Verninia
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #1110 : 06.08.2012 00:38:14 » |
|
Jostain syystä mulla on ihan käsittämättömän hyvä olo  Kuplin vaan rakkautta nyt  Jatka kuplimista!!!  Olen onnellinen tänään siitä, että musta lähtee ääntä. Siitä, että pystyn huutamaan ja päästämään kaiken läpi. Kun huudan katsomolle, kukaan ei pahoita mieltään!! Olen onnellinen, että saan juuri nyt tehdä sitä mitä haluan ja monipuolisesti. Tanssia, laulaa, soittaa, huutaa, näytellä, elää, aikamatkata parisataa vuotta taaksepäin, asua päivät museossa! Wuhuu!!! Minulla on liian monet helmet kaulassa ja huomenna hymyilen tuntemattomille!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä
|
 |
« Vastaus #1111 : 07.08.2012 18:58:24 » |
|
Se valittamani työmaajuttu kääntykin hyvin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1112 : 08.08.2012 18:02:59 » |
|
Rahaa tupsahti tilille mukavasti mutta olen tullut hieman levottomaksi lähtiessäni ns ihmisten ilmoille kun oon ollut koko kesän kotona. Pitäis vielä tänään liitää pariin kaupaan piiiiitkästä aikaa. No, pien hiljentyminen ja enkelit mukaan sekä turbaani päähän joten eiköhän se siitä  Iltaurinko on mukava
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #1113 : 08.08.2012 20:03:12 » |
|
mulla on ollu onnellisuus aika tarkkaan 2½ kk hukassa. toi avioero sotki koko mun onnellisuuskuvion, kun tuntuu että katkeruudesta en pääse eroon, vaikka en takas halua, enkä kaipaa enkä ees rakasta. Ja järjellä tiedän että katkeruus vahingoittaa mua itteeni enemmän ku ketään.
harmittaa siks, että tuntuu , että on tuplakadottanu, kun kerran jo löysin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1114 : 11.08.2012 12:55:15 » |
|
No ei ole ihme että on paska olo kun se sinun ex teki niin törkeen ratkaisun. VOIMIA, VOIMIA nainen!!!!!! Sinä selviät  Anna sille katkeruudelle oma aikansa mutta niin ettei se jää päälle. Sulla on syy olla kaikissa negatunteissa tollasen mulkkukäytöksen vuoksi. Se on vaan inhimillistä. Mulla on tunne että syksy tuo sulle jotain hyvää, helpotuksen tunteen. Todella toivon että olen oikeessa. Siunausta päiviisi. Kaikki menee vielä hyvin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #1115 : 11.08.2012 15:44:58 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1116 : 13.08.2012 21:01:16 » |
|
Silmätulehdus helpottui kun ukko piti käsii mun ohimoiden kohdalla  Olin täysin varma että joudun lähtee taas lääkäriin Hyvä näin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1117 : 16.08.2012 19:10:18 » |
|
Hienoa  Rakkaus ei katso ikää
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #1118 : 17.08.2012 08:19:00 » |
|
... Jaksan taas olla iloinen ja positiivinen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1119 : 18.08.2012 17:43:43 » |
|
Onneks aamupäivän ahdistus meni pois. Oli kaameen levoton olo mutta nyt helpottaa Onneks raskaustesti oli nega
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #1120 : 18.08.2012 18:32:02 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1121 : 20.08.2012 19:44:21 » |
|
Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen. Ihanaa että syksy on tulossa  Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia Mulla on INNO-olo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #1122 : 20.08.2012 22:13:15 » |
|
Ihana kun kumppani on niin reipas et hoitelee kaikki kotityöt paitsi pyykin  Mä oon välillä vieläkin niin väsy etten jaksa kuin lukee ja kirjoittaa. Pää edes toimii jotenkin  Iski sisustusvimma mut visuaalinen näkökyky on kateissa värien suhteen. Uusia verhoja, mattoja ja lisää viherkasveja. Mulla on täällä on kotipuutarhuri Mieheni yks ammatti on puistopuutarhuri ja hän istuttelee sekä hoitaa kasvit kotona. Ainakin kymmenen kukkaa lisää olohuoneeseen. Ihanaa että syksy on tulossa  Pimenevät illat on niin tunnelmallisia. Kynttilöitä, lyhtyjä parvekkeelle, uusia värejä sisustukseen ja niitä kukkia Mulla on INNO-olo  Ompa hauska lukkee, et sää kirjotat sanan IHANA..  No ei vaiteskaan, oon ymmärtäny sua..ihan täysin... Kaikkea ihanuutta teille..kin..  Nuo enkulit vaan jaksaa olla hymy huulilla..katoppa vaikka.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #1123 : 21.08.2012 08:07:31 » |
|
ennoo nauranu niimpalioo ko aikoihin. mua piirittää yks miäs, joka tekee standup-koomikon hommaa ja lauantaina saatto mut himaan kun tulin hesasta koulutuksesta ja matki leffatraileriääntä kun heitti vitsiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #1124 : 21.08.2012 08:23:05 » |
|
|
|