Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jousimiehen uudelleen valloitus?  (Luettu 29973 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 09.10.2007 15:10:48 »

Hunajaa kun purkit pursuaa, niin.. kokeilkaa myrkkyä välillä.

 Grin
Sattuneesta syystä, SA, olen huomannut,
että Jousimies on kaikki ruokainen, oli sitten hunajaa tai myrkkyä tarjolla.
Jouskari palaa asiaan silti
-ja hyvällä ruokahalulla. 2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #31 : 09.10.2007 18:49:39 »

Ei huolta SMJ, Jouskari palaa aina takaisin astialle.
Ennemmin kaivattaisiin tietoa siitä,
millä keinoin Jouskareista voi päästä eroon. :Smiley

Tosi ON - >  Ei millään  2funny --> Olemmehan ONE  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #32 : 10.10.2007 20:45:30 »

Jouskari rehellinen? Oma kokemukseni ihan läheltä on että jouskari on petollinen, salaileva ja puhuu läpiä päähänsä. Etenkin kun haluaa suojella itseään ja tietää olevansa väärillä jengoilla...  knuppel2

Itse olen nouseva jouskari, aurinko neitsyt. Voi voi. Itse olen taas hyvinkin tarkka niin omista kuin muidenkin puheista, pitkämuistinen ja vihainen. Minun kanssa pärjää vain rehellisyydellä. Toisaalta Pohjanmaalaisuus on yksi hyvä syy tähän rehellisyyden palvomiseen. 
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 10.10.2007 20:59:51 »

Tunnen rehellisen ja epärehellisen  jousimies   , joten.. Jupiter has been squaring with independent Uranus in freedom-oriented Sagittarius since January 2007. We finally reach the third and final square in this series today -- just in time for you to put the finishing touches on a relationship you’ve been working on. Indeed, if you have learned to color outside of the lines and rules that others have set for you, you have a wonderful sense of spaciousness in your life. Liberate yourself -- and your love-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #34 : 18.10.2007 04:49:25 »

Jouskari rehellinen? Oma kokemukseni ihan läheltä on että jouskari on petollinen, salaileva ja puhuu läpiä päähänsä. Etenkin kun haluaa suojella itseään ja tietää olevansa väärillä jengoilla...  knuppel2

Itse olen nouseva jouskari, aurinko neitsyt. Voi voi. Itse olen taas hyvinkin tarkka niin omista kuin muidenkin puheista, pitkämuistinen ja vihainen. Minun kanssa pärjää vain rehellisyydellä. Toisaalta Pohjanmaalaisuus on yksi hyvä syy tähän rehellisyyden palvomiseen. 

Öh juu! Nyt alkaa kuulostaa todelta.  2funny
Jouskari rehellinen?

Kuulostaa ihan   jousimies  vaaka 'alta:  "... jouskari on petollinen, salaileva ja puhuu läpiä päähänsä. Etenkin kun haluaa suojella itseään ja tietää olevansa väärillä jengoilla...  knuppel2

Muuan  neitsyt  jousimies yhdistelmä olikin sitten oma lukunsa. Synttärilahjatkin kertoi ennakkoon, mitä tahtoo ja mistä pitää ostaa, hintakin ennakkoon selvillä. En muutes mennyt niihin juhliin. Onneksi olin vielä kotona, kun lahjavaade soitettiin. Sainpahan ylimääräisen vapaapäivän ja tosiystävien luettelo kutistui entisestään. Minä kun en osta itselleni hyväksyntää.

Ja onneksi jokainen yksilö on oma lukunsa, olkoon merkeiltään mitä tahansa.
Taitaa minussakin olla pieni  neitsyt jousimies -kuvio, kun jaksan muistaa jokaisen tölväisyn ja risuaita senkuin korottuu.

Onneksi sentään on kartalla Pohjanmaa. Siellä sanotaan asiat niinkuin ne on.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2007 04:59:44 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #35 : 18.10.2007 13:03:17 »

Jouskari rehellinen? Oma kokemukseni ihan läheltä on että jouskari on petollinen, salaileva ja puhuu läpiä päähänsä. Etenkin kun haluaa suojella itseään ja tietää olevansa väärillä jengoilla...  knuppel2

Itse olen nouseva jouskari, aurinko neitsyt. Voi voi. Itse olen taas hyvinkin tarkka niin omista kuin muidenkin puheista, pitkämuistinen ja vihainen. Minun kanssa pärjää vain rehellisyydellä. Toisaalta Pohjanmaalaisuus on yksi hyvä syy tähän rehellisyyden palvomiseen.  

Hummmhummm.. Mä olen kanssa kuullut paljon juttua, että jousimiehiä on sekä niitä viimeiseen asti rehellisiä ja sitten on niitä ketkuilijoita.. Jaa-a, mitäköhän sitä osaisi sanoa, kun itse olen näitä parjattuja jousimiehiä.. knuppel2

Mä olen aurinko jousimies askendentti kauris , eli kai tuo kauris tuo jotain tietynlaista varovaisuutta.. Suorapuheinen kyllä olen ja vastailen kaikkiin kysymyksiin sun muihin mahdollisimman rehellisesti - koska olen äärimmäisen huono valehtelija ja luotan siihen, että valehtelemisesta jää kuitenkin kiinni jossain vaiheessa -, vaikka riskinä olisi sitten se, että tulen saamaan totuuden kertomisesta takkiini. "Mikä ei tapa, vahvistaa" taitaa olla meikäläisen motto, ainakin noita elämäni käännekohtia ja pettymyksiä silmäillen.

Ja sitten tähän asiaan, eli jouskarin takaisin haalimiseen: Mistä hitosta noita jouskareita oikein sikiää, jotka pistää poikki ja palaa takaisin jne???!? Nimittäin jos mun kanssa pistää poikki, niin turha on enää sen jälkeen vinkua takaisin ja myös mä pysyttelen tehokkaasti loitolla ja katkaisen välit. Jos multa menee luottamus - mikä kyllä lähtee eron yhteydessä -, niin en pysty enää luottamaan samaan ihmiseen uudestaan, ts. en pysty enää seurustelemaan ko. ihmisen kanssa, koska en luota häneen. Jups Cool
« Viimeksi muokattu: 24.10.2010 20:27:42 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 18.10.2007 16:16:53 »

Kuulostaa ihan   jousimies  vaaka 'alta:  "... jouskari on petollinen, salaileva ja puhuu läpiä päähänsä. Etenkin kun haluaa suojella itseään ja tietää olevansa väärillä jengoilla...

*Onneksi tuo ei viitannut allaolevaan. Heh, astrossa on taas "hauskaa" älykkään seminaarin jälkeen..

no en tiedä, meidän kuviossa ei kumpikaan  jousimies halua voittaa toista takaisin; kenties ehkä vain voittaa? Ihan muut merkit kiinnostaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #37 : 18.10.2007 17:46:33 »

Ja sitten tähän asiaan, eli jouskarin takaisin haalimiseen: Mistä hitosta noita jouskareita oikein sikiää, jotka pistää poikki ja palaa takaisin jne???!? Nimittäin jos mun kanssa pistää poikki, niin turha on enää sen jälkeen vinkua takaisin ja myös mä pysyttelen tehokkaasti loitolla ja katkaisen välit. Jos multa menee luottamus - mikä kyllä lähtee eron yhteydessä -, niin en pysty enää luottamaan samaan ihmiseen uudestaan, ts. en pysty enää seurustelemaan ko. ihmisen kanssa, koska en luota häneen. Jups Cool

totta.   knuppel2




joku kysyi kuinka jousimiestä tulisi lähestyä. idea taitaa olla siinä, ettei mitenkään ihmeemmin. mulle ainaskin voi kuka tahansa tulla juttelemaan. eri asia sitten, syntyykö siitä mitään.  Smiley
tallennettu
astro64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #38 : 23.10.2010 05:28:03 »

No jooh... olen jouskari viimeiseen asti, nainen, vaikkakín hyvä jätkä kaveripiireissä ja se onkin hankalampi juttu. Nimittäin, mun kaverit on pääsääntöisesti miehiä ja mun oma mies on Kreikassa - vielä - ja se, että olen tekemisisä näiden kavereiden kanssa - sen ei pitäisi tuottaa minkäänlaista päänvaivaa hänelle siellä, koska mä olen täysin ehdoton - only one. Tiedän, mitä minusta puhutaan, koska ovesta lappaa milloin exmies, milloin naapuri ja ties kuka, mutta jos joukkari susta todella tykkää, se ei tule pitämään suá kädestä kiinni vaan antaa sullekin vapauden. FREEDOM!!!!
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #39 : 23.10.2010 19:04:17 »

Huhhuh.. Mistä näitä valehtelevia ja petollisia jousimiehiä sikiää?? Itse olen aina vihannut valehtelua ja kieroilua. Ja jos mulle joku jättää omaa epävarmuuttaan sanomatta jotain painavaa/tärkeää, jopa sekin tuppaa tietyissä tapauksissa menemään valehtelun piikkiin. Ärsyttävää!  knuppel2 Olen ainakin itse yrittänyt kouluttaa omaa lähipiiriäni siihen, että ne puhuisi AINA totta. Se kun ei pahemmin satu, vaan valhe ja kieroilu ja pimittäminen ja selän takan jauhaminen ja  ja ...  Niks!! tickedoff Niin no, mä oon nainen ja jäävi sanoon kuinka saa jouskarimiehen takaisin, mun omalla kohdalla jos leikki on loppu, se on loppu. Mut loppu tehdään kyllä aikuisten tavalla, ei tekemällä mitään "pakenemisia". Jos se jäpikkä pelaa tuollaisia pelejä, että haluan nähdä, enpäs halua nähdä, halu... niin vaihtoon.  Angry Ja kuten näet, suoraa tekstiä, jouskari kun olen.  Grin Pikku pehmennys, näin netissä mikään ei ole kuitenkaan muuta kuin puolittaista. Itse kai sitä in real life tietää mitä kannattaa tehdä.  smitten

                                                              angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #40 : 24.10.2010 01:22:50 »

Jouskarin uudelleen valloitus ei onnistu ikinä. Jousimies menee aina eteenpäin. Ja koska tämä on ikivanha ketju, niin aloittajakin on sen varmaan huomannut aikoja sitten  Wink

A-S  aurinko jousimies
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #41 : 24.10.2010 15:27:20 »

Mun kokemuksen mukaan jouskarit palaa aina astialle jos kyseessä on hauskanpitoa ilman sitoumuksia tai kevyt suhde. Jos taas haluat asettua aloillesi ja jouskari ei, niin siitä ei näy enää vilaustakaan. Mulla oli  jousimies joka ihastui niin paljon että olis halunnut lapsia ja kaikkea mutta olin juuri eronnut ja kun se alkoi avautumaan pinkaisin ylös sängystä kuin sähköjänis. Vuosia myöhemmin kun tavattiin taas tilanne oli vähän päinvastainen ja  jousimies otti hatkat. En ihmettele, sen verran taisi ruvelle mennä niistä ekoista pakeista. Tuo  jousimies -väki ei kyllä ensimmäisenä ala asettumaan, niissä kai eniten poikamiehiä ja vanhoja piikoja- näin luin jostain. Kaverithan niille on kaikki kaikessa. Ja kaiken ne hölöttää päin naamaa..mistä itse pidän kovasti! smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #42 : 24.10.2010 20:22:55 »

Mä oon varmaan sitten joku muu kuin  jousimies. Ja vielä monikertainen sellainen. Mulle on ollu aina oma perhe tärkein, se tarkoittaa sitä että vaikka arvostan ystäviäni ja ne on tärkeitä, niin ne ei todellakaan mene mun lasten ja miehen (jos sellainen sattuu olemaan) edelle. Enemmän mä oon kuullu siitä, että skippaan illat vaikka sitten kavereiden kans, jotta voin viettää aikaa perheeni kanssa. Ja kai sit olen poikkeus siihen sitoutumiseen ja perheen tekoon, kun ne on ollu mun haaveissa jo 20vuotiaana. Sain esikoiseni niin, että seuraavana päivänä taytin 23. Ja pidin itseäni vanhana saamaan ensimmäiseni. Hauskanpitoa miesten kustannuksella en käsitä? No, joko mulle on valehdeltu syntymäaika, tai sitten olen se poikkeus joka vahvistaa säännön..  Grin Hölötän kyllä, sitä kyllä pitää karsia pois..  Angry
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #43 : 24.10.2010 21:54:03 »

Söpöliini, syntymäajassasi tuskin on virhe, koska sulla on venus kauriissa
(= tahtoo vakavan parisuhteen) ja vielä 5. huoneessa, johon liitetään
usein lapset..

..ja eräs tuntemani kuu kalat on myöskin perhekeskeinen ja pistää
harmittavan usein perheen ystävien edelle, tekosyyn varjolla tosin, joka
on ärsyttävä piirre.. Vois sitä sanoa, että tahtoo nyt viettää aikaa
perheensä kanssa, eikä vain keksiä jotain "tahtoisin, mutta kun.." buck2

Tätä keskustelua seuratessa olen huomannut, että en ole turhaan askendentti
keskitaivas jouskari kun nappaa moni ajatusmaailma yksiin Smiley Itse tosin raivaan
tilaa niin ystäville kuin kumppanillekkin.. Ne ovat tavallaan ykköset
elämässäni, voi kuulostaa jostakin pahalta, mutta niin se vain on..
Perheen parissa on sitten kiva käydä välillä "haukkaan happee".. Oma
perheeni esimerkiksi ei ymmärrä tätä, itsestäni se tuntuu vain siltä, että
tahdon oman elämän, enkä tahdo juurtua perheeseeni (= myöskin
menneisyyteeni) kiinni idiot2
Tottakai perhekin on tärkeä, mutta eri tavalla.. Asiaa on vaikea selittää,
mutta luulen, että jotkut täällä käsittävät Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #44 : 25.10.2010 10:20:14 »

Suljin, itseasiassa ymmärrän mitä tuolla tarkoitat. Vaikka mulla menee marssijärjesty perhe-ystävät, niin ymmärrän että toisella se on toisinpäin, tai tasa-arvoinen. Mun henkireikä on se perhe, ja siitä lähtee kaikki energia ja ilo olla ja elää. Mua ehkä nyt rassaa liikaa tää  jousimies parjaaminen kun meitä ihmisiä nyt riittää ihan joka junaan ja kaikista merkeistä..  Grin Jaa.. Ei kai tää näin vakavaa saa olla.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: