Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676498 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #780 : 16.07.2008 21:35:32 »



                                :Smiley

             Koska eilinen jäi taakse !  ?

                   
                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #781 : 17.07.2008 09:45:37 »


Ei juuri mitään erikoista syytä olla onnellinen,vaan noin yleisesti.
Työssä nähnyt ihmisten muutokseen heidän haluamaansa ja toivomaansa suuntaan. angel
Pitkät seisahtaneet kaudet avautuneet ja se on aina iso ilon ja onnen aihe! smitten

Olen kiitollinen yhä lisääntyvästä energiasta ja valosta,joka tekee mahdolliseksi nähdä ihania asioita luonnossa ja ihmisissä. smitten

Ja YSTÄVISTÄ,YSTÄVISTÄ JA YSTÄVISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #782 : 17.07.2008 10:38:16 »

olen onnellinen, koska lapsuuden kaverini pyysi minut facebookkaverikseen  Grin
Ja siitä, että minulla on mainioita ystäviä, ja sukulaisia, jotka opettavat minua  Wink tässä elämässä.
Olen onnellinen myös vapaudestani, päätöksestäni tulla teltan omistajaksi ja henkisestä tilasta ja johdastuksesta.  Cheesy smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #783 : 17.07.2008 15:59:56 »

Olin niin onnellinen, kun poika otti minut mukaan uintiretkelle! Ranta oli aivan tyhjä!! Eikö ihmiset usko enää kesän mahdollisuuksiin. Aurinkoakin oli juuri ja juuri se hetki, kun siellä viivyimme. Ja vaikka vesi oli koleahkoa, uin riemurinnoin useita laiturien välejä!

Vesi on ihanaa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #784 : 17.07.2008 21:26:46 »

Olen hurjan onnellinen! smitten
Kirjoitin eilen alle työsopimuksen kansainvälisen business konsultointi yrityksessä,
joten tämä tyttö palaa työelämään hetkeksi aikaa jälleen.
Kysymyksessä on projekti, johon minua pyydettiin ja suostuin. Smiley

Tosin.. Vaaka on pettynyt, vihainen ja surullinen päätöksestäni. Cry
Hänellä painaa mustasukkaisuus (yhtiön omistaja on very rich, poikamies ja pirun hyvänäköinen)
ja "vallan menetys" minuun,
koska teen omaa rahaa~siis itsenäistyn vaihteeksi
ja se voi merkitä, etten halua häntä enään (hänen ajatusmaailmassaan).

Kyllä se siitä leppyy... jo huomiseksi.  Wink


tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #785 : 17.07.2008 22:22:50 »

Onnea Sasha työsopimuksen johdosta!  Wink

Meitsi on onnellinen kun jellona tulee huomenna kotiin! Tosin se taitaa olla vähän masentunut sen murtuneen jalkansa vuoksi, mutta onneksi mulla on konstit joilla mä sen piristän..  :Smiley

Niin ja oon kiitollinen, että mulla on uusi koira, joka on terve ja leikkisä, sosiaalinen ja iloinen persoona. Grin

Oon myös onnellinen, että oon osannu näinkin hyvin päästää irti edellisestä koirasta.
Don't worry boy. Romeo's now walkin' on your golden paw prints. R.I.P
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #786 : 18.07.2008 02:40:52 »

Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #787 : 18.07.2008 04:13:56 »

Sain käytettyä etanaa iltalenkillä.. Havaitsin sen ylittämästä katua ja lähdin viemään sitä uuteen paikkaan, mutta en löytänytkään luontopolun varrelta sopivaa ympäristöä, joten kotilon kierroksen kierrettyä vein sen takaisin kotikonnuille  Smiley

http://3quarksdaily.blogs.com/3quarksdaily/images/snail_2.jpg

« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 04:34:29 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #788 : 18.07.2008 09:41:47 »

Paikalliskirjasto halusi ostaa pari kappaletta sarjakuvaani heidän kokoelmaansa, josta olen iloinen! Toivoinkin, että moni voisi nauttia(?) työni hedelmistä.
Cheesy Kiss Cheesy
 smitten

Yes  ATHAMAARIT  angel - ja  onnea   Kiss ja laitatko vielä uudelleen "sen linkin" sinne kuvasivustollesi - oli minulla suosikeissa - vaan katosi  Embarrassed  kun siivoilin konetta  Cry

 ~Aaviisuinen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #789 : 18.07.2008 09:45:39 »

Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #790 : 18.07.2008 09:46:32 »

Olen hurjan onnellinen! smitten
Kirjoitin eilen alle työsopimuksen kansainvälisen business konsultointi yrityksessä,
joten tämä tyttö palaa työelämään hetkeksi aikaa jälleen.
Kysymyksessä on projekti, johon minua pyydettiin ja suostuin. Smiley

Tosin.. Vaaka on pettynyt, vihainen ja surullinen päätöksestäni. Cry
Hänellä painaa mustasukkaisuus (yhtiön omistaja on very rich, poikamies ja pirun hyvänäköinen)
ja "vallan menetys" minuun,
koska teen omaa rahaa~siis itsenäistyn vaihteeksi
ja se voi merkitä, etten halua häntä enään (hänen ajatusmaailmassaan).

Kyllä se siitä leppyy... jo huomiseksi.  Wink




Oiiii SASHA por favor  smitten ...  Cool pääasia että luotat itseesi - vaan senhän sinä tiedätkin  angel ja VAAKA sitten  käy dialoginsa  police egonsa kanssa  - rakkaudella tämän kirjoitti  aurinko kaksoset Aaviisuinen  Kiss Kiss

Ja ihanaa lukea näitä menestystarinoita  smitten


jk. oletteko ajatelleet kuinka pieni on SE ero MENETYS ~MENESTYS  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #791 : 18.07.2008 09:47:59 »

Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat. Ne on jotain. Muistumat, tunnelmat, jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #792 : 18.07.2008 09:58:55 »

Sain käytettyä etanaa iltalenkillä.. Havaitsin sen ylittämästä katua ja lähdin viemään sitä uuteen paikkaan, mutta en löytänytkään luontopolun varrelta sopivaa ympäristöä, joten kotilon kierroksen kierrettyä vein sen takaisin kotikonnuille  Smiley

http://3quarksdaily.blogs.com/3quarksdaily/images/snail_2.jpg





 smitten kiitos Mio ; mulla kanssa ollut tapana kuljetella etanoita ja matoja pois tieltä - ja viime aikoina olen ajatellut just niitä "kotikontuja"  - että mitä  Shocked jos pahastikin sotken niiden suunnitelmat  Shocked kun kesken kaiken alan kantaa niitä johonkin iahn muualle - ajatus tietty ollut hyvä, niinkuin sinullakin  Kiss angel



Toi etanajuttu on kova, jos se vaan on totta! vau, juuri noin sitä elettiin lapsena, ihan pikku asiat toivat suurta onnea. Sepä se. Kun aina muistaisi saada niistä sen onnen. Keräilin etanoita kotimaassa ja mm Ranskassa.. lapseni tekee samoja juttuja.





Jos olisi vain menestystä se ei kai tuntuisi missään, eikö näin ole? Yhtä ja samaa (olen niin ihana ja kaunis ja menestyvä ja ihana ja kaunis). Mutta nuo PIENET asiat.

Osuit ytimeen ***Wild Star*** ja mitä oikeastaan on pienet tai suuret  menestykset - on vain menestystä - ja oikein kun ajattelee on vain tapahtumia - ja siitä vielä NIIN elämä näyttää kasvonsa ja puolensa - ja  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 11:33:54 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #793 : 19.07.2008 20:06:11 »

Onnea Sasha työsopimuksen johdosta!  Wink





Oiiii SASHA por favor  smitten ...  Cool pääasia että luotat itseesi - vaan senhän sinä tiedätkin  angel ja VAAKA sitten  käy dialoginsa  police egonsa kanssa  - rakkaudella tämän kirjoitti  aurinko kaksoset Aaviisuinen  Kiss Kiss

Ja ihanaa lukea näitä menestystarinoita  smitten

Danke... smitten

Ja niin... onhan Vaaka tuossa jo sitä käsitellyt ja hyväksyy jo... hmmm... siksi,
että minä olen niin innoissani uudesta haasteesta,
mutta silti... :Smiley ...kertoilee ja varoittelee hän näitä MUTTIA, joita hänen mielensä on luonut. Tongue
Joka tapauksessa keskiviikkona alkaa projekti. Smiley

Kävin tuossa eilen ja toissa päivänä shoppailemassa uusia vaatteita ja kenkiä,
italialaisia tietenkin, että näyttää uskottavalta Communication Managerilta luovan boheemi-kauden jälkeen.  :Smiley 2funny
Lähti mukaan Bvlgarin uudet arskatkin, joten mukava astella  Cool:na aamu auringossa
vanilija latte kädessä uuteen toimistoon. Tuskin maltan odottaa! Cheesy


jk. oletteko ajatelleet kuinka pieni on SE ero MENETYS ~MENESTYS  2funny

Olen ja ette edes uskoisi, kuinka uskomattoman monta kertaa. :Smiley
Se vanhentunut, mistä olen malttanut päästää irti, on aina korvaantunut monin kerroin takaisin.
Se on sittenkin vain tuo S~mutka niiden välissä. Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #794 : 19.07.2008 20:20:31 »

Tarkoitatko Aavisuinen minun piirrosten linkkiä vai sarjislinkkiä? Laitan tähän nyt varalta molemmat....

Piirroksia (ja kuva minusta, ahahah  Grin)
athamaarit.deviantart.com

Jos englanninkielinen on vaikea, niin laitan suomalaisen gallerian linkin tänne. Tuolla on vaan enemmän töitä esillä tuolla englanninkielisellä sivulla.

Sarjakuva
otakulehti.anime.fi/tobira/khal-annat
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: