Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137038 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1110 : 06.08.2012 00:38:14 »

Jostain syystä mulla on ihan käsittämättömän hyvä olo  smitten
Kuplin vaan rakkautta nyt  Smiley
Jatka kuplimista!!!  smitten

Olen onnellinen tänään siitä, että musta lähtee ääntä. Siitä, että pystyn huutamaan ja päästämään kaiken läpi. Kun huudan katsomolle, kukaan ei pahoita mieltään!! Olen onnellinen, että saan juuri nyt tehdä sitä mitä haluan ja monipuolisesti. Tanssia, laulaa, soittaa, huutaa, näytellä, elää, aikamatkata parisataa vuotta taaksepäin, asua päivät museossa! Wuhuu!!! Minulla on liian monet helmet kaulassa ja huomenna hymyilen tuntemattomille!
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #1111 : 07.08.2012 18:58:24 »

Se valittamani työmaajuttu kääntykin hyvin!  Cheesy
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1112 : 08.08.2012 18:02:59 »

Rahaa tupsahti tilille mukavasti mutta olen tullut hieman levottomaksi lähtiessäni ns ihmisten ilmoille kun oon ollut koko kesän kotona. Pitäis vielä tänään liitää pariin kaupaan piiiiitkästä aikaa.
No, pien hiljentyminen ja enkelit mukaan sekä turbaani päähän joten eiköhän se siitä  Smiley
Iltaurinko on mukava
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1113 : 08.08.2012 20:03:12 »

mulla on ollu onnellisuus aika tarkkaan 2½ kk hukassa. toi avioero sotki koko mun onnellisuuskuvion, kun tuntuu että katkeruudesta en pääse eroon, vaikka en takas halua, enkä kaipaa enkä ees rakasta. Ja järjellä tiedän että katkeruus vahingoittaa mua itteeni enemmän ku ketään.

harmittaa siks, että tuntuu , että on tuplakadottanu, kun kerran jo löysin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1114 : 11.08.2012 12:55:15 »

No ei ole ihme että on paska olo kun se sinun ex teki niin törkeen ratkaisun.
VOIMIA, VOIMIA nainen!!!!!! Sinä selviät  smitten
Anna sille katkeruudelle oma aikansa mutta niin ettei se jää päälle. Sulla on syy olla kaikissa negatunteissa tollasen mulkkukäytöksen vuoksi. Se on vaan inhimillistä.
Mulla on tunne että syksy tuo sulle jotain hyvää, helpotuksen tunteen.
Todella toivon että olen oikeessa.
Siunausta päiviisi. Kaikki menee vielä hyvin  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1115 : 11.08.2012 15:44:58 »

smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1116 : 13.08.2012 21:01:16 »

Silmätulehdus helpottui kun ukko piti käsii mun ohimoiden kohdalla  angel
Olin täysin varma että joudun lähtee taas lääkäriin
Hyvä näin  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1117 : 16.08.2012 19:10:18 »

Hienoa  smitten Rakkaus ei katso ikää
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1118 : 17.08.2012 08:19:00 »

... Jaksan taas olla iloinen ja positiivinen.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1119 : 18.08.2012 17:43:43 »

Onneks aamupäivän ahdistus meni pois. Oli kaameen levoton olo mutta nyt helpottaa
Onneks raskaustesti oli nega
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1120 : 18.08.2012 18:32:02 »

Olen niiiin onnellinen mun äidin puolesta. Hän soitti ja ilmoitti että on menossa naisimisiin ja 60 vuotiaana  smitten smitten smitten

Hih..ihan hienoa. Voihan sitä mennä naimisiin vaikka 80..Rakkaus ei katso ikkää.. smitten smitten
Onnea heille munki puolesta.. Kiss   smitten  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1121 : 20.08.2012 19:44:21 »

Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Smiley
Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Cheesy
Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri  Wink
Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen.
Ihanaa että syksy on tulossa  smitten
Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia
Mulla on INNO-olo  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1122 : 20.08.2012 22:13:15 »

Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Smiley
Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Cheesy
Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri  Wink
Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen.
Ihanaa että syksy on tulossa  smitten
Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia
Mulla on INNO-olo  Smiley

Ompa hauska lukkee, et sää kirjotat sanan IHANA.. Huh
No ei vaiteskaan, oon ymmärtäny sua..ihan täysin...
Kaikkea ihanuutta teille..kin.. smitten smitten angel    angel Nuo enkulit vaan jaksaa olla hymy huulilla..katoppa vaikka.. Wink  Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1123 : 21.08.2012 08:07:31 »

ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #1124 : 21.08.2012 08:23:05 »

ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.

Oijoii.. Wink   Cheesy    smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: