Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimiehen uudelleen valloitus?  (Luettu 29689 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SMJ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 27.06.2007 14:28:06 »

Hei,
Olen aivan uusi täällä foorumilla ja minua mietityttää eräs asia liittyeen jousimieheen jota tapailin muutaman kuukauden. Näyttää siltä että tässä on käynyt jousimiehistä lukemani juttujen perusteella aika klassisesti eli kun minä aloin kiintymään häneen ja tekemään hänelle tilaa elämässäni, häntä alkoikin ahdistamaan ja hän halusi omaa tilaa. Nyt suhteemme on ollut jo hetken jäähyllä ja aika viileältä näyttää. Alku oli aika päätä huimaava ja persoonana hän on aivan mieletön ihminen, enkä näin helpolla haluaisi luovuttaa. Onko tällaisen jälkeen mahdollista vielä valloittaa hänet uudestaan vai onko jo peli totaalisesti menetetty? Olen itse oinas ja ehkä liian helposti toiseen liimautuva, se saattaa asettaa haasteita tällaiselle suhteelle.. uskon toki siihen että ihminen pystyy kehittymään ja pyrkimys kohti itsenäisempää otetta on tähtäimessä Smiley.

Jos jollakulla on jotain ajatuksia tai kokemuksia jousimiehistä ottaisin niitä kernaasti vastaan Smiley!

tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2007 17:01:41 »

Hei,
Olen aivan uusi täällä foorumilla ja minua mietityttää eräs asia liittyeen jousimieheen jota tapailin muutaman kuukauden. Näyttää siltä että tässä on käynyt jousimiehistä lukemani juttujen perusteella aika klassisesti eli kun minä aloin kiintymään häneen ja tekemään hänelle tilaa elämässäni, häntä alkoikin ahdistamaan ja hän halusi omaa tilaa. Nyt suhteemme on ollut jo hetken jäähyllä ja aika viileältä näyttää.


Ilmeisesti kysymyksessä jousimies mies? Käyppä lukaisemassa Sepon rakkushoroskooppi jousimies miehestä. Ehkä valaisee hiukan.

Itse olen jousimies nainen. Sen verran voin valottaa että luottamus on kaikkein tärkein. Ja toiseen ei voi luottaa ellei tunne toista. Jousimiehelle kaverit on tärkeitä samoin kuin harrastukset... Nämä asiat usein liittyvät yhteen. Tutustu kavereihin ja harrasta mukana, osoita että pystyt itsekin tekemään samoja asioita kuin hän ilman apuja. tutustut näin häneen varmasti paljon paremmin.

 Wink
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2007 17:14:20 »

ite kans jousimies..mut saa parhaiten pidettyä lähellä kun pitää kaukana,käsivarren mitan päässä..joskus saaliin metsästäminen on kivempaa kuin itse saaliin saaminen..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2007 20:38:07 »

Heips...itse olen oinas nainen ja olin kihloissa jouskari miehen kanssa, en omasta mielestä ole riippuvainen tai määräilevä ollut suhteessa ja satasen varmasti annoin vapautta hänelle niin paljon kuin halusi, mut silti ei kemiat ei loppu pelissä kohdanneet knuppel2 jouskari osaa alussa olla valloittava ja ihana, mut rinnan alla piilee jäätynyt sydän. Minusta sun ei kannattas vaivaatua tekemään mitään vaan nauttimaan omasta olotilastasi smitten jouskarit tykkää metsästää eikä olla metsästettävänä coolsmiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2007 06:54:37 »

Joo mä oon samaa mieltä  Wink Itellä jouskari nousu ja kuu, joten en kyl todellakaan päästä ketään liian lähelle. Sit alkaa ahistaan  Shocked
Ja metsästys on kivaa, mut ei toisteppäin   :Smiley
Ystävät ovat tärkein asia elämässäni. Ne pysyvät aina  smitten
Ja ulkoilu ja urheilu on tietty erittäin tärkeetä erittäin levottomalle ihmiselle..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2007 09:55:26 »

Riippuu aika monesta tekijästä. Kehittymätön ihminen, oli  jousimies tai  kauris, voi olla jäätävä. Kehittynyt on rakastava.

Haluaako mies yleensäkin metsästää, ei nainen? Tavoitella voi, mutta joukkari ei kait yleensä pidä peleistä ainakaan.

Itseni ja exäni perusteella: matkat, jännittävät asiat, mystisyys, viihde, kulttuuri, kai sitten se seksikin  Grin ja yleensä haasteet. Riippuu tosiaan monesta seikasta, haluaako joukkari liikkuvaisen naisen vai kotirouvan mutta todennäk. ihailijan, kuten kaikki miehet, naisen joka ei kyseenalaista. 

Olen kai siitä outo joukkari nousuvaakana, että läheisyys ei todellakaan ahdista, ellei toista ahdista.  Tongue :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.06.2007 09:57:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SMJ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #6 : 28.06.2007 14:52:14 »

Kiitoksia kommenteista Smiley.

Kaikkihan me ollaan toki omia persoonia ja ei voi yleistää et miten joku tietyissä tilanteissa käyttäytyy. Tämä on kyllä itselle ollut aikamoinen koulun paikka Smiley, koska en ollut aikaisemmin näin läheiseen suhteeseen jousimiehen kanssa ajautunut. Selkeästi kyllä huomaan sen, että kun otan etäisyyttä hän lähestyy minua. Hän sanoo että haluaa edelleen olla tekemisissä minun kanssa mut ei tiedä haluaako sitä kaverina vai ehkä myöhemmin jonain muunakin. Ehkä ei itsekään tosiaan tiedä Smiley. Oikea tie tuntuisi olevan se, että vietän hiljaiseloa hänen suuntaansa ja annan hänen ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu.. Täytyy sanoa että todella mielenkiintoinen on jousimiehen maailma Smiley ja jotenkin vaan on pistänyt mun elämän ainakin ihan sekaisin..
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #7 : 28.06.2007 15:14:33 »

no on se kuule sekavaa elää jousimiehenäki  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SMJ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #8 : 28.06.2007 20:56:45 »

Heh, no kyllä mä olen sitäkin tuumaillut että ei se taida todellakaan olla helppoa aina jousimiehenä Smiley. Tuntuu ettei tuo tiedä itsekään aina mitä haluaa.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2007 23:28:57 »

Mun vanhin tytär on jousimies ja mitä olen katsonut sen mies sekoiluja, niin huh huh  uglystupid2 ei sitä kiinnosta loppu pelissä kukaan vaikka olisi hyvin mahtava mies kyseessä coolsmiley
tallennettu
dixie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #10 : 29.06.2007 12:13:42 »

Hei,
Olen aivan uusi täällä foorumilla ja minua mietityttää eräs asia liittyeen jousimieheen jota tapailin muutaman kuukauden. Näyttää siltä että tässä on käynyt jousimiehistä lukemani juttujen perusteella aika klassisesti eli kun minä aloin kiintymään häneen ja tekemään hänelle tilaa elämässäni, häntä alkoikin ahdistamaan ja hän halusi omaa tilaa. Nyt suhteemme on ollut jo hetken jäähyllä ja aika viileältä näyttää. Alku oli aika päätä huimaava ja persoonana hän on aivan mieletön ihminen, enkä näin helpolla haluaisi luovuttaa. Onko tällaisen jälkeen mahdollista vielä valloittaa hänet uudestaan vai onko jo peli totaalisesti menetetty? Olen itse oinas ja ehkä liian helposti toiseen liimautuva, se saattaa asettaa haasteita tällaiselle suhteelle.. uskon toki siihen että ihminen pystyy kehittymään ja pyrkimys kohti itsenäisempää otetta on tähtäimessä Smiley.

Jos jollakulla on jotain ajatuksia tai kokemuksia jousimiehistä ottaisin niitä kernaasti vastaan Smiley!



Itse olen jousimiesnainen ja minulle kävi oinasmiehen kanssa juuri sama juttu. Siis itse sain oinaalta niin kylmää kohtelua, että vieläkin ihmetyttää, mitä oikein tapahtui. Minulle ei siis yleensä käy näin! Suhteen alku oli meilläkin aivan mahtava. Sanoisin etten ole kenenkään kanssa koskaan kokenut vastaavaa. Aluksi käyttäydyin kuitenkin itse kuin tyypillinen jouskari, pidetään hauskaa, ei liian vakavaa jne. Kovin helposti en yleensä pääse itse sille tasolle miesten kanssa että olisin tosissani rakastunut ja valmis sitoutumaan ym. Tämän miehen kanssa pääsin, mutta putosin kyllä korkealta ja lujaa. Asiaan kyllä liittyi kaikenlaista sivujuonta, mutta tämän jälkeen kierrän kyllä joka tapauksessa oinasmiehet kaukaa. Ja voi niitä miesraukkoja, jotka seuraavaksi eksyvät tielleni. Ei-niin-hyvät jouskaripiirteeni ovat vahvempia kuin koskaan.
Onkohan tämä joku tyypillinen ilmiö jousimies-oinas -suhteissa... Alku aivan uskomatonta, mutta sitten toinen saa turpiinsa ja oikein kunnolla  Cry Ja onko tyypillistä oinaalle jättää tilanne vähän avoimeksi? Eli ettei tee sitä lopullista loppua reilusti kasvotusten vaan lopettaa vain yhteydenpidon.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #11 : 30.06.2007 12:41:06 »

Riippuu aika monesta tekijästä. Kehittymätön ihminen, oli  jousimies tai  kauris, voi olla jäätävä. Kehittynyt on rakastava.

Haluaako mies yleensäkin metsästää, ei nainen? Tavoitella voi, mutta joukkari ei kait yleensä pidä peleistä ainakaan.


Just näin. Pelejä ei kannata kokeilla, koska jouskarin patarehellisyys on legendaarista.. Ja turha venkoilu ja testailu vie luottamuksen. Suoruus kunniaan kun tästä jousihemmosta puhutaan.

Ja tuosta jäätävyydestä, voin allekirjottaa tuon.

Jousimiehen kanssa siis ystävyys on kaiken a ja o. Siitä voi sitten poikia suurikin rakkaus...

Oinaasta ja jousimiehestä vielä, omiin kokemuksiin pohjautuen. Kuuluin silloin vielä ns. kypsymättömiin ja olin mahdoton idealisti ja taivaanrannan maalari ja mahdottoman suurpiirteinen. Ja päähäni ei mahtunut ymmärrystä eräästä oinasmiehestä jonka tapasin.

Tällä henkilöllä oli mielikuva siitä, millainen ihmisen pitäisi olla ja kun lähistöllä oli joku joka on toisenlainen... Oinasmiehen oleessa voimiensa tunnossa (kaikki menee hyvin, ei vastoinkäymisiä) hän hyökkäsi henkisellä väkivallalla (väheksyminen kuittailu kiusaaminen haukkuminen, suoraansanoen julkinen nöyryytys). Itse jouduin kohteeksi kaverini jälkeen kun oinasmiehen mielestä en kuulunut joukkoon koska olin hiukan erilainen, ja ilmeisesti minussa ilmeni heikkotta hänen mielestään kun sain rasitusvamman.. Kiusaaminen alkoi sen jälkeen nääs.
Oinasmiehen heikkoudesta taas kertoo se että kiusaaminen loppui tykkänään kun naisystävä jätti...

Kokemukseni oinaista ei siis ole mitään hyviä. Koen oinas ihmiset jäykiksi ja  ymmärtämättömiksi. Olen siis tavannut myös oinas naisia ja ovat olleet suht samanlaisia. Eivät edes halua nähdä asioita toisen näkökulmasta. Väheksyvä ja nolaavat toista julkisesti toisen tunteista välittämättä. Tämän tyylisen ihmisen kohdatessani,siis vaikken tietäisi edes horoskooppimerkkiä, Heittäydyn etäiseksi ja asialliseksi, joidenkin mielestä kymäksi. Näin suojaan itseni ja myös toisen. En halua loukata ketään perusluonteen vuoksi. Muutun myös "kylmäksi" kun tulen loukatuksi. Se tosin ei taida olla jousimiesvaikutusta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12 : 30.06.2007 12:52:04 »

mulla aivan samallaista ollu oinasmiehen kans, viime syksynä..pisteenä iin päälle jätti samana päivänä kun tulin mammografiasta (lekuri epäili rintasyöpää) eikä edes vaivautunu kysäseen miten siel meni ennenku oli lähdös..vastasin ettei taida kuulua sulle enää. miähet  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 30.06.2007 14:38:40 »

No sitten on toivottava etten enää luule jonkun kehittyvän henkisesti, kun vaikuttaa vaan kivasti adrenaliinipitoiselta tyypiltä. No olen aikas valikoiva nykyisin, ei synny mitään turhia draamoja; eli valmiiksi fiksu mies sitten.

Tunnen yhden intohimoisen oinastapauksen, ei uskollinen.

Yhden uratykin.

Toisen uratykin, jonka mielipide vaihtuu kuin tuuliviiri vielä vanhalla iällään ja joka, kumma kyllä välillä esittää ihailua ja välillä syyttelyä no ei ihme kun on juristi. En oikein pitänyt viimeisestä syyllistyksestä, kun käännyin hänen puoleensa juristina. Yhtäkkiä ei olekaan epäilyksiä tilanteessa, josta aiemmin haukkui minut lyttyyn. Hmm...hän on sanonut pahasti muutaman kerran.  oinas
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #14 : 30.06.2007 15:42:13 »

Hei,
Olen aivan uusi täällä foorumilla ja minua mietityttää eräs asia liittyeen jousimieheen jota tapailin muutaman kuukauden. Näyttää siltä että tässä on käynyt jousimiehistä lukemani juttujen perusteella aika klassisesti eli kun minä aloin kiintymään häneen ja tekemään hänelle tilaa elämässäni, häntä alkoikin ahdistamaan ja hän halusi omaa tilaa. Nyt suhteemme on ollut jo hetken jäähyllä ja aika viileältä näyttää. Alku oli aika päätä huimaava ja persoonana hän on aivan mieletön ihminen, enkä näin helpolla haluaisi luovuttaa. Onko tällaisen jälkeen mahdollista vielä valloittaa hänet uudestaan vai onko jo peli totaalisesti menetetty? Olen itse oinas ja ehkä liian helposti toiseen liimautuva, se saattaa asettaa haasteita tällaiselle suhteelle.. uskon toki siihen että ihminen pystyy kehittymään ja pyrkimys kohti itsenäisempää otetta on tähtäimessä Smiley.

Jos jollakulla on jotain ajatuksia tai kokemuksia jousimiehistä ottaisin niitä kernaasti vastaan Smiley!



Olen jousimiesmies. En tiedä, onko tästä avautumisesta apua, mutta joutskareille luottamus on kyllä kaiken A ja O. Suurin moka mitä minulle voisi tehdä olisi jäädä kiinni valehtelemisesta. Joutskareilla on pitkä muisti. Mutta sitten niihin askarruttamiisi parisuhdeasioihin. En tiedä onko tyypillistä jousimiesmiehille, mutta minuun vetoaa kaikki urheilulajit ja nainen, joka on jossakin asiassa minua parempi - oli sitten kyseessä ÄO tai parempi kokki tai varsinkin hyvä jossakin urheilulajissa! Olen erittäin kilpailuhenkinen, joten pidän kunnianhimoisista naisistakin, joilla on selkeät tavoitteet elämässä. Jousimies rakastaa vapautta, joten ensimmäinen illan jälkeen ei kannata kosia häntä, sillä se varmasti pelästyttää hänet. Taaskaan en tiedä onko tyypillistä jousimiesmiehen käytöstä, mutta mikäli tapailun alkuvaiheessa yrittää saada minua mustasukkaiseksi, niin sillä olisi etäännyttävä vaikutus. Mutta mitkä olisivat sitten ehdottomia boosteja? Varmasti se, jos nainen sanoisi suunnittelevansa Kilimandjaron matkaa, ja kysyisi kiinnostaisiko lähteä mukaan? tai jos nainen sanoisi testaavansa uutta eksoottista reseptiä ja kysyisi haluani tulla koemaistajaksi? Jos nainen pyytäisi mukaan urheilemaan, vaikka pelaamaan beach volleyta? Sitten vielä kysymykseesi, voiko jousimiestä valloittaa uudestaan? Mielestäni voi. Smiley 
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: