Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676452 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #360 : 25.01.2008 18:49:55 »

Vähän kiire nyt,mutta mikäs mikäs tuo T-risti,kun ajatuksellakin.
Minulla tuon tulkinnan mukaan vaikeat dominoivat parisuhteet,joista pitää päästä,ennen kuin onni aukeaa. Cheesy

Sen mitä syntymäkartastani osaan katsoa niin, kuunsolmu 26 (astemerkki hävinnyt)  :skorpioni:57' ja  :kuu:12 :skorpioni:43' huoneessa 7.
 :chiron:8 :vesimies:54'
 :juno:8 :vesimies:11
 :merkurius:25 :kauris:15',nämä huoneessa 11.

Muita erikoiskuvioita T-ristin lisäksi,Leija,Kultainen kolmio,Leija:pikkukolmio,Mystinen suorakaide.

Löytyykö teillä niitten kanssa sitten jotain yhtenevää?
Tämä menee nyt hieman astrologian puolelle,mutta antaa nyt mennä,kun yritetään tutustua toisiimme tässä elämässä. Cheesy smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #361 : 25.01.2008 19:42:00 »

.. sairaslomalla ei tarvi lampsia tuossa kelissä, lumi sulaa, räntää. Vaikka meinaa tulla mökkihöperöksi, ulkona käyminen auttaa hieman. Kirkasvalohoitoa lisää vaan ja vaahtokylpyä..

hui että jaksatte analysoida, minä' en vaan löydä transiittia joka selittää liukastumisen, eli henkimaailman juttuja.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 19:47:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #362 : 25.01.2008 19:43:39 »

Ehkä olen niin menevä joukkari etten kohtaa lainkaan sitoutumisintoisia tyyppejä.. no  viiteen vuoteen? Vai= parhaiten toimii vapaa ja väljä, ja nyt onneksi ei terapoitava, vaikka vois se tarvita s..terapiaa..  2funny kiitollinen tehtävä?   Grin
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 09:25:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #363 : 25.01.2008 20:30:15 »

Chiron avautuva neliö kuu:
Lapsuuteesi liittyy joitakin hyvin haavoittavia kokemuksia joko henkisellä tai fyysisellä tasolla.Ensimmäiset elinvuotesi eivät oleet helppoja ja ne sisälsivät paljon emotionaalisia ongelmia.
(tällaista en ainakaan muista)
Lapsuuden kokemukset vaikeuttavat myöhempiä ihmissuhteita.
Tehtäväsi on oppia kunnioittamaan omia tunteitasi ja huolehtimaan siitä ettei kukaan pääse satuttamaan herkkää sisintäsi.Ajaudut helposti vaikeisiin ja dominoiviin ihmissuhteisiin ainakin aikuusuutesi alkuvuosina.Tällaisista hallitsevista suhteista irtaantuminen on aina vaikea ja kipua tuottava kokemus,mutta vasta tämän kokemuksen jälkeen olet kypsä kantamaan vastuun omasta elämästäsi ja olemaan onnellinen rakastettusi kanssa.Sinulla on luontaista taipumusta  okkultismiin ja astraalitason ilmiöihin,mutta parantajan lahjasi eivät voi avautua kunnolla ennen kuin ihmissuhteesi ovat kunnossa.

           smitten         smitten         smitten

NYT ALKAA OLLA SEN AIKA.TILAISUUKSIA TULEE NYT JUURI ALUEILTA,JOITA VARTEN OLEN HENKISELLE TIELLE LÄHTENYT! smitten

Ja tässä se ARKIVIISULLE tarkoitettu aikalaistemme työ! Wink Cheesy

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus:
On aikoja,jolloin hyvinkin radilaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan.Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi.Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana,sillä olethan luomassa aivan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi.Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin,vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi.Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa,mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne.

Se siitä.Tänään olen tosiaan yhden miespuolisen parantajan kanssa kehitellyt uutta muotoa,johon sekoittuu ainakin kolme vanhaa yhdessä. Cheesy
Pitää mennä käymään siellä ja kokeilla ensin toisiimme.Tämä mies kaiken varmaan elämässään nähnyt.

Lisäksi olen saanut tietää,että SRK:lta vapautuu yksi huoneisto kaupungin keskustassa,mutta vuokra ratkaisee.Neliöita on yli 100,mutta niinhän mulla on nytkin.
Vapaaehtoistyötä narkomaanien tukihenkilönä tämän diakoniystäväni kanssa ja mikä MAHTAVINTA,ehkä mahdollisuus päästä kriminaalityöhön vierailuille vankien luo,sekä myöhemmin jatkotyöhön.
Kaikki tuli yhden päivän aikana ja JUURI SITÄ MISTÄ OLEN AINA UNELMOINUT!KIITOLLINEN OLEN! Cheesy angel smitten

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #364 : 25.01.2008 20:43:35 »

.. sairaslomalla ei tarvi lampsia tuossa kelissä, lumi sulaa, räntää. Vaikka meinaa tulla mökkihöperöksi, ulkona käyminen auttaa hieman. Kirkasvalohoitoa lisää vaan ja vaahtokylpyä..

hui että jaksatte analysoida, minä' en vaan löydä transiittia joka selittää liukastumisen, eli henkimaailman juttuja.


SA  : http://www.aspire.org/workshops/images/flots.jpg

niinpä  Kiss ilmeisesti on
 smitten viisuinen



tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #365 : 25.01.2008 20:55:40 »



Ja tässä se ARKIVIISULLE tarkoitettu aikalaistemme työ! Wink Cheesy

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus:
On aikoja,jolloin hyvinkin radilaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan.Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi.Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana,sillä olethan luomassa aivan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi.Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin,vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi.Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa,mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne.

Kaikki tuli yhden päivän aikana ja JUURI SITÄ MISTÄ OLEN AINA UNELMOINUT!KIITOLLINEN OLEN! Cheesy angel smitten



Hei ekaxipikaisesti kommentoin ETÄ juuri samaa; Cheesy

Pluto yhtymä Jupiter
Tiettyjen ikäryhmien tehtävänä on toteuttaa suuria uudistuksia ja hyvin radikaaleja projekteja sosiaalisessa kentässä. Voimakkaasta vastustuksesta huolimatta näille uraa uurtaville ideoille on olemassa sosiaalinen tilaus ja siksi menestys seuraa sinunkin jalanjäljissäsi niiltä osin kun rohkenet lähteä leikkiin mukaan. Tyypillistä näille ikäryhmäsi tempauksille on se, että monet vanhentuneet yritysmallit jäävät kehityksen jalkoihin ja saattavat hyökätä järeinkin asein sinua ja aikalaisiasi vastaan. Pahoiltakin näyttävät tappiot ja vastukset kääntyvät aikaa myöten eduksesi, kunhan et säikähdä ja jätä hommaasi kesken
 ( Sisäisestä soturista) ~T-ristin aspekti

Uranus sulkeutuva kolmio Saturnus

On aikoja, jolloin hyvinkin radikaaleilla ja vanhoja rajoja rikkovilla ideoilla on aivan käsittämätön menestys matkassaan. Sinä olet tällaisia uudistuksia toteuttavan ikäryhmän edustaja ja siksi sinulla on muita paremmat mahdollisuudet kääntää yleinen hämminki voitoksesi. Ainakaan yksitoikkoisuudesta ei pitäisi olla vaivaa tämän elämän aikana, sillä olethan luomassa kokonaan uusia rakenteita sosiaaliselle ympäristöllesi. Mallia ei voi ottaa mistään ja kaikki ratkaisut on uskallettava tehdä yksin, vaikka ne koskettavat niin monia ihmisiä lähelläsi. Teitä ei ole kovin isoa porukkaa tässä projektissa, mutta elämän aallokossa tulette väkisin törmäämään toisiinne. Ensin koulumaailmassa ja lopulta myös muussa elämässä, jolloin voitte vaihtaa kuulumisia ja jakaa hankkimanne tiedon keskenänne. Näin jaksat paremmin jatkaa omaa menestyksellistä urakkaasi muutosten rakentajana. ~Mahdollisuuksien kolmion aspekti

Neptunus avautuva sekstiili Jupiter

Kuulut siihen ikäryhmään, joka luo sosiaalista laajentumista mediaaliselta ja intuitiiviselta pohjalta ottaen huomioon inhimilliset tekijät. Löydät sekä yksityisistä yrityksistä, että yhteiskunnallisista laitoksista muita helpommin tämän inhimillisen osan ja pystyt hyödyntämään sitä omassa elämässäsi. Saatat jopa ihmetellä miksi esim. virastoissa asioiminen on muille niin takkuista ja sinulle ihan helppo nakki. Kyllä koira koiran tuntee eli ammatistasi riippumatta kuulut henkistä kehitystä edistävään porukkaan ja tehän tietysti jaatte toisillenne henkilökuntaetuja niin kuin asiaan kuuluu.

Pluto sulkeutuva sekstiili Neptunus

Sinun ikäryhmäsi toteuttaa suurta tiedostamatonta yhteyttä alkemiallisen Pluton ja Mediaalisen Neptunuksen välillä. Et voi olla perillä konkreettisesta tapahtumakulusta elämäsi eri vaiheissa, sillä ihmisen aivot eivät pysty näitä energioita rekisteröimään. Kosmista latausta ja mediaalisia kykyjä liittyy aina tämän kuvion alla syntyneisiin ihmisiin tavallista enemmän.

~mahdollisuuksien Kolmion aspekteja .... smiley6600

Kiinnostaa asiaa kirjoitat Chandra .... ja kokemuksena jollain tapaa tuttua  h y v i n k i n  tuttua  Winksmitten

 
« Viimeksi muokattu: 25.01.2008 20:58:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #366 : 25.01.2008 22:26:46 »

WAU!!! Cheesy smitten
Jotenkin vain tuntui siltä,että sinulla menee samoja latuja. Cheesy
Aivan mahtavaa,kun löytyy ainakin sieluperheen,tai minkä lienemme kokonaisuuden jäseniä,mutta tuttu sinä olet! smitten

Siinähän se osasyy oli,että näitä tulkintojamme vaihdettiin.
Toki se on itsellekin hyvin,hyvin tärkeää,kun vihdoin ymmärtää miksi on takkuillut ja toiminut miten on.
Nehän vaan on pakko ollut tehdä oppiläksynä.
Nyt kun melkein joka kohdassa minulla oli tuo OMAN ITSEN KUUNTELEMINEN JA SEN KAIKEN MUUN EDELLE LAITTAMINEN,niin pitää tosiaan olla tarkkana sen suhteen.
Olen niin helposti lähtenyt huseeraamaan muitten asioita ja valvonut öitä,itkenyt heidän kohtaloitaan ja ties mitä.
Oma terveyshän siinä jo meinasi mennä.

En silti missään nimessä halua jättää energiahoitoja,en korttien katsomista,numerologiaa,uniani,yhteyttäni henkimaailmaan,en myöskään noita tukihenkilön töitä.

Minä tiedän siitä alasta todella paljon.Olen ennenkin toiminut,joskaan en aina niin virallisesti,vaan omin avuin.
Mutta se oppi ei ole mennyt hukkaan,koska tiedän nyt,miten hyvin he osaavat vedota juuri minun (tai kenen hyvänsä) myötätuntooni.Mitkä raivonpuuskat seuraavat,kun tahto ei mene läpi,vaaratkin.Mutta se on niin haastavaa ja antoisaakin.
Enkä osannut uneksiakkaan,että voisin päästä noille vankilavierailuille.
Tai juu,tietysti pääsen nytkin,kun menen vaan poikaani katsomaan,mutta se on eri asia.
Ehkä voin osaltani saada jotain muutoksiakin aikaan,kun oikein asiaan käsiksi käyn.

Onpa tämä ollut ihmeellinen päivä.Olen ehtinyt vaikka mitä.Tunnin makasin sängyllä,kun tuo ystäväni tikutti vastausta kysymykseeni I Ching tikuilla.Puolet ajasta meni kyllä sitten siihen,että pyysin päästä viimeiseen elämääni ennen tähän elämään syntymistä ja neuvoston puheille,jos vaikka saisin jotain vinkkelä tähän elämään.
Sinne keskitysleirillehän minä ja vinkit tulivat melkein samanlaisina kuin tikkujen vastaus. Shocked

Olen opetellut oman keinon päästä entisiin elämiin ja jossain vaiheessa,kun olin siellä neuvoston edessä,tuntui kuin olisin leijunut sängyllä. smitten

Sitä seurasikin arkeen palattuani raivon puuska ja puhelimella annoin kyllä huutia! tickedoff
Mutta se on jo toinen asia.ELÄMÄ ON IHANAA!!! Cheesy angel smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #367 : 26.01.2008 00:17:12 »

Aikun on ihanaa lukea noita sinun "energisia viesteja"-olet elamassa voimakkaasti mukana!!!
Tai oikeastaan teidan arkkiviisu ON ELAVAINEN  Cheesy
Mina myos kuulun onnenpekkoihin-ilmeisesti Kauris tukee maamerkkeja-tyoasioissa kavi onnenpotku!!!!!!!!!
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 00:20:05 kirjoittanut diamond » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #368 : 26.01.2008 00:43:39 »

Kylläpä noita onnenpotkuja nyt satelee itse kullekin! smitten
Niin että sydämestä tulevat halaukset sinullekin Diamond kukkapuskan kera!
Saat itse valita mieleisesi,kun tulevat näin visualisoiden.

Olen miettinyt sitäkin,miksi minun piti ensimmäisellä ulkomaan matkallani päästä juuri Israeliin,,,
Mutta onhan se oikeastaan päivän selvä,kun ottaa huomioon nuo entisen elämän voimakkaat kokemukset.
Äiti hieman pani hanttiin ja olisi halunnut Kanarialle,kun siellä isän kanssa oli aina käynyt.
Mutta ensinnäkään en katsonut sitä hänelle hyväksi mennä heti isän kuoleman jälkeen vaeltamaan paikkoihin,jotka olivat vain heidän yhteisiä muistojaan täynnä.
Yritin saada äidille edes hetken jotain muuta mietittävää.

Ja kyllä hän miettikin.Nimittäin niitä kiväärejä,joita katukuvassa niin paljon. Grin
Tekivät kerrankin jotain positiivista aseetkin.
Sain kyllä vakuutella sen tuhannet kerrat,ettei meillä ole mitään hätää.
Nämä ovat armeijassa,eivätkä saa jättää aseitaan.

Joskus minä sinne vielä haluaisin.Jerusalemissa käynään tällä kertaa. Cheesy
Että se meri oli kirkas vetinen.Ui miten pitkälle tahansa,niin pohja näkyi.
Olet kyllä aika onnen pekka,kun siellä saat oleskella. smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #369 : 26.01.2008 00:54:58 »

Voi ihme teitä Kauriita!  Shocked

Minä alan kohta uskomaan astrologiaan!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #370 : 26.01.2008 09:20:44 »

On kiintoisaa Chandra, että koet *kriminaalityön elämäntehtävänä, josta tulee innostusta. Olen hipaissut sitä maailmaa joskus nuorena ja täytyy sanoa, että vastassa oli liian iso mörkö, enkä halunnut enää sitä. Hetken tuntui että hienoa, voin auttaa jotakuta tekemään oikein.. sitten kun palasin "normaaliin" maailmaan - siis ei vain henkiset opit jne - ihmettelin, miten kaikki ovatkin keskimäärin menestyviä eikä kuilun partaalla. Heidänkin maailmassaan on kaikenlaista, ei välttämättä rehellistä mutta itseä alkoi haitata psyykkisesti kiinnittää huomiota juuri väärintekoon ja sen auttamiseen. Eri asia jos olisi juristi. Mutta minullakin on kuu kakkosessa, eli aikanaan tuntui mielekkäältä auttaa tai miettiä noita asioita.
Tähän lisäisin, että kun en pelännyt mitään, mutsini tavallaan kärsi ja ei ainakaan kokenut asioita innostavina. Hänen on vaikea ymmärtää karman ja valaistumisen käsitteitä, vaikka luulee tietävänsä. On monta tasoa elämässä, missä asiat hoituu joko pelon tai rakkauden tai neutraalin asenteen kautta.
Mutta jos pystyt pitämään elinvoimaa yllä henkisen energian avulla, sitten ehkä pystyt olemaan positiivinen.. siis se kaikki, mitä teet.

Asiasta toiseen, neuvostoja on siis muunkinlaisia, eli sellaisia mistä Atha on kertonut, nämä henkisen kasvun neuvostot.


*Se kuitenkin on kuluttava maailma, siksi olen itse tyytyväinen että olen löytänyt bisnesmuodossa firman, jota kautta neuvon, ja tulee win win tilanteita.


A-viisu, kyllä, soul mies olis varmaan ens viikolla taas kehissä mitä eilistä puhelua ajattelen.. enkelini antoi minulle mietittävää. On hämmästyttävää että enkeli sanoo, älä korosta henkisyyttä. Ne taitavat tietää ihmisistä jotain..ja kyllä bubble bath on kovassa käytössä.. taidankin mennä, taas höyhentyynyiltä.. elämä on kovaa..
2funny smiley6600

onnea..eläimiä voisi kyllä auttaa! Mutta pienillä valinnoillakin voi, esim ruoan kanssa.

Whether on the private or professional level your whole motivation, your actions and decisions, are dictated by compassion and sympathy for others, as you can often recognize yourself in the suffering you see in others. This is also why, at this time, you will hardly ever be wrong in these matters: What you feel in others you know only too well from your own experience.

Nevertheless, when someone does not want to be helped, you should respect their wish. If you impose yourself on them, their defensive reaction can be unpleasant or hurtful - even if you are acting from only the best motives.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Chiron Sextile Moon ,
activity period from end of March 2007 until beginning of November 2008.

  Wink
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 10:04:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #371 : 26.01.2008 11:00:56 »



 Eilen alkoi yksi kiinnostava aine ja tosi mukava ope tuntui olevan. Heh, tuli heti siitä opettajasta mieleen joku selvännäkijä.  Grin Vaikka tuskinpa se sellainen on, mutta varmasti henkistä syvyyttä löytyy....

Anteeksi, että vetoan tähän aiempaan kirjoitukseeni, mutta pakko vielä laittaa viestiä. Niin, tuli hassu tunne tästä naisopettajasta heti alkuunsa, että selvännäkijä.
No, kun meillä eilen taas oli hänen tuntejaan, niin yhdessä välissä hän sanoi, että hän yrittää kovasti lukea oppilaiden ajatuksia sieltä oman pöytänsä takaa  Grin
Että tavallaan selvännäkijä kuitenkin... Wink

Mutta muuten täytyy sanoa, että monessapa tekin olette olleet ja olette mukana. Hienoa työtä Chandra!
Ja SA:stakin taas tuli uusia puolia esille. Niin ja tosi on, että omilla valinnoillaan jokapäiväisessä elämässä voi jo tehdä paljon hyvää. Pienistä puroista jne... smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #372 : 26.01.2008 11:28:28 »

SA Smiley
En suinkaan ajattele,että neuvoisin ketään tekemään oikein tai väärin,tai voisin edes heidän elämänsä päätöksiin mitenkään puuttua.
Eikä se ole tukihenkilön tarkoituskaan.
Minulle se on selkeä asia,joka on ilmiselvästi annettu sielun tehtäväksi.
Olenhan sitä niin kauan sivusta seurannut ja monien asioita hoitanut jo ilman mitään työnohjaus tukea.

On paljon yksinäisiä,joita kukaan ei käy katsomassa,eikä kukaan kirjoita.Ja siviilin koittaessa on monia,jotka tarvitsevat apua käytännön asioita hoidettaessa.
Tämä ehkä vielä tärkeämpää nuorille narkomaaneille,koska he ovat niin syrjäytyneitä,etteivät osaa asioida edes kunnolla kaupassa,työvoimatoimistoista,KELASTA,sosiaalitoimistoista,tai muista puhumattakaan.
Tukihenkilö menee mukaan ja auttaa alkuun.On kuuntelija,mutta on myös säännöt,joita on noudatettava.Koska tapaamme.Milloin on akuutti tilanne jne,jota ei omaisena ole.
Silloin on kellon ympäri hälytystilassa.

Juristit? Huh
Eivät he ole näyttämässä mallia yhtään mihinkään.Puolustajan tehtävä on osoittaa,että hänen asiakkaansa on syytön,vaikka tietäisikin asian olevan toisin.
Syyttäjän tehtävä taas osoittaa syyllisyys.Mutta ei siinä mistään oikeasta tai väärästä kukaan puhu.Eikä heillä ole aikaakaan.Ruuhkaa on sillä saralla ja siksi oikeudenistunnot venyvät todella pitkälle.
En lähde mukaan millään pelastusasenteella,vaan pelkästään kuuntelijana ja kanssakulkijana.
Eikä minulla ole oikeutta tuomita ketään.Se onkin edellytys tälle työlle.
CHIRON AVAUTUVA SEKSTIILI SATURNUS:
Chironin ja Saturnuksen välinen aspekti liittyy sisäiseen velvollisuudentuntoon,joka tulee ensin esiin pyrkimyksenä tehdä kaikki asiat mahdollisimman hyvin ja moitteettomasti.Ulkoinen auktoriteetti menettää merkityksensä 30-40 ikävuoden välillä,jonka jälkeen tämän aspektin alainen ihminen kokee kasvavaa yhteyttä korkeampiin henkisiin voimiin.Oma näkemys nousee korkeimmaksi ohjaajaksi ja juuri niin kuuluukin tapahtua.Sinunkin tehtäväsi on kyseenalaistaa kaikki kohtaamasi auktoriteetit oman näkemyksesi perusteella vaikka yleinen mielipide olikin heidän puolellaan.

Lisäksi on tulkinnassa osuus,jossa käsitellään sitä,että toimintani saa monilta karvat pystyyn,koska eivät voi ymmärtää sitä.Se on kuitenkin minun tapani elää ja intuitiota seuraamalla löydän oikeat tiet.
Kuule minä olen kyseenalaistanut juuri tuossa iässä kaiken ja juossut kaupunginjohtajilla,toisen vaihtuessa toiseen,ehdottamassa erilaisia vaihtoehtoja.Silloin he kyllä kiinnostuivat asioista,mutta aika ei ollut vielä kypsä muutoksille.Nyt ne muutokset ovat toteutuneet,joita jo ammoin esitin. Cheesy
Tämä se on,joka pitää liikkeellä,innostus ja halu uudistaa,tai tehdä ainakin oma osuutensa. smitten
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 14:02:14 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #373 : 26.01.2008 11:36:18 »

No niin Selkälokki! Cheesy
Intuitiosi siis toimii vallan moitteettomasti ja nyt tiedät,että voit siihen luottaa muittenkin ihmisten suhteen. laugh

Minun piti vielä kantapään kautta oppia,mitä oman intuition kieltäminen,kyseenalaistaminen saa aikaan.Lähdin liikaa kuuntelemaan muitten mielipiteitä.
En tee sitä enää,vaan seuraan juuri sitä sisäistä ääntä,mikä minnekkin kuljettaa ja olen ihmisten seurassa,joiden kanssa on hyvä olla.
Näin pääsee onni ja ilo elämään! angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #374 : 26.01.2008 11:50:00 »



http://fc03.deviantart.com/fs17/f/2007/138/4/f/Waterflies___Dark_by_daewoniii.jpg

SA,  Diamond, Selkälokki, Chandra, Ajatus, ESMIRALDA  Kiss ja  mie ite tietty  :Smiley  Grin ja  .... ja  smitten

Opin todella iloitsemaan
toisten menestyksestä.
Se tuo minunkin elämääni
lisää runsautta.



http://fc02.deviantart.com/fs22/i/2008/005/1/9/talvi_winter_remix_by_daewoniii.jpg
http://fc04.deviantart.com/fs7/i/2005/249/c/a/iLove_Coffee_by_daewoniii.jpg
http://fc02.deviantart.com/fs18/i/2008/005/3/c/Fireflies_by_daewoniii.jpg
http://www.miikkasaari.fi/portfolio.html


Tämä taas ekakxipikaisesti VAAN sydämestä viestinä , ja lisää kunhan on sellainen hetki " että voi asettua asialle "  Wink smitten aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 12:31:08 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: