2

Siskoni kanssa oleva  jousimies mies ei ole lähellekään uskollinen ja valitettavasti olen ainoa, joka tietää sen.  Undecided

Oman merkkiset eivät ole kauhean rakastettavia nekään, eli meikäläinen. Sellaista kun loukkaa, saa osakseen siitä myrkkypiikistä silloin kun sitä vähiten odottaa. Skorpioni on kostossaan kuin Monte Criston kreivi, eli hän voi odottaa peräti 13 vuotta päästäkseen kostamaan, ellei hän ole siitä ylikasvanut ja muuttunut feeniks linnuksi (mikä on aika harvinaista ja epätodennäköistä  buck2 ).
Olen onneksi tietonen omasta luonnostani ja minulle karmallisesti tulee näitä haasteita vastaan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 02.05.2009 14:40:31 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #176 : 02.05.2009 18:08:04 »

Mutta jos on pakko joku merkki sanoa, niin ne on kyllä ehdottomasti Kaksoset, Vaaka ja Jousimiehet. Kaikissa näissä on minua häiritsevää pinnallisuutta (huom, mutta tämä on vain oma kokemukseni asiasta!), levottomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä ja jotenkin sellaista hyvin syvällistä munattomuutta.  2funny Esim. kokemukseni mukaan kaikki nämä merkit välttelevät vastuuta (tai ainakin hyvin monet niistä joita tunnen) ja tosi paikan tullessa kääntävät takkiaan (erit. Kaksoset  Sad). Lisäksi näiden merkkien kanssa on minun kokemukseni mukaan todella vaikea päästä jotenkin syvälle ystävyyden tasolle...
"Hyvin syvällistä munattomuutta", hyvin sanottu! 2funny Samaa mielta  vaaka:n ja jousimies:n kohdalla. Tämä on kyllä nyt kauheeta yleistämistä ja pelkkään aurinkoon tuijottamista..., mutta  vaaka -liirumlaarumia ei jaksa kuunnella, kun itseltä löytyy mielipide asiaan kun asiaan ja miellyttämisen tarve on aikas vieras käsite mulle.  jousimies - ainaista neuvomista ja asioihin puuttumista en kestä. Pyydän neuvoja, jos niitä haluan.  kauris - pää kolmantena jalkana juokseminen ja pinnallisuus ärsyttää.

Olen noista samaa mieltä vaikka en tykkää itsekään yleistää. Seurustelin  vaaka miehen kanssa viime vuonna ja se tyssäsi siihen, että hänen lupauksensa ja päätöksensä eivät pitäneet plus vielä se ettei ollut varma mitä tuntee minua kohtaan. buck2

Siskoni kanssa oleva  jousimies mies ei ole lähellekään uskollinen ja valitettavasti olen ainoa, joka tietää sen.  Undecided


Hei, täällä kovasti parjattu ja vielä moninkertainen  jousimies Grin  Mitä uskollisuuteen tulee, niin en ole pettänyt yhtäkään kumppaniani, olen tiukasti yksiavioinen ja parisuhdeihminen ylipäänsä. Myös ystävilleni olen luotettava, aina kaikkia auttamassa oleva avulias Aatu. No, nenä löytää kyllä tiensä joka paikkaan ja suusta saattaa välillä pompata vaikka mitä, en tosin koskaan tarkoita millään pahalla - en vain osaa ilmaista asioitani koskaan oikein ja höläytän kaiken ajattelematta nenääni pidemmälle. Monta kertaa olen joutunut jälkikäteen selittelemään sanomisiani  Embarrassed

Mies on toinen parjattu,  aurinko vaaka , tosin vahvaa  skorpioni :a mukana. Tämä mies ei todellakaan jahkaile päätöksenteossa ja ottaa ohjat, jos vain tarvis (olen itse paljon päättämättömämpi silloin tällöin)! Ei ole mun mielestä ainakaan mikään peen lipoja, yllättävän terävästi sanoo mielipiteensä (on  merkurius skorpioni Grin ) ja suoraankin. Tosin tunteitaan ei oikein sanallisesti osaa aina tuoda julki, turvautuu enempi ns. fyysiseen kommunikaatioon Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
LYV
Vieras
« Vastaus #177 : 03.05.2009 16:59:03 »

Mutta jos on pakko joku merkki sanoa, niin ne on kyllä ehdottomasti Kaksoset, Vaaka ja Jousimiehet. Kaikissa näissä on minua häiritsevää pinnallisuutta (huom, mutta tämä on vain oma kokemukseni asiasta!), levottomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä ja jotenkin sellaista hyvin syvällistä munattomuutta.  2funny Esim. kokemukseni mukaan kaikki nämä merkit välttelevät vastuuta (tai ainakin hyvin monet niistä joita tunnen) ja tosi paikan tullessa kääntävät takkiaan (erit. Kaksoset  Sad). Lisäksi näiden merkkien kanssa on minun kokemukseni mukaan todella vaikea päästä jotenkin syvälle ystävyyden tasolle...
"Hyvin syvällistä munattomuutta", hyvin sanottu! 2funny Samaa mielta  vaaka:n ja jousimies:n kohdalla. Tämä on kyllä nyt kauheeta yleistämistä ja pelkkään aurinkoon tuijottamista..., mutta  vaaka -liirumlaarumia ei jaksa kuunnella, kun itseltä löytyy mielipide asiaan kun asiaan ja miellyttämisen tarve on aikas vieras käsite mulle.  jousimies - ainaista neuvomista ja asioihin puuttumista en kestä. Pyydän neuvoja, jos niitä haluan.  kauris - pää kolmantena jalkana juokseminen ja pinnallisuus ärsyttää.

Olen noista samaa mieltä vaikka en tykkää itsekään yleistää. Seurustelin  vaaka miehen kanssa viime vuonna ja se tyssäsi siihen, että hänen lupauksensa ja päätöksensä eivät pitäneet plus vielä se ettei ollut varma mitä tuntee minua kohtaan. buck2

Siskoni kanssa oleva  jousimies mies ei ole lähellekään uskollinen ja valitettavasti olen ainoa, joka tietää sen.  Undecided


Hei, täällä kovasti parjattu ja vielä moninkertainen  jousimies Grin  Mitä uskollisuuteen tulee, niin en ole pettänyt yhtäkään kumppaniani, olen tiukasti yksiavioinen ja parisuhdeihminen ylipäänsä. Myös ystävilleni olen luotettava, aina kaikkia auttamassa oleva avulias Aatu. No, nenä löytää kyllä tiensä joka paikkaan ja suusta saattaa välillä pompata vaikka mitä, en tosin koskaan tarkoita millään pahalla - en vain osaa ilmaista asioitani koskaan oikein ja höläytän kaiken ajattelematta nenääni pidemmälle. Monta kertaa olen joutunut jälkikäteen selittelemään sanomisiani  Embarrassed

Puhuin ehkä lähinnä  jousimies miehistä, mutta sitä ei pidä yleistää, olihan pappanikin  jousimies , paitsi että hän kylläkin oli moniavioinen  buck2 ja äitini "rattopoika" on  jousimies , jolla on ties kuinka monta naista pyörityksessä. Muutama naispuolinen  jousimies tuttu ovat hauskoja ja niiden kanssa on kiva heittää läppää, sekä puhua filosofisista näkemyksistä ja hekin ovat vain yhden miehen uskollisia naisia.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #178 : 22.05.2009 16:11:12 »

Oon  aurinko vesimies. Jostain syystä en ole kovin monen neitsytnaisen kanssa tullut toimeen. Neitsytpainotteisuus ylipäänsä. Olen enemmän suurpiirteinen ihminen ja vahvasti pilkuntarkat tyypit ärsyttää. Jotkut nuoruudessa olivat vielä niin kovin moraalinsaarnaajia. En tiedä mitä heistä sitten 20 v toisella puolella on tullut...nykyään kyllä on  neitsyt kavereita, mutta se pikkumaisuus ei heissä ole niin yliedustettuna.
tallennettu
annameri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #179 : 25.08.2009 23:26:54 »

Lähes poikkeuksetta miehet, jotka minua ovat ärsyttäneet ovat neitsyitä. Inhoan sitä pikkutarkkuutta ja oman itsensä erinomaisuuden esilletuomista.

Itse olen nousumerkiltäni neitsyt, joten tällä varmaankin suuri merkitys..

Naisista eniten ovat työelämässä ärsyttäneet jousimiehet. Puutuvat aina toisten tekemisiin, dramatisoivat ja ovat oikeita työpaikan poliiseja  police
tallennettu

Aurinko Skorpionissa
Nousumerkki Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Skorpionissa
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: