Tapahtui käänne parempaan suuntaan
Ystävä soitti aamulla aikaisin ja kysyi syönkö mä vielä dents-pastilleja. Olin ihmeissäni kysymyksestä ja sit frendi kertoi mitä sille oli tapahtunut
Kyseessä siis 40+ perusterve nainen, ei allergiataipumusta. Oli alkanu ihmettelee kun jenkkipurkka tekee oudon fiiliksen kurkkuun. No, vähän aikaa sit oli tapahtunut superkohtaus niin että nielu alkoi kunnolla turvota ja tuli pahoinvointia ym niin että piti tilata ambulanssi.
Näitä kahta, purkkaa ja pillereitä yhdistää se että niiden pinnassa on E171 ainetta eli titaanidioksidia
Olen nyt ollut vajaan vuorokauden ilman ja turvotus on kadonnut täysin. Kasvojen iho näyttää tasavärisemmältä kuin eilen aamulla (mulla couperosaa snadisti poskissa)
Tätä E 171 tököttiä on kaikissa valkoisissa kiiltäväpintaisissa lääkkeissä, vitamiinipillereissä, karkeissa ja hitto vaikka missä. Miten tällanen ei ole tullu mieleenkään että myrkytän itseeni karkilla?
No kaveri teki sitä samaa purkalla.
Olen todella kiitollinen hänelle avusta
Normisti en edes vastaa puhelimeen heti aamusta mutta erittäin hyvä että niin tein.
Aivan täysin erilainen olo kuin eilen
Frendillä on meneillään sadonkorjuujuhlat ja on soittanut jo pari kertaa. Nyt hymisen hyvää oloa yksin kotona ainakin hetken.