Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 668165 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1215 : 17.08.2012 08:19:00 »

... Jaksan taas olla iloinen ja positiivinen.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1216 : 18.08.2012 17:43:43 »

Onneks aamupäivän ahdistus meni pois. Oli kaameen levoton olo mutta nyt helpottaa
Onneks raskaustesti oli nega
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1217 : 18.08.2012 18:32:02 »

Olen niiiin onnellinen mun äidin puolesta. Hän soitti ja ilmoitti että on menossa naisimisiin ja 60 vuotiaana  smitten smitten smitten


Hih..ihan hienoa. Voihan sitä mennä naimisiin vaikka 80..Rakkaus ei katso ikkää.. smitten smitten
Onnea heille munki puolesta.. Kiss   smitten  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1218 : 20.08.2012 19:44:21 »

Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Smiley
Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Cheesy
Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri  Wink
Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen.
Ihanaa että syksy on tulossa  smitten
Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia
Mulla on INNO-olo  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1219 : 20.08.2012 22:13:15 »

Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Smiley
Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Cheesy
Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri  Wink
Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen.
Ihanaa että syksy on tulossa  smitten
Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia
Mulla on INNO-olo  Smiley


Ompa hauska lukkee, et sää kirjotat sanan IHANA.. Huh
No ei vaiteskaan, oon ymmärtäny sua..ihan täysin...
Kaikkea ihanuutta teille..kin.. smitten smitten angel    angel Nuo enkulit vaan jaksaa olla hymy huulilla..katoppa vaikka.. Wink  Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1220 : 21.08.2012 08:07:31 »

ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1221 : 21.08.2012 08:23:05 »

ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.

Oijoii.. Wink   Cheesy    smitten smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1222 : 21.08.2012 14:02:21 »

ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.

Aaahahaa, kuulostaa mahtavalta  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1223 : 21.08.2012 14:14:42 »

musta on mukava kun joku näkee vaivaa silti vaikka saikin pakit kättelyssä. On kiinnostunu mun asioista ja ottaa selvää jos ei tiedä. Uus kokemus tälläiällä Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1224 : 21.08.2012 16:36:34 »

Haa! Vanha noita-akka oli oikeessa. Mä jotenkin tiesin että helpotus tulee sulle ja asiat menee vielä hyvin. Kärsivällisyyttä kuitenkin tarvitaan
Minul on huomenna ekaa kertaa lääkäri-homeopaatin vastaanottoaika. Kolmas kerta kun käyn homeopaatilla. Eka oli tosi hyvä ja paranin sillon sata vuotta sitten. Toinen ei tajunnut kokonaistilannetta ja nyt toivon että tosiaan kolmas kerta toden sanoo.
Merja Riska Sofianovasta siis tämä ja tunnin aika joten ehtii kyllä puhua paljon.
Näistä pms-oireista puhun het ensimmäiseks. Kierukan laiton jälkeen tuli jotku ihme pseudomenkat mutta nyt vasta ne "oikeet" Mieli taas kuin vuoristorata ja koko ihminen turvonnut  Tongue
Ajatus lentää ja liitelee... Olen niin kiitollinen vanhemmistani, rakkaasta miehestäni sekä kaikista ystävistäni.
Meedio sanoi joskus aikoinaan että hyvä karma tulee mulle kultaisten ystävien kautta ja ihan oikeessa kyl on  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1225 : 24.08.2012 16:30:03 »

Hassua että mieheni on törmännyt nyt kolmena päivänä ihmemummoon kauppamatkalla. Ovat keskustelleet eka politikasta mut tänään ihmemummo oli alkanut puhuu henkimaailman asioita ja miehen sanojen mukaan ihan samoja juttuja kuin minä  Shocked
Olen täällä kirjoittanutkin että tää on jännä alue kun tääl on paljon herkkiä ihmisiä
Me muutetaan vasta ensi maaliskuussa mut muuttomatkaa on linnuntietä 200 m joten samalla aluella edelleen pysytään.
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #1226 : 24.08.2012 21:40:19 »

Saatiin lapsen isän kans tapaamisasiat sovittua. Eri asia tietty, miten ne sitten toimii, mutta sopimus on nyt ainakin..
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1227 : 25.08.2012 16:26:26 »

Hieno pelastusoperaatio  Smiley Mä rakastan kukkia enkä osaa edes kuvitella kotia ilman niitä
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1228 : 25.08.2012 16:41:11 »

Hieno pelastusoperaatio  Smiley Mä rakastan kukkia enkä osaa edes kuvitella kotia ilman niitä

Juuh, Ruusut hmmmmmm  :Smiley    Kiss    smitten
Ja muutkin kukat ihanoita... smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1229 : 25.08.2012 17:44:23 »

Mulla oli eilen taas alkava silmätulehdus ja olin varma että joudun lähtee päivystykseen kun silmiä särki.
Mieheni (joka ei edelleenkaan usko omaan energiaansa) piti käsiänsä mun ohimoilla miltei puoli tuntia ja sit laitoin silmägeeliä ja vaiva poistui yön aikana. Silmäsärky on tosi inhottava, mutta nyt poissa ja tyytyväinen oon  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: