Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 121409 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 20.09.2007 21:51:40 »

Oletteko te huomanneet, että ette yleensä oikein tulisi toimeen jonkun tietyn merkin edustajien kanssa? Tai tuleeko huonot vibat jonkun merkin lähistöllä?

Ei tietenkään voi yleistää, mutta minusta tuntuu, että kaikissa tuntemissani jousimiehissä on jotain todella ärsyttävää. On minulla ollut jousimiehiä ystävinäkin, mutta ystävyyssuhteet eivät ole kestäneet kovinkaan pitkään. En ole yhtään yllättynyt, jos ihminen, jota pidän ärsyttävänä, paljastuu jouskariksi  Grin

Toinen merkki, josta minulla on huono kuva, on härkä. En tiedä yhtään härkää, joka olisi mielenkiintoinen, jännittävä tai avarakatseinen ihminen. Kaikki tuntemani härät tuntuvat olevan jotenkin henkisesti jämähtäneitä taviksia. Sellaisten ihmisten kanssa en osaa oikein olla, mun jutut on liian korkealentoisia niille  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2007 23:07:33 »

Voi, sinun pitäisi tutustua minuun, oon henkisesti kuulemma liiankin korkealentoinen  Wink  Cheesy :Smiley Mutta joo, monet tietämäni härät ovat kieltämättä kuvaamasi kaltaisia. Minulla varmaan painottuneet 5. ja 11. huoneet auttaa asiaa...

Itselläni on kanssa jousimiesongelmia... sori vaan... no joo, tunnen kyllä pari joitten kanssa pääsen paremmin taajuuksille, mutta jostain syystä, yleensä ei kemiat pelaa ollenkaan! Vaikka olisi samoja kiinnostuksenkohteitakin, niin ei! Jatkuvia väärinymmärryksiä jne.jne. Itselläni on kyllä 3 planeettaa jouskarissa ja monet kiinostuksenkohteeni ovat jouskarimaisia, mutta joku mättää silti.

tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 21.09.2007 06:23:11 »

Se jonka kanssa ei tule toimeen, saattaa avartaa juuri niitä ominaisuuksia, joita itsellä puuttuu -  jos meidät on luotu kokonaisuuden paloiksi. Eri asia onnistuuko erilaisten luonteiden/ merkkien sulautus tosta noin vaan.

 
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 15:34:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.09.2007 07:42:23 »

yleistäähän ei tosiaan voi mutta jos nyt joku merkki pitäisi sanoa niin se olisi varmaan  kaksoset. jotenkin ei aina stemmaa itselle tuo kaksosten kaksiajakautunut ailahteleva luonne.
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.09.2007 10:34:27 »

Itse en jostain syystä tule kaurisnaisten kanssa toimeen. Jotenkin vaikeaa löytää yhteistä puheenaihetta, minä pidän heitä kevytkenkäisinä, he minua ehkä tylsänä. Tosiaan, tiedän vain ja ainoastaan pari tapausta! Smiley

Pakko sanoa, että ei ole kyllä kevytkenkäisyys se ensimmäinen adjektiivi mitä kauriista yleensä käytetään, että aika jännää että tällaisia kauriita olet tavannut.  Shocked Yleensä kauriit nimenomaan ottavat itsensä ja elämänsä ihan liian vakavasti, ovat älyttömän vanhanaikaisia ja turvallisuushakuisia ja sen takia minä itse en kestä aina kauriita (vaikka olenkin itsekin kauris).

Mutta jos on pakko joku merkki sanoa, niin ne on kyllä ehdottomasti Kaksoset, Vaaka ja Jousimiehet. Kaikissa näissä on minua häiritsevää pinnallisuutta (huom, mutta tämä on vain oma kokemukseni asiasta!), levottomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä ja jotenkin sellaista hyvin syvällistä munattomuutta.  2funny Esim. kokemukseni mukaan kaikki nämä merkit välttelevät vastuuta (tai ainakin hyvin monet niistä joita tunnen) ja tosi paikan tullessa kääntävät takkiaan (erit. Kaksoset  Sad). Lisäksi näiden merkkien kanssa on minun kokemukseni mukaan todella vaikea päästä jotenkin syvälle ystävyyden tasolle...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2007 16:43:19 »

Lienee kaksonen. Kartallani ei ole kaksosta ja tuntuu vieraalta. Minulla on ollut elämässäni kaksosia mutta ne ovat tulleet ja menneet. Kukaan ei ole pysynyt mukana, olen ajautunut ristiriitoihin eniten kaksosten kanssa.
Parasta kaksosissa on eläväisyys  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 21.09.2007 16:58:12 »



Toinen merkki, josta minulla on huono kuva, on härkä. En tiedä yhtään härkää, joka olisi mielenkiintoinen, jännittävä tai avarakatseinen ihminen. Kaikki tuntemani härät tuntuvat olevan jotenkin henkisesti jämähtäneitä taviksia. Sellaisten ihmisten kanssa en osaa oikein olla, mun jutut on liian korkealentoisia niille  Smiley

Hih, no varmasti palstallamme pyörivä Elektra muuttaa käsityksesi häristä. Ei oikein tuo kuvaus istu häneen.

Sitten tuli mieleen tuo inhotuksesi jouskareita kohtaan, minulla on kaksi rapu ystävää, jotka eivät tahdo tulla jouskareiden kanssa toimeen, jouskareiden suora tyyli taitaa hämmentää herkkää rapuihmistä. Niin ja sinulla on kuitenkin kuu ravussa, joten sisälläsi asuu pieni rapu.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 17:00:09 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 21.09.2007 17:07:54 »

Niin lisäisin vielä, että itselläni taitaa olla suunnilleen viha-rakkaussuhde rapujen kanssa. Rapuja elämässäni piisaa (huom. olen nousukauris), ravuissa on hyviä ystäviä, mutta myös tapauksia, että vievät kaiken energian ja olen aivan loppu tapaamisen jälkeen. Kai se liittyy osittain siihen, että ravuilla olisi minulle oppiläksy vaikeimman kautta opetettavana.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 21.09.2007 17:14:43 »

Minussakin asuu pieni Rapu. Onneksi vaan pieni, sillä jos joku merkki osaa olla vaikea, niin Rapu!

Mutta varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata. Tuo Ebenian vastaus aikaisemmin oli kyllä aika järkevä, mutta minulla taas noita  jousimies-kavereita on ja ne ovat varsin harmittomia...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9 : 21.09.2007 17:53:17 »

Minulle kaikkein läheisin aurinkomerkki on juuri tuo paljon parjattu  jousimies  Cheesy  Tykkään nimenomaan siitä suoruudesta, vilpittömyydestä ja henkisestä vahvuudesta, joka jouskareista loistaa kauas. Ihania ihmisiä! Usein tunnen sielujen sympatiaa jo ensinäkemältä, mutta minulla onkin DC  jousimies  Wink

Hankalin merkki on sen sijaan ollut vastamerkkini  leijona. Olen yleensä aika leppoisa tyyppi, enkä useinkaan joudu kahnauksiin kenenkään kanssa, mutta muutama  leijona on kyllä saanut sappeni kiehumaan  coolsmiley   Poikkeus vahvistaa tosin säännön tässäkin, ja kuin kohtalon ivaa - olen saanut tutustua myös muutamaan aivan ihastuttavaan jellonaan.

Täytynee lisätä että se jonka kanssa ei tule toimeen, saattaa avartaa juuri niitä ominaisuuksia, joita itsellä puuttuu -  jos meidät on luotu kokonaisuuden paloiksi. 

Juuri tästä lienee kyse!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 21.09.2007 17:59:32 »

Hankalin merkki on sen sijaan ollut vastamerkkini  leijona.

Mielenkiintoista.

Itselleni se vastamerkki kun on juuri tuo  rapu...

Leijonista taas keksin vain hyvää sanottavaa, varsinkin töissä. Minun paras työkaverini on  leijona, ja meillä on niin hyvä yhteys, että toinen ymmärtää jo puolesta sanasta mitä toinen on sanomassa...  Varsinkin töissä nuo Leijonat ovat hyviä työkavereita, mutta muuten ei nyt ole sellaista yksityiselämässä. On kyllä ollut.

Leijonien kanssa saa parhaat naurut.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 21.09.2007 18:00:50 »

Minusta tuntuu, että mulla on joku pahanlaatuinen ongelma neitsyiden kanssa. Jonkin aikaa niitä sietää, mut sitten kun alkaa olla napit vastakkain, niin johan lähtee ja kauhea kilpailu päällä koko ajan.  Angry
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #12 : 21.09.2007 18:28:58 »

Yleensä leijonien kanssa on mennyt niinpäin, että olen itse huomannut ärsyttäväni toista jostain syystä. Veskarihan ei vielä tässä vaiheessa ole ehtinyt muodostaa minkäänlaista tunnelatausta, mutta tulisempi leijona kyllä  Cheesy  Yhtäkkiä alkaa sadella piikkejä ja kritiikkiä kuin ohimennen, ja takanapäin puhutaan. Ja sehän sitten riepoo.

Olen miettinyt syytä siihen, koska noin on tosiaankin käynyt useamman kerran. Yksi syy lienee se, etten osaa oikein kuvia kumarrella, enkä näin ollen antaa arvoa kypsymättömän  leijona-tyypin statussymboleille. Minulle auto on auto ja koti on koti, miksikäs ne siitä muutamalla lisälantilla muuttuisivat...  :Smiley  Ne jellonaiset, joiden kanssa tulen toimeen, ovatkin nimenomaan toista maata. Itsevarmoja ihanaisia!
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 18:41:07 kirjoittanut Minerwa » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 21.09.2007 18:46:36 »

Olen miettinyt syytä siihen, koska noin on tosiaankin käynyt useamman kerran. Yksi syy lienee se, etten osaa oikein kuvia kumarrella, enkä näin ollen antaa arvoa kypsymättömän  leijona-tyypin statussymboleille. Minulle auto on auto ja koti on koti, miksikäs ne siitä muutamalla lisälantilla muuttuisivat...  :Smiley 

 Grin

No joo, minulla on nuo Leijona-työkaverit ovat varsin kypsiä ja henkisiä tyyppejä, joilla on muitakin arvoja kuin raha ja status.


Lienee riippuvaista tosiaan siitä, mikä on itsellä nousu- ja laskevana merkkinä, eikö? Mutta pitäisikö tästä heittää aivan äänestys pystyyn, toisaalta se saattaisi olla aika inhottavaa...

Tuollainen äänestys oli jokin aika sitten. En muista mikä merkki voitti..  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14 : 21.09.2007 19:06:08 »

Huonoiten tulen toimeen leijonien kanssa. Liekö syynä saturnus leijonassa? 
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: