Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467045 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #405 : 29.09.2013 13:43:04 »

muutama kummallinen tapaus, joita en unohda.
olin sairaalassa, vanhin tyttareni juuri syntynyt 6,5 kk ja painoa 950g, syyna raskausmyrkytys. molemmat olimme vaikeassa tilassa.
olin hyvin masentunut ja peloissani, etta ehka vauva ei selvia hengissa.
olin unen ja valveillaolon valilla, uneksin etta kavelin jossain oudossa paikassa ja ihmisia oli paljon, hekin kavelivat eteenpain ja yhtakkia kohdalleni tuli mies ja polvistuin hanen edessaan uskaltamatta katsoa hanta ja han otti kateni ja laittoi kateeni ristin ja sulki kateni sanoen, etta tama auttaa sinua.  sitten herasin ja tuntui oudolta, mutta uskoin, etta vauva selviaa. niin myos kavi. han on tanaan nuori nainen.

vuosia sitten talvella, olin synnyttanyt kolmannen lapseni, han oli vauva silloin. olin makuulla sangylla ja katsoin telkkaria, telkun vieressa oli kaasulammitin. yhtakkia nain telkkarin ja lammittimen valissa miehen mustassa kaavussa. saikahdin, katsoin ja sit han oli poissa.
seuraavana paivana se kaasupullo siina lammittimessa meinasi rajahtaa..tuli oli jo liekissa ja alkoi tarista, onneks viime hetkella mieheni sai sen ruuvattua kunnolla kiinni. ymmarsin silloin, et se mies mustassa tuli varmaan varoittamaan tulevasta pahasta. ajattelin ensin, et naen nakyja, mut kyl se ihan tosi oli. ei muuten ole kaasulammittimia enaa taloon laitettu sen jalkeen!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #406 : 10.10.2013 20:46:16 »

Hengillä ja tuonpuoleisella taas aktiivinen aika. Ulkona näkyy kaikenlaista liikettä, jota mikään elävä ei tee..  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
moimoi123
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #407 : 20.10.2013 20:32:37 »

Hei Smiley
vastasin tuohon kyselyyn
Näen unia, jotka toteutuvat, Muistan entisiä elämiä, Minulla on kokemusta kummittelusta. Smiley Asun tällä hetkellä asun rintamamiestalossa missä mie ja pikkusiskoni ollaan koettu täällä ehkä eniten kummittelua. Esim. kuuluu kun joku kävelee ympäri taloa, ovia aukee yöllä, outoja ääniä kuuluu, joskus jopa näkee heidät seisovan huoneessa.  Tuntuu että täällä on kaksi henkeä toinen on nainen ja toinen on mies. Tämä nainen ei oikeastaa häirihe meitä, koska vaikka hänet näkisi niin silti on rauhallinen ja hyvä ilma piiri. Smiley Mutta mies taas aiheuttaa hyvin ahistavan ja pelottavan tuntemuksen jo ennen kun mitään tapahtuu.... En oikeen tiedä miten pitäisi suhtautua tuohon miehen henkeen.....
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #408 : 03.11.2013 02:43:42 »

Mä inhoan kuoleman aistimista ja sellainen olo on ollut koko viikon että kohta tapahtuu ja miltei tapahtuikin. Lääkärin mukaan kyse oli tunnista, siis yhdestä tunnista.
Olen järkyttynyt vieläkin hieman ja kiukkuinen
Mulle tuli tän tapahtuman aikaan (en tiennyt ihmisen olosta mitään ja missä on) aivan järkyttävän kylmä. Mä tärisin vaikka puin päälleni monta kerrosta vaatteita ja makasin peiton alla.
Tajusin että jotain pahaa tapahtuu mutten tullut ihan "kuolema levottomaksi" kuten sinä yönä kun 
ex- mieheni kuoli mutta tää nappas läheltä tosiaan.
Ystävä oli jäänyt nukkumaan juna-asemalle ja ohikulkija soittanut poliisin jotka sit oli tilannut ambulanssin.
Sain tuhannen puhelun jälkeen frendin kiinni sairaalasta josta onneksi jo päässy pois ja sanoin erittäin suorat sanat.
Tollanen itsetuhoisuus järkyttää lähipiiriä  paljon mut ei kaikkia...Hänen oma äitinsä ei välittänyt lainkaan..
Mun empatialla on myös rajansa jos kyse on suoranaisesta typeryydestä mutta mä tarkkailen... Olen rukoillut tänään paljon
Tuli viime yönä tosi elävästi mieleen tän vuoden alku. Mieheni kuolemasta oli joitain viikkoja ja oli tosi kova pakkanen. Täällä etelä-Suomessakin muutamana yönä 30 astetta.
Heräilin silloin välillä keskellä yötä ja tuijotin ikkunasta pimeyttä. Tunsin että olen maailman ainoa ihminen. Viime yönä tuli sama tunne mutta onneksi asiat meni eri tavalla mutta ei tämä tähän lopu jos hänen itsetuhoisuutensa on tätä luokkaa.
No, tällä sielulla on omanlaisensa tie johon ei voi suoranaisesti puuttua koska se on jo ennalta päätetty kuten meillä jokaisella
Harmi olis kuitenkin menettää koska niin lahjakas tapaus. Mitä enemmän työnnän pois, sitä tiiviimmin liimautuu minuun joten valtava ristiriita.
Tätä tapahtumaa ennen oli niin vahvat ilmestykset täällä mun kotona että olen tosiaankin täysin päästäni pyörällä. Kamala viikko ja mä en tajua miksi mä en saa tota "tunnen kuoleman" juttua pois vaikka olen kuinka pyytänyt
Enkä minä ole yksi kotona tälläkään hetkellä vaikkei täällä ihmisiä ole.
Ukko siellä, toinen täällä. Yks elää toinen ei.
Mä haluisin tulla vaan kuntoon ja päästä elämäs eteenpäin. Takasin siihen normaalijuttuun
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #409 : 10.11.2013 21:43:09 »

Viime aikoina meidän talossa on ollut paljon miehiä pyörimässä. Eivät ole uhkaavia, mutta vaeltelevat talossa. Miehiä on aina vain yksi kerrallaan. Mistäköhän voisi johtua?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #410 : 12.11.2013 07:58:44 »

Huomasin just että pyykinkuivaustelineellä roikkuu kuolleen mieheni paita.
Voin vaikka vannoa ettei se ollut pesussa mukana. Olen säästänyt pari hänen vaatettaan mutta ei ne ole mun vaatteiden seassa. No nyt on
Hän on tosi aktiivisesti mukana mun elämässä vieläkin enkä ole koskaan kokenut näin paljon ilmiöitä kuin kuluneen vuoden aikana ja kuun vaihteessa tulee vuosi kuolemasta.
Ei se oikeestaan haittaa että pyörii messis ja meedio sanoi että jos haluun hänet pois täältä tulis lausua Isä Meidän rukous ja sit pyytää poistumaan.
Olen sen tehnytkin mutta takasin tulee silti.
Kauheeta olis jos joku tuntematon "henki" olis yhtä sitkee mutta tää on ihan ok koska tiedän kenestä on kyse  Smiley
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #411 : 12.11.2013 14:58:22 »

Vastaan itselleni. Odotan ainakin ultrakuvien perusteella poikaa, eli ehkä täällä pyörivät henget ovat katselukierroksella uudelleen syntymistä varten.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #412 : 15.11.2013 23:11:24 »

Aq, ihana viesti  Smiley Onnea odotukseen  smitten
tallennettu
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #413 : 19.11.2013 01:15:57 »

hmm...

Näen auroja tai tunnen energiakenttiä   - ehkä, jonkin verran
Näen unia, jotka toteutuvat   - välillä
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta   -Juu smitten
Olen nähnyt ufon - En ole varma. Joskus teininä halusin ainakin uskoa nähneeni.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #414 : 19.11.2013 07:44:24 »

Joo, niin mäkin halusin teininä uskoa, että se oli ufo, mutta näin vanhemmiten olen sitä mieltä, että kyseessä olivat vain revontulet, joskin vähäsen poikkeavat sellaiset  :Smiley
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #415 : 19.11.2013 19:05:04 »

Kiitos pikkari  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #416 : 10.12.2013 02:13:52 »

Kuinka voisin vahvistaa yhteyttä henkimaailmaan? Välillä tunnen saavani opastusta henkioppaalta, välillä en mitään. Joskus iskee myös täydellinen epäusko kaikkea "normaalien" aistien ulkopuolella olevaa kohtaan. Toivoisin kovasti jotain "todisteita", että näkisin henkiolentoja tai muuta. Mutta ei kai ne näyttäydy todistaakseen minulle mitään? Varmaan päinvastoin. Ehkei niillä ole mulle kerrassaan mitään asiaa?  Sad Vai enkö vaan kuule??
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #417 : 10.12.2013 03:14:58 »

fairytiger, voisin luulla, että yhteyttä vahvistetaan elämällä terveellisesti ja rakkaudella. Perus? Ainakin jos haluaa olla hyviin henkiin yhteydessä. Toisaalta tuo epäilys on hyvä asia, mutta veikkaan, että se voi pysäyttää kokemuksen jo melkein alkuunsa. Ja ehkäpä niihin täytyy todella uskoa, jotta ne voivat näyttäytyä kunnolla? Luulen myös, että hengelliset tai yliluonnolliset jutut eivät tule "väkisin", eikä sitä kannata ottaa liian vakavasti. Kaikki tapahtuu juuri ajallaan ja sillä välin on pyrittävä tekemään parhaansa täällä maan päällä inhimillisenä olentona. Näin ihan mututuntumalta sanottuna.

ps. mulla on joku henkiolento vissiin kurkussa, kun heräsin pari tuntia sitten yskintään eikä kutinalle näy loppua. Voi se kyllä tästä taudistakin johtua.   Huh
tallennettu
Leni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #418 : 23.12.2013 18:58:05 »

Olin pitkään sitä mieltä, että asunnossani on todella hiljaista, eikä täällä käy henkimaailman vierailijoita.
Äitini koira muutti minun luokseni, jonka jälkeen se on öisin välillä alkanut murista, välillä haukkumaan ja joskus juoksentelee ympäri asuntoa yksin keskellä yötä.

Kuukausi sitten hankin koiranpennun ja viimeyönä makuuhuoneen ovelta kuului erittäin herkkä ja kiltti ääni "tule tule tänne", jonka jälkeen pentu lähti pedistään juoksemaan ovelle. Vanhempi ei nostanut edes päätään.

Joskus yksinollessa hieman puistattaa, mutta silti jotenkin kaunis ajatus, että henki haluaa leikkiä koirieni kanssa, eikä enempää elämääni häiritse.. smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #419 : 23.12.2013 19:51:44 »

Kirjoitin aiemmin paidasta joka vaan ilmestyi mun omien pyykkien sekaan. Annoin sen ystävälleni ja eilen vielä toisen eli nämä ovat viimeiset vaatteet mieheltäni.
Ei mennyt kuin vuorokausi siinä asunnossa paidan tuomisen jälkeen eli nyt perjantai aamuna oli kaikki valot päällä ystäväni asunnossa herättyään.Itsestään siis menneet päälle. Ainoastaan sängyn lukuvalo oli off, muuten koko asunto valaistuna
Olen ylpeä ystäväni rohkeudesta koska hän pelkäsi näitä ilmiöitä kun ne alkoivat hänen kodissaan mutta osaa ottaa relasti nykyisin kun jotain ns outoa tapahtuu ja nämä kaikki alkoivat n. puoli vuotta sitten kun hän tapasi minut.
En osaa sanoa voiko näihin juttuihin tottua koska jos sama tapahtuu monta kertaa esim valojen välähdykset seinissä alkaa tosiaan pitää jo suht normaalina mutta tavaroiden siirtyminen on eri juttu samoin kuin se että tuntee vahvan läsnäolon sekä "väreilyn"
Joku vielä tällä astropalstalla ilveili miksi olen niin usein meedion kanssa tekemisissä. Kyllä tällaset ilmiöt pitää selvittää varsinkin silloin jos ei tiedä kenestä on kyse. Tää tapaus on ihan selvä.
Mä muistan vielä sen joka mulle kuittas tästä "meediolla ravaamisesta." Typerys
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: