Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467169 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #420 : 24.12.2013 13:47:48 »

koko ajan joku kutittelee vasenta kättä hauiksen kohtaa, ei oo mitään mikä vois kutittaa, otin paidanki pois päältä , kävin peilin eessä kattoo että mikä siinon. ihan ku olis hius, tai joku kirppu kävelis mut mitään ei näy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #421 : 27.12.2013 19:53:24 »

Nyt on joku kumma pahojen henkien/ matalien energioiden purkaus menossa, kun joka paikassa on räkyttäjiä, vinkujia, ruikuttajia ja kinuajia Angry

Mikä kumma purkaus mahtaa olla, mutta päänsäryn se saa mullekin aikaan buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #422 : 27.12.2013 20:01:43 »

Se on aina tämä loppuvuosi joka aiheuttaa monille paineita ja stressiä. Luukut kiinni ja töitä saa tehdä että uuden vuoden energiat saa kohille.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #423 : 27.12.2013 21:03:54 »


Yksi merkittävä stressin aiheuttaja lienee pakkojuominen ja -syöminen.

Jouluna ja uunna vuonna on "pakko" juoda kossua ynnä muuta ja syödä kinkkua sun muuta
niin että napa tirisee?

 buck2 crazy2
tallennettu
anni90
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #424 : 12.01.2014 17:07:14 »

Hei,

kysyisin neuvoa mitä teidän mielestä tarkoittaa kun henki ohjailee tekemisiäsi.
Käsittääkseni tarkoitus on hyvä koska aihe liittyy eläimen auttamiseen.

Miten tähän tulisi reagoida vai pitääkö vain mennä ohjauksen mukana?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #425 : 15.02.2014 22:04:49 »

Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun isäni kertoi kerran nähneensä minun käsissäni vihreitä valopalloja ja äitini oli kuulemma täynnä valkoisia valopalloa?
Mielenkiintoisia nämä jutut. Kun vain tietäisi aina mitä mikäkin tarkoittaa  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #426 : 28.02.2014 20:15:15 »

Mun kodin seinissä on vilkahdellut kirkkaita valoja joka ikinen ilta parin viikon ajan.
Välillä jo heti aamusta kun silmät saan auki, katossa välähtää kirkas tai sininen välkähdys.
Tiedän näiden olevan enkeleitä ja/tai oppaita mutta on täällä ollut myös ääniä.
Viime viikolla ennen nukkumaanmenoa alkoi kuulua musiikkia olohuoneen nurkasta.
Naisen ääni eikä sanoista saanut kunnolla selvää. Sit siihen lauluun liittyi miesääni.
Avasin silmät ja laitoin valot päälle. Musiikki loppui samantien.
Viime yönä kuulin rapinaa ja oli vahva läsnäolontunne eli se, etten ole yksin
Siinä huonessa josta rapina kuului,oli ilmestynyt yön aikana mun farkkuihin iso savitahra
En tajua mistä se sotku on tullut. Lahkeesta polveen asti savea. En ole mitenkään voinut sotkea itseäni kotona noin enkä ole käynyt missään metsikössä tai yleensäkään kaatuillut.
Kuivunutta savea... Tosi outo juttu  idiot2
Mun äitini näki ne farkut ja on soitellut tänään kysyäkseen vaan monta kertaa mistä se sotku on tullut. Mistä ihmeestä minä tiedän? Mutsi ei usko mun paranormal juttuihin heti vaikka on itsekin kokenut muutaman erikoistapahtuman mm. samankaltaisia, musiikkia-ei-mistään-kokemuksia meillä kummallakin on.
Mun ex-mieskin kuuli aikoinaan ennen kuin olin itse kokenut edes sellaista
Astro.com sivuilla mulle ennustellaan valaistumiskokemusta. Miten syntymäkartasta voi nähdä muka tollasta etukäteen?
Mä näen vaan värähtelevää ilmaa ja valonvalkähdyksiä jotka ei siis ole enää mitään
uutta.
Savi oli. Miksiköhän nää ilmiöt liittyy usein vaatteisiin?
Kaappien ovet avautuu myös itsestään edelleen. Yleisin on vieläkin kylpyhuoneen peilikaapin ovet mutta myös keittiössä tapahtuu samaa.
Jotenkin niin tottunut jo näihin ilmiöihin ettei enää paljon liikuta
 



tallennettu
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #427 : 28.03.2014 08:20:06 »

laitoin rastin näen enneunia ja kummitteluja mutta olisi pitänyt vielä laittaa jokin muu koska onhan nekin mitä näen erillaisia kokemuksia eikä ainoastaan enne unia. elin näen paljon sieluja lentävän taivaaseen öisin.

tallennettu
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #428 : 28.03.2014 12:54:36 »

oon jo varmaan ihan lapsesta asti nähnyt unia mutta lapsena sitä ihmetteli vaan et miks mun unet toteutuu... ja nuo sielut on tullu iha lähi aikoina unii mun ei tartte ees uutisia kuunnella tai katsoo ku tiiä jo et yö aikana et lentääkö sieluja taivaasee ei joka yö ees näe niitä sillo ilmeisesti ei lennä mutta useinmiten lentelee. alkuu ihmettelin mut en enää.
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #429 : 05.04.2014 10:16:32 »

Itse olen nähnyt vähän auroja ja tuntenut energiakenttiä. Myös henkien läsnäolon aistin, jossain vahvasti, jossain hyvin vähän. Myös pientä tulevaisuuteen ennustamista on sattunut. Aistin myös ihmisistä ovatko nämä hyviä vai pahoja. Uskoisin että nämä kyvyt ovat melkein kaikilla, mutta ne hiipuvat, koska niihin ei uskota.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
0000
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #430 : 28.06.2014 09:17:20 »

Onpa täällä paljon kokemuksia ihmisillä. Aivan ihastuneena olen miettinyt, miten herkkiä suomalaiset ovat.  smitten

Monenlaisia kokemuksia täälläkin päin - ihmettelyä ja tietoisuutta herätteleviä, henkimaailman saloihin avaavia.

Energioita tunnen ja aistin, kehossa ihmisten tunteita ja kipuja. Pientä mediaalista harjoitusta on ollut kommunikoida henkien kanssa, ja välillä viestiäkin on saanut välitettyä, ihan harrastus ja kokeilumielessä kuitenkin. Enkelin olen nähnyt ja telepatiaa on ollut. Energiahoitoja olen tehnyt ja henkiparannusta. Siihen on kai ollut tähän elämään jonkinlainen tilaus ainakin astrokartankin mukaan. Tähteläisiin on ollut jonkinlaisia yhteyksiä ja runoilu on ollut luontaista.

Pelkojen kohtaamisessa ja elämänilon ja heittäytymisen kanssa on vielä työtä, mutta eteen päin siinäkin suhteessa mennään. Koti ja hiljaisuus vetää paljon puoleensa, vaikka pitäisi enemmänkin alkaa elää ja ihastella ulkomaailmaa. Astrologiasta olen ollut kiinnostunut, mutta vasta nyt keski-iässä olen alkanut tutustumaan kirjallisuuden ja netin kautta planeettoihin ja merkkeihin. Jänskää katsella omaa karttaansa ja miettiä, mikä on koodattu elämän oppimistarkoituksiksi. Joitakin harvoja välähdyksiä on tullut entisistä elämistä.

Pari enneuntakin on tullut  nähtyä ja poistuttua kehosta vahingossa.  Kiss Kuitenkin jonkinlaisen henkiolennon ohjauksessa meditaatiotilassa. Kävin silloin avaruudessa reissun.

Kiitos kaikille kirjoittajille jakamisesta.

« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 09:21:04 kirjoittanut 0000 » tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #431 : 29.07.2014 23:17:55 »

wau, siinapa kokemus Evea! mulle on usein sattunut, et ajattelen jotain asiaa tai tavaraa, mita tarvitsee(ei mitaan alyttomyyksia vaan jokapaivaista tarvetta) niin todellakin siita tulee totta. tai joku tavara, mika on tarpeellinen eika silla hetkella ole mahdollisuutta sita hankkia, niin muutamassa paivassa se jarjestyy. olisiko se sita ajatuksen voimaa? olen usein huomannut, et se onnistuu. kunhan asia on tarpeellinen ja tarkea. en siis pyyda risteilyaluksia tai lentokonetta heh  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #432 : 30.07.2014 08:21:17 »

Mulla kans tavaroiden "tilaaminen" onnistuu, arvelen sen olevan nimenomaan sitä mielen voimaa kohdistettuna asiaan, jonka täysin rehellisesti haluaa. Yllättävän tarkasti esim.mielikuvien mukaisia vaatteita löytyy, tms. En kyllä oo enää vakuuttunut että siihen tarvittaisiin välikäsiä, näyttäs riittävän kun kohdistaa toiveensa vaan ympäristölle/maailmalle.
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #433 : 06.08.2014 12:11:15 »

Tajusin tässä hetki sitten että onhan minulla sittenkin jonkinnäköinen kokemus pelastumisesta. Olin joskus vuosia takaperin uimassa, hypin siis hyppylaudalta. Vajosin ihan pohjaan, noin 4 metrin syvyyteen mutta en päässytkään tarpeeksi nopeaa ylös koska en saanut pohjasta vauhtia. Siinä sitten yritin potkia pintaan, mutta noin 2,5 metriä pintaan vielä oli. Tuntui kuin olisin hukkunut, mutta yhtäkkoä sain vedettyä ilmaa nenän kautt siis vedessä(senhän pitäisi olla mahdotonta) ja jokin työnsi minut pintaan. Ei mikään pelottava kokemus mutta kyllä sitä olen ihmetellyt..
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #434 : 27.08.2014 21:39:59 »

Yliluonnolliset kokemukset. angel
Oletteko kokeneet sellaista tunnetta kuin elämän johdatusta ikäänkuin jotkut asiat vain tapahtuisivat eikä omalla tahdolla olisi mitään vaikutusta tapahtumien kulkuun?  Smiley Tuo elämänvirrassa kahlaaminen saattaa toisinaan tuoda tunteen jolloin kokee, että on saanut elää saman asian joskus aikaisemminkin ja sille on jollainenkin alitajuinen muisto olemassa. DEJAVU. coolsmiley
Unet ja ennustaminen tai edeltäkäsin näkeminen on myös peloittavaa, mutta kokemuksena tapahtunut jolle tapahtuville asioille ei ole voinut mitään. Jotenkin on tullut tunne, että jotkin asiat vain tapahtuvat ennaltasäädetyllä tavalla, tekipä sitten niin tai näin. crazy2
 En tarkoita etteikö omalla tahdolla olisi mitään osuutta asioille, mutta siltikin joskus asiat vain soljuvat kuin niiden on tarkoitettu. :Smiley
Tutkiessani omaa elänyttä elämääni  saan usein itseni kiinni kohtalonomaisesta eletystä elämästä jotka ainakin näin jälkeenpäin katsottuna haluaisin elää uudelleen ja paremmin. Elämällä on aina tarkoitusta ja kaikilla kohtaamisilla on selitys kun tarkemmin ajattelee. tartu hetkeen on hyvä neuvo. smitten laugh Huh
Onko elämä vain sattumaa vai sääteleekö sitä jokin ennestään tuntematon voima siis maailmankaikkeuden henki ja yliluonnolliset voimat, jotka vapauttavat ja kahlehtivat kulkijansa täällä vaelluksella.  Wink Cheesy Uskotko telepatiaan ja onko sinullakin siitä kokemuksia? 2funny
Sielunvaellus ja kumppanuus erilaisten ihmisten välillä on todellisuutta ja aito asia. Onko olemassa ihmisälyn ylittävää kaikkivaltiasta voimaa joka ohjaa rakkaudella ja valolla ihmistä joka suostuu kulkemaan polullaan oikeaan suuntaan ja valitsemaan oikeita asioita tapahtumaan elämässä, jolloin sattumasta siirrytään säätelyynja kohtalon uskosta oikealle polulle, jonka on edeltäkäsin parhaaksi valittu. Uskothan sen? Profeetat ennustivat tulevista ajoista ja sellaisia profeettoja kenties löytyy tänäkin päivänä joille tuo lahja on siunattu. Uskotko profetioihin elämässä? Itse uskon niin olevan ja tunnen kaksi todella voimallista ja oikeasti koeteltua profeettaa meidän ajassamme. Minun elämäni nuo ovat tunteneet vaikka emme ole koskaan ennen tavanneet ja se on ihme. Uskon selvänäkemiseen ja sen kokeneet tietävät sen olevan mahdollista. Hyvällä tavalla! Angry Sad Shocked Kiitos ja kunnia foorumille!! Voiskohan joku vastata jos sattuu lukemaan tän esityksen. TERE  Wink angel Cheesy  smitten 2funny Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: