SininenSiipi
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #720 : 14.07.2008 18:49:13 » |
|
Onnenaiheita.. - Töissä eräs 6v tyttö sanoi, että olen kiva.  Tietää olevansa oikeella alalla kun noin muistutellaan. - Aamulla pihassa käveli siili. Suloinen ku mikä! - Tein tarot-tulkinnan pitkään sitä odottaneelle. Kortit kertoivat paljon ja asiaa. Oli kiva tunne.  - Löysin kirpparilta eilen koko viime vuoden Kotivinkit vitosella. Tänään ehtii sitten vähän lueskellakin. - Katoin uusia avoimia työpaikkoja ja totesin että yhtälailla saan töitä myös syyskuusta, vaikka pitäisinkin vähän kesälomaa elokuun lopussa päättyvän pestini jälkeen. - Tänään tihkutti ja sain käyttää uutta, värikästä sateenvarjoani! - Vaikka olenkin iältäni nuori, tänään tuntui siltä että osaan ja tiedän töissä kuitenkin jotain vaikka oiskin keski-ikäsiä tätejä työkavereina. Nykyisessä paikassa on hurjan hyvä ilmapiiri ja on helppo olla ja opetella ihan rauhassa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #721 : 14.07.2008 20:07:35 » |
|
- Minä sain napattua tänään ex tempore neljä haastateltavaa kesäjuttusarjaan ja tienasin sillä mukavan summan rahaa, vaikka olinkin melko heikkovointinen PMS-oireiden vuoksi. Eräs haastateltavista oli aivan ihanan pirskahtelevan iloinen häitään lauantaina viettävä morsian ^_________^ - Minulla ei ole ollut yhtään rytmihäiriöitä tämän PMS-oireilun aikana, kun olen mättänyt syödä terveellistä "luomu" maapähkinävoita. - Ystäväni palasi tänään Suomeen kuukauden mittaiselta Tokion matkaltaan. Hän on saletisti pettynyt ja pahasti, kun loma on ohi, mutta itse odotan jo innolla, että pääsen kuulemaan matkamuistelot kunnolla! - Yöksi on luvattu rankkasateita ja minä rakastan sateenropinassa nukkumista ^___________^ - Kävin ex tempore pyörähtämässä viikonlopun ajan lapsuuden maisemissa äidin ja sisarusten luona ja jestas, en muista milloin olisin nukkunut niin hyvin viimeksi! Näin paljon vahvoja unia, joita pääsen tulkkaamaan itselleni. Kissoja oli ihanaa morjenstaa, mutta en muistanut käydä ihailemassa kääpiöhamsteri Huumeen (aina hymyn huulille nostava nimi, kukahan sen keksi, ahahah  ) uutta juoksupyörää. - Ostin ison korttisetin, jonka sisältö ei sitten ollutkaan niin mukava kuin ajattelin. Laitoin kortit myyntiin ja ne saivat pian uudet omistajat ja sain korttisetin hinnan tuplana takaisin. Minulle "köyhälle" mahtava juttu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lionheart
|
 |
« Vastaus #722 : 14.07.2008 22:56:08 » |
|
Mä löysin uuden koiran! Tai siis se ei ole vielä ihan varmaa, mutta jestas kun on poika just kuin mulle luotu..  Sekarotuinen, kuten edellinenkin, ja kuin täydellinen kopio edesmenneestä parhaasta ystävästäni.. Tuli muuten itku silmään kun näin tämän pennun kuvan ensi kerran. Tiedä nyt sitten miten päin tässä olisi.. Mutta hyvät mahdollisuudet mulla on saada kyseinen koiruli. Toivon parasta, pelkään pahinta.. Äh, mä jaksa ny pelätä! Tästä koirasta näkee että se on kuin mulle luotu. Olis suorastaan anteeksiantamaton virhe, jos kohtalo ei toisikaan meitä yhteen! Puhun itestäni ja siitä jo 'me'-muodossa.. Homma on sil selvä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
, in 
in 
in 
, in 
in 
in 
, in 
, in  Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Viper Venus
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #723 : 15.07.2008 06:08:52 » |
|
Tässä muutama arkinen asia, mitä äkkiseltään nousi mieleen: *Olen terve *Aamuaurinko paistaa *Minulla on hyviä ystäviä *Minulla on asunto ja ruokaa kaapissa *Lompakossa on vähän rahaakin *Olen nukkunut viime yön rauhallisesti *Suihku aamulla *Aamukahvi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko Härkä *Nousu Rapu *Kuu Neitsyt *Merkurius Oinas *Venus Oinas *Mars Oinas
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #724 : 16.07.2008 20:35:32 » |
|
:  Koska eilinen jäi taakse ! ? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #725 : 17.07.2008 08:45:37 » |
|
Ei juuri mitään erikoista syytä olla onnellinen,vaan noin yleisesti. Työssä nähnyt ihmisten muutokseen heidän haluamaansa ja toivomaansa suuntaan.  Pitkät seisahtaneet kaudet avautuneet ja se on aina iso ilon ja onnen aihe!  Olen kiitollinen yhä lisääntyvästä energiasta ja valosta,joka tekee mahdolliseksi nähdä ihania asioita luonnossa ja ihmisissä.  Ja YSTÄVISTÄ,YSTÄVISTÄ JA YSTÄVISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #726 : 17.07.2008 09:38:16 » |
|
olen onnellinen, koska lapsuuden kaverini pyysi minut facebookkaverikseen  Ja siitä, että minulla on mainioita ystäviä, ja sukulaisia, jotka opettavat minua  tässä elämässä. Olen onnellinen myös vapaudestani, päätöksestäni tulla teltan omistajaksi ja henkisestä tilasta ja johdastuksesta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #729 : 18.07.2008 01:40:52 » |
|
Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mio
|
 |
« Vastaus #730 : 18.07.2008 03:13:56 » |
|
Sain käytettyä etanaa iltalenkillä.. Havaitsin sen ylittämästä katua ja lähdin viemään sitä uuteen paikkaan, mutta en löytänytkään luontopolun varrelta sopivaa ympäristöä, joten kotilon kierroksen kierrettyä vein sen takaisin kotikonnuille http://3quarksdaily.blogs.com/3quarksdaily/images/snail_2.jpg
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 03:34:29 kirjoittanut Mio »
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #731 : 18.07.2008 08:41:47 » |
|
Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #732 : 18.07.2008 08:45:39 » |
|
Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #733 : 18.07.2008 08:46:32 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #734 : 18.07.2008 08:47:59 » |
|
Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat. Ne on jotain. Muistumat, tunnelmat, jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|