Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimiehen uudelleen valloitus?  (Luettu 29974 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #45 : 25.10.2010 11:49:41 »

On täällä vuosien varrella arvosteltu varmasti kaikki  aurinko -merkit, eipä tuosta kannata itseensä ottaa..Hyviä ja huonoja puolia kaikissa ja niinpaljon eri tekijöitä kunkin kartalla että ei pidä yleistää. Tuntemani  jousimies viisinkertainen jouskari, stellium  jousimies oliko vielä V h.  :Smiley Että melkoinen vauhtiveikko. 
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Ave^^
Vieras
« Vastaus #46 : 26.10.2010 16:17:56 »

Mä oon varmaan sitten joku muu kuin  jousimies. Ja vielä monikertainen sellainen. Mulle on ollu aina oma perhe tärkein, se tarkoittaa sitä että vaikka arvostan ystäviäni ja ne on tärkeitä, niin ne ei todellakaan mene mun lasten ja miehen (jos sellainen sattuu olemaan) edelle. Enemmän mä oon kuullu siitä, että skippaan illat vaikka sitten kavereiden kans, jotta voin viettää aikaa perheeni kanssa. Ja kai sit olen poikkeus siihen sitoutumiseen ja perheen tekoon, kun ne on ollu mun haaveissa jo 20vuotiaana. Sain esikoiseni niin, että seuraavana päivänä taytin 23. Ja pidin itseäni vanhana saamaan ensimmäiseni. Hauskanpitoa miesten kustannuksella en käsitä? No, joko mulle on valehdeltu syntymäaika, tai sitten olen se poikkeus joka vahvistaa säännön..  Grin Hölötän kyllä, sitä kyllä pitää karsia pois..  Angry

Täällä toinen  jousimies joka ajattelee samoin, et ole ainut.  Smiley Kyllä jousimies on hyvin perhekeskeinen merkki, silloin kun sen valitsee. On ihan liian stereotyyppinen ja suppea tulkinta sanoa etteivät jousimiehet halua sitoutua, ei ei ei.  Wink Päinvastoin, jousimies on tulimerkki, joka suhtautuu intohimoisesti kaikkeen mihin haluaa ryhtyä ja todellakin antaa 110 prosenttia itsestään silloin. Kääntöpuoli taas on, että jos asiat eivät suju hyvin, tulee loukkaamisia ja pettämisiä, jousimies voi ylilyödä ja hällä väliä viitata kintaalla kaikelle, pahimmassa tapauksessa se voi vahingoittaa lapsia.
Eivät kaikki koe, että perhe estäisi heitä olemasta vapaita, ja toisille taas perhe on sitä vapautta. Jousimiehen merkissähän on kyse ainoastaan henkisestä vapauden tarpeesta, jota jokainen toteuttaa omalla tavallaan.  Smiley
tallennettu
Alli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Skorpioni, Asc Oinas, Kuu Kalat


Profiili
« Vastaus #47 : 29.10.2010 23:50:44 »

Jouskarin kanssa olin naimisissa 10v, että kyllä ne siihen pystyy  laugh
Sehän on vaan hyvä,kun perheessä on menoihin mukaan menijöitä omasta takaa jousimiehelle.
tallennettu

Finally, the operative word to best understand your Scorpio lover is "passion." Passion was the single most important ingredient in life, that is, to be passionate about one's loved ones, one's career, one's lifestyle, for without passion, what kind of life would we have in the end?
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #48 : 30.10.2010 07:54:32 »

Täällä kans moninkertainen  jousimies puolustelee tulista merkkiään!   Wink  Minä ainakin olen niin perusrehellinen, että en koskaan ole ymmärtänyt sitä valehtelua liitettäväksi Jouskariin.  Jouskarihan etsii aina totuutta.  angel

Tosin mulla on myös paljon  kauris ja  saturnus kartalla, että tietyn varovaisuuden se muhun kyllä tekee.  Mussa tappelee kaks puolta.

Tuon edellä kerrotun "perhe menee kavereiden edelle"- kuvion kyllä tunnistan itsessäni.  Jopa sen, että tekosyyn varjolla perhe on etusijalla.  Se ei kyllä taida olla Jouskarimainen piirre, eikä ehkä Kaurismainenkaan.  Liekö  kuu vaaka tässä sormensa pelissä.

Tuosta takaisinvalloituksesta miettisin vielä.  Nuoruudessa oli itseasiassa aika monta poikakaveria, joiden kanssa yritettiin toinenkin kerta.  Muistan jossain vaiheessa miettineeni, että mikä ihme toinen kierros nyt on meneillään.  Tämän jouskarin kohdalla on niin, että jos jostain syystä jään kaipaamaan miestä, niin kyllä mä sen takaisin otan.  Mutta jos aikaa on mennyt enemmän, ja/tai muuten oon päässyt suhteesta "yli", niin en kyllä lämpene enää yhteydenotoille.  Mun on ylipäätään vaikea unohtaa ihmistä, jolle oon antanu "kaikkeni"  Wink , mutta siinä taitaa olla vaikutusta  venus skorpioni.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #49 : 30.10.2010 14:25:16 »

Niin, kyllä ne jouskarit mielestäni yleensä rehellisiä ovat..
Sitten vaikuttaa merkurius ja kuu ja niille tulevat aspektitkin
vielä, että onko juuri se yksilö rehellinen Tongue Tosin ehkä
myöskin jupiterin aspektit..?

Oli pakko käydä vilkasemassa pikkuveljeni karttaa..
Ei niinkään jouskaria kartalla, mutta jouskarin huoneessa
tavaraa kyllä.. Siellä mm. merkurius ja aurinko yhtymässä
keskenään jellonassa ja välillä ittee merkurius yhtymä venus
-ihmisenä kauhistuttaa, miten karkeita totuuksia hän laukoo Cheesy

Itse sanoisin, että tulimerkit yleensäkin ovat rehellisiä Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: