Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676465 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1275 : 11.07.2013 18:19:07 »

Olin Allergiasairaalassa kaksi tuntia tänään. Ensiks lääkärin vastaanotolla ja sit hoitajien luona. Oon niin kiitollinen/tyytyväinen että olen päässy siihen mestaan!!!  smitten
Tää mun päänahan ongelma saa koko ajan uusia piirteitä ja olen ihmeissäni että mulla edes on hiukset päässä. No tänään tutkittiin ja sekä lekuri että hoitajat oli silmät pyöreinä kun vastasin kysymykseen onko ollut stressiä
Edelleen pystyn puhuu ilmeettömänä elämäni tragedioista ja varsinkin viime vuosista tekee mielikin puhuu mutta kun kuuntelijan ilmeestä ja varsinkin puheesta kuulee empatian, alkaa kyyneleet valuu mut en osaa itkee kunnolla

Tajusin tänään miten paljon mulla on sisälläni itkemättömiä kyyneleitä mutta ei ne vaan aina tule. Harvoin, liian harvoin. Sit mä ahdistuilen ja angsteilen purkamatonta.
Lääkäri kysyi käynkö juttelemassa missään (tarkoitti terapiaa) Vastasin et en ja hän kysyi haluanko mennä psyk.hoitajan kanssa puhuu vai suoraan psykiatrille. No psykiatrille tietenkin ja ihan jo mielenkiinnostakin.
Tiedän että pääsen laakista terapiaan jos vaan haluun alottaa mutta psykiatrit joita olen tavannut (mm.oksennusfobian tiimoilta) ovat olleet järjestäen aika erikoisia ihmisiä.
Yhden psykiari/psykoterapeutin kanssa puitiin oksufobiaa kaks kertaa viikossa puoli vuotta eikä auttanut mitään ko fobiaan, itsetuntemukseen kylläkin. Erittäin fiksu nainen oli tämä psyko
Eli lähete eteenpäin lähti ja saas nähdä mikä tyyppi sieltä vastaan tulee.
Tuli muuten vasta nyt mieleen että kävinhän mä talvella sillä kauhupsykiatrilla josta olis pitänyt tehdä valitus. Itseasias ei se ole vieläkään myöhäistä... Hyvä että tuli mieleen. Terapiakirjoitusta taas Smiley

Joo, hyvä juttu että asiat nitkahti eteenpäin. Lisää ihotestejä, verikokeita, uudet lääkkeet ja lähete myös silmälääkärille.
Kannattaa tosiaankin olla tarkka toiveissaan. Mä rukoilin silloin kun faija sairastui, Jumala anna mun kantaa raskain taakka tässä perheessä ettei mun vanhemmat joudu enää vanhemmalla iällä kärsii paljon.
No tuli kyllä ja hyvin perille meni rukous
Toisaalta, olen saanut kokea niin erikoisia ilmestyksiä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita, upeita ihmisiä ja isoja tunteita etten poiskaan vaihtais  smitten
Tänään myös pientä lähestymistä henkimaailmasta. Aamulla kylpyhuoneessa valot päällä, peilikaapin ovet auki ja kun sairaalasta tulin eteisessä kolahti kovaa ja sit viileä, miellyttävän tuntuinen tuuli kun istuin keittiön pöydän ääressä lukemassa. Läsnä oli joku jota en tunnistanut energioistaan samantien tai sit mun mieheni energia on kovasti keventynyt joka myöskin on mahdollista
Pyysin enkeleitä mukaan kun aamulla lähdin ja syvästi kiitän koska kaikki meni niin hyvin  angel angel smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1276 : 11.07.2013 21:36:06 »

Toinen kiitoksen aihe tänään on ystäväni.
Kävi mun puolesta kaupassa vaikken edes pyytänyt ja aikoo rakentaa mulle puusta arkun. Sellasen säilytysmestan  Smiley
Lähden kohta hakee ikonin joka eilen jätettiin mulle paikkaan x. Tämä ikonimies lupasi antaa myös valkoisen enkelipatsaan mulle tällä viikolla  angel
Kyllä mun rukoukset on kuultu myös siinä hyvässä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1277 : 22.07.2013 02:58:05 »

Tosiaan kiitollisuus tuo lisää aiheita kiittää  smitten smitten smitten
Kirjoitan tähän muutaman jakeen psalmista 91 Korkeimman suojelus

Joka Korkeimman suojassa istuu,
ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
se sanoo: Herra on minun minun turvani ja linnani, johon minä turvaan

Hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
He kantavat sinua sinua käsillänsä, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

Siunausta ja varjelusta astroväelle alkavaan viikkoon Kristuksen nimessä  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1278 : 22.07.2013 08:42:20 »

"Toinen kiitoksen aihe tänään on ystäväni.
Kävi mun puolesta kaupassa vaikken edes pyytänyt ja aikoo rakentaa mulle puusta arkun"


Kyl vaan maar tuossa onkin kiittämistä, oih, moisia ystäviä ei maapallo paljon päällään kanna jokka arkkua toiselle rakentaa  Grin  Wink
 ( Anteeksi mutta en voinut vastustaa tätä, oli aamun ekat naurut mulle sun takias. )
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1279 : 22.07.2013 11:50:00 »

Tosiaan kiitollisuus tuo lisää aiheita kiittää  smitten smitten smitten
Kirjoitan tähän muutaman jakeen psalmista 91 Korkeimman suojelus

Joka Korkeimman suojassa istuu,
ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
se sanoo: Herra on minun minun turvani ja linnani, johon minä turvaan

Hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
He kantavat sinua sinua käsillänsä, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

Siunausta ja varjelusta astroväelle alkavaan viikkoon Kristuksen nimessä  Smiley

Anteeksi, jos tämä on tunkeilevaa, mutta oletko mahdollisesti
saanut tiukan ja kenties jopa ankaran uskonnollisen kasvatuksen?

 Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1280 : 22.07.2013 17:25:39 »

Mua ei ole "kasvatettu" lainkaan. Ei rajoja, ei sääntöjä. Täysin vapaa kasvatus mutta paljon rakkautta
Olin jo pienenä tosi itsenäinen ja etsin rajoja itse. Hoitotätini kyseli vanhemmiltani mitä ihmettä vastata mun kysymyksiin uskonasioissa joita esitin jo paljon ennen kouluikää.
Sisäsyntyinen usko  Smiley
Arkku ei ole vielä valmis mutta tämä rakentaja oli ostanut mulle ison viherkasvin ja tuo sen tänään tänne.
Uskomattoman kiltti ihminen tämä mies. Miltei aina kun nähdään, hänellä on mulle joku lahja tai jotain kivaa.
Viimeksi kun kävi luonani, asenteli ötökkäverkot paikolleen, naulasi rikkoontuneen hyllyn kuntoon, toi mulle viiniä ja gojimarjoja. Tiedän että on ihastunut mutta en haluu pilata hyvää ihmissuhdetta sillä että tää muuttuis seurusteluksi. Liian tärkee menetettäväksi. Kiitollinen hänestä olen  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1281 : 22.07.2013 17:27:04 »

No eihän se kiltti kiltteyttään ole, ku vonkaa vain  :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1282 : 22.07.2013 17:34:24 »

Joo mutta tekee sen mukavalla tavalla  Smiley On sanonut ihan suoraankin jo monta kertaa että haluu mua mut ei kiitos
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1283 : 23.07.2013 01:19:21 »

Olin Allergiasairaalassa kaksi tuntia tänään. Ensiks lääkärin vastaanotolla ja sit hoitajien luona. Oon niin kiitollinen/tyytyväinen että olen päässy siihen mestaan!!!  smitten


Oletko Eklen oppeja yrittänyt soveltaa?

 TV-dokkarin mukaan jopa autismikin
saattaa pahentua siitä, että hiilareilla ruokitaan ilkeitä clostridium-bakteereja,
jotka sitten muodostavat propionihappoa, päätyen se kenties aivoihin ja
vaikuttaen siellä vähän kuin alkoholi, eli ei kovin destruktiivisesti mutta
funktionaalisia häiriöitä aiheuttaen.

Clostridiumin ylivalta suolistossa johtunee useimmiten lukuisista antibioottikuureista...

Kappas vain, propionihappo näyttäisi eroavan etyylialkohoolista vain siten, että
siinä on yksi "häkämolekyyli" (CO) lisänä??

Wiki:

Propionihappo eli propaanihappo (C2H5COOH) on pistävän eltaatuneen hajuinen karboksyylihappo.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1284 : 23.07.2013 04:13:34 »

Tiedän hyvin ruokavalion vaikutuksen yliherkkyyksiin, allergioihin ym mutta elämässä vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pelkkä ruoka.
Tietenkin oikea ruokavalio on tärkeä mutta vielä tärkeämpää on happi, se millaista ilmaa hengität. Valitettavasti Suomessa on pelottavan huono taso rakentamisessa ja kauhistuttaa kun ensi kuussa alkaa koulut ja pikkuihmiset hengittää sitä ilmaa mikä niin monessa koulussa on ala-arvoista. Joka toinen rakennus Suomessa on kärsinyt kosteusvaurioista
Viimeksi sairaaassa tän huomasin
Aivan kamala sisäilman taso. Ihminen joka ei ole altistunut homeelle kuten minä, ei vaan käsitä miten esim hajuaisti voi herkistyä.
Tämä on kuitenkin elimistön keino varoittaa paikoista joita kannattaa välttää.
Näin karkeesti määritellen, jos ihminen hengittää puhdasta ilmaa, syö omalle keholleen sopivaa ruokaa ja saa tarpeeksi seksiä on asiat tosi hyvin.
Mä arvasin muuten että joku takertuu tohon Kristuksen mainitsemiseen.
Jimiltä tuli just NBK:n ex-pomosta dokumentti. Aika nätisti iso poika on nyt kädet ristissä kolme murhaa tunnustaneena. Elinkautinen
"Vain rakkaus on todellinen" lukee meedion maalamassa taulussa. Aika kummallisella tavalla ihminen itseään toteuttaa tällä sinisellä planeetalla
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #1285 : 09.09.2013 15:40:37 »

 "Mennään samalla ovenavauksella ettei saranat kulu", sanoi yleensä nyreännäköinen seinänaapuri kerrostalon alaovilla ja olin tiputtaa tavarani hämmästyksestä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1286 : 09.09.2013 17:38:12 »

Löysin vihdoin omalta tuntuvan korttipakan ja vielä heilurinkin! smitten

Kyllä se niin taitaa olla, että ei noita väkisin saa, vaan ne pullahtavat esiin ihan itsestäänselvinä sitten kun aika on.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1287 : 09.09.2013 22:18:40 »

Tuli hankittua penispumppu.
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1288 : 09.09.2013 22:23:13 »

Valehtelin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1289 : 10.09.2013 06:36:06 »

Mulla on kahvia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: