Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimiehen uudelleen valloitus?  (Luettu 29948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #15 : 02.07.2007 10:44:01 »



Olen jousimiesmies. En tiedä, onko tästä avautumisesta apua, mutta joutskareille luottamus on kyllä kaiken A ja O. Suurin moka mitä minulle voisi tehdä olisi jäädä kiinni valehtelemisesta. Joutskareilla on pitkä muisti. Mutta sitten niihin askarruttamiisi parisuhdeasioihin. En tiedä onko tyypillistä jousimiesmiehille, mutta minuun vetoaa kaikki urheilulajit ja nainen, joka on jossakin asiassa minua parempi - oli sitten kyseessä ÄO tai parempi kokki tai varsinkin hyvä jossakin urheilulajissa! Olen erittäin kilpailuhenkinen, joten pidän kunnianhimoisista naisistakin, joilla on selkeät tavoitteet elämässä. Jousimies rakastaa vapautta, joten ensimmäinen illan jälkeen ei kannata kosia häntä, sillä se varmasti pelästyttää hänet. Taaskaan en tiedä onko tyypillistä jousimiesmiehen käytöstä, mutta mikäli tapailun alkuvaiheessa yrittää saada minua mustasukkaiseksi, niin sillä olisi etäännyttävä vaikutus. Mutta mitkä olisivat sitten ehdottomia boosteja? Varmasti se, jos nainen sanoisi suunnittelevansa Kilimandjaron matkaa, ja kysyisi kiinnostaisiko lähteä mukaan? tai jos nainen sanoisi testaavansa uutta eksoottista reseptiä ja kysyisi haluani tulla koemaistajaksi? Jos nainen pyytäisi mukaan urheilemaan, vaikka pelaamaan beach volleyta? Sitten vielä kysymykseesi, voiko jousimiestä valloittaa uudestaan? Mielestäni voi. Smiley 


Loistava tiivistys! On hienoa kun "asianosainen" laittaa faktaa. Lisää tällaista! Hauska huomata et jouskari mies tahi nainen. Samanlaisia tyyppejä ovat.

 Smiley
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #16 : 02.07.2007 10:48:41 »

moon varmaa se poikkeus joka vahvistaa säännönn. mää en voi siätää minkäälaista liikuntaa.ja oon kyä überlaiska  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kaide
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 07.07.2007 21:53:24 »

Selkeästi kyllä huomaan sen, että kun otan etäisyyttä hän lähestyy minua. Hän sanoo että haluaa edelleen olla tekemisissä minun kanssa mut ei tiedä haluaako sitä kaverina vai ehkä myöhemmin jonain muunakin. Ehkä ei itsekään tosiaan tiedä Smiley. Oikea tie tuntuisi olevan se, että vietän hiljaiseloa hänen suuntaansa ja annan hänen ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu.. Täytyy sanoa että todella mielenkiintoinen on jousimiehen maailma Smiley ja jotenkin vaan on pistänyt mun elämän ainakin ihan sekaisin..

 Shocked Tuo teksti on ihan kuin omalta näppikseltäni.. Itse olen rapumies ja tuo toinen osapuoli jousimies nainen.
tallennettu
suolaulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #18 : 09.07.2007 10:56:16 »

"Rakastinko sinua/en tiedätuota/ värisin kun lähdit sieluni luota" Mulla päättyi suhde jousimiehen kanssa- ja sattuu. Mies oli valloitti mut pikkuhiljaa, huomaamattani. Olen nouseva jousimies, ja aurinko kauriissa.
Yritin pistää välit poikki välillä, mutta itse taas aloitin suhteen.Sunnuntaina sanoi rakastavansa ja tiistaina tuli tekstari "Sori, tätä ei kannata jatkaa" Ei näin saa tehdä!
Ekana hirveesti läheisyyttä ja sitä sitten valovuosien etäisyys. Nyt mä nuoleskelen haavojani ja ihmettelen,että kuka tää tyyppi oli.. Pelkääkö se sitoutumista vai olinko hetken hurma.Elän kivun läpi ja unohdan hänet, vieköön oman aikansa.
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #19 : 14.07.2007 00:09:56 »

Olen jousimiesnainen ja nouseva rapu. Luottamus ja rehellisyys kaikki kaikessa. Ja muisti tosiaan pitkä ja epärehellisyys ja moraalittomuus ei unohdu koskaan. Vasta kokenut kaurinmiehen kanssa eron. Vaihtoi lennosta minut ja pienet lapset toiseen naiseen ja lapsiin. Ei kuule voi käsittää, miten joku niin törkeästi tehdä toiselle, kun hän teki ja millaisella moraalitasolle ihmiset vajoaa, kun ei ole rohkeutta fiksusti asioita hoitaa ja aletaan pettämään ja perheitä hajottamaan. Ja muita syytellään. Joten ei todellakaan yksikään kaurismies ole valitettavasti minkään arvoinen minulle enää. Tai onko heissä fiksumpia? Onneksi lapseni vaaka, nouseva skorpioni ja skorpioni, nouseva leijona. Toki haastetta löytyy, mutta rehelliseksi heidät kasvatan parhaani mukaan. No, asiaan taas. Ja ainakin itse puhun asiat turhan suoraakin, mutta ehkä aikani niitä pohdin ennenkuin sanon. Ainakin tärkeitä asioita. Tai tulee niitä ei niin ajateltujakin välillä. Kaverit tärkeitä, mutta varsinkin hyvät ystävät, kun jo yli 30V olen. Liikunta kyllä vähälle jäänyt pienten lasten äitinä ja voin sanoa, ettei kilpailuviettiä lainkaan. Mutta tunnen jouskareita, jotka paljon positiivisempia, energisempiä, aina suin päin uuteen menossa ja elämä pitää olla vaihtelevaa. Ja ehkä melko materialististäkin. Eli varmasti nouseva merkki tms. vaikuttaa...Ítsekin vaihtelusta nautin, mutta tällä hetkellä elämäni todella rajoitteista olosuhteiden pakosta. Olen kyllä koti-ihminen ja läheisyyden kaipuinen ihminen. Mutta täytyy myöntää, että vaikka sydämessä tosi paljon tunnetta olisi, ei sitä sille rakkaimmalle aina sanotuksi saa. Mutta eipä sitä aina tarvi sanoja....Osaan kyllä halia ja seksikin tärkeää ja kokeilunhaluista. Ehkä sekin vaikuttaa kuinka kehittynyt persoona on. Ystävälläni rauhallinen, mukava jousimiesmies ja hyvä perheenisä on. Toiset taas eivät niin perheihmisiä tai valmiita siihen myöhemmin. Niinhän se on, että toisille työ tai harrastus ja toisille perhe tms. tärkeintä. No, joo. Kyllä jousimiehen sydäntä lämmittää, kun toistakin kiinnostaisi edes vähän samat asiat ja varmasti hyvä juttu joku yhteinen harrastus tai intohimo. Ja se oma tila. Sitä jostain syystä tarvii ja suo mielellään toisellekin. Ja minua ei ainakaan häiritse, vaikka kummallakin omia juttuja ja ehkä aivan eri alan työt tms. Se parisuhde ja perhe sitten se kahden välinen juttu. Ja vaikka tämän ikäinen olen, mulla ainakin mielikuvitus joskus laukkaa turhankin vilkkaasti ja saatan johtopäätöksiä tehdä ominaan. Ja haaveita riittää...liekö niin väliä, toteutuukaanko ne kaikki koskaan. Mutta jos muutama tärkein, niin yes! Eli jospa ottaisit rohkeasti yhteyttä mieheen ja kysyt. Ei tarvi sinunkaan turhaan arvailla...Voihan mahdollisuudet teillä olla vielä vaikka mihin...Itse tunnen muutamia oinasmiehiä ja naisia ja he ainakin minuun tekevät aina vaikutuksen ja tunnen olevani samalla kanavalla. He kyllä ovat kehittyneitä ihmisinä.
tallennettu
MeriDiana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #20 : 26.09.2007 23:10:56 »

Pakko nostaa tätä aihetta!!!

Itse olen jouskarinainen ja mies on oinasmies. Tosi kireet on tunnelmat tällä hetkellä ja piuhat tiukalla molemmilla. Lähdin täältä hakemaan kohtalotovereita, löytyihän niitä taas...  Smiley

Oinasmies on kyllä TOSI kylmä ja itsekäs ihminen, sekä moraaliton. Mitään muuta ei ole, kuin MINÄ, MINUN työni, autoni, tv:ni, aikani, ystäväni jne...

Jouskari kun olen, niin joskus kaipaisin pientä omaa hetkeä, jolloin vetää henkeä kahden pienen vekaran hoidolta ja työltä, mutta kun ei. Se ei käy ikinä, kun itse tarvisin, vaan vain ja ainoastaan silloin (harvoin), kun mies sattuu muistamaan mun olemassaolon ihmisenä, eikä kotiorjana, (rahan)lypsykoneena tai seksiorjana.

Jos (ja kun?) tästä ero tulee (ollaan parisuhdekurssilla, mutta ei tunnu juuri auttavan...), en IKINÄ ota oinasmiestä. (Insinöörit opin välttämään jo aiemmin.) Jos nyt sitten ylipäätään ikinä enää miestä otan... Sad Miehen veli IHAN samanlainen, myös oinas...

Sepon horoskoopit osuu kyllä meidän kohdalla AIVAN nappiin, kertakaikkiaan.
tallennettu
sisar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


"maailman kyliin mä väsyin, ota syliin" juice l


Profiili
« Vastaus #21 : 27.09.2007 01:51:17 »

minulla pulma, että kuinka jousimies  jousimies miestä tulisi lähestyä ? olen tavannut mielenkiintoisen jouskarin, mutta....
kuinkas tästä jatketaan ja päästään etenpäin ??
otanko yhteyttä vai jäänkö odottamaan, että ottaako hän yhteyttä.

itse olen kalat  kalat ja nouseva merkkini leijona.

vinkkejä otetaan vastaan kiitollisuudella.

 :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 27.09.2007 07:40:34 »

Tunnen yhden toisenlaisen oinaan, joka kauniisti laittaa perheen, vaimon ja lapset etusijalle vaikka itse tekee ja aina on tehnyt uraa+kansainvälinen tyyppi. Siinä kai on esikuva minulle, jos ei sellaista löydy, ei sitten. Oh well, onhan delfiinit keksitty.. jos ne ymmärtäisi naisen sielunelämää paremmin. Onko sielukkuus merkistä kiinni??.. kaksoisliekki maistuu sitä ennen..  Wink

 jousimies -jouskarimies? Siis seikkailu, uutuudenviehätys, matkailu, ja se fyysinen, tällaisia asioita ne kai haluavat, ja suureellista elämää.. ehkä haluavat liikaakin elämältä.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2007 08:28:19 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #23 : 27.09.2007 12:07:15 »

välillä tuntuu että oon vaan semmonen pyörremyrsky joittenkin elämässä, eräs kaksonen kiinty ihan hippasenliikaa, toisenlla tapaamiskerralla oli menossa sormuskauppaan ja mää otin sitte jalat alle aika äkkiä..jokseenkin roikkuva tapaus muutenkin vaikka ensivaikutelma oli ihan jees, soitteli 10-15 kertaa päivässä ja jos en heti mesessä vastannut nii tekstari tuli oitis että miksen vastaa..  tickedoff
semmosta kestä erkkikää.. mutta ton mun pyörähtämisen jälkeen ko herra  sai omasta elämästään  kii ja teki asioilleen jtn ja pääsi eteempäin..kai sitä sitten on kaikella tarkotus
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #24 : 08.10.2007 18:47:36 »

Ei jouskaria tarvi valloittaa takasin, se tulee kuin jojo. (Jos se huomaamattaan kiintyy, ei siitä pääse edes virran poikki uiden...) Pitää siis päästää narusta irti.

Ja jos jouskarista tahtoo irti, se se vasta kyseleekin kärsivällisyyttä. Siinä ei auta kuin tylyttää ja olan takaa, mieluummin oikeesti molempien.

Omat niksini tähän irtiottoon ovat seuraavat:
- kun (nimenomaan KUN ei JOS) jouskari loukkaa hölöttämällä, pidä mielessäsi kiinni (=älä unohda) loukkaavasta sävystä.
- Älä maksa pottuja pottuina, se tulee aina takaisin ruoalle. Sorry  Wink !
- jollei jouskari lakkaa soittamasta, vaihda numero, tai laita kännykkään hänen kohdalleen soittoääni, jota vihaat syrämen pohjasta.
- jos jouskari aina vaan ilmestyy ovelle, niin vaihda/-ta alaoven koodi. Kotiovelle laita jonkin muun nimi. Ja uudet verhot ikkunaan, ettei tunnista sinun asuvan siellä. Turha muuttaa yhden miehen takia, ellei se ole se uusi.
- Autopaikka kannattaa vaihtaa, koska jouskari ei osaa etsiä sitä muualta kuin vanhalta paikaltasi. Viereinen rivi tai kulman taakse siis riittää.
- jos olet antanut avaimen jonain heikkona hetkenäsi, vaihda oveesi lukko tai asennuta uusi turvalukko. Muista pitää lisälukko yölläkin päällä, muuten heräät jouskarin vierestä.
- Laita viesti, että tahdot tavata vaikka kahvilassa. Ota silloin avain pois. Älä jätä vaihtoehtoja.
- ja nykypäivänä on tuo meilikin eräs portti. Senkin voi ja kannattaa lukita. Eipähän häiritse sitäkään kautta.

Nämä tepsivät noin 3 vuodessa. Vapaus! Mikä ihana sana.  Cool

Elleivät nämä neuvot tepsi, silloin kannattaa vain jatkaa tylytystä. Kyllä se seuraavan miehen ja parin muksun jälkeen lopettaa ... jos lopettaa...
 Embarrassed
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 08.10.2007 19:12:24 »

Minusta jouskari ei tule takaisin, eikä tarvitse, eikä pompi...ne osaa hyvinkin irrota halutessaan, ihan kuin muutkin merkit.. muuten t touhula, yksi kohta ennustuksessasi on käynyt toteen, kun puhuit lokakuusta, jne, en vaan tiedä loppukohtauksia.. jospa ei olisikaan sellaista.. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #26 : 09.10.2007 01:13:07 »

Voi ei, pakko Oinaana kommentoida, ettemme me kaikki Oinaat ole noin hirviömäisiä, mihin te olette törmänneet! Grin Minulle ei juolahtaisikaan mieleeni mennä haukkumaan ketään päin naamaa, mutta sen verran suorasukainen olen, että jos jokin minussa ärsyttää toista, pitää olla pokkaa tulla selvittämään se asia kanssani kasvotusten. Aikuisten oikeesti keskustelemalla.

Minulla on tosin nousumerkkinä Kauris (jota ei kauheasti kai muut ja heidän toimensa kiinnosta, kun ovat niin "kyynisiä" Grin) ja kuumerkkinä Rapu, joka tekee minusta huomattavasti herkemmän Oinaan kuin mitä perusOinaat ovat. Minulla ei yleensäkään ole pahaa sanottavaa toisista ja kuuluisa Oinaan itsekeskeisyys näkyy lähinnä päättäväisyytenä saada itse määrätä omasta elämästään olematta tilivelvollinen kellekään - tosin tuo sama piirre kuuluu Kauriille.

Minulla on myös Oinastäti, joka on suuri humoristi, joka kuitenkin tietää Itsensä rajat - hän sanoo suoraan jos jokin asia ei miellytä ja omaa ääkkäpäisyyttä. Hän on ihana ihminen, jota kaikki lapset rakastavat, vaikka hän itse onkin lapseton.

Oinasmiehistä sen sijaan voin allekirjoittaa Oinas-isän omaavana tuon "MINUN!"-mentaliteetin ihan täysin! MINUN maailma, MINUN aika, MINUN koti, MINUN päätökset joihin muilla ei ole MITÄÄN sanomista, MINÄ olen oikeassa aina, MINÄ osaan paremmin kuin kukaan toinen jne. Aina vaan MINÄMINÄMINÄ erittäin epäkypsästi.

Jos ihminen on vielä epäkypsä, henkisesti "raakile" joka odottelee kypsymistään, mikä tahansa merkki voi olla erittäin häijy, koska tuon merkin negatiiviset ominaisuudet pääsevät kehittymättömillä ihmisillä esiin paremmin kuin positiiviset. Jouskarien vapauden kaipuu voi siis kehittymättömänä ja tavallaan valjastamattomana (ei hallita Itse itseä) mennä siihen, että tyyppi pakoilee koko ajan ja leikkii vain jahtaajaa, mutta saaliin saatuaan kyllästyy ja siirtyy toiseen Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 09.10.2007 10:22:23 »

Ei huolta SMJ, Jouskari palaa aina takaisin astialle.
Ennemmin kaivattaisiin tietoa siitä,
millä keinoin Jouskareista voi päästä eroon. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 09.10.2007 13:44:07 »

Hunajaa kun purkit pursuaa, niin.. kokeilkaa myrkkyä välillä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 09.10.2007 15:10:48 »

Hunajaa kun purkit pursuaa, niin.. kokeilkaa myrkkyä välillä.

 Grin
Sattuneesta syystä, SA, olen huomannut,
että Jousimies on kaikki ruokainen, oli sitten hunajaa tai myrkkyä tarjolla.
Jouskari palaa asiaan silti
-ja hyvällä ruokahalulla. 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: