Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 123355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #180 : 28.08.2009 14:42:54 »

Mummoani ja vaariani lukuun ottamatta tulen joskus todella huonosti toimeen vesimiehien kanssa. Joskus neitsye naisetkin ottavat pahasti päähän, mutta yleensä hekin ovat ihan kivoja. Tuntemani härkä ja oinas naiset... Arrgh, pälpättävät kokoajan eivätkä anna edes luku rauhaa Angry Eli vesimiehien, joskus neitsyeiden, härkien ja oinaiden kanssa en tule niin hyvin toimeen kuin muiden merkkien kanssa.
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #181 : 28.08.2009 14:53:25 »

Minulle hankalimpia ovat olleet oinaat ja härät.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Asterix
Vieras
« Vastaus #182 : 28.08.2009 15:49:48 »

Kuulkaas, minä olen päättänyt mennä yli moninkertaisen Kauris-äitini ja poistaa Kauriit inhokki-listaltani. Smiley
Nimittäin olen tavannut niin monia mukavia  kauris-ihmisiä, että enemmistön ääni voittaa.

Sen sijaan enemmistön ääni voittaa myös Jousimiehissä ja he ovat ottaneet inhokki nr. 1:sen paikan,
vaikka tunnen muutaman mukavan  jousimies:n.

Ei niinkään siksi, että tulisin huonosti toimeen niiden kanssa, vaan se, että ne tekee hankalammaksi asiat
juoruilullaan, asioihin puuttumisillaan ja hätäisillä johtopäätöksillään. buck2
Ja siinä onkin jo soppa valmiina.  Angry
Tosin olen huomannut, kun asialle ei tee mitään, niin  jousimies:n mieli on ehtinyt muuttua, kuten juorutkin.
Ajan kanssa kukaan ei enään ota  jousimies:n juttuja kovin tosissaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #183 : 28.08.2009 17:39:38 »

harvoin kuulen niin paljon napinaa jouskareita kohtaan kuin ylläolevassa.. lapsellista. minäkin voisin käyttää aikaani haukkuryöppyyn kaksosia kohtaan ja kehua miten loistava työpari eräs  jousimies nainen on minulle. 

kuinka te jaksatte miettiä merkkejä koko ajan? minä mietin maita ja kansoja, kaikkien kanssa voi tahtoessaan tulla toimeen. kaikki VOIVAT toisaalta ryövätä toisiaan tai huiputtaa, silloin ei merkkejä kysytä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #184 : 29.08.2009 16:05:30 »

ah nam. Mikä sen ihanampaa, kuin miettiä muitten huonoja puolia, tässähän alkaa tuntea itsensä ihan ihmiseksi... Cheesy
Miullakin on ollut ne tietyt inhokkimerkit, mutta kummasti ne on vaihtuneet. Kai oppi on mennyt lopultakin perille ja sitten siirrytään seuraavan asian kimppuun.
Mutta suoraan sanottuna, mikähän kumma siinä on, etttä juuri se vikojen tonkiminen ärsyttää minua ihan suunnattomasti? Töissäkin on muutama sellainen, joka tuntuu aina tietävän jokaisesta jotain huomautetavaa ja mie tunnen kuinka verenpaineeni nousee ja nousee. Luonnollisesti minun kai pitäisi tästä oppia jotain..Miksi en vain anna mennä toisesta korvasta ulos? Tai sano, että valita muille...Kotia tullessa olen niin pahalla päällä, etttä voisi särkeä tavaroita. Angry  No meni ohi aiheen...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #185 : 29.08.2009 17:18:56 »

 
Kuulkaas, minä olen päättänyt mennä yli moninkertaisen Kauris-äitini ja poistaa Kauriit inhokki-listaltani. Smiley
Nimittäin olen tavannut niin monia mukavia  kauris-ihmisiä, että enemmistön ääni voittaa.


Toivottavasti minä olen omalta osaltani parantanut tuota ennen niin surkeaa Kauris-kuvaa!  Wink

Itselleni on kyllä Kauris se inhokki number one, mutta tosin ovathan monet Kauris-naiset mukavia...  :Smiley

Hmm. Ehkä yhdistelmistä Kauris Skorpparinousulla ja Jousimieskuulla on se pahin...  (pahimmillaan kaikkitietävä katkeroitunut manipuloija)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #186 : 29.08.2009 20:29:40 »

Kuulkaas, minä olen päättänyt mennä yli moninkertaisen Kauris-äitini ja poistaa Kauriit inhokki-listaltani. Smiley
Nimittäin olen tavannut niin monia mukavia  kauris-ihmisiä, että enemmistön ääni voittaa.


Toivottavasti minä olen omalta osaltani parantanut tuota ennen niin surkeaa Kauris-kuvaa!  Wink

Itselleni on kyllä Kauris se inhokki number one, mutta tosin ovathan monet Kauris-naiset mukavia...

Minulla on vähän sama, mutta Kaurismiesten suhteen juuri nimenomaan. Voi huhhuh, niin jäykkiä rautakankia harvoin näkee. Grin Mutta useimmiten ovat sentään suoria ja eivät paljon puhu.  Grin

Mutta onhan meitä kivojakin kauriita, eikös näin.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #187 : 30.08.2009 06:04:08 »

Kuulkaas, minä olen päättänyt mennä yli moninkertaisen Kauris-äitini ja poistaa Kauriit inhokki-listaltani. Smiley
Nimittäin olen tavannut niin monia mukavia  kauris-ihmisiä, että enemmistön ääni voittaa.


Toivottavasti minä olen omalta osaltani parantanut tuota ennen niin surkeaa Kauris-kuvaa!  Wink

Itselleni on kyllä Kauris se inhokki number one, mutta tosin ovathan monet Kauris-naiset mukavia...  :Smiley

Hmm. Ehkä yhdistelmistä Kauris Skorpparinousulla ja Jousimieskuulla on se pahin...  (pahimmillaan
kaikkitietävä katkeroitunut manipuloija)

Cheesy Olet! Ehdottomasti! Itseasiassa sinun kauttasi havahduin siihen,
kuinka raikkaita normaalit Kaurikset ovat!
Ok, minun mallinen Kauriksesta oli tosi tunkkainen, tiedät sen bio-äitini kartan,
jota ei ihan varmaan heti vastaavaa samanlaista tule vastaan.

Tässä sen näkee kuinka sinänsä 2 aivan eri ihmistä eri maista voi löytää
yhteisen hauskan langan tässä universaalissa kokonaisuudessa ja kuinka hauskaa meillä oli,
vaikka olin just tullut sairaalasta sen hevos-onnettomuuden jälkeen ja niin..
...se äitini kuolema samaan aikaan ja Vaa'an kanssa välit super kireät,
joka se kaikki minulle tuli kuin nurkan takaa piilosta kerralla,
ja mitä voin sanoa, olit ehkä Ravun kanssa ne, jotka pelasti siltä pahimmalta putoamiselta
olemalla niin aito ja raikas ja joita mun tarvinnut ujoskella ja sain olla se/kaikki oma itseni
joka ei vältämättä tällä saitilla tule esiin niin helposti. Wink Tongue

Tuttavapiiristäni löytyykin useampipi  aurinko kauris, mutta en ollut vain tietoinen siitä. Smiley

Paln tuohon inhokki//mielikki-aiheeseen nukutuani ensi kunnon yöunet.
Se 05:00 täällä ja unettaa. Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #188 : 01.09.2009 09:46:55 »

Kauris skorppari yhdistelmä osaa olla raivostuttava Wink
tallennettu
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #189 : 01.10.2009 15:38:20 »

Yhdessä härkä ja yhdessä oinas naisessa on jotakin hyvin hyvin raivostuttavaa. Oinas luulee olevansa aina oikeassa ja on hyvin kapeakatseinen, härkä taas itsestään niin ylpeä että jakaa sitä antoisasti muidenkin nähtäväksi.  Huh  Kumpikin sattumoisin pieneltä paikkakunnalta ja läheltä toisiaan kotoisin.. Härkä naiset ovat myös kuulleni päästelleen pieniä rasistisia huomautuksia suustaan, tässä maailmassa en kyllä kehtaisi enää ihan mitä vain letkautella. 

Vesimiesnaisena tulen hyvin toimeen myös yleensä miesten kanssa, vähiten kuitenkin synkkaa Kauriiden kanssa. Ehkä he vain odottavat minulta jotain semmoista mitä en osaa enkä halua enkä aiokkaan olla.  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.12.2009 13:47:43 kirjoittanut Kamelikontti » tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #190 : 01.10.2009 20:59:58 »

Ekana täytynee mainita kaksoset.. Ihme porukkaa, kaksnaamasia kuin mitkäkin ne joita mä tunnen! Jotenkin niistä tyypeistä oikein huokuu se kaksnaamasuus, sen näkee naamasta todella selkeesti. Tuntuu että tota ei moni muu huomaa kun oon esim miehelleni asiasta puhunut, mut mä näen sen todella selkeesti samantien. Muutenkin ärsyttäviä, valehtelua ja vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan eivät ota juuri yhtään  Angry

Sitten kauris.. Kaikki kauriit joita tunnen on sellasia, et napit menee tosi herkästi vastakkain. En oikein osaa eritellä mikä mättää, mut joku siinä on. Mun hyvä työkaveri on kauris, tullaan kyllä hyvin juttuun niin kauan kun ollaan asioista samaa mieltä  Grin Saman pöydän ääreen meitä ei voi laittaa tekeen töitä tai alkaa nanosekunnissa ärsyttään meikäläistä ja sen jälkeen työkaveriakin.  Tongue

Neityet on jännä tapaus, mulla on niihin usein joku viha-rakkaussuhde. Tunnen montakin neitsyettä ja ihan lähikavereissa heitä on äkkiseltään mietittynä ainakin kolme. Tuntuu, että väliin inhoan heitä yli kaiken ja väliin taas tullaan tosi hyvin juttuun. Siinä vaiheessa alkaa sit keittään viimeistään kun pitäs johkin lähtee extempore, kun tyypit vatvoo ja miettii ja pähkäilee niin kauan, että meno kerkeekin jo meneen ohi ennen kuin mihkään päästiin  :Smiley Ihme pilkunviilaajia ja tosi kykenemätöntä väkee tekeen pienimpiäkään ratkaisuja nopeasti.. Pitää aina pohtia aivan liikaa eri vaihtoehtoja, hyötyjä ja haittoja ja nipottaa ties mistä  knuppel2 Samaten oon havainnut sellasta pätemisen tarvetta ja itsensä korokkeelle nostamista, eritoten yksi noista neitsytkavereista on niin taitava tuossa, että siitä tulee meille usein ihan kovaakin kitkaa. Siinä vaiheessa varsinkin kun hän alkaa veetumaisesti virnistellen toitottaan omaa erinomaisuuttaan ja samalla puhuun muiden heikkouksista mulla keittää aivan täysin yli. Kerran erehtyi arvosteleen pienessä myötälaitasessa minua, miestä ja kotiani ja soppa oli niin valmis että räjähdin todella huolella ja se reissu päätyi kaikkee muuta paitsi hyvin.. Ollaan kuitenkin väleissä edelleen ja hyvin tullaankin toimeen silloin kun hyvin menee  Grin

Toisaalta taas mun yksi hyvä kaveri on neitsyt ja sen kans kyllä tullaan juttuun ihmeen hyvin, en ärsyynny häneen yhtään niin paljon kuin muihin neitsyttuttuihin. Hän on kylläkin nainen ja ne loput neitsyttutut ovat miehiä, liekö sukupuolella vaikutusta? Ja varmaan ainakin kartan muillakin merkeillä..

Terveisin  aurinko askendentti skorpioni
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #191 : 29.10.2009 17:31:57 »

Tähän mennessä olen kokenut kitkaa eniten tapaamieni kaksosnaisten kanssa. Koen heidät mielistelyn haluisiksi, päällekäyviksi ja teennäisiksi. Ovat kovia utelemaan ja kaveeraamaan, mutta samalla tunnen heitä kohtaan suurta epäluottamusta.

Tämän vuoden aikana olen joutunut enemmänkin tekemisiin erään tämän merkkisen naisen kanssa. Koin aluksi hänen seuransa todella hermostuttavaksi ja muutuin sosiaalisesti hieman estoiseksi ja ujoksi aina hänen ilmaantuessaan paikalle. Yleensäkin hänen tyylisensä ihmiset tuntuvat jotenkin imevän minusta kaiken energian ja rohkeuden pihalle. Ajattelin aluksi, että syynä tähän olivat vain omat alitajuiset sosiaalisten tilanteiden pelkoni ja otin oikein haasteekseni lähentyä häntä, jotta voittaisin pelkoni. Nyt kun en enää "pelkää" häntä, olen silti huomannut, että jotain epäluotettavaa hänestä henkii. Ehkäpä se ensimmäinen reaktioni olikin alitajuntani välittämä aiheellinen varoitus tästä ihmisestä?  Huh

En silti tahtoisi lokeroida aurinkomerkin perusteella. Varmasti on monet muutkin tekijät henkilöiden kartalla, mitkä ovat vahvistaneet tätä kaksinaamaisuutta, enkä halua kaikkia kaksosia teilata pahoiksi.  :Smiley

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #192 : 30.10.2009 10:18:07 »

sama vika, vaikka kerran eräs viehättävä kaksonen oli ystävä - mieskaksonen on ihmeen sitkeä flirttinsä kanssa vaimonsa selän takana, kuukaksosella sama juttu. he taitavat sallia itselleen kaiken ja "juonivat" muiden kanssa.. no joo.. (koska kaksonen on jouskarin polariteetti, joskus aiheet voi hipoa samaa, matkailu viestintä sosiaalinen elämä, mutta konstit on vähän eri, jousimiehellä jos kehittynyt, filosofia ja teoria vahvempi, kaksonen tarraa ihmisiin ja välittömään kokemukseen)

kaksonen ei taida pitää kauriista.. jos kauriissa on jämäkkyyttä. kaikissa merkeissä on puolensa. jousimiehen ikuista optimismia, laaja-alaisuutta ja huvittelunhalua ei taas kaikki kestä - eikä jousimies ilonpilaajia.

yes  aurinko  kauris  askendentti  skorpioni oli aika paha.. mutta oli  kuu  kalat ; kuukalojen ujous voi joskus olla ok.  Cool

heh, tuon  kaksoset miehen jutut menee kyllä todella överiksi. sensuroitu.  Grin
« Viimeksi muokattu: 30.10.2009 11:47:29 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #193 : 19.11.2009 00:39:39 »

Oinaat jostain syystä ärsyttää itsetietoisuudellaan ja "olen oikeassa vaikei ois syytäkään" -asenteella : )  Onko se vaan niin että kaksi sarvipäätä puskee yhteen?
Jostain syystä miespuoliset kalat tuntuu liian herkiltä makuuni.

Kaksosten keveys, ilo ja leikkisyys ilahduttaa aina!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
epona
Vieras
« Vastaus #194 : 19.11.2009 00:57:14 »

Leijona.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhh!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: