Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137578 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
SininenSiipi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #720 : 14.07.2008 18:49:13 »

Onnenaiheita..

- Töissä eräs 6v tyttö sanoi, että olen kiva. Smiley Tietää olevansa oikeella alalla kun noin muistutellaan.
- Aamulla pihassa käveli siili. Suloinen ku mikä!
- Tein tarot-tulkinnan pitkään sitä odottaneelle. Kortit kertoivat paljon ja asiaa. Oli kiva tunne. Smiley
- Löysin kirpparilta eilen koko viime vuoden Kotivinkit vitosella. Tänään ehtii sitten vähän lueskellakin.
- Katoin uusia avoimia työpaikkoja ja totesin että yhtälailla saan töitä myös syyskuusta, vaikka pitäisinkin vähän kesälomaa elokuun lopussa päättyvän pestini jälkeen.
- Tänään tihkutti ja sain käyttää uutta, värikästä sateenvarjoani!
- Vaikka olenkin iältäni nuori, tänään tuntui siltä että osaan ja tiedän töissä kuitenkin jotain vaikka oiskin keski-ikäsiä tätejä työkavereina. Nykyisessä paikassa on hurjan hyvä ilmapiiri ja on helppo olla ja opetella ihan rauhassa. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #721 : 14.07.2008 20:07:35 »

- Minä sain napattua tänään ex tempore neljä haastateltavaa kesäjuttusarjaan ja tienasin sillä mukavan summan rahaa, vaikka olinkin melko heikkovointinen PMS-oireiden vuoksi. Eräs haastateltavista oli aivan ihanan pirskahtelevan iloinen häitään lauantaina viettävä morsian ^_________^
- Minulla ei ole ollut yhtään rytmihäiriöitä tämän PMS-oireilun aikana, kun olen mättänyt syödä terveellistä "luomu" maapähkinävoita.
- Ystäväni palasi tänään Suomeen kuukauden mittaiselta Tokion matkaltaan. Hän on saletisti pettynyt ja pahasti, kun loma on ohi, mutta itse odotan jo innolla, että pääsen kuulemaan matkamuistelot kunnolla!
- Yöksi on luvattu rankkasateita ja minä rakastan sateenropinassa nukkumista ^___________^
- Kävin ex tempore pyörähtämässä viikonlopun ajan lapsuuden maisemissa äidin ja sisarusten luona ja jestas, en muista milloin olisin nukkunut niin hyvin viimeksi! Näin paljon vahvoja unia, joita pääsen tulkkaamaan itselleni. Kissoja oli ihanaa morjenstaa, mutta en muistanut käydä ihailemassa kääpiöhamsteri Huumeen (aina hymyn huulille nostava nimi, kukahan sen keksi, ahahah  Grin) uutta juoksupyörää.
- Ostin ison korttisetin, jonka sisältö ei sitten ollutkaan niin mukava kuin ajattelin. Laitoin kortit myyntiin ja ne saivat pian uudet omistajat ja sain korttisetin hinnan tuplana takaisin. Minulle "köyhälle" mahtava juttu Grin
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #722 : 14.07.2008 22:56:08 »

Mä löysin uuden koiran! Tai siis se ei ole vielä ihan varmaa, mutta jestas kun on poika just kuin mulle luotu..  smitten smitten Sekarotuinen, kuten edellinenkin, ja kuin täydellinen kopio edesmenneestä parhaasta ystävästäni.. Tuli muuten itku silmään kun näin tämän pennun kuvan ensi kerran.

Tiedä nyt sitten miten päin tässä olisi.. Mutta hyvät mahdollisuudet mulla on saada kyseinen koiruli. Toivon parasta, pelkään pahinta.. Äh, mä jaksa ny pelätä! Tästä koirasta näkee että se on kuin mulle luotu. Olis suorastaan anteeksiantamaton virhe, jos kohtalo ei toisikaan meitä yhteen! Puhun itestäni ja siitä jo 'me'-muodossa.. Homma on sil selvä!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #723 : 15.07.2008 06:08:52 »

Tässä muutama arkinen asia, mitä äkkiseltään nousi mieleen:

*Olen terve
*Aamuaurinko paistaa
*Minulla on hyviä ystäviä
*Minulla on asunto ja ruokaa kaapissa
*Lompakossa on vähän rahaakin
*Olen nukkunut viime yön rauhallisesti
*Suihku aamulla
*Aamukahvi

smitten
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #724 : 16.07.2008 20:35:32 »

:Smiley

Koska eilinen jäi taakse !  ?

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #725 : 17.07.2008 08:45:37 »

Ei juuri mitään erikoista syytä olla onnellinen,vaan noin yleisesti.
Työssä nähnyt ihmisten muutokseen heidän haluamaansa ja toivomaansa suuntaan. angel
Pitkät seisahtaneet kaudet avautuneet ja se on aina iso ilon ja onnen aihe! smitten

Olen kiitollinen yhä lisääntyvästä energiasta ja valosta,joka tekee mahdolliseksi nähdä ihania asioita luonnossa ja ihmisissä. smitten

Ja YSTÄVISTÄ,YSTÄVISTÄ JA YSTÄVISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #726 : 17.07.2008 09:38:16 »

olen onnellinen, koska lapsuuden kaverini pyysi minut facebookkaverikseen  Grin
Ja siitä, että minulla on mainioita ystäviä, ja sukulaisia, jotka opettavat minua  Wink tässä elämässä.
Olen onnellinen myös vapaudestani, päätöksestäni tulla teltan omistajaksi ja henkisestä tilasta ja johdastuksesta.  Cheesy smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #727 : 17.07.2008 20:26:46 »

Olen hurjan onnellinen! smitten
Kirjoitin eilen alle työsopimuksen kansainvälisen business konsultointi yrityksessä,
joten tämä tyttö palaa työelämään hetkeksi aikaa jälleen.
Kysymyksessä on projekti, johon minua pyydettiin ja suostuin. Smiley

Tosin.. Vaaka on pettynyt, vihainen ja surullinen päätöksestäni. Cry
Hänellä painaa mustasukkaisuus (yhtiön omistaja on very rich, poikamies ja pirun hyvänäköinen)
ja "vallan menetys" minuun,
koska teen omaa rahaa~siis itsenäistyn vaihteeksi
ja se voi merkitä, etten halua häntä enään (hänen ajatusmaailmassaan).

Kyllä se siitä leppyy... jo huomiseksi.  Wink

tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #728 : 17.07.2008 21:22:50 »

Onnea Sasha työsopimuksen johdosta!  Wink

Meitsi on onnellinen kun jellona tulee huomenna kotiin! Tosin se taitaa olla vähän masentunut sen murtuneen jalkansa vuoksi, mutta onneksi mulla on konstit joilla mä sen piristän..  :Smiley

Niin ja oon kiitollinen, että mulla on uusi koira, joka on terve ja leikkisä, sosiaalinen ja iloinen persoona. Grin

Oon myös onnellinen, että oon osannu näinkin hyvin päästää irti edellisestä koirasta.
Don't worry boy. Romeo's now walkin' on your golden paw prints. R.I.P
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #729 : 18.07.2008 01:40:52 »

Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #730 : 18.07.2008 03:13:56 »

Sain käytettyä etanaa iltalenkillä.. Havaitsin sen ylittämästä katua ja lähdin viemään sitä uuteen paikkaan, mutta en löytänytkään luontopolun varrelta sopivaa ympäristöä, joten kotilon kierroksen kierrettyä vein sen takaisin kotikonnuille  Smiley

http://3quarksdaily.blogs.com/3quarksdaily/images/snail_2.jpg

« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 03:34:29 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #731 : 18.07.2008 08:41:47 »

Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
Cheesy Kiss Cheesy
 smitten

Yes  ATHAMAARIT  angel - ja  onnea   Kiss ja laitatko vielä uudelleen "sen linkin" sinne kuvasivustollesi - oli minulla suosikeissa - vaan katosi  Embarrassed  kun siivoilin konetta  Cry

~Aaviisuinen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #732 : 18.07.2008 08:45:39 »

Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #733 : 18.07.2008 08:46:32 »

Olen hurjan onnellinen! smitten
Kirjoitin eilen alle työsopimuksen kansainvälisen business konsultointi yrityksessä,
joten tämä tyttö palaa työelämään hetkeksi aikaa jälleen.
Kysymyksessä on projekti, johon minua pyydettiin ja suostuin. Smiley

Tosin.. Vaaka on pettynyt, vihainen ja surullinen päätöksestäni. Cry
Hänellä painaa mustasukkaisuus (yhtiön omistaja on very rich, poikamies ja pirun hyvänäköinen)
ja "vallan menetys" minuun,
koska teen omaa rahaa~siis itsenäistyn vaihteeksi
ja se voi merkitä, etten halua häntä enään (hänen ajatusmaailmassaan).

Kyllä se siitä leppyy... jo huomiseksi.  Wink

Oiiii SASHA por favor  smitten ...  Cool pääasia että luotat itseesi - vaan senhän sinä tiedätkin  angel ja VAAKA sitten  käy dialoginsa  police egonsa kanssa  - rakkaudella tämän kirjoitti  aurinko kaksoset Aaviisuinen  Kiss Kiss

Ja ihanaa lukea näitä menestystarinoita  smitten

jk. oletteko ajatelleet kuinka pieni on SE ero MENETYS ~MENESTYS  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #734 : 18.07.2008 08:47:59 »

Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat. Ne on jotain. Muistumat, tunnelmat, jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: