Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millä mielellä vuoteen 2024?  (Luettu 660 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« : 28.12.2023 22:34:04 »

Oletteko katsoneet omia kuvioitanne tulevalle vuodelle?

Minä olen, mutta huomasin taas, että olen todella surkea huomioimaan mitään muita transiitteja kuin täysin perus  aspect_con aspect_squ aspect_tri aspect_opp

Tajusin, että minulla tulee ensi vuonna tr.  uranus aspect_sex kuu

En olisi tuota transiittia huomannut ilman Sepon astrokalenteria, joka on muuten todella hyvä ja kokeilin sitä uutta versiota niin todella selkeä ja helppo käyttää Smiley Ihan näin julkinen kehu, olen todella tyytyväinen ja vuosinäkymä laittoi pohtimaan.

Sieltä nousi paljon sellaisia teemoja, jotka liittyvät työhön ja sitten toisaalta myös kotiin. Eli mieleenkiintoista kyllä, tuleeko molemmalle sektorille jotain uutta ensi vuonna?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2023 23:36:26 »

Mää katselin koko perheelle tuossa joku aika sitten, kovin  pluto henkistä näyttäisi olevan kaikilla.

Oma a.p on vielä sen syvemmin tulkitsemati, tais  siellä olla jotain positiivisen näköistä aspect_tri työelämään mahdollisesti?

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2023 11:14:05 »

Pitää palata aiheeseen myöhemmin tarkemmin, mutta koska meininki näyttää menevän samaan suuntaan kuin vuonna 2004 niin tein vertailun ja samojen aiheiden kanssa painitaan vuonna 2024  Cool  pluto uranus neptunus tiedossa koko vuodeksi ja 1.huone&MC-IC-akseli kohteena.
Joka tapauksessa on tulossa lähtökohtaisesti erittäin lupaava vuosi kun iso toive toteutuu marraskuussa ja meininki kuin vuonna 2004 on just hyvä tähän kohtaan. 2004 oli monin tavoin raskas vuosi, mutta samalla myös antoisa ja tutustuin moneen tärkeään ihmiseen joten antaa tulla 2024 Afro Mietin, että miks just nyt alkoi tuntua hyvältä ajatukselta ostaa uudet Reactorit, mutta  pluto ja  uranus siellä kurkkii tietysti
« Viimeksi muokattu: 29.12.2023 11:17:35 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.01.2024 18:37:06 »

Numerologisesti vuosi 2024 on 8 vuosi,  saturnus :n vuosi,
ja itellä myös syntymäpäivästä sama 8 vuosi.
Saturnuksen kiertoon kyllä sopis paremmin luku 7, entiijä.
Mutta siis tässä alkuvuodesta just menossa tr  saturnus aspect_con jupiter kalat ja sitten  aspect_con chiron kalat.
Muuten vuoden transiittina on  jupiter :n  aspect_opp mun  skorpioni stellium,
kaikki  neptunus venus merkurius aurinko Urania läpivalaisten..Jupiter on suuri, mutta eurojackpot on vieläkin suurempi
että pitäskö..no ei pitäs. Mutta toivoa kuulemma aina pitää, kun on  jupiter :sta kyse.
Ja kun se on konkreettisessa ja käytännönläheisessä maamerkissä  harka :ssä,
niin ehkä pitäs tehdä niistä toiveista totta, eikä vaan toivoa.
Ehkä tääkin liittyy taas enämpi tyttären elämään,
hällä just menossa tr  jupiter aspect_opp mars skorpioni ja sitä myöten sitten  askendentti pluto aurinko merkurius,
että samassa veneessä ollaan, paitsi hällä kaikki on omakohtaista kun taas omalla auringonnousullani ei ole mitään rajoja..
Tytär perheineen on muuttamassa lähemmäksi asumaan, joten lyhyempi välimatka tekee kanssakäymisestä helpompaa.
Että summasummarum,
tr  jupiter lastenhuoneesta 5 naurattaa ja leikkii joviaalisti pienten kanssa, mennen välillä metsään..

Päivä kerrallaan -mielellä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: