Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1143008 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #330 : 25.01.2008 10:45:55 »

Juuri noin ajattelen, että hoivaaminen saa riittää, mutta henkinen opettaja toisaalta tekisi sitä.

Siksi juuri kun ei huvita, en olisi hoiva-alalla enkä terapoi enää.

Ja pitää katsoa niin tarkkaan ettei jollain ole ongelmia. Nykyinen tapaus on kuitenkin onneksi positiivinen, mutta onko se tyhjän nauramista. Periaatteessa ei ole hoivasuhde vielä- Eri asia ilahduttaako aina keksiä ja tarjota, mutta nythän näen onko suhteesta pidemmälle. Itse ajattelin jo tantraseksiä ja hän ampumahiihtoa, että että..
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 10:48:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #331 : 25.01.2008 11:36:37 »

SA! smitten

Olenhan minä jo tehnytkin,tosin tietämättäni.Osa kyllä tietoisesti.
Esim.kyllä minä poikani matkaan saatoin.En kylmäksi halua lasteni suhteen heittäytyä,eikä se ole niin tarkoitettukkaan,mutta se hänen puolestaan toimiminen on loppunut.

Noista miehistä en tiedä,,, idiot2
Kuten olen useasti kirjoittanutkin,niin en ymmärrä heidän tarvettaan kotileikkiin.Heti pitäisi muuttaa yhteen,tai kihlautua ja jopa avioitua.
Ehkä se on sitten heidän tapansa sitoa ihminen itseensä.
Minulle ei sormus,eikä papin aamen paina siinä suhteessa mitään.
Eroaminen on nykyisin niin helppoa.
Mutta siitä aijon pitää kiinni,etten koskaan enää muuta kenenkään kanssa saman katon alle.
En vain kuulu siihen ryhmään,joka tarvitsee miestä niin tiiviisti rinnalleen.

Löysin kyllä tehtäväni tulkinnasta ja sitä olen tehnytkin.Kierosti kyllä se on suoraan sidoksissa hoitotehtäviin,joten suurta haastetta vaatii minun luonteellani olla menemättä taas siihen "auttajan" rooliin.
Kirjoitan vielä tuosta tehtävästä,niin siitä kyllä selviää,että se tulee olemaan suuri haaste.

Mutta yleisesti olen hyvin onnellinen ja kiitollinenkin siitä,että löysin tämän tulkinnan ja nyt ymmärrä hyvin paljon enemmän.

AAVIISUISELLA oli aika paljon samaa haastetta kartallaan.
Mielenkiintoista.Lienetkö näitä saman ajan aikalaisia,joista pian kirjoitan liittyen elämäntehtävään. Cheesy
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #332 : 25.01.2008 13:52:13 »

Chiron ja Venuksen aspektiin liittyy oman arvomaailman toteuttaminen henkisellä tasolla.Yhdessä jakamisen merkitys ihmissuhteissa korostuu. Rakkauskokemukset ovat intensiivisiä ja vaativat suurta itsenäisyyttä molemmilta osapuolilta.
Vastaanottavaisuus on keskeinen teema.Yhdessä ollaan ja yhdessä tehdään omasta halusta,ei toisen vuoksi.Velvollisuuteen perustuva yhdessäolo tapaa rakkauden nopeasti tämän planeettaparin aspekteissa.Vaihtoehtoisen lääketieteen teema tulee olemaan vahvasti esillä etenkin vanhemmalla iällä.

Mielenkiintoista, kun kirjoittelitte tuosta Chiron-Venus-teemasta. Itsellänikin nimittäin on niiden välillä aspekti, kartalla chiron aspect_con venus oinas huoneessa 1. Varmaankin merkin ja huoneen kautta tulee vielä sitä itsenäisyys-teemaa lisää. Nyt kun taas tätä symboliikkaa mietin, niin olen kokenutkin, että yksi "tehtävistäni" on ollut oppia arvostamaan itsenäisyyttäni naisena ja sitä kautta kannustaa myös muita naisia tekemään samoin. Tuo yhtymä kun on osa T-ristiäni: neliöi Saturnustani Ravussa ja 6. huoneessa ja vastapäätä on Pluto Vaa'assa seiskassa, niin haasteellista itselleni ovat nimenomaan vastuiden tuomat rajoitukset, siksipä tuota perhettä ja huolehdittavia (rapu) ei ehkä ole kertynytkään. Kuu Vesimiehessä vain korostaa asiaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #333 : 25.01.2008 14:04:55 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 11:36:37
Kirjoittanut: Chandra
.......Olen hyvin onnellinen ja kiitollinenkin siitä,että löysin tämän tulkinnan ja nyt ymmärrä hyvin paljon enemmän.

AAVIISUISELLA oli aika paljon samaa haastetta kartallaan.
Mielenkiintoista.Lienetkö näitä saman ajan aikalaisia,joista pian kirjoitan liittyen elämäntehtävään.

Chandra  Kiss angel Olen hyvin onnellinen ja kiitollinenkin siitä,että löysin tämän tulkinnan ja nyt tiedostaen  ymmärrän hyvin, hyvin  paljon enemmän.
http://www.lightseeds.com/images/AngelLady.gif
http://altered-states.net/barry/healing.gif

Ja kyllä näin on ETTÄ "tämän kutsun "   http://www.josephinewall.co.uk/ripple2.html olen sisimmässäni kuullut jo pikkutytöstä ... http://open.24.net/Gif/Good_Collection/Horoscope/Gemini.1.JPG

... silloin pikkutyttönä ja vielä vanhempanakin tämä kutsu muistutti minua alkuperästäni , kertoen tarinoita " kodista"  SILLÄ hyvin hyvin pitkään tunsin oloni "hieman vieraaksi täällä - olin kuin eksynyt vieraalle planetalle"  ja "se kutsu" ne tarinat lohduttivat koti-ikävässä kun koin itseäni monella "erilaiseksi"  Cry

Tämä "sisäinen kotipaikka~ytimeni" on ollut minussa aina, olen tunnistanut sen aina , vaikken aina ymmärtänytkään ETTÄ mitä, missä ja milloin ... ja niiiin kauan sen kokeminen aiheutti sitä selittämätöntä ja sanoilla kuvaamatonta ikävää, kaipuuta johonkin tai jonkun luokse ~eri ikäsenä sitten kovinkin erilaisin tavoin koetin poistaa tätä ikävää ( menemättä nyt tässä kohdin yksityiskohtiin)  Cool

No "se jokin" on siis minussa ja minulla ollut ajasta aikaan ... ja olen opetellut ymmärtämään "sen kieltä" opetellut kommunikoimaan "sen " kanssa ... hyvin pitkälti koen ETTÄ tätä on henkinen kasuv, henkinen polku .... oppia ymmärtämään sisntään ja kommunikoimaan ensin "sen " kanssa JA vähitellen avata ja avartaa tietoisuuttaa - eli lähteä seikkailulle ... joka sinänsä ei ole mikään Liisan matka Ihmemaahan  koska sitä kuin palaa tuttuihin maailmoihin tuttuun toiseen todellisuuteen ERONA vain se ETTÄ nyt sen tekee täältä maasta käsin henkenä~sieluna ihmisen fyysisessä olomuodossa .... ja näinollen kokemus on tavallaan uusi ja usein kovinkin hämmentävä - kun siinä leikkauspisteessä, risteyskohdassa yhtyy KAKSI TODELLISUUTTA tai oikeammin kaksi erilaista kokemusta todellisuuksista - jotka molemmat ovat totta ... niin että henkiseksi kasvuksi ja valaistumisen tieksi koen tämänkin ETTÄ kun tiedostan tämän mistä edellä kerron - niin miten elän tämän tietoisuuteni kanssa...

Onko " se toinen todellisuus- henkinen, energinen, aineeton-tavallaan aineeton" vain jotain kuvitelmaa, jotain mihin monet eivät usko ( sekin ymmärrettävää ja tuiki asiaan kuuluvaa) , ja jota en oikein kykene todentamaan itselleni mitenkään  Shocked  VAI kuitenkin tämä joka on käsin kosketeltavissa, omin silmin nähtävissä ja koettavissa, jossa herään joka aamu ja jossa iltaisin silmäni suljen - näin ainakin yleisesti ottaen Wink ... tässä meillä matkaa ja eväinä nämä kysymykset ...

Näin koen ainakin omalla kohdallani olleen ja menneen JA OLEVAN - ja sitten jonain siunattuna hetkenä havahtuu että nämä kaksi maailmaa ovat yhtä ja samaa eikä niiden olemassaolo aiheita enää ristiriita - kun ei tarvitse kamppailla ETTÄ kumpi on totta ja todellista ...  smitten

Tässä kohdin sain ymmärryksen - tietoisen ymmärryksen näistä monista elementeistä  joita mekin olemme tuoneet näkyville sekä juuri tässä että lukuisissa muissakin topiceissa ... ja siinä kohdin tunnistin elävästi ja todesti kuinka "se sisäinen kutsu" on ikiaikainen yhteyteni, voimanlähteeni, ytimeni ... ja siinä kohdin tiesin ettei yksikään askel tähänastisella matkallani ollut turhaa... siinä hetkessä tunnistin tehtäväni - olemiseni syvimmän merkitykse smitten

ja nyt ,  Wink vähän paljon harppoen, pääsen tähän mistä aloitin ETTÄ kyllä Chandra - näin on ETTÄ kyllä olemme saman ajan ajan aikalaisia - ja ihaninta on kokea tämä ja lukuisat muut kohtaamiset - vaikka täällä topicilla ja astrofoorumuilla, kun yllättäin joku ja jotkut tuntuvat kuin vanhoilta tutuilta - enivei on se tuttuus sitä tai tätä  Cheesy  Wink NIIN kiitollinen olen- kiitollinen olen sinulle Chandra ...

Ja tämä vielä etää KUN tulee "se leikkauspiste" http://www.crystalinks.com/glassbalance.jpg missä ns. nämä kaksi todellisuutta kohtaavat SE ON PYSÄHDYTTÄVÄ kokemus http://www.crystalinks.com/movbenstargate.gif    http://www.crystalinks.com/movnotes.gif    http://www.crystalinks.com/movamulet.gif  - ja siihen on syytäkin jakuuluukin pysähtyä ja kuulostella  ja ihmetellä, ja havaita ETTÄ kaikki pelko on poissaa ja on syvä rauha .....   

NIIN ... että mitä nyt tapahtuu - mitään ei katoa, no pelko ja dramaattinen mystisyys  Shocked katoavat MUTTA  mitään ei menetä vaan päinvastoin ... siinä hetkessä yhtyy niinsanotusti aine ja henki ... feminiini ja maskuliini energia ja ...

http://www.crystalinks.com/fibonxwomansg.jpg  jolloin tulee ymmärrys=tietoisuus siitä että näin on  hyvä ja kuuluukin olla JA elämä jatkuu " ihan kuin ennenkin" mutta tietoinen ymmärrys ja sen mukanaan tuoma yhteys tulee itselleen arjeksi SILLÄ totta on kuitenkin se ETTÄ tässä maailmassa täällä Maa-planeetalla elämme ja olemme , mutta meillä on nyt myös olemassa tieto ja myös kokemus siitä että on olemassa myös jotain muuta joka on myös yhtä totta SE vain ilmenee eri lailla kuin tämä ns. näkyvä maailma ....

Ja siitä pysähtymisestä eli tiedostmisesta lähtee liikkeelle tämän kokemuksen kanssa, pienin askelin ... VAAN moninverroin täydempänä ... täynnä henkistä rikkautta .... ja sitten opettelee elämään " uudessa ajassa" juuri niinkuin itse itselleen kokee parhaaksi ....  smitten

ja sittenkin jotain tapahtui, jotain muuttui ja muutuu - mutta oman tahdon mukaisesti ... ja " sen leikkauspisteen " koti~tapahtumapaikka on Sydänchakrassamme, ytimessä jossa yhtyy "taivaan ja maan energiat" eli syntyy uusi liitto hengen ja aineen liitto JOKA on perin inhimillinen alkemistinen  Wink tapahtuma ... joka on jo uusi tarina ... jotensakin näin on kokenut ja kokee ja elää Arkiviisuinen smitten - ja tämä nyt tuli kirjoitettua puhtaasti tajunnanvirtana  Wink  Wink   aurinko kaksoset   kuu oinas  askendentti leijona
 mars kalat  venus rapu  chiron vesimies
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 14:16:05 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #334 : 25.01.2008 16:38:22 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 13:52:13
Kirjoittanut: Ajatus
Nyt kun taas tätä symboliikkaa mietin, niin olen kokenutkin, että yksi "tehtävistäni" on ollut oppia arvostamaan itsenäisyyttäni naisena ja sitä kautta kannustaa myös muita naisia tekemään samoin. Tuo yhtymä kun on osa T-ristiäni: neliöi Saturnustani Ravussa ja 6. huoneessa ja vastapäätä on Pluto Vaa'assa seiskassa,

Minulla myös kartalla tämä T-risti >; sitä tutkaillut  buck2 kertoja Ja hiljalleen alan olla kiitollinen "sille" mitä ikinä tämä " sille" pitääkään sisällään - jossain vaiheessa olin aivan tuskissani että voi grrr ja korrr että mitä varten ...  tickedoff kunnes alkoi katsoa ja kokea tätäkin laajemmassa mittakaavassa, että "tämä elämä" on vain yksi luku omassa tarinoiden ketjussa ... luku jossa on monta alootsikkoa ja niiden alaotsikkoa  Cheesy

No mutta; merkurius   merkurius ja  aurinko kaksoset  huoneessa 11
( uudistusten huone) ja oppositiossa on   aspect_opp  saturnus skorpioni huoneessa 5 ( luovuuden huone) ja on siellä huoneessa 5 ( luovuuden huone) myös kuunsolmu jousimies ....  Shocked aikas "vieraita minulle nämä - vielä ... tai varmasti vaikutukset ovat tuttuja  Grin vaan enpä olen näiden kuvioiden kanssa oikein lähempää tuttavuutta tehnyt KUITENKIN T-ristin olemassaolon tunnen - en vain ole tarkemmin tutkinut ETTÄ mille elämänalueille sen vaikutukset yltävät - no varmasti koko skaalalle kun niitä on noin vey much  2funny , hmmm. hiukka ironiselta kuulostaa tuo nauru Wink

Että  kiitollisena kerron ; ihan on siunaantunut Aspekti: neliö, 8kpl  Shocked Cry 2funny
Sinun kartallasi vallitsee melkoinen neliö painotus planeettojen ja akseleiden välisissä kulmissa. Tässä sitä onkin karmaa purtavaksi oikein toden teolla. Täysin pielessä on kuitenkin kuvitelma, että tämä tilanne pakottaisi sinut kärsimään tässä elämässä edellisten elämien pahoista teoistasi, sillä asia sattuu olemaan juurikin päinvastoin. Neliöt kertovat karua kieltään siitä että olet melkoisen tehokkaasti käyttänyt lahjojasi muiden hyväksi edellisten elämiesi aikana. Oma kehityksesi onkin sitten jäänyt tallaamaan paikallaan ja sitä taas ei suuri kosminen suunnitelma suopealla silmällä katsele. Jokaisen yksilön tulee laittaa lahjansa "talenttinsa" kasvamaan korkoa sen sijaan että hautaisi ne maahan. Tällaisesta opetuksesta on kysymys tämänkertaisessa elämässäsi. Käytännössä joudut kohtaamaan lähes ylipääsemättömiä esteitä yrittäessäsi elää muiden odotusten mukaisesti. Sinulla saattaa kuitenkin olla melkoinen työ vapautua edellisten elämien uhrautuvuudestasi, koska olet siihen jo niin tottunut. Routa kyllä ajaa sinutkin kotikaukaloon ellei pahalla niin sitten tosi pahalla. Vaikeudet ja ongelmat etenevät varsin helposti jopa sairauksien tasolle ellet tahdo oppia tässä elämässä tuijottamaan yksioikoisesti omaan napaasi.Tämä on ollut suurten ja vaikutusvaltaisten ihmisten aspekti kautta aikojen. Käytä sinä tätä voimaa viisaasti ja ota paikkasi maailmassa.
( Lainattu sisäisestä soturista)

MIELENKIINTOISTA-  Shocked löysin Cereksen  ceres  oinas 10.huoneessa ( uran ja ammatin huone) JA KAS juuri tulee mieleen kun joskus ala-asteella( kansakoulun alaluokilla) kirjoitin aineen 2 Mikä minusta tulee isona" ja kirjoitin että " Äiti" ja cereshän = Ceres
Kreikkalaiset palvoivat Cerestä (äiti maa) maanviljelyksen jumalattarena, joka työskenteli taukoamatta ruokkiakseen ja hoitaakseen maapallon ihmisiä. Cereksen side tyttäreensä Persephoneen oli niin vahva, että se muodostui pääasialliseksi suhteeksi. Kertomuksesta, jossa Pluto sieppasi Persephonen tehdäkseen tästä "Alisen maailman" kuningattaren, Cereksen surusta ja menetyksen tuskasta ja yhteyden etsimisestä lapseensa tuli entisaikojen maailman päämyytti.Cereksen toistuvan menetyksen patologia juontaa juurensa ylikiinnittymisestä ja tarrautumisesta. Äitinä Ceres on varauksettoman rakkauden prinsiippi ylläpitäen ja huolehtien juuri luoduista elämän muodoista.

Oinas
Oinas on alkavan kevään merkki ja siksi Oinas-energia on tunnistettavissa samasta periksi antamattomuudesta kuin luonnon ensimmäiset kasvit niiden työntyessä esiin kylmästä ja osin vielä jäisestä maasta. Oinaan merkki luo planeetalle nopeutta, ehdottomuutta ja parhaimmillaan tervettä itsekkyyttä. Oinaan merkissä sijaitessaan planeettaenergia on aina uraa uurtavaa tai jotain muutosta toteuttavaa. Jonkun on uskallettava olla ensimmäinen ja Oinaan energialla se onnistuu. Sodan Jumala Mars on Oinaan hallitseva planeetta ja siksi Oinasenergia on helposti sotaista ja aggressiivista.

10 .huone
URAN JA AMMATIN HUONE kertoo kyvystäsi tuntea tarkoin omat voimavarasi ja ottaa vain niitä vastaavia tehtäviä hoitaaksesi. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua jolle helposti lastaat suurempia tavoitteita kuin mihin voimasi riittävät.( Lainattu sisäisestä soturista)

ETTÄ kun olemme Chandran kanssa tutkailleet mm.elämäntehtävää - niin aikas hienosti "SE" löytyy täältä syntymäkartalta- pala palalta ... ja kyllä työni ja harrastukseni  ovatkin sekä virallisesti että epävirallisesti  kuljettaneet minua lasten ja nuorten parissa ... kuin perheiden ja yhteisöjen ja yhdistysten yms.

Ja jos ajattelen tuota Cereksen tehtävää - ruokkia maapallon ihmisiä~niin kaiketi minä ruokin heitä energialla , eli enemmänkin henkisellä ravinnolla , no joskus kyllä ihan konkreettisellakin ravinnolla  Smiley vaikka  sosiaali,-/kriisityössä ollessani ...
JA KYLLÄ  smitten ÄITI MAA on energiana minulle kovin tuttu, tärkeä, merkittävä ja läheinen... maadoittaa ollessaan olemisen alku ja juuri  Smiley

Ja löysin myös Pallaksen  pallas kalat huoneessa 8 ( transformaation huone)  Kiss      Pallas
Viisauden neitsytjumalatar.Athenen nimi annettiin Ateenan kaupungille, joka oli Kreikkalaisen sivilisaation älyllinen keskus. Sodan ja voiton jumalattarena Pallas, taktiikan ja strategian mestari oli taistelussa voittamaton. Ateenan suojelijana ja vartijana Pallas käytti viisauttaan opettaakseen kansaa rauhanomaisesti sopimaan erimielisyydet ja säilyttämään laki rauhanomaisin keinoin. Astrologisesti Pallas hallitsee ne parantamistekniikat jotka yhdistävät mielen ja ruumiin. Erityisesti Pallas hallitsee kaikkia mentaalisia itsensä parantamisen tekniikoita visualisointi, vahvistus, meditaatio, mielenhallinta, ohjattu mielikuvitus ja hypnoosi.

Kalat
Kalojen aikana päivä saavuttaa lopulta yön ja alitajunta tietoisuuden. Kevään merkit alkavat olla ilmassa, vaikka maa on vielä jäässä ja yöt ajoittain hyvinkin kylmiä. Luonnossa tapahtuu silmin havaitsematonta heräämistä. Kasvit reagoivat lisääntyvään valoon ja lämpöön pienillä solumuutoksilla, jotka pohjustavat alkamassa olevaa todellista heräämistä. Kala-planeettasi kautta olet vuodenaikasi mukaisesti hyvin herkkä ympärilläsi tapahtuville mielialan muutoksille. Vaistoat tulevia asioita vaikka et pysty todistamaan aavistuksiasi todeksi. Sinun kauttasi elämässä tapahtuu jatkuvaa heräämistä ja alitajuista kehittymistä.

8 .huone
TRANSFORMAATION HUONE kertoo kyvystäsi jatkuvaan sisäiseen uudistumiseen, jota monet suorittavat sairaaloissa tai vankiloissa vain siksi etteivät uskalla kohdata sitä arkielämässä. Planeetat tässä huoneessa ovat se osa sinua, joka löytää paikkansa vain yksinäisyyden kautta.( Lainattu sisäisestä soturista)

JA TÄSSÄ löydän jotain hyvin merkittävää itselleni JUURI  sen tai sitä  mistä sinä AJATUS kirjoitit :"    olen kokenutkin, että yksi "tehtävistäni" on ollut oppia arvostamaan itsenäisyyttäni naisena ja sitä kautta kannustaa myös muita naisia tekemään samoin.  "

Huoneessa 8  kalat on myös  mars että mielenkiintoinen pari  pallas ja  mars  Cheesy

Että tiivistettynä : mitä seuraa kun on :

aurinko kaksoset    kuu oinas  askendentti leijona  venus rapu
 ceres oinas  pallas kaksoset ....  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 18:44:04 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #335 : 25.01.2008 17:49:55 »

Vähän kiire nyt,mutta mikäs mikäs tuo T-risti,kun ajatuksellakin.
Minulla tuon tulkinnan mukaan vaikeat dominoivat parisuhteet,joista pitää päästä,ennen kuin onni aukeaa. Cheesy

Sen mitä syntymäkartastani osaan katsoa niin, kuunsolmu 26 (astemerkki hävinnyt)  :skorpioni:57' ja  :kuu:12 :skorpioni:43' huoneessa 7.
 :chiron:8 :vesimies:54'
 :juno:8 :vesimies:11
 :merkurius:25 :kauris:15',nämä huoneessa 11.

Muita erikoiskuvioita T-ristin lisäksi,Leija,Kultainen kolmio,Leija:pikkukolmio,Mystinen suorakaide.

Löytyykö teillä niitten kanssa sitten jotain yhtenevää?
Tämä menee nyt hieman astrologian puolelle,mutta antaa nyt mennä,kun yritetään tutustua toisiimme tässä elämässä. Cheesy smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #336 : 25.01.2008 18:42:00 »

.. sairaslomalla ei tarvi lampsia tuossa kelissä, lumi sulaa, räntää. Vaikka meinaa tulla mökkihöperöksi, ulkona käyminen auttaa hieman. Kirkasvalohoitoa lisää vaan ja vaahtokylpyä..

hui että jaksatte analysoida, minä' en vaan löydä transiittia joka selittää liukastumisen, eli henkimaailman juttuja.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 18:47:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #337 : 25.01.2008 18:43:39 »

Ehkä olen niin menevä joukkari etten kohtaa lainkaan sitoutumisintoisia tyyppejä.. no  viiteen vuoteen? Vai= parhaiten toimii vapaa ja väljä, ja nyt onneksi ei terapoitava, vaikka vois se tarvita s..terapiaa..  2funny kiitollinen tehtävä?   Grin
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 08:25:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #338 : 25.01.2008 19:30:15 »

Chiron avautuva neliö kuu:
Lapsuuteesi liittyy joitakin hyvin haavoittavia kokemuksia joko henkisellä tai fyysisellä tasolla.Ensimmäiset elinvuotesi eivät oleet helppoja ja ne sisälsivät paljon emotionaalisia ongelmia.
(tällaista en ainakaan muista)
Lapsuuden kokemukset vaikeuttavat myöhempiä ihmissuhteita.
Tehtäväsi on oppia kunnioittamaan omia tunteitasi ja huolehtimaan siitä ettei kukaan pääse satuttamaan herkkää sisintäsi.Ajaudut helposti vaikeisiin ja dominoiviin ihmissuhteisiin ainakin aikuusuutesi alkuvuosina.Tällaisista hallitsevista suhteista irtaantuminen on aina vaikea ja kipua tuottava kokemus,mutta vasta tämän kokemuksen jälkeen olet kypsä kantamaan vastuun omasta elämästäsi ja olemaan onnellinen rakastettusi kanssa.Sinulla on luontaista taipumusta  okkultismiin ja astraalitason ilmiöihin,mutta parantajan lahjasi eivät voi avautua kunnolla ennen kuin ihmissuhteesi ovat kunnossa.

smitten         smitten         smitten

NYT ALKAA OLLA SEN AIKA.TILAISUUKSIA TULEE NYT JUURI ALUEILTA,JOITA VARTEN OLEN HENKISELLE TIELLE LÄHTENYT! smitten

Ja tässä se ARKIVIISULLE tarkoitettu aikalaistemme työ! Wink Cheesy

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus:
On aikoja,jolloin hyvinkin radilaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan.Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi.Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana,sillä olethan luomassa aivan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi.Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin,vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi.Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa,mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne.

Se siitä.Tänään olen tosiaan yhden miespuolisen parantajan kanssa kehitellyt uutta muotoa,johon sekoittuu ainakin kolme vanhaa yhdessä. Cheesy
Pitää mennä käymään siellä ja kokeilla ensin toisiimme.Tämä mies kaiken varmaan elämässään nähnyt.

Lisäksi olen saanut tietää,että SRK:lta vapautuu yksi huoneisto kaupungin keskustassa,mutta vuokra ratkaisee.Neliöita on yli 100,mutta niinhän mulla on nytkin.
Vapaaehtoistyötä narkomaanien tukihenkilönä tämän diakoniystäväni kanssa ja mikä MAHTAVINTA,ehkä mahdollisuus päästä kriminaalityöhön vierailuille vankien luo,sekä myöhemmin jatkotyöhön.
Kaikki tuli yhden päivän aikana ja JUURI SITÄ MISTÄ OLEN AINA UNELMOINUT!KIITOLLINEN OLEN! Cheesy angel smitten

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #339 : 25.01.2008 19:43:35 »

.. sairaslomalla ei tarvi lampsia tuossa kelissä, lumi sulaa, räntää. Vaikka meinaa tulla mökkihöperöksi, ulkona käyminen auttaa hieman. Kirkasvalohoitoa lisää vaan ja vaahtokylpyä..

hui että jaksatte analysoida, minä' en vaan löydä transiittia joka selittää liukastumisen, eli henkimaailman juttuja.

SA  : http://www.aspire.org/workshops/images/flots.jpg

niinpä  Kiss ilmeisesti on
 smitten viisuinen

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #340 : 25.01.2008 19:55:40 »

Ja tässä se ARKIVIISULLE tarkoitettu aikalaistemme työ! Wink Cheesy

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus:
On aikoja,jolloin hyvinkin radilaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan.Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi.Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana,sillä olethan luomassa aivan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi.Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin,vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi.Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa,mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne.

Kaikki tuli yhden päivän aikana ja JUURI SITÄ MISTÄ OLEN AINA UNELMOINUT!KIITOLLINEN OLEN! Cheesy angel smitten

Hei ekaxipikaisesti kommentoin ETÄ juuri samaa; Cheesy

Pluto yhtymä Jupiter
Tiettyjen ikäryhmien tehtävänä on toteuttaa suuria uudistuksia ja hyvin radikaaleja projekteja sosiaalisessa kentässä. Voimakkaasta vastustuksesta huolimatta näille uraa uurtaville ideoille on olemassa sosiaalinen tilaus ja siksi menestys seuraa sinunkin jalanjäljissäsi niiltä osin kun rohkenet lähteä leikkiin mukaan. Tyypillistä näille ikäryhmäsi tempauksille on se, että monet vanhentuneet yritysmallit jäävät kehityksen jalkoihin ja saattavat hyökätä järeinkin asein sinua ja aikalaisiasi vastaan. Pahoiltakin näyttävät tappiot ja vastukset kääntyvät aikaa myöten eduksesi, kunhan et säikähdä ja jätä hommaasi kesken
 ( Sisäisestä soturista) ~T-ristin aspekti

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus

On aikoja, jolloin hyvinkin radikaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan. Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi. Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana, sillä olethan luomassa kokonaan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi. Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin, vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi. Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa, mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne. Ensin koulumaailmassa ja lopulta myös muussa elämässä, jolloin voitte vaihtaa kuulumisia ja jakaa hankkimanne tiedon keskenänne. Näin jaksat paremmin jatkaa omaa menestyksellistä urakkaasi muutosten rakentajana. ~Mahdollisuuksien kolmion aspekti

Neptunus avautuva sekstiili Jupiter

Kuulut siihen ikäryhmään, joka luo sosiaalista laajentumista mediaaliselta ja intuitiiviselta pohjalta ottaen huomioon inhimilliset tekijät. Löydät sekä yksityisistä yrityksistä, että yhteiskunnallisista laitoksista muita helpommin tämän inhimillisen osan ja pystyt hyödyntämään sitä omassa elämässäsi. Saatat jopa ihmetellä miksi esim. virastoissa asioiminen on muille niin takkuista ja sinulle ihan helppo nakki. Kyllä koira koiran tuntee eli ammatistasi riippumatta kuulut henkistä kehitystä edistävään porukkaan ja tehän tietysti jaatte toisillenne henkilökuntaetuja niin kuin asiaan kuuluu.

Pluto sulkeutuva sekstiili Neptunus

Sinun ikäryhmäsi toteuttaa suurta tiedostamatonta yhteyttä alkemiallisen Pluton ja Mediaalisen Neptunuksen välillä. Et voi olla perillä konkreettisesta tapahtumakulusta elämäsi eri vaiheissa, sillä ihmisen aivot eivät pysty näitä energioita rekisteröimään. Kosmista latausta ja mediaalisia kykyjä liittyy aina tämän kuvion alla syntyneisiin ihmisiin tavallista enemmän.

~mahdollisuuksien Kolmion aspekteja .... smiley6600

Kiinnostaa asiaa kirjoitat Chandra .... ja kokemuksena jollain tapaa tuttua  h y v i n k i n  tuttua  Winksmitten

« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 19:58:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #341 : 25.01.2008 21:26:46 »

WAU!!! Cheesy smitten
Jotenkin vain tuntui siltä,että sinulla menee samoja latuja. Cheesy
Aivan mahtavaa,kun löytyy ainakin sieluperheen,tai minkä lienemme kokonaisuuden jäseniä,mutta tuttu sinä olet! smitten

Siinähän se osasyy oli,että näitä tulkintojamme vaihdettiin.
Toki se on itsellekin hyvin,hyvin tärkeää,kun vihdoin ymmärtää miksi on takkuillut ja toiminut miten on.
Nehän vaan on pakko ollut tehdä oppiläksynä.
Nyt kun melkein joka kohdassa minulla oli tuo OMAN ITSEN KUUNTELEMINEN JA SEN KAIKEN MUUN EDELLE LAITTAMINEN,niin pitää tosiaan olla tarkkana sen suhteen.
Olen niin helposti lähtenyt huseeraamaan muitten asioita ja valvonut öitä,itkenyt heidän kohtaloitaan ja ties mitä.
Oma terveyshän siinä jo meinasi mennä.

En silti missään nimessä halua jättää energiahoitoja,en korttien katsomista,numerologiaa,uniani,yhteyttäni henkimaailmaan,en myöskään noita tukihenkilön töitä.

Minä tiedän siitä alasta todella paljon.Olen ennenkin toiminut,joskaan en aina niin virallisesti,vaan omin avuin.
Mutta se oppi ei ole mennyt hukkaan,koska tiedän nyt,miten hyvin he osaavat vedota juuri minun (tai kenen hyvänsä) myötätuntooni.Mitkä raivonpuuskat seuraavat,kun tahto ei mene läpi,vaaratkin.Mutta se on niin haastavaa ja antoisaakin.
Enkä osannut uneksiakkaan,että voisin päästä noille vankilavierailuille.
Tai juu,tietysti pääsen nytkin,kun menen vaan poikaani katsomaan,mutta se on eri asia.
Ehkä voin osaltani saada jotain muutoksiakin aikaan,kun oikein asiaan käsiksi käyn.

Onpa tämä ollut ihmeellinen päivä.Olen ehtinyt vaikka mitä.Tunnin makasin sängyllä,kun tuo ystäväni tikutti vastausta kysymykseeni I Ching tikuilla.Puolet ajasta meni kyllä sitten siihen,että pyysin päästä viimeiseen elämääni ennen tähän elämään syntymistä ja neuvoston puheille,jos vaikka saisin jotain vinkkelä tähän elämään.
Sinne keskitysleirillehän minä ja vinkit tulivat melkein samanlaisina kuin tikkujen vastaus. Shocked

Olen opetellut oman keinon päästä entisiin elämiin ja jossain vaiheessa,kun olin siellä neuvoston edessä,tuntui kuin olisin leijunut sängyllä. smitten

Sitä seurasikin arkeen palattuani raivon puuska ja puhelimella annoin kyllä huutia! tickedoff
Mutta se on jo toinen asia.ELÄMÄ ON IHANAA!!! Cheesy angel smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #342 : 25.01.2008 23:17:12 »

Aikun on ihanaa lukea noita sinun "energisia viesteja"-olet elamassa voimakkaasti mukana!!!
Tai oikeastaan teidan arkkiviisu ON ELAVAINEN  Cheesy
Mina myos kuulun onnenpekkoihin-ilmeisesti Kauris tukee maamerkkeja-tyoasioissa kavi onnenpotku!!!!!!!!!
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 23:20:05 kirjoittanut diamond » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #343 : 25.01.2008 23:43:39 »

Kylläpä noita onnenpotkuja nyt satelee itse kullekin! smitten
Niin että sydämestä tulevat halaukset sinullekin Diamond kukkapuskan kera!
Saat itse valita mieleisesi,kun tulevat näin visualisoiden.

Olen miettinyt sitäkin,miksi minun piti ensimmäisellä ulkomaan matkallani päästä juuri Israeliin,,,
Mutta onhan se oikeastaan päivän selvä,kun ottaa huomioon nuo entisen elämän voimakkaat kokemukset.
Äiti hieman pani hanttiin ja olisi halunnut Kanarialle,kun siellä isän kanssa oli aina käynyt.
Mutta ensinnäkään en katsonut sitä hänelle hyväksi mennä heti isän kuoleman jälkeen vaeltamaan paikkoihin,jotka olivat vain heidän yhteisiä muistojaan täynnä.
Yritin saada äidille edes hetken jotain muuta mietittävää.

Ja kyllä hän miettikin.Nimittäin niitä kiväärejä,joita katukuvassa niin paljon. Grin
Tekivät kerrankin jotain positiivista aseetkin.
Sain kyllä vakuutella sen tuhannet kerrat,ettei meillä ole mitään hätää.
Nämä ovat armeijassa,eivätkä saa jättää aseitaan.

Joskus minä sinne vielä haluaisin.Jerusalemissa käynään tällä kertaa. Cheesy
Että se meri oli kirkas vetinen.Ui miten pitkälle tahansa,niin pohja näkyi.
Olet kyllä aika onnen pekka,kun siellä saat oleskella. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #344 : 26.01.2008 08:20:44 »

On kiintoisaa Chandra, että koet *kriminaalityön elämäntehtävänä, josta tulee innostusta. Olen hipaissut sitä maailmaa joskus nuorena ja täytyy sanoa, että vastassa oli liian iso mörkö, enkä halunnut enää sitä. Hetken tuntui että hienoa, voin auttaa jotakuta tekemään oikein.. sitten kun palasin "normaaliin" maailmaan - siis ei vain henkiset opit jne - ihmettelin, miten kaikki ovatkin keskimäärin menestyviä eikä kuilun partaalla. Heidänkin maailmassaan on kaikenlaista, ei välttämättä rehellistä mutta itseä alkoi haitata psyykkisesti kiinnittää huomiota juuri väärintekoon ja sen auttamiseen. Eri asia jos olisi juristi. Mutta minullakin on kuu kakkosessa, eli aikanaan tuntui mielekkäältä auttaa tai miettiä noita asioita.
Tähän lisäisin, että kun en pelännyt mitään, mutsini tavallaan kärsi ja ei ainakaan kokenut asioita innostavina. Hänen on vaikea ymmärtää karman ja valaistumisen käsitteitä, vaikka luulee tietävänsä. On monta tasoa elämässä, missä asiat hoituu joko pelon tai rakkauden tai neutraalin asenteen kautta.
Mutta jos pystyt pitämään elinvoimaa yllä henkisen energian avulla, sitten ehkä pystyt olemaan positiivinen.. siis se kaikki, mitä teet.

Asiasta toiseen, neuvostoja on siis muunkinlaisia, eli sellaisia mistä Atha on kertonut, nämä henkisen kasvun neuvostot.

*Se kuitenkin on kuluttava maailma, siksi olen itse tyytyväinen että olen löytänyt bisnesmuodossa firman, jota kautta neuvon, ja tulee win win tilanteita.

A-viisu, kyllä, soul mies olis varmaan ens viikolla taas kehissä mitä eilistä puhelua ajattelen.. enkelini antoi minulle mietittävää. On hämmästyttävää että enkeli sanoo, älä korosta henkisyyttä. Ne taitavat tietää ihmisistä jotain..ja kyllä bubble bath on kovassa käytössä.. taidankin mennä, taas höyhentyynyiltä.. elämä on kovaa..
2funny smiley6600

onnea..eläimiä voisi kyllä auttaa! Mutta pienillä valinnoillakin voi, esim ruoan kanssa.

Whether on the private or professional level your whole motivation, your actions and decisions, are dictated by compassion and sympathy for others, as you can often recognize yourself in the suffering you see in others. This is also why, at this time, you will hardly ever be wrong in these matters: What you feel in others you know only too well from your own experience.

Nevertheless, when someone does not want to be helped, you should respect their wish. If you impose yourself on them, their defensive reaction can be unpleasant or hurtful - even if you are acting from only the best motives.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Chiron Sextile Moon ,
activity period from end of March 2007 until beginning of November 2008.

Wink
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 09:04:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: