Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 674454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1305 : 09.11.2013 19:57:54 »

En ole koskaan tavannut niin herkkää ihmistä kuin tämä Poikanen.
Telepatia toimii tosi hyvin ja aistii mun olotilat muutenkin erittäin herkästi. Hellii,halii ja pussailee paljon  smitten
"Ripaus rakkautta ja ruokaa niin sä paranet" Ihana  Smiley

Tosi tyytyväinen olen ja imarreltu kehuista joita saan myös paljon. Aivan ihmepakkauksen olen saanut tavata. Kolme viikkoa ollaan seurusteltu ja vaan paremmalta tuntuu.
Eilen illalla ex-mieheni tuli tosi vahvalla rakkausenergialla henkimaailmasta ja jos nyt oikein ymmärsin, hän on tyytyväinen ja vähentää nyt täällä kodissani hengaamista mutta on kauniilla tavalla hengessä mukana kuitenkin  angel

Löysin eilen tosi hyvän divarin jossa on paljon uskontoaiheisia kirjoja ja menen alkuviikosta tutkimaan
Poikanen aloitti myös opinnot uudestaan ja sanoi olevansa onnellisempi kuin aikoihin.
Niin olen minäkin  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1306 : 09.11.2013 22:18:07 »

En ole koskaan tavannut niin herkkää ihmistä kuin tämä Poikanen.
Telepatia toimii tosi hyvin ja aistii mun olotilat muutenkin erittäin herkästi. Hellii,halii ja pussailee paljon  smitten
"Ripaus rakkautta ja ruokaa niin sä paranet" Ihana  Smiley

Tosi tyytyväinen olen ja imarreltu kehuista joita saan myös paljon. Aivan ihmepakkauksen olen saanut tavata. Kolme viikkoa ollaan seurusteltu ja vaan paremmalta tuntuu.
Eilen illalla ex-mieheni tuli tosi vahvalla rakkausenergialla henkimaailmasta ja jos nyt oikein ymmärsin, hän on tyytyväinen ja vähentää nyt täällä kodissani hengaamista mutta on kauniilla tavalla hengessä mukana kuitenkin  angel

Löysin eilen tosi hyvän divarin jossa on paljon uskontoaiheisia kirjoja ja menen alkuviikosta tutkimaan
Poikanen aloitti myös opinnot uudestaan ja sanoi olevansa onnellisempi kuin aikoihin.
Niin olen minäkin  smitten

Olin jo huolissani..et missäs sitä ollaan oltu.. Huh :Smiley
Mut oli kivaa..kuultavaa. Wink Cheesy Cheesy Cheesy smitten smitten
Ihmeellistä tuo telepatia.. Wink :Smiley smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1307 : 11.11.2013 19:47:23 »

Lämpöä sun viestissä ja ajattelin tänään sua  smitten smitten Ihana olet  Smiley

Minä olen ollu tänään kamalan hankala ja tunnistan vasta nyt miten väärässä. Saanut kaksi ihmistä loukkaantumaan,kiukutellut ja ollut valtavan levoton.
Laitoin tän tuoreen suhteenkin jäihin koska tuntui ettei ole tarpeeksi omaa tilaa.
Miksi mä menen aina laidasta laitaan? Kultainen keskitie on tuntematon käsite.

Unelmassa,sä sait aikaan päivän ekan hymyn. Sinussa on paljon rakkausenergiaa  smitten smitten
Minä tunsin sut kauan kauan sitten ja nyt tässä tässä elämässä uudestaan tätä kautta.
Mitä enemmän tätä kirjoitan sitä parempi olo tulee  Smiley
Mä tykkään sinusta tosi paljon  smitten smitten

Nyt soitan näille ihmisille joita olen kaltoin kohdellut pahoine sanoineni ja laitan sen jälkeen musiikin soimaan ja aloitan iltasiivouksen.
Let there be rock!  Cool
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1308 : 11.11.2013 20:55:48 »

Unelmassa,sä sait aikaan päivän ekan hymyn. Sinussa on paljon rakkausenergiaa  smitten smitten
Minä tunsin sut kauan kauan sitten ja nyt tässä tässä elämässä uudestaan tätä kautta.
Mitä enemmän tätä kirjoitan sitä parempi olo tulee  Smiley
 Wink Cheesy, juu niimpä kait me ollaa tunnettu..joskus muinoin. :Smiley
Siksi varmasti..yritin sinua täällä aikasemmin..autella. angel smitten
Huuumorinkukka..soon kaunehin kukka. Wink uglystupid2 Cheesy Cheesy

juu, vähän pittää ottaa joskus etäisyyttä..ettei käy liian kuumakss.. Wink  smitten smitten
  :Smiley :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1309 : 11.11.2013 23:02:39 »

Koska; minulla on voima.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1310 : 11.11.2013 23:13:08 »

Olen iloinen koska viimein uskalsin kohdata pelottavia ja ylitsekäyviltä tuntuvia asioita ja ne menivät ihan hyvin. Huh huh!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1311 : 16.11.2013 20:59:36 »

Hyvä ruoka, lämmin juoma ja kiireettömyys.  smitten
Pienistä asioista saa hyvän olon.  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1312 : 20.11.2013 23:47:04 »

Sairastuin stressistä ja paranin heti kun se helpotti  Smiley
Kiitos  smitten
Mulla ei ole ikinä ollut vauvakuumetta tms hoitovietin kaltaista olotilaa mutta nyt on.
Sovittiin tän nuoren miehen kanssa että ollaan pelkästään ystäviä ja mä haluan vaikuttaa hänen elämässään ns taustatukena tiettyihin juttuihin
Haluan hoitaa aikuisia en pikkusia, tosin joskus ne aikuisetkin on tunnetasolla kuin uhmaikäisiä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1313 : 21.11.2013 00:01:12 »

Sairastuin stressistä ja paranin heti kun se helpotti  Smiley
Kiitos  smitten
Mulla ei ole ikinä ollut vauvakuumetta tms hoitovietin kaltaista olotilaa mutta nyt on.
Sovittiin tän nuoren miehen kanssa että ollaan pelkästään ystäviä ja mä haluan vaikuttaa hänen elämässään ns taustatukena tiettyihin juttuihin
Haluan hoitaa aikuisia en pikkusia, tosin joskus ne aikuisetkin on tunnetasolla kuin uhmaikäisiä.

Tunsin heti..et sulla helpotti.. Wink :Smiley
Eikö me kaikki tarvita hoivaa..vauvasta vaariin. Wink :Smiley :Smiley Tongue Tongue
 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1314 : 23.11.2013 01:13:40 »

Sain apua pikkuisen rakkaani hoitamiseen  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1315 : 26.11.2013 14:32:59 »

Koska krapula on ohi  Cheesy
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1316 : 26.11.2013 23:25:08 »

Koska mulla on elämä <3
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1317 : 27.11.2013 17:04:53 »

Olen NIIIN hyvä!
Mä olen NIIN lahjakas Smiley
Vesimies asialla.

Ah, hyvän tekeminen suuremmassa mittakaavassa, vaikka lähtökohta onkin oma lehmä ojassa, ah.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1318 : 12.12.2013 23:44:03 »

Olin tänään resonanssiterapiassa ja juteltiin siinä samalla yli tunti.
Joskus ihmisistä saa saa väärän kuvan oman huonon olon takia kuten mulle tapahtui tässä jutussa aiemmin.
Oli kyllä niin hirveä kesä ettei ikinä ollut noin kamalaa ja sit sain tästä resohoitajastakin ihan paskan kuvan. Toki hänen juttunsa olivat silloin hieman...mustanpuhuvia... mutta mä en osaa vieläkään erottaa kuka intuitiivisesti tietää, kuka kanavoi, kuka juttelee henkimaailman kanssa ja miten nää eroaa toisistaan koska joskus noi menee ristiin

Reso toimii jopa ton tippapullon läpi tosi herkillä ihmisillä jota en kyllä vielä kunnolla usko mutta terapeutti sanoi että jos yksi tippa päivässä tekee huonon olon, laita se tippapullo tyynyn alle yöksi.
Jollain tosi herkällä pikkuskidillä oli noi tipat tehnyt heikon olon ja jopa tyynyn alla pitäminen ei sopinut mutta hänen huoneensa hyllyllä sen pullon läpi olivat toimineet.
Kuullostaa aivan älyttömältä mutta mä uskon koska olen itse reagoinut niin voimakkaasti alle kuudesosaan ns aikuisten annoksesta että piti lopettaa koko kuuri ja hakee uudet tipat.
Homemyrkkyjä löytyy vieläkin ja hoito jatkuu vielä puolivuotta ainakin

Ihanaa kun toinen psyykkas niin hyvin ja oli täysin tilanteen tasalla monessa jutussa tällä kertaa ihan alusta asti. Hän ei vaan tajunnu ekal kerralla millanen tapaus eteen paukahti.
Kotihoito-ohjeet: suolavettä 2-3 l päivässä, yksi kokonainen ananas  crazy2
omenaviinietikkaa päänahkaan (jätettävä n.2 min pesun jälkeen ja sit huuhtelu)
Samaa kamaa myös sisäisesti 1-2 rkl lasilliseen vettä 1-3krt/pvä

Toi o-v-e on aika tehokas ja moneen vaivaan sopiva mutta kannattaa juoda pillillä ettei hampaiden kiille kärsi ja luomuna. Maku ei kai myöskään ole mahtava mutta mitä välii jos toimii






tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1319 : 13.12.2013 00:21:44 »

OOn tainnu tuosta omppuviinietikasta..puhua..ja pillillä mieluummin ..ettei hampaista lähde kiille. coolsmiley
Noin parin viikon ajan vaan kannattaa ottaa sitä omv. sisäisesti Silleen kuureina.
http://www.kotipetripaavola.com/omenaviinietikka.html
« Viimeksi muokattu: 13.12.2013 00:45:25 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: