Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676386 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #855 : 29.09.2008 21:54:31 »



                                            angel

                    I R T I S A N O M I N E N   K O D I S T A   Undecided  Huh

                       Katu oli kylmä ja veneen alla ei hiki nouse pintaan,

                                      edes tuskan sellainen.

                           angel  On nyt ohi, saimme uuden kodin.


                                     Elämää   smitten   angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #856 : 29.09.2008 23:34:34 »

Olen iloinen Kotkansilmästä! Miksi sinä niin harvoin täällä kuljeksit? Ja onnea uudelle kodille!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #857 : 30.09.2008 16:11:34 »

Olen kiitollinen, iloinen, onnellinen ja vielä uudelleen sata kertaa kiitollinen siitä, että netti toimii!!

Minun oli pakko olla yhden vanhan kaverin ja exän kanssa tekemisissä tämän sotkun takia, koska aika vähässä ovat tietokoneiden päälle ymmärtävät ystävät..
Ja huomasin, miten MUKAVAA oli se kun se vanha kaveri kävi täällä ja heräsi halu kutsua tänne enemmän ja useammin ihmisiä käymään.
Huomasin myös miten MUKAVAA oli nähdä exäkin, vaikka olen luullut että meidän vällille olisi jäänyt jotain kaihertamaan - nyt kun nähtiin niin ei ollut mitään sellaista! Olen kiitollinen siitä että olemme päässeet toisistamme irti hyvässä ja pahassa ja jäljellä on hyväksyminen ja kunnioitus.  Smiley

Olen kiitollinen myös siitä että eräs tärkeä ihminen, jonka olen viimeksi nähnyt joskus alku kesästä, tulee huomenna käymään täällä.  Smiley

Ihan niin kuin tästä lähtisi joku uusi aika käyntiin. Alan sosialisoimaan itseäni.  laugh
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #858 : 30.09.2008 16:30:59 »


olen tänäänkin kiitollinen niin monesta asiasta jotta en pysty niitä edes tähän luettelemaan kun menisi ikä ja terveys sekä virtuaalinen tila. se ei olisi kannattavaa.

keskityn vaan olemaan kiitollinen näistä isoista pienistä asioista.

pateettisena ihmisenä meinaan pakahtua kiitollisuuttani, mutta se ei ole uutta minulle. olen kiitollinen kun en sentään tukehdu kiitollisuuteeni.

tämä ei ollut vitsi. (siis oikeasti)....vaikka ihmisenä taidan olla yksi vitsi 2funny
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #859 : 30.09.2008 18:50:00 »

Voih, miten ihanaa oli!

Ihan spontaanisti tuolilla istuen sovittiin hoitajan kanssa siirtää muuta hoitoa ja otettiin shiatsu. Voi taivas, kun se tuntui hyvältä!!! Se oli SE! Silmissä vain katselin ihanan värisiä mandaloita pyörien ja muuttuen ja välillä kurkku korahti melkein kuorsaukseen, vaikka jotkin venytykset tuntuivat makialtakin.

Kiitos elämä ja hyvät hoitomenetelmät! Kiitos hoitaja ja hyvä tilaisuus. Kiitos, että on työtä ja rahaa tuollaisiin hoitoihin.

Mutta kunpa työttömätkin saisivat joskus valtiolta tuollaisen avustuksen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #860 : 09.10.2008 11:48:55 »

tajusin että nykytilanteessa hyvä on rahan säästyminen, ja työn vaihdossa ihanaa lepoaika, ja uudessa duunissa uudet kujeet. mutta siis työpaussi ei olisi ollenkaan paha eikä kaataisi minulla kaikkea. kas.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #861 : 13.10.2008 06:14:16 »

Löysin ison pussillisen japanilaista ban-cha-teetä. Cool
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #862 : 13.10.2008 09:34:35 »

 En oikeastaan tarvitse mitään. Juuri nyt on kaikkea mitä tarvitsee ja ylikin ja aurinko paistaa vaikka pilven takana onkin. Yritän muistaa tämän tunteen huomenna tai ainakin parin tunnin päästä  Grin
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #863 : 13.10.2008 17:28:50 »

ryhdyin hyvään hommaan
 angel
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #864 : 24.10.2008 04:32:20 »

Olen oivaltanut asioita (vaikka vielä on paljon hommaa tämän oman   idiot2 pään kanssa..)´ja omaan ihanan oman kullan smitten

Ja tämä työvuorokin päättyy muutaman tunnin päästä  Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #865 : 24.10.2008 16:41:46 »

elämässä on vielä jännitystä ja kaikki mahdollisuudet, kas kummaa-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #866 : 25.10.2008 15:34:12 »

Loma alkoi!   Cheesy

Viimeinkin vaihdetta vapaalle, aikaa kirjoittaa, taiteilla, sosialisoida kavereiden kanssa ja käydä baarissa!
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #867 : 26.10.2008 19:24:53 »

Vietin 2 päivää astrologiakurssilla! Smiley Laiskana luonteena en rohjennut lähteä koko vuoden kestävään ponnistukseen minkään harrastuksen suhteen joten tuollanen vkoloppukurssi kävi hyvin! Käytiin ihan vain alkeita läpi, mutta jo nyt on niin suunnaton into ja kiinnostus että oikein harmittaa kun tunnit meni niin nopeasti. Jotakin uutta ehti oppia jo itsestään ja omasta kartastaan ja mielenkiintoisemmaksi asia vaan käy, mitä pidemmälle lukee oppikirjaa. Smiley Kärsivällisyyttä toki vaatii, mutta hurjan mielenkiintoista. Kyllä siinä syysmyrskyt unohtui kun uppoutui astrologian ihmeelliseen maailmaan ja vieläpä näki uusia ihmisiä -vaihtelua työelämään. Ah ja voih, onpas vaan hymyä koko tyttö täällä. Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #868 : 27.10.2008 08:17:58 »

Mieletön pino japanilaista teetä! Millaista kidutusta on ollutkaan elellä alueilla joilla käsitys teestä koostuu liotetuista sienistä, juurista ja epämääräisistä puun lehdistä (jep, kaikkialla Aasiassa ei suinkaan ole varsinaista teekulttuuria, ikävin havainto minkä olen reissujeni aikana tehnyt.) Embarrassed

Arvostakaa ihmiset hyvää teetä siinä missä hyvää kahvia. police
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #869 : 28.10.2008 12:53:00 »

...Koska


osaan erottaa omani ja toisten tunteet eivätkä kiroukset enää tehoa minuun.


eräs irl täysin tuntematon nettipersoona alkoi vihaamaan ja kadehtimaan minua eräästä syystä ja lähetti minulle kirouksensa jotta liekit nielaisisivat minut...(pakana Undecided)....


Mutta ne ovat vain hänen liekkinsä....ne eivät kosketa minua.


minä tunnen jo liekkini enkä pelkää tulta yhtään.


Lähetän hänelle parhaat toiveeni. (ko henkilö ei vaikuta tällä foorumilla eikä edes tässä maassa)


Joo, hyvä tee on hieno asia Cool
tallennettu

Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: