Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 675833 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1350 : 20.03.2015 12:36:11 »

Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1351 : 20.03.2015 13:22:00 »

Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus smitten

Lycka till! Yoga-suutrassa valaistumisesta käytetään termiä kaivalya:

kaivalya   n. (fr. %{ke4vala}) , isolation Va1m. ; absolute unity Veda7ntas. BhP. ; perfect isolation , abstraction , detachment from all other connections , detachment of the soul from matter or further transmigrations , beatitude MBh. KapS. Sa1m2khyak. &c. ; for %{vaikalya} Ra1jat. vii , 1149 ; (mf(%{A})n. = as an adjective -- sidis) leading to eternal happiness or emancipation MBh. xiii , 1101.

 Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.03.2015 13:30:12 kirjoittanut sideman » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1352 : 20.03.2015 21:46:31 »

Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus smitten

Tätä edelleen, hyvä meno ja olo jatkuu, ei huolet paina, ei mikään kiukuta.
Antaa kiukkuisten painella menemään, ne vaihtaa äkkiä maisemaa.
Rakkautta, rauhaa ja hyvää oloa, kaikille smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #1353 : 24.11.2018 16:13:26 »

Osanottoni Embarrassed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1354 : 25.01.2019 01:02:35 »

Mulla tuli ylläolevasta mieleen, että sattuipa mullekin tuntematon hyväntekijä kuin tilauksesta eteen.
Oli iltapäivä, lapsi valitti päiväkodista hakiessa korvakipua, oli ollut räkäinen pari päivää ja totesi että "taitaa olla korvatulehdus". Minähän ajoin suoraan terveysasemalle, josta kysyin että pääseekö enää lääkärille, no ei...
Päivystykseen en mielellään mene "ei pahan kivun kanssa" istumaan neljää tuntia, joten päätin varata yksityiseltä terveysasemalta seuraavan lääkäriajan netin kautta. Tulikin sitten kiire sinne, ajoin auton parkkiin terveysaseman lähelle ja tajusin ettei mulla ole yhtään kolikoita lippuautomaattiin. Katsoin ikkunasta ulos ja viereisen auton kuski katsoi muhun jotenkin kutsuvasti. Astuin autosta ulos, hän avas ikkunan ja ojensi parkkilipun sanoen, et "siinä on vielä tunti aikaa jäljellä, tarvitko?" Kiittelin tosi paljon ja päästiin sitten siitä suorilta lääkäriin.. smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1355 : 01.02.2019 22:17:56 »

Saa pitää hauskaa ja olla upee edes unissaan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1356 : 02.02.2019 15:34:22 »

...kepun kannatus menee kaakkoon kuin lehmän häntä valesta -Juhan johdolla!   Cheesy

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b776e29f-4c4c-4df9-a4ff-4253c4ba9d71

Jos valtionyhtiö tänä päivänä rahoittaisi oman omaisuutensa myynnin yksityiselle ihmiselle, joka pian kaupan jälkeen myisi saman omaisuuden lähes nelinkertaisella hinnalla ulkomaiselle omistajalle, seurauksena olisi todennäköisesti skandaali, ja kaikkien asianosaisten toimet tutkittaisiin perusteellisesti.

No, iloni voi olla ennenaikaista. On vähän sellainen kutina, että Jahve lähettää pelastavan enkelin joka nostaa kepun kannatuksen muutamassa viikossa likelle 20 prosenttia!

 angel
« Viimeksi muokattu: 02.02.2019 15:42:23 kirjoittanut sideman » tallennettu
talvenlapsi71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1357 : 03.02.2019 07:18:10 »

...kepulla nyt on vielä mahdollisuus, riippuu siitä mihin suuntaan katsoo, luulen, että Jahven suurin työ kevään vaaleissa on saada nukkuvat hereille, kokoomusta ei varmaan tarvi herätellä, tai en tiedä, kuinka hyvin nukkuvat tekemiensä päätösten kanssa...
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1358 : 16.02.2019 22:36:10 »

Leppoisa lauantai lasten kanssa, vietin vapaapäivää. Ja jo viime viikolla suunniteltu leffareissu onnistui. Viikonloppu vapaa ja koskaan ei tiedä miten päivät etenee smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1359 : 22.02.2019 10:02:13 »

Todennäköisesti kiva ilta tulossa wanhan kosmisen frendin kanssa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1360 : 09.11.2019 00:07:24 »

Älä huoli ikisiniviuhko,
isoisäsi seuraa varmasti tekemisiäsi henkimaailmasta ja on sinusta ylpeä.
Olen käynyt parikin kertaa meediolla ja sain ammoin viestin isoäidiltäni, että olen hänelle tärkeä,
vaikka lapsena tuntui, että hän välitti enemän serkuistani, jotka asuivat samassa huushollissa hänen kanssaan.
Äitini taas oli hämmästynyt astrologian harrastuksestani, joka alkoi vasta hänen kuolemansa jälkeen,
ja tykkäsi kovasti ja että meijän tehtävä on myös hauskuuttaa heitä siellä henkimaailmassa olevia.
Pikkuveljeltä tuli myös viesti, hällä on rauha,
ja hän toivoi, että jatkaisin tätä lapsenomaista heittäytymistä lasten parissa, koska olen siinä niin hyvä. angel
Rutistushalaus ja paras sisko ikinä.
Itketti. Mutta tuli rauha itellekin.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1361 : 03.12.2019 01:37:55 »

Kaipa olen kiitollinen taas tästä maailmankaikkeuden ravistelusta, joka on avannut mun silmiä sille, että ihmiset eivät välttämättä halua yrittää kasvaa ja olla parempia ihmisiä..

Olin niin pitkään sinisilmäinen. Ei se mitään vaikka ystävälle olen tiettyjen ihmisten läsnäollessa ilmaa. Ei se mitään, vaikka hän ei vastaa kun soitan. Ei se mitään, vaikka aistin hänestä että ei puhu aina totta.

Koska hänhän on parhaimmillaan mitä ihanin, silloin kun se hänelle sopii. Kuukauden tai puolen vuoden välein...

Avasin silmät ja tajusin. Mä olen kakkos tai kolmosvaihtoehto. Mua voi kohdella kuinka vaan, koska oon aina kuitenkin tavoitettavissa ja annan anteeksi.. Mä tajuan että mua on petetty ja manipuloitu. Mä olen itsestäänselvyys. No en ole enää.. nyt olen sitten mieluummin vaikka yksin ja ilahdun jos kuulen juhlista johon mua ei kutsuttu tms..

Mä haluan elämääni vain todellisia ihmisiä ilman erilaisia naamioita ja halua kontrolloida muita. Tarvitsen luottamuksen arvoisia ihmisiä. Ja aitoa välittämistä. Oon sille avoin.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1362 : 15.12.2019 19:59:02 »

Bakteeri-infektion saanut kissani alkaa parantua ja kaikki muutkin vaivat kadota. Itselläkin elinvoima palailee ja olo on paljon parempi. Valoisampi tulevaisuus edessä.  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1363 : 08.01.2021 20:52:57 »

Oon kiitollinen siitä, että niin moni on jo herännyt siihen, että se mitä maailmassa tällä hetkellä tapahtuu on että median ja poliittisen areenan korruptio on parhaillaan lyhistymässä...
Pian saa loppua pelottelu ja kontrollointi pandemia!  smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4369



Profiili
« Vastaus #1364 : 24.01.2024 17:01:57 »

Kaverilla on joku ikäkriisi ja tänään on taas hyvä päivä todeta, että kannattaa olla tyytyväinen&kiitollinen kun on elossa ja senkun porskutetaan eteenpäin kun samanikäistä jengiä lakoaa hautaan kuten just Pekka Mattila. DocPoint alkaa ens viikolla ja ostin äsken lipun Assemblage 23:n keikalle joten siinä ensi hätään pari muuta juttua mistä olla kiitollinen Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: