|
body electric
|
 |
« Vastaus #1245 : 08.02.2015 22:34:14 » |
|
No maitoahan saa kaupasta - Kannattaa ostaa punasta maitoa, siin on eniten vitamiineja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Ambrel
|
 |
« Vastaus #1246 : 08.02.2015 22:38:31 » |
|
Kuluneella viikolla tullut muutamana päivänä ihmeellisen kivoja fiiliksiä ja kaiken kruunasi se kun eilen sain vihdoin ja viimein vähäsen puhuttua yhden ihmisen kanssa meidän väleistä!  Vaikka asiat sen suhteen eivät ehkä olekkaan niin kuin haluaisin, mutta silti! Ehkä tämä tästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #1247 : 10.02.2015 13:15:29 » |
|
Aivan ihana sää, paljon energiaa ja hyvä mieli. Kissallakin uutta talossa ja virtaa riittää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1248 : 10.02.2015 17:37:47 » |
|
Tuntematon mies pysähtyi ja tervehti kun kävelin ohi. Katsoin hetken häkellyttävän sinisiin silmiin ja jatkoin kiireisenä matkaani. Harmittelen nyt pari tuntia myöhemmin miksen jäänyt juttelee. Ne silmät jäi mun mieleeni..  Ihana aurinkoinen ilma ja tuntematon ihminen hymyilyttää vieläkin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1249 : 23.02.2015 13:23:25 » |
|
Eksyin Kirsi Rannon sivuille ammandeepthi.blogspot.fi ja koin todellisen oivalluksen. Viimeisimmät kanavoinnit kertovat juuri siitä olosta jota olen kokenut voimakkaasti: vahva halu palata taivaankotiin, irrallinen turhautunut olo, vahvat unet Oli todella lohdullista lukea että nämä tunteet liittyvät näihin vahvoihin energioihin ja muutokseen eivätkä olekaan ainoastaan henkilökohtainen kriisivaihe Ylösnousemusprosessi kuulostaa ehkä naurettavalta mutta sitä tämä on. Herkimmät sen tuntevat selvimmin. Tähtisiemenet  Rakastan tota sanaa, on niin kuvaava  Syöminen ja luonnossa liikkuminen, pitkät unet joka yö + reishi on auttanut oloani joka tosiaankin on ollut ajoittain hyvinkin irrallinen ja epämaadoittunut. Toivo että tämän muutosajan jälkeen olo tasaantuu, on tärkein johtotähti tässä ajassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkari
|
 |
« Vastaus #1250 : 25.02.2015 14:39:37 » |
|
Koen johdatusta  Näin vahvan unen jossa oli nimi joka jäi mieleeni (ma-ti välinen yö) Viime yönä heräsin neljältä. Pyörin levottomana sängyssäni muistaen yllättäen meedion sanat " Ajattele miestäsi (henkimaailmassa) rakkaudella, se on hänelle energiaa" Muistelin lämmöllä hyviä hetkiämme  sit yht`äkkiä tunsin viileän tuulen ja läsnäolontunteen. Mieheni oli vierelläni. Hän antoi kolme ohjetta, joista yhdessä mainittiin sama nimi kuin aiem unessa, symbolein esitettynä Googlasin tän nimen joka paljastui luontaishoitolaksi. Soitin sinne ja varsin ajan energiahoitoon. Kerroin miten löysin tän hoitolan ja siitäpä alkokin meidän erittäin mielenkiintoinen keskustelumme henkisistä asioista. Pyysin viikonloppuna enkeleiltä apua että tapaisin uuden ihmisen kenen kanssa jakaa kokemuksia ja ajatuksia henkiseltä polulta. Olen kiitollinen että pieni pyyntöni kuultiin sekä ihana mieheni toisella puolella on näin ihana apu minulle eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Välillä tunnen rakastavani häntä enemmän tässä nykyisessä muodossaan  Muoks. mulla oli koko eilisen päivän tosi ahdistunut olo mustine ajatuksineen mutta öinen kohtaaminen toi tyynen, rauhallisen olon. Tuntui että mieheni sielu olisi koskettanut/hoitanut sydänchakraani josta tuli ihanan levollinen olo. Hänen poistuttuaan nukahdin rauhalliseen uneen  Olen ajatellut koko päivän tätä tapahtumaa. Tunnen valtavan suurta rakkautta sitä sielua kohtaan jonka kanssa olen tavannut kolmessa eri elämässä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.02.2015 20:38:25 kirjoittanut pikkari »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #1251 : 27.02.2015 14:57:32 » |
|
Kevätolo Onnellinen kissa ja auringonpaiste 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #1252 : 20.03.2015 10:10:41 » |
|
Tänään olen kiitollinen siitä ettei ole mitään erityistä vaivaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #1253 : 20.03.2015 11:36:11 » |
|
Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #1254 : 20.03.2015 12:22:00 » |
|
Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus  Lycka till! Yoga-suutrassa valaistumisesta käytetään termiä kaivalya: kaivalya n. (fr. %{ke4vala}) , isolation Va1m. ; absolute unity Veda7ntas. BhP. ; perfect isolation , abstraction , detachment from all other connections , detachment of the soul from matter or further transmigrations , beatitude MBh. KapS. Sa1m2khyak. &c. ; for %{vaikalya} Ra1jat. vii , 1149 ; (mf(%{A})n. = as an adjective -- sidis) leading to eternal happiness or emancipation MBh. xiii , 1101. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2015 12:30:12 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #1255 : 20.03.2015 20:46:31 » |
|
Hiljaisuus, mitääntekemättömyys, rauha ja täydellinen irrallisuus  Tätä edelleen, hyvä meno ja olo jatkuu, ei huolet paina, ei mikään kiukuta. Antaa kiukkuisten painella menemään, ne vaihtaa äkkiä maisemaa. Rakkautta, rauhaa ja hyvää oloa, kaikille
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
paavo väyrynen
|
 |
« Vastaus #1256 : 24.11.2018 15:13:26 » |
|
Osanottoni 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #1257 : 25.01.2019 00:02:35 » |
|
Mulla tuli ylläolevasta mieleen, että sattuipa mullekin tuntematon hyväntekijä kuin tilauksesta eteen. Oli iltapäivä, lapsi valitti päiväkodista hakiessa korvakipua, oli ollut räkäinen pari päivää ja totesi että "taitaa olla korvatulehdus". Minähän ajoin suoraan terveysasemalle, josta kysyin että pääseekö enää lääkärille, no ei... Päivystykseen en mielellään mene "ei pahan kivun kanssa" istumaan neljää tuntia, joten päätin varata yksityiseltä terveysasemalta seuraavan lääkäriajan netin kautta. Tulikin sitten kiire sinne, ajoin auton parkkiin terveysaseman lähelle ja tajusin ettei mulla ole yhtään kolikoita lippuautomaattiin. Katsoin ikkunasta ulos ja viereisen auton kuski katsoi muhun jotenkin kutsuvasti. Astuin autosta ulos, hän avas ikkunan ja ojensi parkkilipun sanoen, et "siinä on vielä tunti aikaa jäljellä, tarvitko?" Kiittelin tosi paljon ja päästiin sitten siitä suorilta lääkäriin.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Varjotar
|
 |
« Vastaus #1258 : 01.02.2019 21:17:56 » |
|
Saa pitää hauskaa ja olla upee edes unissaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #1259 : 02.02.2019 14:34:22 » |
|
...kepun kannatus menee kaakkoon kuin lehmän häntä valesta -Juhan johdolla! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b776e29f-4c4c-4df9-a4ff-4253c4ba9d71Jos valtionyhtiö tänä päivänä rahoittaisi oman omaisuutensa myynnin yksityiselle ihmiselle, joka pian kaupan jälkeen myisi saman omaisuuden lähes nelinkertaisella hinnalla ulkomaiselle omistajalle, seurauksena olisi todennäköisesti skandaali, ja kaikkien asianosaisten toimet tutkittaisiin perusteellisesti.No, iloni voi olla ennenaikaista. On vähän sellainen kutina, että Jahve lähettää pelastavan enkelin joka nostaa kepun kannatuksen muutamassa viikossa likelle 20 prosenttia! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2019 14:42:23 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
|